Dat is waar uiteraard.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:33 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Jawel, doe ik ook zat. Van 8.30-19.00 meestal studie gerelateerd, overige uren tijd zat om te chillen. Maar ik vind m'n studie echt leuk, dan is het ook niet erg om er mee bezig te zijn.
Ken je ene Indy, gigaslim geval wat ziekhoge cijfers haalt en een typische beta is zonder sociaal leven?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
MST is scheikunde, LST is biotechnologie (kort door de bocht).
Niet perse nee, net zoals bèta studenten ook niet alleen omgaan met andere bèta studenten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want rechtenstudenten gaan niet om met andere rechtenstudenten om maar wat te noemen.
Industrieel ontwerpen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is waar uiteraard.
Welke studie doe je?
Nope. Zit niet in de FB-groep in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ken je ene Indy, gigaslim geval wat ziekhoge cijfers haalt en een typische beta is zonder sociaal leven?
Ik heb wel vrienden van m'n studie, maar daar maak ik geen nerderige studiegrappen meequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij niet dat soort vrienden hebt.
Hij is niet echt sociaal, en gebruikt fb alleen voor candycrush. Das de enige reden datie fb heeftquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nope. Zit niet in de FB-groep in ieder geval.
Tja, L&R is nu eenmaal een toepassingsgerichte multidisciplinaire mengelmoes van wtk, elektro, materiaalk, nk, sk en misschien nog wel meer dan dat. Dan geldt toch al snel dat je moet afwachten of dat je iets nodig gaat hebben of niet. Dat maakt niet uit, het gaat niet alleen om de specifieke kennis die je opdoet, het gaat er om dat je met het slagen voor die opleiding laat zien wat te kunnen en dat je een essentiële basis hebt opgedaan (beetje toegepaste wiskunde, beetje toegepaste natuurkunde, beetje programmeren, ...). Je bent daardoor inzetbaar voor van alles en nog wat wat iemand zonder een bèta-opleiding niet zou kunnen (tenzij hij een autodidact is).quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hangt erg af van welke master je neemt denk ik...
Mensen gaan om met mensen waarmee ze interesses delen, is dat zo raar? Ik ga ook gewoon naar de kroeg met vrienden, er zijn andere manieren om sociaal te doen met bèta's buiten WoW en EVE om.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet perse nee, net zoals bèta studenten ook niet alleen omgaan met andere bèta studenten.
Het vooroordeel bestaat alleen nogal dat beta studenten van die autistische nerds zijn..
Jouw studie is dus gewoon saai.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden van m'n studie, maar daar maak ik geen nerderige studiegrappen mee
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen gaan om met mensen waarmee ze interesses delen, is dat zo raar? Ik ga ook gewoon naar de kroeg met vrienden, er zijn andere manieren om sociaal te doen met bèta's buiten WoW en EVE om.
Nou ja, ken zo'n beetje iedereen van mijn cohort, moet wel, maar geen Indy. Studeert hij niet MST?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hij is niet echt sociaal, en gebruikt fb alleen voor candycrush. Das de enige reden datie fb heeft
Jawel, ik ga met bèta's om en dus ben ik een nerd?quote:
Dat zeg ik nergens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, ik ga met bèta's om en dus ben ik een nerd?Dat klopt niet.
Nee man, diepe shit, jwz. Spiritueel staan we allemaal in het derde huis van Saturnus, perfecte match.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jouw vriendschappen zijn gewoon inhoudsloos.
Euh zou eig ook kunnen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, ken zo'n beetje iedereen van mijn cohort, moet wel, maar geen Indy. Studeert hij niet MST?
Klopt. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb wat ik na m'n studie wil gaan doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tja, L&R is nu eenmaal een toepassingsgerichte multidisciplinaire mengelmoes van wtk, elektro, materiaalk, nk, sk en misschien nog wel meer dan dat. Dan geldt toch al snel dat je moet afwachten of dat je iets nodig gaat hebben of niet. Dat maakt niet uit, het gaat niet alleen om de specifieke kennis die je opdoet, het gaat er om dat je met het slagen voor die opleiding laat zien wat te kunnen en dat je een essentiële basis hebt opgedaan (beetje toegepaste wiskunde, beetje toegepaste natuurkunde, beetje programmeren, ...). Je bent daardoor inzetbaar voor van alles en nog wat wat iemand zonder een bèta-opleiding niet zou kunnen (tenzij hij een autodidact is).
Jaja en niet verder komen dan praten over studiequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, diepe shit, jwz. Spiritueel staan we allemaal in het derde huis van Saturnus, perfecte match.
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moet je de stereotype van de bèta student nu echt zo geforceerd naar voren laten komen?
Het is een gespreksonderwerp, we praten ook over andere shit hoor. Je moet toch wat in de trein.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jaja en niet verder komen dan praten over studie
In sommige gevallen klopt dit vooroordeel wel aardig, in andere gevallen totaal niet. Bij elektro, natuurkunde en werktuigkunde vind je nogal veel contactgestoorde nerds, eerlijk is eerlijk. Bij wiskunde daarentegen valt dat reuze mee. Geen idee waarom dit verschil er is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet perse nee, net zoals bèta studenten ook niet alleen omgaan met andere bèta studenten.
Het vooroordeel bestaat alleen nogal dat beta studenten van die autistische nerds zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |