Dan ga je weer weg, zo simpel opgelostquote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In al die jaren nog nooit gedaan.
Stad en land afreizen voor een paar vreemden,
Straks klikt het niet zit je daar heel de avond.
Nee, je moet per se tot het eind blijvenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ga je weer weg, zo simpel opgelost
Sommige mensen voelen wel zo aan.quote:
Dus dát deed ik altijd fout..quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, je moet per se tot het eind blijven
Ja misschien is het wel geweldig,quote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Of het klikt wel en het is gewoon awesome.
Ik ben ook echt blij dat je op FOK! elkaar niet kunt horen. sommige mensen hebben een stem die je bijna dwingt tot het doorprikken van je trommelvliezen met een haaknaald.quote:
En dan op een stoel gaan zittenquote:
Nog nooit meegemaakt. Maar er zijn wel bepaalde situaties die nog lang naverteld worden.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja misschien is het wel geweldig,
Vraag me af of er wel eens op een eerste meet knallende ruzie is geweest.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook echt blij dat je op FOK! elkaar niet kunt horen. sommige mensen hebben een stem die je bijna dwingt tot het doorprikken van je trommelvliezen met een haaknaald.
Met de auto ja,quote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ga je weer weg, zo simpel opgelost
Ik krijg het kutgevoel meestal juist als het wel kliktquote:Op donderdag 10 april 2014 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de auto ja,
Maar als je met de trein komt en je zit langer dan twee uur in dat ding ga je wel met een kut gevoel weg.
Waarom denken mensen altijd dat ik me speciaal op hun richt? De arrogantie...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef yats het volgende:
Twi, je kunt het blijven proberen, maar je krijgt me niet over de zeik
Risico's nemen hoort bij het leven. Ik heb wel eens kutmeets gehad, maar 9/10 keer was het toch heel erg leuk.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de auto ja,
Maar als je met de trein komt en je zit langer dan twee uur in dat ding ga je wel met een kut gevoel weg.
Dat straal je uit twiquote:Op donderdag 10 april 2014 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denken mensen altijd dat ik me speciaal op hun richt? De arrogantie...
Dubbelzinnig omdat wel of omdat het klikt en dat is het ?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg het kutgevoel meestal juist als het wel klikt
Omdat je ze quote ?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denken mensen altijd dat ik me speciaal op hun richt? De arrogantie...
Laat maarquote:Op donderdag 10 april 2014 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dubbelzinnig omdat wel of omdat het klikt en dat is het ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |