Die opmerking hebben we nog niet gezien!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:17 schreef bobjuh het volgende:
"sterren"
De meeste zijn nog geen eens B Sterren
Ik vind echt het tegenovergestelde en met name Nicolette...echt vreselijk mens...met haar domme gekakel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:16 schreef RedFever007 het volgende:
Laura is wel echt een leuke dame![]()
![]()
Moet wel zeggen dat ik de opdrachten het leukste vind, de rest boeit mij eerlijk gezegd weinig tot niets
Ja ze zijn niet bepaald creatief met bedenken van opdrachtenquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:28 schreef Michellee het volgende:
Ik vind de opdrachten wel veel van hetzelfde. Of iets ranzigs eten of iets met insekten...
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:28 schreef Michellee het volgende:
Ik vind de opdrachten wel veel van hetzelfde. Of iets ranzigs eten of iets met insekten...
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:28 schreef Michellee het volgende:
Geheel mee eens eigenlijk na het zien van de laatste opdracht. Vond die kakkerlakken echt idioot smerigquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:36 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet bepaald creatief met bedenken van opdrachten
En laat de term "sterren" ook maar weg. Enige leuke scene vond ik wat men in de eerste promo trailer liet zien en wel een krijsende Bobbi Eden in de touwen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:17 schreef bobjuh het volgende:
"sterren"
De meeste zijn nog geen eens B Sterren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |