best jammer jaquote:Op zondag 13 april 2014 13:40 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Bizar hoe weinig er in de champion meta veranderd is de afgelopen 2/3 maanden. Renekton / Shyvana nog steeds in iedere game in de toplane; te triest voor woorden.
Ryze en Trundle zijn er wel bijgekomen en sinds de toplane nerfs beginnen jax/jayce optekomenquote:Op zondag 13 april 2014 13:40 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Bizar hoe weinig er in de champion meta veranderd is de afgelopen 2/3 maanden. Renekton / Shyvana nog steeds in iedere game in de toplane; te triest voor woorden.
volgens mij moet je de namen witmaken maarjaquote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef Xetran het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer 5 minuten queue dodge tijd uitzitten door deze leuke jongen van Spaanse afkomst.
Hier moet echt wat op verzonnen worden. Zelf je puntjes en tijd vergooien omdat mensen in champion select al beginnen te flamen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef Xetran het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer 5 minuten queue dodge tijd uitzitten door deze leuke jongen van Spaanse afkomst.
Ga je niet kunnen fixen. Zo'n scrub playerbase heb je overal wel, het was alleen in WoW altijd wel redelijk goed omdat het een subscriber-only game is.quote:Op maandag 14 april 2014 16:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hier moet echt wat op verzonnen worden. Zelf je puntjes en tijd vergooien omdat mensen in champion select al beginnen te flamen.
Ja, ook niet zo'n sterke matchupquote:Op maandag 14 april 2014 16:27 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Net 4/12 tegen Annie mid als Mordekaiser.
name& shame niet zo goedquote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef Xetran het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit? Het is gewoon een willekeurige League speler.
Ze verdienen niet beterquote:
Nou, ik speel veel sup, maar word er een beetje moe van dat ik als sup niet kan carryen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:30 schreef Djurres het volgende:
Als je veel mid speelt grag, anders blitz
Als supp kan je wel carryen. Maar niet in de zin van kills. Meer als vision providen etc etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Nou, ik speel veel sup, maar word er een beetje moe van dat ik als sup niet kan carryen.
Supp carry.. Vision.. picks crearen.. objectives veilig stellen.. dats the life of a carry suppquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Nou, ik speel veel sup, maar word er een beetje moe van dat ik als sup niet kan carryen.
Welke supports speel je dan, want een goeie Thresh/Leona/Blitz/Morgana etc kan wel degelijk een potje carryen, niet in kills, maar wel in het opzetten van alles, het warden van belangrijke dingen en het maken van callsquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Ik speel veel Taric, en op mijn niveau is ADC vaak last pick. En als je dan tegen een ADC speelt die het vaker heeft gedaan dan je al snel de lul. Misschien maar een support aanschaffen die er werden aangeraden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:38 schreef jespertje het volgende:
[..]
Welke supports speel je dan, want een goeie Thresh/Leona/Blitz/Morgana etc kan wel degelijk een potje carryen, niet in kills, maar wel in het opzetten van alles, het warden van belangrijke dingen en het maken van calls
In teamfights kun je als Taric moeilijk carryen, een half fatsoenlijke mid/adc komt niet in je buurt en meer dan je stun en een kleine heal heb je niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:40 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Ik speel veel Taric, en op mijn niveau is ADC vaak last pick. En als je dan tegen een ADC speelt die het vaker heeft gedaan dan je al snel de lul. Misschien maar een support aanschaffen die er werden aangeraden.
Dan Blitzcrank maar aanschaffen. Ik denk zelf dat ik als mid beter de stempel kan drukken op een game. Maar ik ben support gaan mainen omdat mid toch altijd first pick is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:45 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
In teamfights kun je als Taric moeilijk carryen, een half fatsoenlijke mid/adc komt niet in je buurt en meer dan je stun en een kleine heal heb je niet.
Probleem met Blitz is dan weer dat hij niet veel meer bied dan z'n hook hehe. Persoonlijk zou ik dan Leona/Thresh/Morgana aanraden op het moment, misschien zelfs Sona.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:51 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Dan Blitzcrank maar aanschaffen. Ik denk zelf dat ik als mid beter de stempel kan drukken op een game. Maar ik ben support gaan mainen omdat mid toch altijd first pick is.
Hmm, eerst maar eens sparen en dan kijk ik tzt wel verder. Bedankt voor je tips!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:56 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Probleem met Blitz is dan weer dat hij niet veel meer bied dan z'n hook hehe. Persoonlijk zou ik dan Leona/Thresh/Morgana aanraden op het moment, misschien zelfs Sona.
Leona is gewoon een stun monster, zelfs op verre afstand. Thresh is thresh. Morgana's spell shield kan een gevecht veranderen als je het goed gebruikt, laat staan de long range binding en je ult (mits je zhonyas hebt, dan kun je die veel beter gebruiken). Sona biedt ook veel utility: je Q geeft net dat beetje extra AD, je hebt constant heals (lagere CD dan die van Taric en ook voor 2 personen), movementspeed aura voor chasing en je ult kan een teamfight doen keren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |