Vervolg van: Mustapha deeltje 5
Mustapha
Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Favoriete eten: daar maakt hij geen grapjes over: als het maar lekker is
Trefwoorden: vrolijk, rechtvaardig, eerlijk en gevat
Als Mustapha een geintje kan maken, zal hij het zeker niet laten. Zijn gevoel van humor gebruikt hij niet alleen voor een plagerijtje, maar ook om te relativeren als dat nodig is.
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 14-10-2002 02:08]
quote:Ook de niet-fans zullen behoorlijk balen.. Dat is evengoed klote
Op maandag 14 oktober 2002 02:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja... dat heb ik bij jou nou ook al dit hele topic!
Dingen worden ook 30 keer herhaalt... dus dan krijg je 30 keer dezelfde reactie. Maar dat je als fan daarvan baalt begrijp ik wel. Klote is dat hè!
quote:Ditto hier.
Op maandag 14 oktober 2002 01:55 schreef APK het volgende:[..]
Ik ben zeker geen \'fan\' hoor.
![]()
Ik kan mij gewoon goed voorstellen dat je terug gaat schelden als je dusdanig agressief aangevallen wordt n.a.v. een fout gevallen grapje.
Ik snap trouwens ook wel dat Margriet een keer ontploft. Wij zitten die lui continu af te zeiken, maar het lijkt mij geen pretje in die bunker met te weinig bedden, vrijwel geen sigaretten, geen drank, een aantal mensen die je in het dagelijks leven geen blik waardig zou keuren en 35 camera\'s die alles volgen wat je doet.
Ik vind het vreemd dat ze nu pas breken.
De ophef die gemaakt wordt over een opmerking richting Margriet, en alles wat er met de haren bijgesleept wordt over vermeende vrouw-onvriendelijkheid, vind ik compleet overtrokken.
quote:Ik ga je zo precies laten zien waarom!
Op maandag 14 oktober 2002 02:03 schreef Remquito het volgende:[..]
Wat zie je eigenlijk in die gozer? Martijn en Bram waren toch een stuk appetijtelijker
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 02:08 schreef FBtje het volgende:[..]
Ik ga je zo precies laten zien waarom!
quote:Ben ik helemaal met je eens.
Op maandag 14 oktober 2002 02:08 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Maar ik vind het jammer dat Mus, als hij de confrontatie zoekt, niet verder gaat dan het krassen aan de oppervlakte.
Hij zou in mijn achting stijgen indien hij in staat zou zijn het niet bij een aanvaring te laten, maar er een vervolg aan te geven middels een dialoog.
quote:Hij zal toch geen naaktfoto`s hebben van dat ettertje
Op maandag 14 oktober 2002 02:13 schreef Dynabite het volgende:
vol verwachting klopt ons hart...uhum.
quote:Ik waardeer het plaatje, nu nog de diepgang. Indien Mus in staat is over dat drempeltje te stappen, staat ie bij mij hoog op het lijstje.
Op maandag 14 oktober 2002 02:14 schreef APK het volgende:[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Maar juist daar scoort hij vaak. Er zijn genoeg momenten geweest dat Margriet en hij, soms pesterig, discussies hadden. Zijn jongensachtige glimlach en zijn soms zenuwachtige gedrag als iets te persoonlijk werd vind ik altijd mooi om te zien.
vooral die laatste foto... damn!! wat een lekker bekkie ![]()
Bram vond ik ook leuk... alleen het verschil met Mustapha is, is dat Mustapha's karakter mijn 1000x meer boeit dan dat van Bram. Martijn vindt ik weer veel minder leuk, qua uiterlijk EN gedrag...
Waar blijft ons hoogtepunt van de dag nu
quote:Nee hoor...
Op maandag 14 oktober 2002 02:18 schreef Dynabite het volgende:
Nou..Fbtje...weer een typisch geval van blij maken met ee n dooie Mus?
Waar ik jou blij mee moet maken, weet ik ook niet...
quote:Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Op maandag 14 oktober 2002 02:16 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Ik waardeer het plaatje, nu nog de diepgang. Indien Mus in staat is over dat drempeltje te stappen, staat ie bij mij hoog op het lijstje.
quote:Ik bid god op mijn blote knieen dat dat niet gebeurt!
Op maandag 14 oktober 2002 02:22 schreef APK het volgende:
Vandaar dat ik denk dat het juist Margriet zal zijn die hem, zoals ze al eerder gedaan heeft, weer op gaat vangen.
quote:Ik denk ook dat het goed zou kunnen, en stefan, sjaanet, tuur en misschien geesje zijn niet echt tegen hem volgens mij, dus helemaal alleen staat hij ook weer niet.
Op maandag 14 oktober 2002 02:22 schreef APK het volgende:[..]
Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Nog wel een paar emo-momentjes denk ik. Die jongen staat onder enorme druk nu in een huis met zoveel vijandig gestemde bewoners.
Vandaar dat ik denk dat het juist Margriet zal zijn die hem, zoals ze al eerder gedaan heeft, weer op gaat vangen.
quote:Lijkt mij wel vertederend.
Op maandag 14 oktober 2002 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik bid god op mijn blote knieen dat dat niet gebeurt!
quote:Misschien als ik klaar met 'm ben
Op maandag 14 oktober 2002 02:12 schreef Remquito het volgende:[..]
Ga je hem naar me toesturen ofzo
Hehe, nee... zo ben ik niet!
quote:Ach, Magriet heeft toch wel iets weg van Moeder Theresa.
Op maandag 14 oktober 2002 02:27 schreef APK het volgende:[..]
Lijkt mij wel vertederend.
Dan neemt BB bijbelse proporties aan.
quote:Naaah... je waardeert het plaatje... en ik moest nog posten!! Ben ik nou gek???
Op maandag 14 oktober 2002 02:16 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Ik waardeer het plaatje, nu nog de diepgang. Indien Mus in staat is over dat drempeltje te stappen, staat ie bij mij hoog op het lijstje.
quote:Dat zou schofterig zijn
Op maandag 14 oktober 2002 02:28 schreef FBtje het volgende:[..]
Misschien als ik klaar met 'm ben
Hehe, nee... zo ben ik niet!
quote:kwartetje
Op maandag 14 oktober 2002 02:33 schreef PC eend het volgende:[..]
Dat zou schofterig zijn
quote:kwartet = 4 toch?
Op maandag 14 oktober 2002 02:34 schreef Remquito het volgende:[..]
kwartetje
Aaah...SCHOFTerig... het kwart(et)je valt,,
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 14-10-2002 02:38]
quote:Euh das tegen mijn geloof
Op maandag 14 oktober 2002 02:34 schreef Remquito het volgende:[..]
kwartetje
quote:Idd, Mustapha en Margriet die elkaar na hun helse ruzie weer in de armen vallen zal HET moment zijn van BB tot op heden.
Op maandag 14 oktober 2002 02:27 schreef APK het volgende:[..]
Lijkt mij wel vertederend.
Dan neemt BB bijbelse proporties aan.
Iedereen denkt dat het nooit meer goed komt, en dan...wij horen viool-muziek en zien Margriet en Mustapha elkaar in een slowmoton omhelsen.
quote:Ik heb je een beter filmpje toegestuur!
Op maandag 14 oktober 2002 02:39 schreef FBtje het volgende:
Maar waar blijven de meningen over de foto's nou?
quote:Was dat alles ???
Op maandag 14 oktober 2002 02:39 schreef FBtje het volgende:
Maar waar blijven de meningen over de foto's nou?
quote:WOWWWW!!! Bram op z'n best
Op maandag 14 oktober 2002 02:41 schreef Remquito het volgende:[..]
Ik heb je een beter filmpje toegestuur!
quote:Ik wil bij nader inzien toch wel kwartetten
Op maandag 14 oktober 2002 02:51 schreef FBtje het volgende:[..]
WOWWWW!!! Bram op z'n best
en die borsten van Judith zijn ook nie mis! (sssssst)
quote:OFF TOPIC
Op maandag 14 oktober 2002 03:00 schreef PC eend het volgende:[..]
Ik wil bij nader inzien toch wel kwartetten
Heb jij voor mij de tieten van judith dan krijg je van mij de blote reet van moes
quote:Mag ik dan de blote reet van Jeanette?
Op maandag 14 oktober 2002 03:00 schreef PC eend het volgende:[..]
Ik wil bij nader inzien toch wel kwartetten
Heb jij voor mij de tieten van judith dan krijg je van mij de blote reet van moes
(on-topic: Maareh.... die Mustapha hè.... !)
quote:wwww.bb4.nl
Op maandag 14 oktober 2002 03:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Mag ik dan de blote reet van Jeanette?
quote:Heb je nou die foto's ontvangen ?
Op maandag 14 oktober 2002 03:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Mag ik dan de blote reet van Jeanette?
on-topic ja die moes he
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 03:24 schreef PC eend het volgende:[..]
Heb je nou die foto's ontvangen ?
on-topic ja die moes he
o ja, groetjes aan Moes
ontopic: ja... die Moes is me er eentje... ![]()
Ik zou trouwens niet weten wat ik zou moeten beginnen als dit topic niet bestond... nu heb ik tenminste een vertrouwd plekje waar ik naar toe kan gaan als ik het ff nie meer zie zitten of niet kan slapen... heerlijk toch al die mensen die Mustapha een warm hart toedragen... ik voel me echt wel een beetje verbonden met jullie
quote:Ik zit nu met Scanman en Loulou in Jizz club pannocia ....maarreh je bent welcom
Op maandag 14 oktober 2002 03:34 schreef FBtje het volgende:
Wheeeeeeeeh..... ik ken nie slapen..
ontopic: ja... die Moes is me er eentje...
Ik zou trouwens niet weten wat ik zou moeten beginnen als dit topic niet bestond... heerlijk toch al die mensen die Mustapha een warm hart toedragen... ik voel me echt wel een beetje verbonden met jullie![]()
Oh ja Mus is nog steeds geweldig
quote:Niet mee eens...
Op maandag 14/10 zo rond de nachtelijke klok van 1/2 schreef Buswatcher:
Jappie, dat Margriet op zaterdag tegen Mustapha zei 'dat hij helemaal zijn kop moest houden' was omdat hij zich (ik neem aan op de bekende negatieve manier) met een gesprek bemoeide terwijl hij niet wist waar het over ging.
a) Arthur zat naast hem en had hem dus al in kunnen lichten, en de ruzie ging over het lawaai van die nacht waar ook hij het nodige van mee had gekregen
b) Margriet heeft gewoon niet te bepalen wie wel of niet aan een discussie mag deelnemen en al helemaal niet op zo'n aggressieve respectloze manier.
Ik zal het nog een keertje proberen uit te leggen.
Dat Mustapha niet de meest handige debater is moge duidelijk zijn. Dat hij af en toe te ver gaat bestrijd ik ook op geen enkele manier.
Waar ik problemen mee heb is dat men weigert te kijken waar zijn gedrag mede door veroorzaakt wordt, alsook het opblazen van futiliteiten alhier op het forum. Ook de hetze die er in het huis tegen Mus is maakt dat hij voor mij de underdog is en ik kan me dan ook dood ergeren aan zowel Margriet als Judith die ieder op hun eigen manier de rest van de groep bewerkt hebben.
Oh ja...dit was een mening van een wat meer kijkende en af en toe schrijvende streamer scanman!! ![]()
(jij probeert ook echt alles om mensen te beinvloeden he ? )
quote:Ik ben het er niet helemaal mee eens. Wat jij noemt "bewerken" noem ik "het proberen een groep zo goed mogelijk te laten functioneren". Er zullen in een groep altijd mensen zijn die het voortouw nemen in het regelen van bepaalde zaken, en mensen die een afwachtende houding aannemen. Soms slaat dat door in het "alles" willen regelen, tot aan futiliteiten aan toe. Het is dan aan de groep om zulke personen gas terug te laten nemen.
Op maandag 14 oktober 2002 07:27 schreef Jappie het volgende:[..]
Dat Mustapha niet de meest handige debater is moge duidelijk zijn. Dat hij af en toe te ver gaat bestrijd ik ook op geen enkele manier.
Waar ik problemen mee heb is dat men weigert te kijken waar zijn gedrag mede door veroorzaakt wordt, alsook het opblazen van futiliteiten alhier op het forum. Ook de hetze die er in het huis tegen Mus is maakt dat hij voor mij de underdog is en ik kan me dan ook dood ergeren aan zowel Margriet als Judith die ieder op hun eigen manier de rest van de groep bewerkt hebben.
Toch maakt dat Moestapha nog niet de underdog in dat huis. Klaarblijkelijk hebben de meeste mensen er problemen mee dat iemand er overduidelijk voor kiest om niet mee te gaan in het groepsgebeuren. Dat wordt raar gevonden, dan gaat men met hem praten, vervolgens met anderen zijn gedrag analyseren. En als ze er echt niet meer uitkomen dan laten ze hem links liggen. Wat in het geval van Moes niet echt moeilijk is omdat hij zich naar de anderen toe niet echt sympathiek opstelt.
Wat mij nog het meeste intrigeert is de vraag "waarom?". Wat speelt er zich in het hoofd van Moes af, dat hij keer op keer weer in een conflict belandt? Is het onzekerheid, is het arrogantie, is het niet weten om te gaan met een groep mensen, is het een gedragsstoornis....?
quote:Jappie, het is de verklaring die Margriet zelf gaf op zaterdagavond.
Op maandag 14 oktober 2002 07:27 schreef Jappie het volgende:
Niet mee eens...a) Arthur zat naast hem en had hem dus al in kunnen lichten, en de ruzie ging over het lawaai van die nacht waar ook hij het nodige van mee had gekregen
b) Margriet heeft gewoon niet te bepalen wie wel of niet aan een discussie mag deelnemen en al helemaal niet op zo'n aggressieve respectloze manier.
quote:Volgens mij kan Mustapha best debatteren maar dat heeft hij slechts een paar keer laten zien. Meestal gaat hij een discussie niet aan. Hij laat maar weinig los over zijn achtergrond dus daar kan ik niet over oordelen. Waardoor wordt zijn gedrag dan veroorzaakt ? Ik neem aan dat hij grondig psychologisch getest is. Als hij echt asociaal zou zijn zou hij niet in het programma zitten. Hij kiest er voor zich afhoudend op te stellen.
Ik zal het nog een keertje proberen uit te leggen.Dat Mustapha niet de meest handige debater is moge duidelijk zijn. Dat hij af en toe te ver gaat bestrijd ik ook op geen enkele manier.
2 dingen: jappie
i agreeeeeeeee with you!
en dan nog- ik heb de uitznding tot twee keer toe gezien en ik maak er het volgende uit op: mus zegt in eerste instantie (hoofdschuddend) "wat ben je otch een schoft" niet "schoft!"en believe me dat scheelt in de toon
margruiet noemt hem niet son of a bitch (misschien ook wel) maar ik hoor haar duidelijk "duivelsjong" tegen hem zeggen
die explosie kwam heel plotseling en: mus blijft niet de heel tijd kjalm, het doet hem duidelijkw el wat, want hij begint op t eind toch ook wel een beetje te schreeuwen (zegt niet voor niets of ze dr kop wil houden omdat t gescheld toch echt te ver gaat)
ok dit was slechts mijn registratie
enneh scanman- iik stream ook af en toe, lees streamverslagen op fok én mw (dus verschillende streamers, verschillende standpunten) en kijk op de tv en ii vind het erg meevallen met die bb manuipulatie- ze moeten toch ergens een cut maken in t materiaal? en ze hebben echt wel laten zien dat mus veel slaapt (zlefs de voice over spreekt er wel over) btw de laatste tijd valt t wel mee en t slapen is soms ook gewoon verstoppen voor die hysterische wijven) maar ik heb het gevoel dat jij t liever een andere kant op gemanipuleerd ziet....jouw favorieten positiever in beeld bijvoorbeeld?
Mus zei duidelijk: Wat ben je toch een schoft" Hier schuilt volgens mij duidelijk een grappige ondertoon in! Als hij echt grof had willen doen, had hij gewoon "SCHOFT" geroepen.
Doordat Margriet niet helemaal lekker in haar vel zit, begreep ze duidelijk de grap niet. Mus had dit natturlijk gelijk aan haar moeten zeggen, maar ik had niet de indruk dat dat veel had geholpen. De opmerking 'met de benen wijd' volgde duidelijk na een serie niet-fijne verwensingen van Margriet richting Mus.
Concluderend: Compleet onnodige ruzie, en wie spinnen er garen bij?
Juist: Jubitch en Lau, die weer een mogelijkheid zien om die jongen zwart te maken!
Woorden van Lau tegen Margriet: "Ja het is dat jij het nu hebt gedaan, want ik stond ook op het punt om er iets van te zeggen"
DONDER TOCH OP, Friese schurftkop!
Dan die oh zo wijze medebewoners die denken Mus af en toe de mond te kunnen snoeren door ff ouderlijk wijs te gaan lopen doen, deze lopen tegen een muur. Je bent m'n moeder/vader niet dus houd je bek. Zijn medebewoners willen hem weghebben omdat hun eigen positie gevaar loopt, Mus is de enige die ze niet onder controle hebben, dit beangstigd hun.
Reactie van Magriet gister was overdreven maar er zaten duidenlijk dingen dwars. Mjah, ze krijgt geen aandacht meer van die jambek (Stefan) en dat steekt, hij heeft meer intresse in Hari Krisna als mamma-zeur Magriet. Mus krijgt dit op zijn bordje.
Velen hier zeggend at de reactie van Moes simpel was, maar in zo'n siutuatie moet je mensen gewoon uit laten razen, alles wat je zegt komt toch niet door of wordt verkeerd opgevat. Hij pakte de situatie goed aan, ik heb respect voor zijn handelen gister. Als iemand mij een duivelsjong had genoemd had ik der met harses de rest van de tijd in het huis tussen de tralies geklonken.
Ik hoop dan ook dat onze marokkaanse vriend nog lang in het huis mag vertoeven, zolang hij de mensen prikkeld is er leven in het huis, we moeten er toch niet aan denken dat iedereen gezellig alles in groepjes gaat doen?
Het punt dat mensen emotioneel gaan breken is aangekomen, we gaan een mooie tijd tegemoet
quote:Opmerkingen waar hij natuurlijk zelf om gevraagd heef. "Toe maar... gooi het er uit..."
Op maandag 14 oktober 2002 10:19 schreef Elbutre het volgende:
De opmerking 'met de benen wijd' volgde duidelijk na een serie niet-fijne verwensingen van Margriet richting Mus.
Nee, geen excuses voor Mustapha dit keer.
quote:Tuuuurlijk... Gewoon mensen laten uitrazen. Dat doet Mustapha ook he? NOT. Als hij haar echt had willen laten uitrazen nadat hij haar aanmoedigde om door te gaan, dan had hij zich niet zo laten kennen op een negatieve manier. Sorry, maar hier valt hij toch echt door de mand.
Op maandag 14 oktober 2002 10:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Velen hier zeggend at de reactie van Moes simpel was, maar in zo'n siutuatie moet je mensen gewoon uit laten razen, alles wat je zegt komt toch niet door of wordt verkeerd opgevat. Hij pakte de situatie goed aan, ik heb respect voor zijn handelen gister.
quote:Mustapha is vooral in het begin een hoekje geduwd, alsof hij de ambassadeur van de Marokkaanse gemeenschap is, en tekst en uitleg moet geven.
Op maandag 14 oktober 2002 00:06 schreef audrey het volgende:[..]
Ik niet. Mensen die dat vragen willen namelijk meestal alleen maar weten of wat ze toch al denken ook echt waar is. Hebben negers nou echt allemaal een grote pik? Slaat jouw vader je moeder nou ook? Vind jij ook dat alle homo's varkens zijn?
quote:Effe herhalen maar weer!
Op maandag 14 oktober 2002 01:26 schreef Bus watcher het volgende:[..]
In tegenstelling tot wat hij beweert zegt hij niet in andermans gezicht wat hij van ze vindt (beledigen is iets anders als zeggen wat je van iemand vindt).
En heerlijk hoe hij Laurens op de kast kreeg door hem rechtstreeks te zeggen hem te zullen nomineren.
quote:dat deed ie ja, hij had er ook net zo hard tegenin kunnen gaan...
Op maandag 14 oktober 2002 10:32 schreef CJ het volgende:[..]
Tuuuurlijk... Gewoon mensen laten uitrazen. Dat doet Mustapha ook he? NOT. Als hij haar echt had willen laten uitrazen nadat hij haar aanmoedigde om door te gaan, dan had hij zich niet zo laten kennen op een negatieve manier. Sorry, maar hier valt hij toch echt door de mand.
quote:Deed hij dat maar. Want wat hij nu deed was laffer en zieliger dan direct er tegen in gaan. Maar zelfs als hij er direct tegen in was gegaan, dan was het sneu, want hij bedoelde het duidelijk als een grap. Heb dan het lef om in te grijpen en de boel niet uit de hand te laten lopen.
Op maandag 14 oktober 2002 10:43 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
dat deed ie ja, hij had er ook net zo hard tegenin kunnen gaan...
Tjonge jonge zeg, mensen, zelf nooit ruzie gehad waarbij je in je emotie dingen roept, waarvan je achteraf zegt "what was I thinking!!!" ???
Actie-reactie-overreactie, kortom ruzie om feitelijk NIKS, nu ja okay om een boontje ![]()
Maak er nou niet meer van dan het is ![]()
Muus mag dan een gebruiksaanwijzing hebben, maar Lau, da's pas een sneaky bastard ............
quote:Dat is niet zeggen wat je van iemand vindt, dat is beledigen.
Op maandag 14 oktober 2002 10:35 schreef schatje het volgende:
Effe herhalen maar weer!
Hij heeftJudith
met haar verkapt
xenofobisch gedrag
wel rechtstreeks laten weten wat hij van haar vindt.Toen ze met die opmerking "alle Marokkaanse meisjes bellen wel voor je" aan kwam.Hij zei dat ze fake was met haar rot kop.
quote:* Mee eens is over Lau
Op maandag 14 oktober 2002 10:45 schreef milagro het volgende:
Mustapha![]()
Tjonge jonge zeg, mensen, zelf nooit ruzie gehad waarbij je in je emotie dingen roept, waarvan je achteraf zegt "what was I thinking!!!" ???
Actie-reactie-overreactie, kortom ruzie om feitelijk NIKS, nu ja okay om een boontje
Maak er nou niet meer van dan het is
Muus mag dan een gebruiksaanwijzing hebben, maar Lau, da's pas een sneaky bastard ............
Maar je weet wat ze zeggen.... Boontje komt om z'n loontje.
quote:Dan heb je toch 2x niet goed geluisterd, Mus begint met "vuile schoft", waarop Margriet zegt: "sorry?"
Op maandag 14 oktober 2002 09:47 schreef kwakveense het volgende:<knip>
en dan nog- ik heb de uitznding tot twee keer toe gezien en ik maak er het volgende uit op: mus zegt in eerste instantie (hoofdschuddend) "wat ben je otch een schoft" niet "schoft!"en believe me dat scheelt in de toon
margruiet noemt hem niet son of a bitch (misschien ook wel) maar ik hoor haar duidelijk "duivelsjong" tegen hem zeggen
die explosie kwam heel plotseling en: mus blijft niet de heel tijd kjalm, het doet hem duidelijkw el wat, want hij begint op t eind toch ook wel een beetje te schreeuwen (zegt niet voor niets of ze dr kop wil houden omdat t gescheld toch echt te ver gaat)
Als iemand tegen mij, met die intonatie en die gebaren, zo zou doen, zou ik ook ontploffen, waarschijnlijk was ik lichamelijk geworden.
Iemand noemde Mus een onhandig debater, hij gaat nooit een discussie aan, hij kan dat niet.
In zijn ogen wint hij de discussie door hem af te doen met onliners, waar men niets mee kan, een maniertje dat waarschijnlijk tot nu toe goed heeft gewerkt voor Mus.
Hij moet absoluut blijven, dat jong zuigt
en nog ff en P.Sje, Margriet noemde Mus geen "duivelsjong", maar "een naar duiveltje".
quote:heeft niets met laf en al helemaal niets met zielig te maken, mensen die zo door het dolle zijn, zijn niet voor rede vatbaar. Ingrijpen was te laat, Magriet ontplofte binnen 3 seconden. Alle penisnijd van de afgelopen weken kwam in 1 keer naar buiten........
Op maandag 14 oktober 2002 10:44 schreef CJ het volgende:[..]
Deed hij dat maar. Want wat hij nu deed was laffer en zieliger dan direct er tegen in gaan. Maar zelfs als hij er direct tegen in was gegaan, dan was het sneu, want hij bedoelde het duidelijk als een grap. Heb dan het lef om in te grijpen en de boel niet uit de hand te laten lopen.
Dit lees ik net in de BB CV van Mus, wat een lachertje, het is voor hem te hopen dat ie dit niet zelf bedacht heeft.
En nogal sneu voor diegene die de screening heeft gedaan.
Relativeren en in een discussie zijn standpunten tot het bittere eind verdedigen, LOL
quote:3 seconden? Zie het stuk van Dark boven je post.
Op maandag 14 oktober 2002 10:52 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
heeft niets met laf en al helemaal niets met zielig te maken, mensen die zo door het dolle zijn, zijn niet voor rede vatbaar. Ingrijpen was te laat, Magriet ontplofte binnen 3 seconden. Alle penisnijd van de afgelopen weken kwam in 1 keer naar buiten........
quote:De opmerking dat alle Marokkaanse voor hem zouden bellen is dat ook.Je moet het wel een beetje in evenwicht zien.
Op maandag 14 oktober 2002 10:46 schreef Bus watcher het volgende:[..]
Dat is niet zeggen wat je van iemand vindt, dat is beledigen.
quote:Dat vind ik niet echt beledigend. Dat vond ik juist meer denigrerend overkomen. Ik denk ook niet dat Judith het beledigend bedoelde. En Mustapha met al z'n mensenkennis had dit moeten zien. Maar nee, hij is zo vooringenomen met zichzelf en heeft zulke oogkleppen op dat hij niet verder kijkt dan z'n neus lang is.
Op maandag 14 oktober 2002 11:08 schreef schatje het volgende:[..]
De opmerking dat alle Marokkaanse voor hem zouden bellen is dat ook.Je moet het wel een beetje in evenwicht zien.
quote:"Ja maar in het Engels klinkt dat niet zo erg dus is het niet zo erg"
Op maandag 14 oktober 2002 11:08 schreef schatje het volgende:[..]
De opmerking dat alle Marokkaanse voor hem zouden bellen is dat ook.Je moet het wel een beetje in evenwicht zien.
Voor "zoon van hoer" uitgemaakt worden zoals Margriet dat deed is ook een zware belediging.
Mustapha
quote:Mustapha gaf Judith twee maal te kennen hem met rust te laten waarop Judith door bleef zeiken en er een groot drama van maakte.Pure uitlokking, en er vervolgens zo'n beledigende opmerking er tegen aan gooien, is gewoon walgelijk.
Op maandag 14 oktober 2002 11:12 schreef CJ het volgende:[..]
Dat vind ik niet echt beledigend. Dat vond ik juist meer denigrerend overkomen. Ik denk ook niet dat Judith het beledigend bedoelde. En Mustapha met al z'n mensenkennis had dit moeten zien. Maar nee, hij is zo vooringenomen met zichzelf en heeft zulke oogkleppen op dat hij niet verder kijkt dan z'n neus lang is.
quote:Goed stuk Dark! En dat laatste... tja, ik verbaas me al nergens meer over.
Op maandag 14 oktober 2002 10:48 schreef Dark het volgende:
Hij moet absoluut blijven, dat jong zuigten nog ff en P.Sje, Margriet noemde Mus geen "duivelsjong", maar "een naar duiveltje".
quote:eertse stuk: ja je hebt gelijk dat stukje was ik vergeten, tweede stukje: no way ik weet heel zeker wat ik gehoord heb (nu word ik toch spontaan koppig) jij zal t ookw el zeker weten, dus daar discussieren we verder maar niet meerover.
Op maandag 14 oktober 2002 10:48 schreef Dark het volgende:[..]
Dan heb je toch 2x niet goed geluisterd, Mus begint met "vuile schoft", waarop Margriet zegt: "sorry?"
"Wat ben je toch een vuile schoft", van Mus en de reactie van Margriet, "vind je dat niet een beetje grof, kan er nog iets gewoons uit je mond komen,... eikel". Mus: "trut".
Vervolgens een tirade van Margriet waarin ze hem wel door de tralies heen kan trappen en Mus die op het bankje hoog boven Margriet zegt: "Gooi het er maar uit, kan je aub je kop houden" en dat in de herhaling met een waanzinnig denigrerend gebaartje erbij, zo van, kommaar, kommaar, kommaar. (Dat zuigt natuurlijk)
Margriet: "Herhaal het nog eens". En Mus die weer bij herhaling zegt: "Moet ik nou bang zijn ofzo?" (herhalen van de woorden vuile schoft, doet ie niet)
Margriet:"Hoe haal je het in je hoofd, om mensen zo te beledigen".
Mus:"Doe alsjeblieft niet zo schijnheilig". (Volgens mij kent hij de betekenis van het woord schijnheilig niet helemaal)Als iemand tegen mij, met die intonatie en die gebaren, zo zou doen, zou ik ook ontploffen, waarschijnlijk was ik lichamelijk geworden.
Iemand noemde Mus een onhandig debater, hij gaat nooit een discussie aan, hij kan dat niet.
In zijn ogen wint hij de discussie door hem af te doen met onliners, waar men niets mee kan, een maniertje dat waarschijnlijk tot nu toe goed heeft gewerkt voor Mus.Hij moet absoluut blijven, dat jong zuigt
en nog ff en P.Sje, Margriet noemde Mus geen "duivelsjong", maar "een naar duiveltje".
quote:Heb het op video, dus wie heeft hier gelijk? Kopietje sturen?
Op maandag 14 oktober 2002 12:02 schreef kwakveense het volgende:[..]
eertse stuk: ja je hebt gelijk dat stukje was ik vergeten, tweede stukje: no way ik weet heel zeker wat ik gehoord heb (nu word ik toch spontaan koppig) jij zal t ookw el zeker weten, dus daar discussieren we verder maar niet meerover.
Ik ga mijzelf aansporen om serieus elke dag te kijken want die knakker is echt de shit.
edit: daarnaast heeft hij gewoon gelijk. Ok, mensen beledigen en zeggen dat ze lelijk zijn is niet netjes. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ie het doet want moet je die reacties eens zien
:ZOals die Judith, dat hij haar dom en lelijk noemde. Nou kinderachtig als je het mij vraagt, maar als je ziet hoe die margriet-lezerares reageert! Helemaal over haar toeren echt geweldig. Daarna doet ze gewoon precies hetzelfde (maar dan achter zijn rug om) echt geweldig.
edit 2: en dat mens van gisteren, haar schijnheil noemen. Comedy gold gewoon. Precies de goede snaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman op 14-10-2002 12:14]
quote:Ik hoop dat-ie dan tegen Laurens uitkomt. Ik wil het gezicht van Laurens wel eens zien als blijkt dat-ie verliest van Mustapha.
Op maandag 14 oktober 2002 12:16 schreef Dark het volgende:
Waar ik bij voorbaat al van kan genieten, is de eerste nominatieronde
Mus zal wel een overweldigende meerderheid van oprotstemmen krijgen en dan............mag ie blijven!
Dan wordt BB pas echt leuk!
quote:Dat lijkt mij inderdaad grandioos.
Op maandag 14 oktober 2002 12:25 schreef CJ het volgende:[..]
Ik hoop dat-ie dan tegen Laurens uitkomt. Ik wil het gezicht van Laurens wel eens zien als blijkt dat-ie verliest van Mustapha.
quote:En met enig geluk verloopt het dan net zoals met Kelly. Mustapha wordt elke keer genomineerd zodat het andere team wordt uitgedund, en net voor de samensmelting vliegt-ie er zelf uit.
Op maandag 14 oktober 2002 12:47 schreef bunnyma het volgende:[..]
Dat lijkt mij inderdaad grandioos.
Wordt echt smullen
Maar ja, zo kan ik wel verder blijven dromen.
Vanaf dag 1 wordt van Mustapha verlangd dat hij zich aanpast aan de groep! gezellig samen eten, gezelig samen dingen doen etc. Moes zit duidelijk anders in elkaar, heeft af en toe zijn rust nodig, hoeft niet perse overal bij te zijn en doet zijn eigen ding!
Als je hem daar als omgeving op gaat aanspreken, krijg je juist het omgekeerde effect. Hij denkt dan "laat me met rust, bemoei je er niet mee" en zondert zich vervolgens echt helemaal af van de groep. De overige BB'ers willen Moes ten koste van alles verbeteren en ik snap best dat die jongen daar moe van wordt.
Ik denk dat als ze Moes een tijdje zijn ding laten doen, hij op een gegeven moment zichzelf bij de groep aansluit. De kunst is om hem in zijn waarde te laten. Hij wordt ook alleen boos op de mensen die hem willen veranderen (Jubitch, Lau en Margriet)
Ik zou zeggen: Laat die jongen toch met rust, dan zul je zien dat je daar meer mee bereikt dan hem constant op zijn gedrag aanspreken en hem te verbeteren. Als die jongen zin heeft in gezelschap, meldt hij zich vanzelf. Je moet het niet forceren.
quote:Alleen jammer dat hij dan constant iedereen over 1 kam scheert door te zeggen van "Het zijn allemaal kuddedieren", "Ik mag jullie allemaal niet", "Ik irriteer me aan iedereen", etc. Daar maak je dan ook echt vrienden mee als je toch eigenlijk niet iedereen bedoelt. En dan achteraf nog tegen een paar mensen zeggen "Maar jou bedoelde ik er niet mee". Ja lekker ventje.
Op maandag 14 oktober 2002 13:10 schreef Elbutre het volgende:
Hij wordt ook alleen boos op de mensen die hem willen veranderen (Jubitch, Lau en Margriet)
quote:wat kan mij dat nou schelen- ik hoor toch wat ik hoor....je z\al t best op video hebben maar dan noig kan het dat je wat anders hoort dan ik, ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik zeg alleen dat ikw el weet dat ik dit gehoord heb....wat is nou helemaal t phonetische verschil tussen duiveltje ne duivelsjong--?--> het scheelt een alveolaar fricatief (s) en een marginaal verschil in klinker (de "e"in "tje" ligt wat meer centraal in de mond dan de "o"van "jong"- er zijn talen waar men dat vershcil niet eens heeft in t phoneem inventaris.... kortom, tussen de moind van mus en de tv en jouw /mijn oor kan een minieme storing in de stroom van geluidsgolven waar spraak uit bestaat, of een kleine storing in de perceptie in 1 onzer oren een verschil in betekenis veroorzaken!
Op maandag 14 oktober 2002 12:09 schreef Dark het volgende:[..]
Heb het op video, dus wie heeft hier gelijk? Kopietje sturen?
waarom schrijf ik zo'n lang saai verhaal? omdat iemand die op zulke slakjes gaat zouten(om t op zijn judith's te zeggen) een hele verkeerde heeft aan een student in een taal met het vak taalkunde en phonetiek
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 12:09 schreef Dark het volgende:[..]
Heb het op video, dus wie heeft hier gelijk? Kopietje sturen?
quote:Qua betekenis zit er voor mij een wereld van verschil in. Bij "duivelsjong" krijg ik associaties met "Damien Omen" en "Exorcist".
Op maandag 14 oktober 2002 13:13 schreef kwakveense het volgende:[..]
wat is nou helemaal t phonetische verschil tussen duiveltje ne duivelsjong.
Bij "duiveltje" denk ik aan "duveltje uit een doosje". Meer grappig en niet zo gemeen bedoeld als "duivelsjong" of "duivelsgebroed".
Maar elke letter is inmiddels al tig keer geanalyseerderd en nu wordt er nog eens geopperd om er maar mp3's en videobeelden bij te halen om toch vooral haar of zijn gelijk te halen!
Hallo, waar hebben we het nog over, 2 mensen die al wekenlang op elkaars lip zitten, hebben de irritaties die zich in die periode hebben opgestapeld er uit gegooid, dat is alles!
quote:En nu is het tijd voor de kijkende Fokker om zijn/haar frustraties, die zich de afgelopen periode hebben opgestapeld, er uit te gooien. That's all. Niets om je zorgen over te maken dus.
Op maandag 14 oktober 2002 13:56 schreef Tante Bep het volgende:
Hallo, waar hebben we het nog over, 2 mensen die al wekenlang op elkaars lip zitten, hebben de irritaties die zich in die periode hebben opgestapeld er uit gegooid, dat is alles!
Het zijn niet alleen de bewoners die tegen hem zijn, maar ook zijn familie en vriendenkring waren ertegen dat hij naar het huis zou gaan.
Ondanks dat allemaal is hij toch het huis in gegaan, en nu hij in het huis weet hij dat hij fout zit,maar weet ook dat hij niet meer terug kan.
Hij is met gevoelens aan het spelen, hij probeert de leiderschap in het huis af te breken.
Hij de enigste bewoner die weet wat andere bewoners van hem denken,hij weet waar hij aan toe is.
Terwijl de andere bewoners elkaar nog niet vertrouwen en pas bij de nominaties zullen de andere bewoners zich ook in het spel van moes mengen.
Moes speelt nu al de grootste rol in BB( BB heeft zijn kijkcijfers aan hem te danken), ook al slaapt hij de hele dag in het huis(woorden van scanman), ook al is hij de irritantste van het huis, ook al is hij de asociaalste van het huis enz.
Iedereen vindt het prachtig om dat te zien en om erover te praten.
Zelfs tegenstanders genieten van moes.
De 6 delen topics die alleen over moes gaan is daar een bewijs van.
Laat die gozer lekker zijn gang gaan in het huis.
Ik weet zeker dat wanneer hij eruit gaat dat er bijna niemand meer naar BB kijkt .
Over wie moeten de Fokkers dan discussieren, over Laurens,over Martijn of toch maar over Dennis(want dat is toch een aardige jongen,een meeloper)
quote:Als je een oordeel wil vellen of een bepaald woord grappig of gemeen bedoeld werd zou je dus moeten weten welke associatie het bij Mustapha en Margriet oproept, aangezien we dat niet weten blijft het gokken wat iemand er mee heeft bedoeld.
Op maandag 14 oktober 2002 13:22 schreef CJ het volgende:Qua betekenis zit er voor mij een wereld van verschil in. Bij "duivelsjong" krijg ik associaties met "Damien Omen" en "Exorcist".
Niet goed dus.
Bij "duiveltje" denk ik aan "duveltje uit een doosje". Meer grappig en niet zo gemeen bedoeld als "duivelsjong" of "duivelsgebroed".
Buiten dat, als je pissig bent en de irritaties hoog zijn opgelopen gooi je er immers wel 's dingen uit die je uiteraard niet letterlijk meent maar die gewoon voortkomen uit gefrusteerde woede.
quote:gooi het er maar uit, kommaar kommaar kommaar
Op maandag 14 oktober 2002 13:58 schreef CJ het volgende:[..]
En nu is het tijd voor de kijkende Fokker om zijn/haar frustraties, die zich de afgelopen periode hebben opgestapeld, er uit te gooien. That's all. Niets om je zorgen over te maken dus.
quote:Op een gegeven moment was hij het zat ja, Margriet stond danook al zo'n kwartier lang te krijsen.
Op maandag 14 oktober 2002 10:32 schreef CJ het volgende:[..]
Tuuuurlijk... Gewoon mensen laten uitrazen. Dat doet Mustapha ook he? NOT. Als hij haar echt had willen laten uitrazen nadat hij haar aanmoedigde om door te gaan, dan had hij zich niet zo laten kennen op een negatieve manier. Sorry, maar hier valt hij toch echt door de mand.
quote:Tja vrouwen zijn nou eenmaal hysterische wezens, dat kan je van mannen ( zelfs Mustafa) niet zeggen. In dat opzicht tonen we meer beheersing en beschaving.
Op maandag 14 oktober 2002 14:33 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Op een gegeven moment was hij het zat ja, Margriet stond danook al zo'n kwartier lang te krijsen.
Maar zelfs ondanks dat hij het zat was, bleef hij op rustige toon spreken (ging niet ook schreeuwen).
Margriet leek echt wel een feeks op dat moment, iemand had haar even in het gezicht moeten slaan (zachtjes) dat helpt vaak bij hysterie.
quote:Pro Mustapha geworden
Op maandag 14 oktober 2002 14:37 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Tja vrouwen zijn nou eenmaal hysterische wezens, dat kan je van mannen ( zelfs Mustafa) niet zeggen. In dat opzicht tonen we meer beheersing en beschaving.
Mustapha eet een boontje op dat op de grond gevallen is.
Margriet grapt: "wat ben je toch een schoft".
Mustapha: "WAT ZEG JE!!? WAT ZEG JE??!! WAT ZEG JE??!!!"
Margriet: "wat ben je toch een schoft".
Mustapha: "Jij bent een asociaal, jij zet iedereen tegen elkaar op, ik heb het gehad met jou, je bent een zuiger, ik wil je met je kop door het hek heen rammen!!^&%$@
Margriet: gooi het er maar uit jongen.
Mustapha: dochter van een bitch, IK VERMOORD JE, ik spuug op je %^&#@$$!! etc.
Dan had, als ik het goed begrijp Margriet afgedaan bij haar aanhang?
quote:Jaja, zal wel!
Op maandag 14 oktober 2002 14:11 schreef IfULikeMe het volgende:Die gozer krijgt zoveel tegenstand in het huis, dat ik respect voor hem heb ondanks het beeld wat sommige creeren.
quote:Nee, even een oprisping van mannelijke solidariteit.
Op maandag 14 oktober 2002 14:43 schreef Remquito het volgende:[..]
Pro Mustapha geworden
quote:Ahhh...de beroemde "A Time to Kill" vergelijking (boek van John Grisham waarin de vader van een verkracht negermeisje de twee blanke daders doodschiet en voor het gerecht in een nogal racistisch deel van Amerika verschijnt en daardoor groot risico loopt op de doodstraf. De advocaat van de vader draait de zaak om en overtuigt de jury door hen te laten voorstellen hoe ze tegen de zaak aan zouden kijken als de vader blank was geweest en de daders zwart.)
Op maandag 14 oktober 2002 14:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Overigens, stel nu eens dat het omgekeerd zou zijn;Mustapha eet een boontje op dat op de grond gevallen is.
Mustapha: "Jij bent een asociaal, jij zet iedereen tegen elkaar op, ik heb het gehad met jou, je bent een zuiger, ik wil je met je kop door het hek heen rammen!!^&%$@
Mustapha: dochter van een bitch, IK VERMOORD JE, ik spuug op je %^&#@$$!! etc.Dan had, als ik het goed begrijp Margriet afgedaan bij haar aanhang?
Maar een ding moet me nog wel van het hart, Cosma, Mustapha uitte de woorden van 'gooi het er maar uit' weliswaar op een heel rustige manier, maar op een uitermate zuigende toon. Dat hij ook niet de waarheid sprak blijkt wel uit het feit dat hij daarna ook (op dezelfde zuigende manier) vroeg of Margriet haar kop wilde houden. Hij liet Margriet exploderen, maar werd boos toen hij haar niet meer kon indammen.
[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 14-10-2002 14:56]
quote:Precies
Op maandag 14 oktober 2002 14:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Overigens, stel nu eens dat het omgekeerd zou zijn;Mustapha eet een boontje op dat op de grond gevallen is.
Mustapha: dochter van een bitch, IK VERMOORD JE, ik spuug op je %^&#@$$!! etc.Dan had, als ik het goed begrijp Margriet afgedaan bij haar aanhang?
Margriet had duidelijk van 2 dingen last, jaloezie en hormonen
Dat laatste gaat tegen me gebruikt worden vast
quote:Margriet is meer man dan Mustapha
Op maandag 14 oktober 2002 14:45 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Nee, even een oprisping van mannelijke solidariteit.
quote:Mmmmmmm, een meesteres, au!
Op maandag 14 oktober 2002 14:53 schreef Remquito het volgende:[..]
Margriet is meer man dan Mustapha
Waar heb ik dat toch eerder gezien, dat verschijnsel.......
quote:Daarom wil niemand met haar een relatie in haar priveleven.
quote:Oh jij 'kent' Margriet ook al net zoals je Mustapha kent?
Op maandag 14 oktober 2002 15:06 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Daarom wil niemand met haar een relatie in haar priveleven.
Zelfs stefan wil haar niet,ze is te mans.
En als stefan je afwijst, dan ben je echt ..........................
quote:ja al die opgeFok!theid mot er toch een keer uit he
Op maandag 14 oktober 2002 15:32 schreef DiRty het volgende:
ga zo door, fokkers!
quote:hahaha, jij gelooft me niet.
Op maandag 14 oktober 2002 15:16 schreef CJ het volgende:[..]
Oh jij 'kent' Margriet ook al net zoals je Mustapha kent?
Ik vind dit een typische Mustapha-opmerking.
Maar luister nou: margriet is tegen de 40, ze heeft geen relatie , is niet getrouwd, heeft geen kinderen en stefan wil haar niet.
Ze is gewoon kansloos en probeert nog wat te maken van haar kansloze leven door het BB huis in te gaan.
Je hebt heel veel van dit soort mensen in deze maatschappij.(stumperds)
Ze hebben geen echte vrienden in hun prive leven en in het BB huis hebben ze die mogelijkheid om vrienden te krijgen.
Moes in tegendeel heeft echte vrienden in zijn prive leven,dus hij is er niet op gebrand om vrienden te maken in het huis.
Het is voor hem een uitdaging om in het huis te verblijven en hij is niet op zoek naar vrienden.
Ik denk dat zelfs een aantal fokkers zich verbonden voelen met margriet, vanwege het kansloze leven dat ze heeft.
Moes weet gewoon dat wanneer hij thuis is zijn vrienden voor hem klaar staan en geen verraders en sniki mensen.
Mazzel
Hoe oud ben jij eigelijk dat je al denkt bij 34 jaar kansloos te zijn.
quote:Ja, tuurlijk. Dat weet iedereen...wil je echt goede vrienden maken??....ga in het Big Brother huis! DE plek om vrienden te maken!!
Ze hebben geen echte vrienden in hun prive leven en in het BB huis hebben ze die mogelijkheid om vrienden te krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Preset op 14-10-2002 15:53]
quote:Waar baseer je dat op, dat ze geen vrienden heeft, zielig is en nog afgezien daarvan, Margriet is 34, op die leeftijd is het leven volgens jou dus zo ongeveer voorbij begrijp ik?
Op maandag 14 oktober 2002 15:39 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
hahaha, jij gelooft me niet.
Maar luister nou: margriet is tegen de 40, ze heeft geen relatie , is niet getrouwd, heeft geen kinderen en stefan wil haar niet.
Ze is gewoon kansloos en probeert nog wat te maken van haar kansloze leven door het BB huis in te gaan.
Je hebt heel veel van dit soort mensen in deze maatschappij.(stumperds)
Vrienden willen maken lijkt me overigens niet echt leeftijdsgebonden:
quote:
Joyce 22
Wat verwacht je van BB?
"Nieuwe vrienden voor 't leven en misschien wel een heel nieuw leven voor mij, (niet dat ik mijn oude leventje nou zó verschrikkelijk vind)"
bron : de biografie van Joyce
quote:Nog zo'n Mustapha opmerking. Dit zijn nou van die opmerkingen die Mus zou kunnen maken als hij niet meer weet wat hij moet zeggen tijdens een discussie. Hij kan speelt de man, omdat hij de bal niet kan spelen.
Op maandag 14 oktober 2002 15:39 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Ik denk dat zelfs een aantal fokkers zich verbonden voelen met margriet, vanwege het kansloze leven dat ze heeft.
Hoe kom je trouwens aan al die kennis over Margriet? Uit boeken?
quote:mijn buurvrouw voelde zich ook tot margriet aangetrokken!
Op maandag 14 oktober 2002 16:28 schreef CJ het volgende:[..]
Nog zo'n Mustapha opmerking. Dit zijn nou van die opmerkingen die Mus zou kunnen maken als hij niet meer weet wat hij moet zeggen tijdens een discussie. Hij kan speelt de man, omdat hij de bal niet kan spelen.
Hoe kom je trouwens aan al die kennis over Margriet? Uit boeken?
quote:Misschien is je buurvrouw gewoon een pot?
Op maandag 14 oktober 2002 16:30 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
mijn buurvrouw voelde zich ook tot margriet aangetrokken!
quote:nee je begrijpt het niet!
Op maandag 14 oktober 2002 16:30 schreef Dutchguy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp leidt Margriet een kansloos leven en aangezien ik een fan van Margriet ben spreekt me dat aan? Zoiets???
quote:Zo!!!!! Dat is grof zeggen!!!!!!!!!!!
Op maandag 14 oktober 2002 16:30 schreef Inga het volgende:
Ze vinden nu Artur geschoren is dat hij er wel lekker sexy uitziet. Sexy motherfucker zegt Mustafa.
quote:Waarom leidt Margriet volgens jou dan een kansloos leven? Is nogal een uitspraak!
Op maandag 14 oktober 2002 16:35 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
nee je begrijpt het niet!
quote:Had ik toch gelijk, een aantal voelen zich aangesproken.
Op maandag 14 oktober 2002 16:45 schreef Dutchguy het volgende:[..]
Waarom leidt Margriet volgens jou dan een kansloos leven? Is nogal een uitspraak!
Ik moet weer verder...............................
quote:Voel me niet aangesproken, ik vraag alleen hoe je hier bij komt. Da's alles.
Op maandag 14 oktober 2002 16:47 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Had ik toch gelijk, een aantal voelen zich aangesproken.
Trek het je niet aan!Ik moet weer verder...............................
quote:hahahahahah
Op maandag 14 oktober 2002 16:48 schreef Dutchguy het volgende:[..]
Voel me niet aangesproken, ik vraag alleen hoe je hier bij komt. Da's alles.
quote:Volgens mij zie jij dingen die er niet zijn hoor... Maar goed, het heeft geen zin om hier verder op in te gaan, want dit is toch een eindeloze discussie. Dat zou ik ook tegen Mustapha hebben gezegd. Of misschien op zijn manier... Ach, dat boeit niet. Klaar.
Op maandag 14 oktober 2002 16:47 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Had ik toch gelijk, een aantal voelen zich aangesproken.
Trek het je niet aan!Ik moet weer verder...............................
quote:Jij snap het wel.
Op maandag 14 oktober 2002 16:54 schreef CJ het volgende:[..]
Volgens mij zie jij dingen die er niet zijn hoor... Maar goed, het heeft geen zin om hier verder op in te gaan, want dit is toch een eindeloze discussie. Dat zou ik ook tegen Mustapha hebben gezegd. Of misschien op zijn manier... Ach, dat boeit niet. Klaar.
Ontopic.. Mustapha lijkt weer aardig opgenomen in de groep. Zag op de streams niet dat hij gemeden werd door andere bunkerbewoners. Zoals sommigen hier dus al aangaven.. het wordt hier veel groter gemaakt dan in het huis
En ik denk dat hij er al vanaf dag 1 spijt van had, dat hij zich had opgegeven. Ik denk dat een aantal dingen hem vies zijn tegengevallen:
- verplichte groepsgebeuren
- camerageile medebewoners
- overdreven houding van sommige bewoners
Naar mijn idee heeft hij daarom bewust afstand gecreeert tussen de groep en zichzelf. Wat Moes betreft zou hij er graag uitgaan, maar vrijwillig gaan betekent dat hij zijn startgeld kwijtraakt.
Wat houd je dan over: een jongen die weinig te verliezen heeft, geen bezwaar heeft om weggestemd te worden, en dus van zijn hart geen moordkuil maakt. Hij is tenslotte niet bezig met zijn eigen positiebepaling (met wie moet ik maatjes worden om zo lang mogelijk in het huis te blijven).
Lijkt me een erg relaxed uitgangspunt....geen stress tenslotte. En wat blijkt? Gek genoeg vinden veel kijkers Moes een van de toppers in het huis.
quote:Ja, dat begrijp ik ook niet.
Op maandag 14 oktober 2002 17:45 schreef Calimero_31 het volgende:
Volgens mij heeft Moes zich in een opwelling opgegeven voor BB4. (niets overtuigt mij er tenminste van dat hij met een doel dat huis in is gegaan)En ik denk dat hij er al vanaf dag 1 spijt van had, dat hij zich had opgegeven. Ik denk dat een aantal dingen hem vies zijn tegengevallen:
- verplichte groepsgebeuren
- camerageile medebewoners
- overdreven houding van sommige bewonersNaar mijn idee heeft hij daarom bewust afstand gecreeert tussen de groep en zichzelf. Wat Moes betreft zou hij er graag uitgaan, maar vrijwillig gaan betekent dat hij zijn startgeld kwijtraakt.
Wat houd je dan over: een jongen die weinig te verliezen heeft, geen bezwaar heeft om weggestemd te worden, en dus van zijn hart geen moordkuil maakt. Hij is tenslotte niet bezig met zijn eigen positiebepaling (met wie moet ik maatjes worden om zo lang mogelijk in het huis te blijven).
Lijkt me een erg relaxed uitgangspunt....geen stress tenslotte. En wat blijkt? Gek genoeg vinden veel kijkers Moes een van de toppers in het huis.
Als hij zo slecht is als sommige fokkers denken, hoe komt hij dan aan zoveel populariteit.
Sinds de ruzie met margriet , heeft hij juist meer populariteit dan margriet.(tot nu toe)
Je hoeft het afkomt-aspect mbt Mustafa heus niet geforceerd te gaan vermijden, dat zou onzin zijn, maar de manier waarop het in dit topic ingezet wordt, is zwaar over de top volgens mij.
Bijvoorbeeld: dat Margriet tegen Mustafa aanzeurt omdat-ie niet wil knuffelen, is opeens ook De Arrogante Hollander versus de Niet Gerespecteerde Allochtoon geworden. Hoe verzin je het!
Mensen die niét hun oordeel over iemand laten kleuren door afkomst, worden toch in dat hoekje gezet. En kunnen nooit gelijk hebben cq zuiver oordelen, volgens deze gedachtengang:
- Ben je een junk?
- "Nee".
- Ah, nog in de ontkenningsfase.
In dit geval vertaald: "Je zegt wel dat jij Mus' gedrag beoordeelt, maar eigenlijk weeg jij wel degelijk mee dat het een Marokkaan is. (alleen heb je dat misschien zelf niet eens in de gaten)."
Mondsnoerderij noem ik dat.
Ik vind het jammer dat, behalve de gebruikelijke (pseudo-)racisten en politiek correcten die hun kans altijd schoon zien in dit soort topics, nu ook de verbaal wat begaafdere posters die weg zijn ingeslagen.
Dus: niet het feit dat het aan de orde komt, wel de mate waarin.
quote:Hoe slechter, hoe populairder. Simpel.
Op maandag 14 oktober 2002 17:54 schreef IfULikeMe het volgende:
Als hij zo slecht is als sommige fokkers denken, hoe komt hij dan aan zoveel populariteit.
quote:Laat Judith en Mustapha maar als laatsten in het BB-huis overblijven...
Op maandag 14 oktober 2002 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe slechter, hoe populairder. Simpel.
Ik wil Judith er óók zo lang mogelijk in houden, dat zegt genoeg he?
* ..smul, smul!!!!
quote:Toch denk ik dat Mustafa er niet zo heel lang meer in zal zitten, zodra de kijker moet gaan stemmen op degene die er uit moet. Want Mus heeft veel symphatisanten, die tot nu toe gezorgd hebben dat hij erin blijft. Maar hij heeft (denk ik) ook veel vijanden, en die kunnen toeslaan zodra de stemming zich "omkeert".
Op maandag 14 oktober 2002 17:56 schreef Cynix ® het volgende:Hoe slechter, hoe populairder. Simpel.
nou twijfel ik even: gebeurt dat omkeren, of moeten mensen blijven stemmen op hun favoriet?
quote:Ik denk het laatste, verdienen ze veel meer mee.
Op maandag 14 oktober 2002 18:08 schreef Gert het volgende:
nou twijfel ik even: gebeurt dat omkeren, of moeten mensen blijven stemmen op hun favoriet?
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 18:05 schreef Dr_Greene het volgende:[..]
Laat Judith en Mustapha maar als laatsten in het BB-huis overblijven...
* ..smul, smul!!!!
Ben jij familie vanPrime Evil?
In de praktijk zouden ze elkaar overigens compleet negeren denk ik.
quote:`
Op maandag 14 oktober 2002 18:08 schreef Gert het volgende:[..]
Toch denk ik dat Mustafa er niet zo heel lang meer in zal zitten, zodra de kijker moet gaan stemmen op degene die er uit moet. Want Mus heeft veel symphatisanten, die tot nu toe gezorgd hebben dat hij erin blijft. Maar hij heeft (denk ik) ook veel vijanden, en die kunnen toeslaan zodra de stemming zich "omkeert".
quote:Dat is waar.
Op maandag 14 oktober 2002 18:43 schreef berney het volgende:[..]
`
Je hebt wel een punt,alleen vergeet je een klein selant detail en dat is dat bigbrother toch de boel kan manipuleren. Ook met de stemmen.
quote:Ik denk niet dat BB zal manipuleren. Bij Kelly's exit manipuleerden ze de boel ook niet. Ze lieten gewoon de harde cijfers zien toen ze er uit vloog, terwijl ze een paar weken daarvoor superpopulair was. CJ hoopte toen nog tegen beter weten in dat Kelly er in zou blijven
Op maandag 14 oktober 2002 18:48 schreef Gert het volgende:[..]
Dat is waar.
Ik twijfel er ook niet aan dat BB manipuleert. Alleen vraag ik me af of ze het aandurven om Mustafa er in te laten als hij torenhoog bovenaan staat in de exit-lijst. Ook is het de vraag of het slim is om "tegen de wil van het volk" in te gaan.
Uiteindelijk wil "men" toch dat de ideale schoonzoon/dochter wint.
quote:Dat zal Stefan dan wel worden.
Op maandag 14 oktober 2002 18:48 schreef Gert het volgende:
Uiteindelijk wil "men" toch dat de ideale schoonzoon/dochter wint.
quote:Denk het ook wel. Iedereen wil graag een schoonzoon die in de sexbusiness zit
Op dinsdag 15 oktober 2002 00:30 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Dat zal Stefan dan wel worden.
quote:Iemand uit de porno-industrie als ideale schoonzoon??
Op dinsdag 15 oktober 2002 00:30 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Dat zal Stefan dan wel worden.
quote:Het was een grapje
Op dinsdag 15 oktober 2002 00:39 schreef Coos het volgende:[..]
Iemand uit de porno-industrie als ideale schoonzoon??
quote:ik denk dat ze net als bb3 moeten stemmen op wie erin moet blijven .. is ook wel logisch want dat levert meer telefoontjes en smsjes op. je bent gemotiveerder als je moet stemmen voor wie je erin wilt houden.
Toch denk ik dat Mustafa er niet zo heel lang meer in zal zitten, zodra de kijker moet gaan stemmen op degene die er uit moet. Want Mus heeft veel symphatisanten, die tot nu toe gezorgd hebben dat hij erin blijft. Maar hij heeft (denk ik) ook veel vijanden, en die kunnen toeslaan zodra de stemming zich "omkeert".
quote:Joh
Op dinsdag 15 oktober 2002 00:42 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het was een grapje
quote:Coos ging er serieus op in, vandaar.
Op dinsdag 15 oktober 2002 01:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Joh
Overigens, die Stefan is toch eigenlijk best een toffe peer bij nader inzien.
quote:Ik heb ook niets tegen hem. Vind het wel een zeur soms, maar hij heeft ook z'n goeie momenten. Er zijn er een aantal in dat huis een heel stuk minder. Ik ben noet zo'n Martijn fan. Op de streams lees je ook niet veel over Martijn trouwens.
Op dinsdag 15 oktober 2002 01:29 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Coos ging er serieus op in, vandaar.Overigens, die Stefan is toch eigenlijk best een toffe peer bij nader inzien.
quote:Nee! Dat was ik al
quote:Margriet heeft al een keer te kennen gegeven, dat ze met een vrouw gezoend heeft, misschien je buurvrouw?
Op maandag 14 oktober 2002 16:30 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
mijn buurvrouw voelde zich ook tot margriet aangetrokken!
quote:Dit had ik ook al in een ander topic geschreven, maar hier maar even herhalen:
Ik denk dat je dat zo helemaal niet kunt zeggen. Stel dat Mustapha en Laurens genomineerd zijn... de Mustapha fans zullen dan op Laurens stemmen... De Mustapha fans die nu in deze poll gestemd hebben op een bewoner die moet vertrekken, stemmen niet allemaal op dezelfde bewoner. Dat is straks bij het echte stemmen wel het geval..
Dus ook als het stemmen op die manier verloopt, loopt Mustapha geen gevaar..
quote:Nou, dat gaat bij Judith toch echt niet op... zoveel stemmen heeft ze niet... 6 geloof ik maar..
Op maandag 14 oktober 2002 17:56 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Hoe slechter, hoe populairder. Simpel.
Ik wil Judith er óók zo lang mogelijk in houden, dat zegt genoeg he?
quote:en dat was ook een grapje?
Op dinsdag 15 oktober 2002 01:29 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Coos ging er serieus op in, vandaar.
Overigens, die Stefan is toch eigenlijk best een toffe peer bij nader inzien.
quote:
Praten over Mustapha alsof hij een drie maal daags te voeden zeldzame diersoort is, dat is momenteel de manier om hem onschadelijk te maken, om het gevaar te neutraliseren. Ik vind Moes nog steeds superieur. Wie heeft er godverdomme ooit gezegd dat je vriendelijk moet zijn in dat huis. Het is een spel, geen tuchthuis. Vriendschap mijn reet. Als je uit dat huis komt ga je nog eens in de drie jaar met zijn allen bij iemand eten, als je tieten hebt mag je met een potloodstreep boven je Judithkut met je benen in je nek als afvalconsulent in de Playboy en dat is het. Mustapha heeft volgens mij als enige in de gaten dat je niets opschiet met gelik en geslijm. Hij huilt in stilte en niet zoals Daan lekker fotogeniek met twee meiden om haar nek. Zekere finalist, Mustapha. Zwijgt die hele sensibele bende om hem heen het huis uit.
quote:Het is maar wat je 'best' noemt. Ik vind het niveau nou niet echt om over naar huis te schrijven.
Op dinsdag 15 oktober 2002 06:03 schreef Tante Bep het volgende:
Dijkshoorn op z'n best..!
[..]
quote:Ha ha Ha
Op dinsdag 15 oktober 2002 11:04 schreef CJ het volgende:
Even een plaatje om dit topic op te vrolijken:
quote:Koos!
Op dinsdag 15 oktober 2002 11:46 schreef Koos Voos het volgende:
deeltje 6 alweer..wat is die jongen populair(en terecht)
(waar ik zelf in hevige adrenalinerushes fijn aan heb meegedaan--ik beken
)
maarreh wat ikw el even wilde zeggen is dat ik toch nog een beetje het: "pim had het zo gewild, je moet gewoon zeggen waar t op staat of t nou een oudkerk marrokkaan of een nederlander is" gevoel zie vbij sommige mensen-- t is toch veel makkelijke rom dat er gewoon buiten te laten-en dan ook écht buiten te laten(niet ineens tussendoor de islam of andere culturen er weer bij gaan halen als dat zo mooi uitkomt voor t praatje)
quote:Maar het lucht wel lekker op hè?
Op dinsdag 15 oktober 2002 13:28 schreef kwakveense het volgende:
(waar ik zelf in hevige adrenalinerushes fijn aan heb meegedaan--ik beken)
quote:Mus is een van de weininge die het geen probleem vindt om in de bunker te zitten.Als er maar een bed in ligt, dan vindt hij alles best.
Op dinsdag 15 oktober 2002 12:56 schreef Dynabite het volgende:
"0nze" Mus(kusrat) blijft waar hij hoort...in de bunker...
quote:uhm in de bunker kan je wel s nacht lekkerdererere dingetjes eten- als t enige wat je mag eten ook nog spruitje sis lijkt t me dat mus misschien toch voorkeur geeft aan de bungalow- ii wel in ek geval (spruitjes- bah..is er ergens een anti-bunkervoedsel-waaronder-spruitjes forum?)
Op dinsdag 15 oktober 2002 13:39 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Mus is een van de weininge die het geen probleem vindt om in de bunker te zitten.Als er maar een bed in ligt, dan vindt hij alles best.
En binnenkort begint de ramadan, dus dan zal het helemaal geen probleem zijn om in de bunker te blijven, ik denk zelfs dat wanneer hij in de bungelow zit, iemand uit de bunker zal vragen om met hem te wisselen.
quote:Okay. Dan vraag ik "Mus eruit!!"
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:00 schreef kwakveense het volgende:
moeten we misschien wat meer dingetjes gaan vragen- stel je voor dat we alles krijgen wat we willen?
quote:ik vraag een iq test en een eq test voor alle bewoners---kunnen ze gewoon eens objectief kijken wie er nou slim is op welk vlak (stel je voor dat judith niet alleen een laag iq maar ook nog een laag eq heeft!!!!!! dat zou wel jammer izjn voor haar.....)
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:17 schreef CJ het volgende:[..]
Okay. Dan vraag ik "Mus eruit!!"
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-10-2002 14:33]
quote:Ik vrees toch voor je Kwakveense, dat Moes als zwaar sociaal gestoord uit die EQ-test komt.
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:21 schreef kwakveense het volgende:[..]
ik vraag een iq test en een eq test voor alle bewoners---kunnen ze gewoon eens objectief kijken wie er nou slim is op welk vlak (stel je voor dat judith niet alleen een laag iq maar ook nog een laag eq heeft!!!!!! dat zou wel jammer izjn voor haar.....)
[Dit bericht is gewijzigd door Dynabite op 15-10-2002 14:28]
quote:pardon!!!!!!!!! zooooo das pas iemand met een eq van hier tot tokio! waar is onze moderator?(krijgt hij een afkoelban net als ik bijna? btw goed he van lionsguy en mij dat wij zo netjes tegen elkaar zijn)
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:24 schreef CactusJack het volgende:
--Edit: ongepast commentaar verwijderd--
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-10-2002 14:35]
quote:moet niet gekker worden hier zeg
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-10-2002 14:36]
quote:Dat soort taalgebruik doe je maar ergens anders.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-10-2002 14:36]
quote:ja maar dat geeft niet- hij doet ook niet alsof hij een eq van hier tot tokio heeft (weet wel at ie een beetje gedragsgestoord is)
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:26 schreef Dynabite het volgende:[..]
Ik vrees toch voor je Kwakveense, dat Moes als zwaar sociaal gestoord uit die EQ-test komt.
quote:Shit, weer iets gemist.
---Edit: ongepaste opmerking verwijderd---
Dat wordt oorlog
quote:Jahaa daar heb je een punt, sinds vorig jaar lopen immers ook alle meiden met rood haar met hun duim in de mond en staat er bij transsexuelen minimaal 1 x per week thais kip met boontjes op het menu, 't is echt besmettelijk, BB kijken.
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Denken jullie niet dat het gedrag van Mus een nog negatiever beeld geeft en na BB gaat geven? We weten allemaal dat sommige marokkaantjes geen lieverdjes zijn(nieuwsberichten) maar er zijn natuurlijk veel toffe marrokanen,ik ken er een paar.Maar, ik heb een raar voorgevoel dat door het gedrag van Mus z' n fans dit zelfde gedrag gaan vertonen en als ze dat al vertonen dat ze het dan nog een stukje erger gaan doen.En dat kan nog weleens ernstig uit de hand lopen.
Reageer maar (eens/oneens)
quote:Nou er lopen heel wat vrouwen rond die graag geslagen willen worden en als voetveeg gebruikt worden. De meesten zijn vreselijk masochistisch ingesteld. Die hebben Mustafa tot favoriet uitgekozen omdat ze hun man ge emanicipeerd hebben en daar nu de nadelen van ondervinden.
Op dinsdag 15 oktober 2002 11:34 schreef gino07 het volgende:
Wat een waanzin allemaal,de aandacht voor een zielig jochie van 21 MustaphaHet is gewoon een griezel die genegeerd moet worden.
Het is mij echt een raadsel waardoor hij zo populair is,waarschijnlijk zijn de stemmers weer pubermeisjes van 13 /15 jaar.DROEVIG!!!!!!!!!
quote:En, ah wat zielig, gebroken rijst.
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:32 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Jahaa daar heb je een punt, sinds vorig jaar lopen immers ook alle meiden met rood haar met hun duim in de mond en staat er bij transsexuelen minimaal 1 x per week thais kip met boontjes op het menu, 't is echt besmettelijk, BB kijken.
quote:Heb jij Mustapha vrouwen zien slaan?
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:45 schreef Lionsguy het volgende:
Nou er lopen heel wat vrouwen rond die graag geslagen willen worden en als voetveeg gebruikt worden. De meesten zijn vreselijk masochistisch ingesteld. Die hebben Mustafa tot favoriet uitgekozen omdat ze hun man ge emanicipeerd hebben en daar nu de nadelen van ondervinden.
quote:Volgens mij ligt het toch anders: een bewoner die zowel veel voor- als tegenstanders heeft, zoals Mustafa, is gebaat bij een nominatie waarin het publiek op zijn/haar favoriet moet stemmen.
Op dinsdag 15 oktober 2002 02:25 schreef FBtje het volgende:[..]
Dit had ik ook al in een ander topic geschreven, maar hier maar even herhalen:
Ik denk dat je dat zo helemaal niet kunt zeggen. Stel dat Mustapha en Laurens genomineerd zijn... de Mustapha fans zullen dan op Laurens stemmen... De Mustapha fans die nu in deze poll gestemd hebben op een bewoner die moet vertrekken, stemmen niet allemaal op dezelfde bewoner. Dat is straks bij het echte stemmen wel het geval..
Dus ook als het stemmen op die manier verloopt, loopt Mustapha geen gevaar..
Immers, als het omgekeerde het geval is, moeten de Mustafa-fans hun "tegenstem" laten gaan naar degene waarvan ze vermoeden dat die boven Mus kan uitkomen. Dit kunnen meerdere kandidaten zijn! De Mus-fans zullen hun stemmen dan ook versnipperd zien worden, terwijl de anti-Mus-stemmers doelgericht op hun prooi kunnen stemmen.
quote:wat jij zegt slaat ook nergens op !!, volgens mij kan jij het gewoon niet hebben dat mustafa zo populair is...
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:45 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Nou er lopen heel wat vrouwen rond die graag geslagen willen worden en als voetveeg gebruikt worden. De meesten zijn vreselijk masochistisch ingesteld. Die hebben Mustafa tot favoriet uitgekozen omdat ze hun man ge emanicipeerd hebben en daar nu de nadelen van ondervinden.
quote:Ik heb je al veel rare opmerkingen zien maken in dit topic, maar dit slaat echt alles! Er wordt weleens gezegd dat er iets mis is met de denkwijze/gedrag/uitspraken van Mus, maar jij kan er ook wat van zeg!
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:45 schreef Lionsguy het volgende:[..]
quote:Ik ben het echt helemaal met je eens!!!!!!!!!
Op dinsdag 15 oktober 2002 11:34 schreef gino07 het volgende:
Wat een waanzin allemaal,de aandacht voor een zielig jochie van 21 MustaphaHet is gewoon een griezel die genegeerd moet worden.
Hij heeft op iedereen aan te merken dat ze hypocriet zijn ,camerageil enzovoort.Een ding echter,hij doet zelf ook mee aan BB,weet dat het op tv komt en dus wil hij zelf ook aandacht.Dan het feit dat hij over iedereen zegt dat ze roddelen,wat doet hij ZELF dan?????????Lullen met Stephan en Arthur o.a over Margriet en Judith.Het is mij echt een raadsel waardoor hij zo populair is,waarschijnlijk zijn de stemmers weer pubermeisjes van 13 /15 jaar.DROEVIG!!!!!!!!!
quote:Ik denk dat dat wel meevalt.
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Denken jullie niet dat het gedrag van Mus een nog negatiever beeld geeft en na BB gaat geven? We weten allemaal dat sommige marokkaantjes geen lieverdjes zijn(nieuwsberichten) maar er zijn natuurlijk veel toffe marrokanen,ik ken er een paar.Maar, ik heb een raar voorgevoel dat door het gedrag van Mus z' n fans dit zelfde gedrag gaan vertonen en als ze dat al vertonen dat ze het dan nog een stukje erger gaan doen.En dat kan nog weleens ernstig uit de hand lopen.
Reageer maar (eens/oneens)
quote:hahahahaaaaaaa
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:44 schreef Parsival het volgende:[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.
Er is een wereld van verschil tussen watr we kut-marokkantjes zijn gaan noemen en Mustapha. Hij heeft zijn school afgemaakt en leerd door itt tot de dropouts die de straten onveilig maken.
Hij neemt zijn godsdienst serieus, drinkt niet en is nog maagd, geen dubbele moraal voor hem.
Dat hij een aantal nare trekjes van zijn cultuur manifesteerd is een kwestie van volwassen worden. Egoisme en totaal gebrek aan solidariteit, is ook een deel van de Berber cultuur.
Fokkers ga zo door!
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:44 schreef Parsival het volgende:[..]
Egoisme en totaal gebrek aan solidariteit, is ook een deel van de Berber cultuur.
quote:Jongen , ik zeg toch dat je goed bezig bent!
Op dinsdag 15 oktober 2002 20:24 schreef Lionsguy het volgende:
Ik hoef helemaal geen reacties van mannen op mijn laatste post. Ik heb ook niet op Mustafa gedoeld. Alleen dat vrouwen zich graag als voetveeg willen gebruiken. En dat laatste slaat wel degelijk op Mustafa.
quote:Dank je, ik wist wel dat ik op jouw begrip kon rekenen
Op dinsdag 15 oktober 2002 20:28 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Jongen , ik zeg toch dat je goed bezig bent!
quote:Maar uhm... die ziet er uhm... niet slecht uit.
Op dinsdag 15 oktober 2002 20:55 schreef Remquito het volgende:
De broer van Mus:Hoeveel lopen er daar van rond
quote:Kijk, dat vind ik nou een beetje sneu.
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:44 schreef Parsival het volgende:<knip>..... en is nog maagd,
quote:Dit naar aanleiding van een artikel van een antropoloog in het parool over waarom zo weinig berbers deelnemen in het vrijwiligerswerk in de Amsterdamse buurten.
Op dinsdag 15 oktober 2002 19:57 schreef kavu het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Parsival op 15-10-2002 21:53]
quote:Tja vraag dat maar aan de geiten.
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:24 schreef Dark het volgende:[..]
Kijk, dat vind ik nou een beetje sneu.
quote:Volgens mij heb jij alleen maar domme opmerkingen lionsgay..
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:48 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Tja vraag dat maar aan de geiten.
quote:Jij begrijpter echt niets van.
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:24 schreef Dark het volgende:[..]
Kijk, dat vind ik nou een beetje sneu.
quote:Voor de twee posts die je op dit forum hebt gezet, is in ieder geval deze afbrekend. Leuk geprobeerd, maar vorig jaar was iemand je al voor.
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:52 schreef Corleone het volgende:[..]
Volgens mij heb jij alleen maar domme opmerkingen lionsgay..
Jaja Moes....je valt steeds meer door de mand.
quote:Inderdaad!
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:26 schreef Maurisico het volgende:
Wat je ook vindt van Mustapha, hij is in ieder geval geen meeloper. De manier waarop de andere bewoners Mustapha wegstemden uit de zwakste schakel vind ik vele malen irritanter dan het gedrag vn Mustapha in huis. BB mag hem wel dankbaar zijn, zonder hem was het lang zo leuk niet.
quote:Dat heeft hij daarna ook tegen stefan gezegd.(dat hij Laurens niet zou nomineren)
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:27 schreef Dynabite het volgende:
Quote:Mus zegt dat hij die grap over dat nomineren wat Laurens betreft niet meende.
"Ik zou jou niet nomineren, maar de rest wel!", vult hij aan.
Jaja Moes....je valt steeds meer door de mand.
Hij probeert door dit soort uitspraken, mensen uit hun tent te lokken.
Zo weet hij precies wat mensen over hem denken.
Alles wat moes zegt is een grap,alleen nemen de bewoners hem te serieus op.
quote:precies en dat hij weet hoe stefan werkelijk is is ook een grap. dat stefan nep is.
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:39 schreef Dynabite het volgende:
tja..IfYouLikeMe...zo kunnen we wel doorgaan...dat hij Margriet gaat nomineren is zeker ook weer een grap dan?
"Ik ben hier nog steeds niet bezig met concurrentie!", zegt Laurens. "Maar als jij iedereen zo goed doorhebt, dan moet jou het geslijm van Stefan toch ook opvallen!"
"Tuurlijk valt me dat op, maar je moet toch met iemand lullen. Maar ik ben niet blind hoor!"
truste
quote:Nou, het zou me niets verbazen als hij Laurens niet zou nomineren, want hij was zelf heel verrast dat Laurens niet op hem stemde tijdens De Zwakste Schakel. Mus noemde Laurens daardoor onberekenbaar, dus hij had de verwachting dat Laurens tijdens de eerste nominatierond misschien niet op hem zou stemmen.
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:34 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Dat heeft hij daarna ook tegen stefan gezegd.(dat hij Laurens niet zou nomineren)
Hij probeert door dit soort uitspraken, mensen uit hun tent te lokken.
Zo weet hij precies wat mensen over hem denken.Alles wat moes zegt is een grap,alleen nemen de bewoners hem te serieus op.
quote:hahaha
Op woensdag 16 oktober 2002 00:52 schreef Koos Voos het volgende:
Margriet was vanavond toch weer even wel grappig in de tuin. Een paar leuke opmerkingen... Toch blijft zij 1 groot nadeel hebben: te veel fans.
quote:Ik.
Op woensdag 16 oktober 2002 01:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zeg rakkers, is het jullie al opgevallen dat er tijdens de herhaling van BB heel heel heel veel sms-jes voorbijkomen met; Mus heel Osdorp staat achter je,Mus the best en nog eens Mus Mus Mus.Als dit nog een tijdje zo doorgaat,begin ik toch echt te geloven dat we een winnaar hebben,zelfs Hummie heeft een paar weken geleden Mus al getipt als winnaar en dan niet te vergeten het broertje van Mus wat in de live-uitzending zei; He Mus, jij komt in December met die 500.000 euro thuis toch ? Ik durf bijna te wedden dat Mus wint.Wie durft de weddenschap met me aan te gaan?
quote:Ik denk het eigenlijk ook. Omdat ie de meest spraakmakende figuur is (zie ook het aantal aan hem gewijde topics in dit forum). Maar goed, om diezelfde reden dacht ik dat absoluut Kelly vorig jaar wel zou winnen, en dat gebeurde ook niet. We shall see
Op woensdag 16 oktober 2002 01:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik durf bijna te wedden dat Mus wint.
quote:Het aantal topics is helemaal nietszeggend... Vorig jaar had Diane nog veel meer topics... en was toch ook niet bijzonder populair. Margriet is nu wel populair en heeft nog lang niet 1 topic vol... Veel topics over 1 persoon betekent veel discussies.. dus veel voorstanders, maar net zoveel tegenstanders!
Op woensdag 16 oktober 2002 01:03 schreef Fogerty het volgende:
Ik denk het eigenlijk ook. Omdat ie de meest spraakmakende figuur is (zie ook het aantal aan hem gewijde topics in dit forum). Maar goed, om diezelfde reden dacht ik dat absoluut Kelly vorig jaar wel zou winnen, en dat gebeurde ook niet. We shall see
quote:ALS er meer dan 2 personen genomineerd worden en er moet gestemd worden op een persoon die weg moet, dan is het toch niet zo moeilijk. Margriet is de enige die eventueel nog een gevaar zou kunnen vormen voor hem. Dus ze stemmen met dezelfde doelgerichtheid..
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:59 schreef Gert het volgende:[..]
Volgens mij ligt het toch anders: een bewoner die zowel veel voor- als tegenstanders heeft, zoals Mustafa, is gebaat bij een nominatie waarin het publiek op zijn/haar favoriet moet stemmen.
Immers, als het omgekeerde het geval is, moeten de Mustafa-fans hun "tegenstem" laten gaan naar degene waarvan ze vermoeden dat die boven Mus kan uitkomen. Dit kunnen meerdere kandidaten zijn! De Mus-fans zullen hun stemmen dan ook versnipperd zien worden, terwijl de anti-Mus-stemmers doelgericht op hun prooi kunnen stemmen.
quote:Hij had toch een aardig leuk gesprekje met Ursula. Zo je doet zo je ontmoet (zeg ik dat goed zo?)
Op dinsdag 15 oktober 2002 20:24 schreef Lionsguy het volgende:
Ik hoef helemaal geen reacties van mannen op mijn laatste post. Ik heb ook niet op Mustafa gedoeld. Alleen dat vrouwen zich graag als voetveeg willen gebruiken. En dat laatste slaat wel degelijk op Mustafa.
quote:Als je alles in z'n context leest is duidelijk te merken wanneer Mustapha iets meent en wanneer niet..
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:39 schreef Dynabite het volgende:
tja..IfYouLikeMe...zo kunnen we wel doorgaan...dat hij Margriet gaat nomineren is zeker ook weer een grap dan?
quote:Ik blijf erbij dat ze het over de nominatie van Laurens hadden. Dat Lauren dus Margriet nomineert en niet Mustapha.
Op woensdag 16 oktober 2002 02:50 schreef Dynabite het volgende:
Geef het antwoord op mijn vraag dan even Fbtje....Jij weet het zo goed..toch? Nomineert hij Margriet?
quote:Laurens en Mustapha kunnen het ineens goed met elkaar vinden, hoe komt dat zo scanman01?
Op woensdag 16 oktober 2002 02:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik blijf erbij dat ze het over de nominatie van Laurens hadden. Dat Lauren dus Margriet nomineert en niet Mustapha.
quote:Daar heb ik wel een opvatting over, maar weet niet of die juist is. Ik denk namelijk dat Mustapha geen hekel heeft aan Laurens.... maar andersom wel denk ik. Misschien is hekel een groot woord, maar volgens mij mag Laurens hem totaal niet. Tegenover anderen heeft hij ook nooit een goed woord over voor Mustapha. Dus volgens mij zat hij tijdens dat gesprek gewoon de schijn op te houden om Mustapha wat te paaien.
Op woensdag 16 oktober 2002 02:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Laurens en Mustapha kunnen het ineens goed met elkaar vinden, hoe komt dat zo scanman01?
quote:Mustapha had wel moeite met Laurens (met zijn regels enzo, daar kon hij zich erg over opwinden), maar ik denk dat Mustapha het wel waardeerde dat Laurens iig niet op hem gestemd heeft bij de zwakste schakel.
Op woensdag 16 oktober 2002 03:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar heb ik wel een opvatting over, maar weet niet of die juist is. Ik denk namelijk dat Mustapha geen hekel heeft aan Laurens.... maar andersom wel denk ik. Misschien is hekel een groot woord, maar volgens mij mag Laurens hem totaal niet. Tegenover anderen heeft hij ook nooit een goed woord over voor Mustapha. Dus volgens mij zat hij tijdens dat gesprek gewoon de schijn op te houden om Mustapha wat te paaien.
Wat Laurens betreft...
Waarom zou hij Mustpha moeten paaien?
quote:ALS hij dat gezegd heeft en hij meende het dan is het zo... klaar!
Op woensdag 16 oktober 2002 02:50 schreef Dynabite het volgende:
Geef het antwoord op mijn vraag dan even Fbtje....Jij weet het zo goed..toch? Nomineert hij Margriet?
Ik kan het me niet eens meer herinneren dat hij dat gezegd heeft, waarschijnlijk iets gemist dus.. Dus misschien moet je me even helpen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 16-10-2002 03:46]
quote:Laurens is volgens mij iemand die het liefst maatjes blijft met iedereen.... vandaar dat ik denk dat hij Mustapha loopt de paaien. Misschien ook een taktiek.
Op woensdag 16 oktober 2002 03:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Mustapha had wel moeite met Laurens (met zijn regels enzo, daar kon hij zich erg over opwinden), maar ik denk dat Mustapha het wel waardeerde dat Laurens iig niet op hem gestemd heeft bij de zwakste schakel.
Dus, Mustpha is wat bijgedraaid.Wat Laurens betreft...
Waarom zou hij Mustpha moeten paaien?
quote:Jij vindt dat hij respect verdient, prima!
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:01 schreef Parsival het volgende:[..]
Jij begrijpter echt niets van.
Hem wordt bijgebracht net als alle andere moslims dat je zuiver het huwekijk in moet gaan. De meeste jongens proberen de Hollandse meiden als hoeren te gebruiken, omdat ze hun zo ook zien , om te neuken en uiteindelijk een moslim maagd te trouwen.
Musthapha neemt dit reinheids gebod serieus en wil zelf ook als maagd trouwen met zijn uiteindelijk uitverkorene.
Daarin wijjkt hij af van zijn kut-marokkanen broeders en laat hij zien dat hij een stuk serieuser is dan zij. Ik vindt dat te waarderen. Op dat punt verdient hij gewoon respect.
Ik ben geen fan van Mustapha, wat mij betrefd verdwijnt hij bij de eerste de beste gelegenheid, maar op dit punt verdient hij respect. Hij is heel serieus met zijn leven bezig.
quote:Jij vind het feit maagd zijn sneu?
Op woensdag 16 oktober 2002 07:05 schreef Dark het volgende:[..]
Jij vindt dat hij respect verdient, prima!
Ik vind het feit, dat hij nog maagd is, sneu.
Wij vinden dus beiden iets van iemand, begrijp je het nog?
Het is dus niet triest, maar een bewuste keuze om als maagd het huwelijk in te gaan. Iemand die op deze manier achter zijn eigen standpunt/levenswijze blijft staan, krijgt van mij dan ook een extra plusje!
quote:Tja, dat is ook een manier om er naar te kijken.
Op woensdag 16 oktober 2002 11:39 schreef Maerycke het volgende:
Als de mateloze populariteit van Mustapha ook maar een kleine afspiegeling is van hetgeen zich in zijn normale leven afspeelt, betwijfel ik het dat Moes tot nu toe nog geen vrouw aan de haak heeft kunnen slaan.Het is dus niet triest, maar een bewuste keuze om als maagd het huwelijk in te gaan. Iemand die op deze manier achter zijn eigen standpunt/levenswijze blijft staan, krijgt van mij dan ook een extra plusje!
Maar ik betwijfel het toch ten zeerste. TV is een zeer krachtig medium. Iemand als Andries vorig jaar was in het begin ook mateloos populair (en vooral bij jonge meisjes). Maar in real life zouden al die meisjes waarschijnlijk niet zo snel naar hem om kijken als ze niet wisten wie hij was. TV vergroot de boel heel erg en ik denk dat dat bij Mus ook het geval is. Dus de koppeling "hij is zo populair in het huis, dus zal hij het in het echt ook wel zijn, dus is het bewonderenswaardig dat Mus nog maagd is" gaat voor mij niet op.
Ik bedoel, het is makkelijk genoeg om op de eerste dag in het bubbelbad te stappen met een aantal schaars geklede vrouwen, maar dat weigert hij ronduit. Het is in het echte leven vrijwel net zo gemakkelijk om iemand te vinden om daar enige sexuele handelingen mee te verrichten ![]()
Ik vind het persoonlijk opvallend dat een jonge man op televisie durft toe te geven dat hij als maagd het huwelijk wenst in te gaan (net zoals vele jonge mensen die daar tegenwoordig een bewuste keuze voor maken). Ten eerste komt dit gewoon niet vaak voor in een maatschappij waarin vooral de man prat kan gaan op zijn sexuele veroveringen. Ten tweede heb je toch enige moed nodig om zoiets openlijk te vermelden in een groep zoals deze.
Verdient nog steeds een plusje vind ik
quote:Ben ik het niet helemaal mee eens. In zijn cultuur is het heel normaal en gewoon dat je als maagd het huwelijk ingaat (dat is zelfs een eis volgens mij), dus er is geen moed voor nodig om dat toe te geven. Er zou moed voor nodig zijn om te zeggen dat je al met 10 meiden naar bed bent geweest.... of jongens... Maar toegeven dat je maagd bent is wat zijn familie van hem verwacht en eist.
Op woensdag 16 oktober 2002 12:07 schreef Maerycke het volgende:Ik vind het persoonlijk opvallend dat een jonge man op televisie durft toe te geven dat hij als maagd het huwelijk wenst in te gaan (net zoals vele jonge mensen die daar tegenwoordig een bewuste keuze voor maken). Ten eerste komt dit gewoon niet vaak voor in een maatschappij waarin vooral de man prat kan gaan op zijn sexuele veroveringen. Ten tweede heb je toch enige moed nodig om zoiets openlijk te vermelden in een groep zoals deze.
quote:Dus volgens jou stemmen alle Mustafa-fans dan op Margriet? En niet op bijvoorbeeld Judith, als die eveneens genomineerd zou zijn?
Op woensdag 16 oktober 2002 01:56 schreef FBtje het volgende:[..]
ALS er meer dan 2 personen genomineerd worden en er moet gestemd worden op een persoon die weg moet, dan is het toch niet zo moeilijk. Margriet is de enige die eventueel nog een gevaar zou kunnen vormen voor hem. Dus ze stemmen met dezelfde doelgerichtheid..
quote:Hier ben ik het helemaal mee eens.
Op woensdag 16 oktober 2002 12:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. In zijn cultuur is het heel normaal en gewoon dat je als maagd het huwelijk ingaat (dat is zelfs een eis volgens mij), dus er is geen moed voor nodig om dat toe te geven. Er zou moed voor nodig zijn om te zeggen dat je al met 10 meiden naar bed bent geweest.... of jongens... Maar toegeven dat je maagd bent is wat zijn familie van hem verwacht en eist.
quote:ken genoeg marrokkaanse jongens die ect wel prat gaan op al hun bveroveringen hoor--maarreh hij heeft dat toch helemaal niet gezegd? ik hoorde alleen dat hij zei dat t in principe zo hoort.... en dat ie nog nooit een serieuze relatie had gehad...tsja zo ken ik ook een bill clinton....die had ook geen sex....
Op woensdag 16 oktober 2002 12:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. In zijn cultuur is het heel normaal en gewoon dat je als maagd het huwelijk ingaat (dat is zelfs een eis volgens mij), dus er is geen moed voor nodig om dat toe te geven. Er zou moed voor nodig zijn om te zeggen dat je al met 10 meiden naar bed bent geweest.... of jongens... Maar toegeven dat je maagd bent is wat zijn familie van hem verwacht en eist.
quote:Die doen er misschien stoer over tegenover hun vrienden... maar op tv (terwijl je ouders en familie zitten te kijken) hadden zij dat waarschijnlijk ook niet gedaan.
Op woensdag 16 oktober 2002 13:17 schreef kwakveense het volgende:
ken genoeg marrokkaanse jongens die ect wel prat gaan op al hun bveroveringen hoor--maarreh hij heeft dat toch helemaal niet gezegd? ik hoorde alleen dat hij zei dat t in principe zo hoort.... en dat ie nog nooit een serieuze relatie had gehad...tsja zo ken ik ook een bill clinton....die had ook geen sex....
quote:joh
Op woensdag 16 oktober 2002 16:34 schreef wizarddragon het volgende:
Bijna tijd voor DEEL 7.
Want moes mocht niet aanwezig zijn bij de voetbalwedstrijd.
Arthur en Laurens wel!
quote:dan is dat die voetbalwedstrijd die Stephan een paar weken geleden heeft gewonnen met strippoker misschien, daar deed mus toen niet aan mee nl.
Op woensdag 16 oktober 2002 21:28 schreef IfULikeMe het volgende:
Is er nou een dillemma aan de gang?Want moes mocht niet aanwezig zijn bij de voetbalwedstrijd.
Arthur en Laurens wel!
quote:Oh jee wat een ramp... dat is vast weer een samenzwering tegen Moes!!!!!
Op woensdag 16 oktober 2002 21:28 schreef IfULikeMe het volgende:
Is er nou een dillemma aan de gang?Want moes mocht niet aanwezig zijn bij de voetbalwedstrijd.
Arthur en Laurens wel!
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 21:45 schreef CJ het volgende:[..]
Oh jee wat een ramp... dat is vast weer een samenzwering tegen Moes!!!!!
quote:Ach gossie. Gaan we nu op de man spelen? Zielig hoor.
Op woensdag 16 oktober 2002 21:55 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
je begint een beetje irritant te worden stumperd.
Ik geef gewoon een schot op open doel door te reageren op je reactie. Niets vreemds aan.
quote:Weetje wat het probleem is?
Op woensdag 16 oktober 2002 23:20 schreef CJ het volgende:[..]
Ach gossie. Gaan we nu op de man spelen? Zielig hoor.
Maar goed, dat boeit ook eigenlijk niet. Klaar.
Ik geef gewoon een schot op open doel door te reageren op je reactie. Niets vreemds aan.
quote:Ik ben rustig.
Op woensdag 16 oktober 2002 23:41 schreef wizarddragon het volgende:
Mensen, mensen... rustig aan AUB... wees eens lief voorelkaar.
Ik laat me alleen niet de wet voor schrijven door iemand die hier nog geeneens een maand op het forum zit en blijkbaar denkt dat-ie mensen die Mus niet adoreren mag vertellen wat ze wel en niet mogen doen
quote:Oh , dat zit je dus dwars.
Op woensdag 16 oktober 2002 23:47 schreef CJ het volgende:[..]
Ik ben rustig.
Ik laat me alleen niet de wet voor schrijven door iemand die hier nog geeneens een maand op het forum zit en blijkbaar denkt dat-ie mensen die Mus niet adoreren mag vertellen wat ze wel en niet mogen doen
ps.Lees even terug waar het begon kneus!
Maar als jij op elke reactie van mij , zonodig grappig wil zijn.
Maar ik ga er verder geen aandacht aan schenken, want het is toch nutteloos. Mazzel
quote:Idd, en hou jezelf nou eens aan dat voornemen. Schelden is nergens voor nodig
Op woensdag 16 oktober 2002 23:53 schreef IfULikeMe het volgende:
Maar ik ga er verder geen aandacht aan schenken, want het is toch nutteloos. Mazzel
Graag ontopic weer verder dus hier.
quote:Pecies....Mus in het kabinet en voor president .
Op donderdag 17 oktober 2002 00:27 schreef Qt het volgende:[..]
Idd, en hou jezelf nou eens aan dat voornemen. Schelden is nergens voor nodig
Graag ontopic weer verder dus hier.
quote:pardon! ik meende juist op te maken dat mus arthur adviseert zijn roes uit te slapen en het goed te maken met ursula omdat hij om haar geeft- en hij steunde arthur idd in het feit dat hij zich betutteld/in een hoek gedreven voelde door al die sociaal en politiek correcte mutsen en eikels.....dusssss. al met al gewoon een goeie actie van mus
Op donderdag 17 oktober 2002 10:26 schreef gino07 het volgende:
Hoe is het mogelijk????Mustapha blijft populair ondanks zijn instelling.
Neem vannacht,hij stookt Arthur(SUKKEL) op over andere bewoners,die hij voortdurend beschuldigd van roddelen en wat doet hij zelf??????
Hij heeft zo'n hekel aan dronken mensen,maar Arthur mag stomdronken zijn beklag doen en krijgt voortdurend te horen hoe graag Mustapha hem mag,wie is hier nou HYPOCRIET??????????
WAKKER WORDEN en zie wie deze jongen in werkelijkheid is!!
edit: spelfoutjes veranderd
quote:vind je? ik vind zijn opmerking erg grappig en het klopt toch ook.
Op woensdag 16 oktober 2002 21:55 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
je begint een beetje irritant te worden stumperd.
Nieuw topic, het nieuwe complot tegen arme zielige Mustapha, hij mocht niet mee naar de voetbalwedstrijd.
quote:In de uitzending zag je dat het alleen Mustapha was, maar zoals je wel weet zag en hoorde je heel veel dingen niet
Op donderdag 17 oktober 2002 16:12 schreef LouLou het volgende:
Misschien van Mus uit ook een stukje 'pay back' aan Arthur, meen me te herinneren dat Arthur de enige was die tijdens het afbranden van Mus door de rest van de bewoners (n.a.v. de zwakste schakel uitzending) met Mus ging praten.
Maar als je zo iemand moet bedanken. Hem tegen de rest opzetten?
quote:precies! en arthur laat zien dat hij niet zoals al die anderen sociaal correct is- vats net zo'n laag eq als mus
Op donderdag 17 oktober 2002 16:12 schreef LouLou het volgende:
Misschien van Mus uit ook een stukje 'pay back' aan Arthur, meen me te herinneren dat Arthur de enige was die tijdens het afbranden van Mus door de rest van de bewoners (n.a.v. de zwakste schakel uitzending) met Mus ging praten.
quote:Dat tegen elkaar opzetten kun je moeilijk bij Mus alleen neerleggen, dat doen ze allemaal, Lau over Steef tegen Gees, Lau/Ju tegen iedere nieuwe over Mus o.a. etc. etc. Zeg niet dat het erg aardig was van Mus, alleen dat ik denk dat de situatie (even door anderen uitgekotst te worden) heel herkenbaar was voor Mus.
Op donderdag 17 oktober 2002 16:16 schreef itsme het volgende:[..]
In de uitzending zag je dat het alleen Mustapha was, maar zoals je wel weet zag en hoorde je heel veel dingen niet
Maar als je zo iemand moet bedanken. Hem tegen de rest opzetten?
quote:tuurlijk en hij zoekt ook een medestander
Op donderdag 17 oktober 2002 16:25 schreef LouLou het volgende:[..]
Dat tegen elkaar opzetten kun je moeilijk bij Mus alleen neerleggen, dat doen ze allemaal, Lau over Steef tegen Gees, Lau/Ju tegen iedere nieuwe over Mus o.a. etc. etc. Zeg niet dat het erg aardig was van Mus, alleen dat ik denk dat de situatie (even door anderen uitgekotst te worden) heel herkenbaar was voor Mus.
quote:
In de slaapkamer van de bungalow probeert Mushi inmiddels ook Geesje, Ursula en Lau te overtuigen van zijn gelijk omtrent de groep. Weer meent hij dit te moeten doen door te schelden.
Lau neemt het echter op voor de anderen en confronteerst Mushi met zijn uitspraken tegenover Margriet. Mushi zegt, dat hij zich niet meer kan herinneren, of hij dat leuk heeft bedoelt, maar dat een uitbarsting tussen hem en Margriet vanwege hun botsende karakters toch onvermijdelijk was.
Lau zet Mushi steeds meer op scherp door hem te vertellen, dat hij maar een puberaal mannetje is, die denkt al heel wijs te zijn, terwijl hij nog zo veel moet leren. Mushi vindt zichzef de wijste van het hele stel.Tijdens dit gesprek wil Mushi steeds het laatste woord hebben en probeert Lau door allerlei kleinerende opmerkingen en schamperend gelach uit het lood te slaan. Lau blijft echter kalm en weet door op een rustige wijze te reageren Mushi aardig uit zijn evenwicht te halen. Met onheuze opmerkingen, niet uit laten spreken en door luider te gaan spreken, probeert Mushi Lau het zwijgen op te leggen.
We zullen zien wat de televisiebeelden ons brengen..
quote:en zijn die dan zo neutraal?
Op donderdag 17 oktober 2002 16:40 schreef Maerycke het volgende:
Nu is dat verslag natuurlijk wel geschreven door iemand die geen aanhanger (understatement) van Moes is. Hoeft ook niet trouwens, maar in dit geval kan het toch een vertekend beeld geven. Zodra je iemand echt niet mag, heb je gewoon eerder de neiging om van die persoon alles negatief op te vatten.We zullen zien wat de televisiebeelden ons brengen..
quote:Vind je hem zo grappig? dan moet je dat tegen hem zeggen en niet met dat slap gelul naar mij toe komen.
Op donderdag 17 oktober 2002 16:10 schreef itsme het volgende:[..]
vind je? ik vind zijn opmerking erg grappig en het klopt toch ook.
beetje lichtgeraakt?Nieuw topic, het nieuwe complot tegen arme zielige Mustapha, hij mocht niet mee naar de voetbalwedstrijd.
![]()
En als jij zo graag een topic er van wil maken , dan moet je dat lekker doen.
Waar gaat het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |