oke. wanneer meeten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een gespreksonderwerp, we praten ook over andere shit hoor. Je moet toch wat in de trein.
Lekker neerkijken op mensen die geen bèta studie doen enzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een gespreksonderwerp, we praten ook over andere shit hoor. Je moet toch wat in de trein.
Eerste hit op FB was een tweedejaars.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:42 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Euh zou eig ook kunnen.
Ken je wel ene matthijs? Geval van 2 meter lang ofzo haha.
Jij bent je serieus niet bewust van het feit dat interpretatie subjectief is? Vooral op het internet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent serieus niet instaat om dat in de juiste context te lezen?
Sorry man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent je serieus niet bewust van het feit dat interpretatie subjectief is? Vooral op het internet?
Jongen, laat het gaan, dit is NWS niet ja.
Oh, dan ken je m nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerste hit op FB was een tweedejaars.
Over twee weken, dan ben ik weer in Delft.quote:
Ja, ik kijk neer op jouw. Haha, vieze alfa. Nu blij? Ja? Mooi, grgr.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lekker neerkijken op mensen die geen bèta studie doen enzo?
Jawel, hij heeft Calculus B gefaald geloof ik.quote:
Welke studie doe jij? en ben jij contactgestoord?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In sommige gevallen klopt dit vooroordeel wel aardig, in andere gevallen totaal niet. Bij elektro, natuurkunde en werktuigkunde vind je nogal veel contactgestoorde nerds, eerlijk is eerlijk. Bij wiskunde daarentegen valt dat reuze mee. Geen idee waarom dit verschil er is.
Viel me vandaag op mijn Matchingsdag ook al op ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In sommige gevallen klopt dit vooroordeel wel aardig, in andere gevallen totaal niet. Bij elektro, natuurkunde en werktuigkunde vind je nogal veel contactgestoorde nerds, eerlijk is eerlijk. Bij wiskunde daarentegen valt dat reuze mee. Geen idee waarom dit verschil er is.
Ik doel echt op een eerstejaars haha, heb nml vorig jaar bij m in de klas gezeten haha.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft Calculus B gefaald geloof ik.
Heb wel iemand gevonden in de groep, een dier als profielfoto?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:46 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik doel echt op een eerstejaars haha, heb nml vorig jaar bij m in de klas gezeten haha.
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb wel iemand gevonden in de groep, een dier als profielfoto?
Dan weet ik wel tot welk groepje hij behoort.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:51 schreef Mitsu het volgende:
Hij zet zich heel erg af tegen normaal, maar niet alto zoals gothic ofzo. Die mensen lachtie keihard uit en maakt ze altijd belanchelijk. Heel apart geval met een uitgesproken mening haha.
Geef eens een leuk voorbeeld dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:51 schreef Mitsu het volgende:
Hij zet zich heel erg af tegen normaal, maar niet alto zoals gothic ofzo. Die mensen lachtie keihard uit en maakt ze altijd belanchelijk. Heel apart geval met een uitgesproken mening haha.
Ik heb hem vanochtend nog gesproken.quote:
Alleen in de eerste periode, sindsdien niet meer. Behalve soms tijdens werkcolleges.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:54 schreef SiIk het volgende:
Moet bij jullie ook de docent ongeveer 18 keer per college vragen of het aub stil kan zijn?
Ik vind het een beetje niveautje brugklas eigenlijk.
Neen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend nog gesproken.
En weet jij al wie MrStalin is?
En dan wel mij willen meeten.quote:
Wie weet heb ik wel eens een jonko met hem gerooktquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan wel mij willen meeten.Ga eerst maar een jonko met hem klappen.
Hm best lastig om zo even te bedenken. Weet wel z'n uitspraken altijd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geef eens een leuk voorbeeld dan?
Vind dat altijd wel leuk mensen die anders zijn dan de massa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |