Mits Arnhem bevalt, sure.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga je dan ook toevallig mee sushi eten?
IK WEET WAT DAAR STAAT SNOWquote:
Zo heequote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef badschaap het volgende:
ik heb eens een ban van 1 maand ofzo gehad
en eentje van 3 weken
Dan mag je toch niet buiten je huis komen? Verandert er niets voor mij.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IK WEET WAT DAAR STAAT SNOW
DENK NIET DAT JE VOOR MIJ KAN VERSCHUILEN
Verschilt je kan meerdere voorwaarden hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan mag je toch niet buiten je huis komen? Verandert er niets voor mij.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]fuck jou
Dat is echt zo hatelijk
Sowieso, beetje een late edit.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]fuck jou
Dat is echt zo hatelijk
Lekker random.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef badschaap het volgende:
ik heb eens een ban van 1 maand ofzo gehad
en eentje van 3 weken
Waarom edit?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik bedacht het me ook een beetje laat.
Ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik bedacht het me ook een beetje laat.
Oh, dus met hem wil je wel spelen?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Rodawa het volgende:
Trouwens, wanneer accepteer je mijn friend request nou eens op xbox live, lamlul. Ik blijf maar gold kopen in de hoop dat je me de komende maand wél accepteert, maar tot op heden gewoon GEEN gehoor gekregen.
'woon in een incest dorp'quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom edit?
Werd niet boos hoor sg4jte
Haha ik moest lachenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lekker random.
Lekker gek.
Hahaha geeft niet hoor badschaap haha.
Trouwens, wanneer accepteer je mijn friend request nou eens op xbox live, lamlul. Ik blijf maar gold kopen in de hoop dat je me de komende maand wél accepteert, maar tot op heden gewoon GEEN gehoor gekregen.
Zo erg is die opmerking toch niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'woon in een incest dorp'
'heb toffe familie'
> 'hebben ze seks met elkaar??????'![]()
Ik moest lachen hoor babsquote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'woon in een incest dorp'
'heb toffe familie'
> 'hebben ze seks met elkaar??????'![]()
Je kunt er gewoon niks van en bent het zat dat ik je keer op keer versla.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik raak een beetje op je uitgekeken.
Volgens mij kan Hep wel wat hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Erg snugger is het niet. Ik begrijp de edit wel. [ afbeelding ]
Gaat heenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kaneel is liefde.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die haten op de Hepmeister krijgen met mij te maken.
gr
gr
Ga je dan met je bierbuik over me heen rollen als ik haat???quote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die haten op de Hepmeister krijgen met mij te maken.
gr
gr
Wel erg tsundere hoor, Rodawa.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat alsof hij gaat baren?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kaneel is liefde.
Kaneel is leven.
Ho ho, ik heb je ooit eens van 20 meter hoogte uit een helikopter gegooid, daar had ik je goed te pakken al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niks van en bent het zat dat ik je keer op keer versla.
Wnnr weer gateglitch?!/quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb je ooit eens van 20 meter hoogte uit een helikopter gegooid, daar had ik je goed te pakken al zeg ik het zelf.
Not this shit again.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar weet je wel het één en ander van hè.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kaneel is liefde.
Kaneel is leven.
Dat zou kunnen. Ik verras mensen graag.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga je dan met je bierbuik over me heen rollen als ik haat???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |