Guess so. Jammer dat we dit jaar geen Wie is de reisleider hebben gehad.quote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is dit trouwens in de zendtijd van Echte meisjes... ?
Idd, hopelijk volgend jaar wel weer.quote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guess so. Jammer dat we dit jaar geen Wie is de reisleider hebben gehad.
Dat Oh Oh Europa was vorig jaar ook nog best vermakelijk stiekem
Hij is de ex vanquote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Villa van 15.000 euro per dag![]()
Niets vergeleken bij de FOK!-mansion
Geen smeerseltjes he?quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef gniffie het volgende:
Is dit de echte bobbi eden? Wat een lomp vies wijf...
Ze hadden idd beter Kim Holland kunnen kiezenquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef gniffie het volgende:
Is dit de echte bobbi eden? Wat een lomp vies wijf...
Qua uiterlijk verwacht je wel zoiets, ze beweegt en gedraagt zich zo lomp. Boerrinnekequote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen smeerseltjes he?
Dan krijg je dat.
De siliconen lenen zich ook niet voor gracieus bewegen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
Qua uiterlijk verwacht je wel zoiets, ze beweegt en gedraagt zich zo lomp. Boerrinneke
Van mijn Mijn vieze vette vervelende verloofde, was op RTL5 volgens mij ook en ze heeft, als ik mij niet vergis vorig jaar mee gedaan aan Sterren dansen op het ijs, wat ze heel goed deedquote:Op zondag 27 april 2014 21:51 schreef RedFever007 het volgende:
Laura is welmaar waar moet ik haar van kennen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |