Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Tijdens de periode slaap ik vaak na het eten een paar uur (van 8-10 ofzo) en dan weer van 4 of 5 tot 9, vind ik wel een relaxed ritmequote:Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe ze dat volhoudt. Ik kan ook wel 2 keer per week 4 uurtjes slapen (liever niet!) maar 4 of 5 dagen achter elkaar...
Het is geen kwestie van 'jezelf iets aandoen'. Ik kan letterlijk niet eerder slapen gezien mijn biologische slaapritme. Dat de wereld zo kut moet zijn zich niet aan mijn ritme aan te passen, is niet mijn schuld!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf in godsnaam aan?
Zo weinig slaap is echt heel slecht.
Dan moeten jullie nog hard doorwerken, nieuwe streven is 70% in 4 jaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Planning is bachelor in 4schijnbaar haalt maar 40% op LR dat
Mag ik je daar aan houden?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met.
Maar het meeste is gewoon SPSS uitvoer aflezen
Echt, als ik hier geen 10 op haal stop ik met studeren. Dan ben ik het niet waard.
Je hebt figuren joh, echt.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nog nooit iemand dat zien doen
Fucking hel man, mijn orde-fetish, wat doe je?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oh, het nummer wordt nu wel automatisch verhoogd. Ach ja, who gives a fuck, right?
Uitzoeken wat je wil. Niets zo jammer als een studie doen die je eigenlijk toch niet echt ligt. Dan weer overstappen is moeite en kost geld.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef theunderdog het volgende:
Welke studie kan je het beste doen als je totaal niet weet wat je wil (met een vwo NT profiel)?
Eigenlijk is dat wel serieus een probleem (zonder grap)...quote:Op donderdag 10 april 2014 23:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van 'jezelf iets aandoen'. Ik kan letterlijk niet eerder slapen gezien mijn biologische slaapritme. Dat de wereld zo kut moet zijn zich niet aan mijn ritme aan te passen, is niet mijn schuld!
Hangt er vanaf...quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef theunderdog het volgende:
Welke studie kan je het beste doen als je totaal niet weet wat je wil (met een vwo NT profiel)?
Gaat automatisch bij reeksen als ik me niet vergisquote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oh, het nummer wordt nu wel automatisch verhoogd. Ach ja, who gives a fuck, right?
Ik durf bijna ja te zeggen, maar realiseer me dat het toch wel een enigszins groot risico is. En aangezien ik altijd faal met het halen van een 10 voor wiskunde, zal het dit keer ook wel weer ergens fout gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Tell me something. Ik had het er al een keer eerder over, ik heb iets wat ze noemen delayed sleeping phase syndrome. Ik slaap perfect en heb een normaal slaapritme, maar mijn ritme is simpelweg x uur verschoven t.o.v. 'normale' mensen.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel serieus een probleem (zonder grap)...
De maatschappij is niet gemaakt voor nachtmensen.
Arme jij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Tell me something. Ik had het er al een keer eerder over, ik heb iets wat ze noemen delayed sleeping phase syndrome. Ik slaap perfect en heb een normaal slaapritme, maar mijn ritme is simpelweg x uur verschoven t.o.v. 'normale' mensen.
Dus ja, dan kom je in situaties terecht van 4 uur slaap per dag.
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik durf bijna ja te zeggen, maar realiseer me dat het toch wel een enigszins groot risico is. En aangezien ik altijd faal met het halen van een 10 voor wiskunde, zal het dit keer ook wel weer ergens fout gaan.Ben benieuwd naar het resultaat dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik functioneer meer dan prima en ben fit en gelukkig, dus nee, niet echt.quote:
Heel herkenbaar dit. Ik slaap sinds een halfjaar nu vaak na het eten ff (van 8-10) en dan om een uur of 4-5 nog een uur of 4, bevalt me uitstekendquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Tell me something. Ik had het er al een keer eerder over, ik heb iets wat ze noemen delayed sleeping phase syndrome. Ik slaap perfect en heb een normaal slaapritme, maar mijn ritme is simpelweg x uur verschoven t.o.v. 'normale' mensen.
Dus ja, dan kom je in situaties terecht van 4 uur slaap per dag.
Mooi, maar zeg eerlijk: als er opeens iets zal veranderen waardoor je een uurtje of twee meer kan slapen, dan klaag je niet toch? XDquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik functioneer meer dan prima en ben fit en gelukkig, dus nee, niet echt.Maar dank voor je zorg.
denk het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef theunderdog het volgende:
Even uit pure nieuwsgierigheid : zitten hier ook mensen die een bèta studie doen die op de middelbare school om een of andere reden helemaal niet zulke hoge cijfers haalde voor exacte-vakken?
Trouwens Bram, hier in Groningen hebben ze sinds kort een nieuwe regel dat je inderdaad niet mag eten tijdens tentamens.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tot daar aan toe (het water) maar eventjes boterhammetjes uitpakken, frisdrank drinken etc. dat is echt aanstellerij. /care op zichzelf maar de herrie die ze ermee maken vind ik wat asociaal.
Ik had een 5,6 op scheikunde voor afronden (wel leuk een 6 afgerond dus) voor m'n VWO.. Wat ging ik studeren?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef theunderdog het volgende:
Even uit pure nieuwsgierigheid : zitten hier ook mensen die een bèta studie doen die op de middelbare school om een of andere reden helemaal niet zulke hoge cijfers haalde voor exacte-vakken?
Dat is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Trouwens Bram, hier in Groningen hebben ze sinds kort een nieuwe regel dat je inderdaad niet mag eten tijdens tentamens.
Hier is extreem veel ophef over geweest omdat zeker of FWN wij relatief veel mensen hebben die gewoon niet 3-4 uur lang zonder eten kunnen vanwege verschillende aandoeningen.
Die zouden dan per tentamen het met de docent en studieadviseur moeten regelen dat er een uitzondering voor hun is, wat gewoon erg rottig is.
Naja, ik ken persoonlijk iemand die een bèta studie doet en op de middelbare school serieus niets begreep van exacte vakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |