abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2014 @ 21:45:46 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138743518
o wat een feest, doe ik het weer :@
nou hier maar weer verder over klussen met of zonder kijkers

fijn spul dat naproxen, ik word er spuugmisselijk van. is daar wat tegen te doen?
anders kap ik ermee, dit is niet te doen :{
pi_138743538
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:40 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ga je dat zelf doen ja? Ik zou niet weten waar te beginnen :').
afbreken , gat graven , 1meter 80 verder op weer een gat ,palen erin , schuttingdelen ertussen , zoiets ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138743563
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
o wat een feest, doe ik het weer :@
nou hier maar weer verder over klussen met of zonder kijkers

fijn spul dat naproxen, ik word er spuugmisselijk van. is daar wat tegen te doen?
anders kap ik ermee, dit is niet te doen :{
ja pilletjes
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138743599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
o wat een feest, doe ik het weer :@
nou hier maar weer verder over klussen met of zonder kijkers

fijn spul dat naproxen, ik word er spuugmisselijk van. is daar wat tegen te doen?
anders kap ik ermee, dit is niet te doen :{
Misschien iets eten voor je het inneemt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_138743616
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
o wat een feest, doe ik het weer :@
nou hier maar weer verder over klussen met of zonder kijkers

fijn spul dat naproxen, ik word er spuugmisselijk van. is daar wat tegen te doen?
anders kap ik ermee, dit is niet te doen :{
Overstappen naar ibuprofen en een maagbeschermer?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138743664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:43 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

palen in de grond slaan en schuttingdelen ertegenaanschroeven
wel goed diep slaan en de palen ff interen
Snap ik, ik heb ook wel een vaag idee van grondboren, palen en schuttingdelen en hoe je die in een tuin zou kúnnen zetten en bij de Praxis is vast een mega handig foldertje te halen maar ik wil altijd dat zoiets GOED gebeurt. En daar kan ik bij mezelf gewoon niet op aan. Dat je bij het eerste zuchtje wind met geknepen billen voor het raam zit. Achteraf hoor je altijd 'jaaaaaaaaa maar je had ook 25cm diep moeten boren ipv 20 dat weet toch iedereen!!!' enzo. Ik heb die kennis gewoon niet. En áls ik het doe, wil ik het me vantevoren van a tot z eigen kunnen maken, compleet snappen hoe het hele traject eruit ziet, de afhankelijkheden, alle mogelijk problemen inschatten, etc.
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2014 @ 21:49:12 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138743739
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef Joene het volgende:

[..]

ja pilletjes
ik weet dat er maagbeschermers zijn, maar helpen die ook tegen misselijkheid dan?
ik gebruik dat spul nooit. de laatste keer dat ik het meekreeg was na mijn knieoperaties en toen heb ik ze niet eens hoeven nemen want de pijn viel wel mee.
pi_138743751
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Snap ik, ik heb ook wel een vaag idee van grondboren, palen en schuttingdelen en hoe je die in een tuin zou kúnnen zetten en bij de Praxis is vast een mega handig foldertje te halen maar ik wil altijd dat zoiets GOED gebeurt. En daar kan ik bij mezelf gewoon niet op aan. Dat je bij het eerste zuchtje wind met geknepen billen voor het raam zit. Achteraf hoor je altijd 'jaaaaaaaaa maar je had ook 25cm diep moeten boren ipv 20 dat weet toch iedereen!!!' enzo. Ik heb die kennis gewoon niet. En áls ik het doe, wil ik het me vantevoren van a tot z eigen kunnen maken, compleet snappen hoe het hele traject eruit ziet, de afhankelijkheden, alle mogelijk problemen inschatten, etc.
ik ga het wel zien J , wil je een video verslag ? Of kom je me live uitlachen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138743781
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik weet dat er maagbeschermers zijn, maar helpen die ook tegen misselijkheid dan?
ik gebruik dat spul nooit. de laatste keer dat ik het meekreeg was na mijn knieoperaties en toen heb ik ze niet eens hoeven nemen want de pijn viel wel mee.
Vrouwlief kreeg vorige keer in het ziekenhuis zelfs bij paracetamol al maagbeschermers. Vaag dat je ze van de apotheek al niet kreeg dan?
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2014 @ 21:49:47 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138743787
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien iets eten voor je het inneemt?
ik neem het direct na het eten in. tegelijk met ontbijt en tegelijk met avondeten.
pi_138743789
Ach ik ben meer van ik zie wel of het lukt. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138743814
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef Joene het volgende:

[..]

ik ga het wel zien J , wil je een video verslag ? Of kom je me live uitlachen ?
Nou uitlachen zeker niet :). Ik wou soms dat ik het lef had om dat soort dingen gewoon aan te pakken. (Soms he, niet vaak :P ).
pi_138743892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Ach ik ben meer van ik zie wel of het lukt. :')
Als we die route op gaan zit ik in een uur aan de hartbewaking en liggen we de dag erna in echtscheiding. Gegarandeerd :').
pi_138743978
Sowieso, dat 'samen klussen'. Moet ik altijd enorm van braken. De gedachte alleen al.
pi_138743997
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nou uitlachen zeker niet :). Ik wou soms dat ik het lef had om dat soort dingen gewoon aan te pakken. (Soms he, niet vaak :P ).
J je kent mijn klusvaardigheden ik denk dat het een soort hilarische home video wordt :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138744096
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef Luigi het volgende:

[..]

Als we die route op gaan zit ik in een uur aan de hartbewaking en liggen we de dag erna in echtscheiding. Gegarandeerd :').
Oh joh. Laat het los en lach om je kneusskills. Afgelopen weekend begon j ook te mopperen over 2 kastjes en 2 plankjes :') maar met lachen voorkom je gemopper. En bier. Dat helpt ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2014 @ 21:54:45 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138744117
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef Luigi het volgende:

[..]

Vrouwlief kreeg vorige keer in het ziekenhuis zelfs bij paracetamol al maagbeschermers. Vaag dat je ze van de apotheek al niet kreeg dan?
die moet je los bijkopen en worden niet vergoed.
het werd me wel verteld dat ze die hadden.
morgen dan maar even halen dan, want dit is niet leuk meer :{
pi_138744126
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef Joene het volgende:

[..]

J je kent mijn klusvaardigheden ik denk dat het een soort hilarische home video wordt :D
Ik kan dat gepruts (wat het bij mij is) niet omzetten in iets positiefs. Het wordt alleen maar frustratie en ellende dan.
pi_138744147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh joh. Laat het los en lach om je kneusskills. Afgelopen weekend begon j ook te mopperen over 2 kastjes en 2 plankjes :') maar met lachen voorkom je gemopper. En bier. Dat helpt ook.
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik kan dat gepruts (wat het bij mij is) niet omzetten in iets positiefs. Het wordt alleen maar frustratie en ellende dan.
pi_138744150
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh joh. Laat het los en lach om je kneusskills. Afgelopen weekend begon j ook te mopperen over 2 kastjes en 2 plankjes :') maar met lachen voorkom je gemopper. En bier. Dat helpt ook.
dan krijgen we scheve schutting , maar ik heb serieus wel een idee hoe het moet :) nu de uitvoering nog
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138744155
quote:
13s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef Luigi het volgende:
Sowieso, dat 'samen klussen'. Moet ik altijd enorm van braken. De gedachte alleen al.
Waarom? Omdat het handiger is een kastje in je eentje aan de muur te schroeven?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 10 april 2014 @ 21:55:27 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_138744159
Vroeger was ik enorm handig O+ muren tegelen, badkamers afmonteren...voordat ik mn vingers uit de kom draaide bij het indraaien van een gloeilamp zeg maar :')
Gelukkig ben ik met een hele handige man getrouwd :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_138744215
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik kan dat gepruts (wat het bij mij is) niet omzetten in iets positiefs. Het wordt alleen maar frustratie en ellende dan.
ach zeker de laatste jaren geprobeerd overal wat van te maken en ben daar stuk relaxter van geworden met alles.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138744301
Ik vind het ook niet erg om uit te besteden, trouwens. Is iets duurder, klopt, maar wel heel fijn. Pas moest er ook een radiator vervangen worden (en hebben we gelijk de wc pot laten vervangen), koste iets van 500 euro inclusief een dag werken en merk spullen (geen bouwmarkt radiator), prima toch. Die man werkt snel, netjes, neemt alle troep mee en aan het eind van de dag kon de verwarming weer gewoon aan.

Ieder z'n vak. (En zo goedkoop is dat geklus ook niet meestal, vind ik).
pi_138744424
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het ook niet erg om uit te besteden, trouwens. Is iets duurder, klopt, maar wel heel fijn. Pas moest er ook een radiator vervangen worden (en hebben we gelijk de wc pot laten vervangen), koste iets van 500 euro inclusief een dag werken en merk spullen (geen bouwmarkt radiator), prima toch. Die man werkt snel, netjes, neemt alle troep mee en aan het eind van de dag kon de verwarming weer gewoon aan.

Ieder z'n vak. (En zo goedkoop is dat geklus ook niet meestal, vind ik).
klopt hoor maar schutting zetten doen ze met 2 man , is gauw 400 euro arbeidsloon , terwijl met Kennis kost het misschien kratje pils en paar broodjes bal of wat bitterballen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138744601
Of we maken een schutting van de kratten pils :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138744619
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Joene het volgende:

[..]

klopt hoor maar schutting zetten doen ze met 2 man , is gauw 400 euro arbeidsloon , terwijl met Kennis kost het misschien kratje pils en paar broodjes bal of wat bitterballen ?
Plus je schuttingdelen, palen, toebehoren, etc? Ik heb toen eens gekeken wat een knappe radiator en wc pot bij de gamma kostte maar ik vond het bar tegenvallen.
pi_138744682
quote:
5s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Plus je schuttingdelen, palen, toebehoren, etc? Ik heb toen eens gekeken wat een knappe radiator en wc pot bij de gamma kostte maar ik vond het bar tegenvallen.
ik heb ongeveer 500 aan materiaal nodig :) als ik zelf doe en ik denk offertes van 1000 voor laten doen :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138744761
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Joene het volgende:

[..]

ik heb ongeveer 500 aan materiaal nodig :) als ik zelf doe en ik denk offertes van 1000 voor laten doen :)
Tel erbij op dat ik ook nog eens ontiegelijk lui ben trouwens? :P.
pi_138744769
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Joene het volgende:

[..]

ik heb ongeveer 500 aan materiaal nodig :) als ik zelf doe en ik denk offertes van 1000 voor laten doen :)
500 mn kont. Onder de 600 kom je niet. Nergens. Reken maar op 7 of 8 zelfs. Jij wilde ook de deur vervangen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:06:14 #31
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138744814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik weet dat er maagbeschermers zijn, maar helpen die ook tegen misselijkheid dan?
ik gebruik dat spul nooit. de laatste keer dat ik het meekreeg was na mijn knieoperaties en toen heb ik ze niet eens hoeven nemen want de pijn viel wel mee.
niet op een lege maag slikken is eigenlijk het enige. Of een maagbeschermer vragen. Het is het enige dat werkt als ik een reuma-aanval heb. Vandaar dat ik het weet, ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_138744861
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

500 mn kont. Onder de 600 kom je niet. Nergens. Reken maar op 7 of 8 zelfs. Jij wilde ook de deur vervangen.
hangt af wat je wilt he
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138744874
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Luigi het volgende:

[..]

Tel erbij op dat ik ook nog eens ontiegelijk lui ben trouwens? :P.
dat heb ik ook
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_138745134
Maar goed, even een riolering compleet vervangen is zelfs voor de doorgewinterde klusser wel een leuke uitdaging dus daar hoef ik me niet schuldig over te voelen qua uitbesteding :P :7.
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2014 @ 22:12:59 #35
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138745193
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Luigi het volgende:
Maar goed, even een riolering compleet vervangen is zelfs voor de doorgewinterde klusser wel een leuke uitdaging dus daar hoef ik me niet schuldig over te voelen qua uitbesteding :P :7.
hier hebben mijn partner en zijn vader dat gedaan. toen zorgde ik voor de koffie :+
het hele riool was vol met vet :X
pi_138745407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hier hebben mijn partner en zijn vader dat gedaan. toen zorgde ik voor de koffie :+
het hele riool was vol met vet :X
Ja? Vijf meter gres buizen op en uitgraven, vervangen voor PVC en aan 2 kanten weer aansluiten op de buren? Een verzamelput uitgraven en buizen aansluiten op het stelsel? Dan ben je een hele dappere hoor, respect :D. Of je bent gewoon al loodgieter :P.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:32:07 #37
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138746400
Zo net pas iets kunnen eten, drukke dag gehad intens ook.

en dat is nu ook de "ellende" ik voel me zo naar,een soort van sluimerende paniek aanval die niet door Wilt zetten :{

morgen in beslotenheid afscheid nemen,en morgenavond naar een bruiloftsfeest van een goede vriendin van me,kunnen we wel gebruiken O+

en over rioleringen,wij hebben nog een septi tank liggen,gekoppeld aan de buren heel fijn,dat huis word alsmaar verhuurd en die snappen niet dat bepaalde dingen niet door het riool mogen..

lady-wrb kreeg je er geen maagbeschermer bij? Ik had dat wel.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:41:42 #38
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_138746909
Sterkte Bar :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_138747698
Ach, wat naar allemaal Bar. Veel sterkte!

Wij gingen gezellig uit eten *O* Om bij terugkomst in de parkeergarage te ontdekken dat er een ruitje ingetikt was -O- En toen hebben we de rest van de avond heel romantisch in de wachtruimte van de autotaalglas doorgebracht O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:58:43 #40
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138747800
@miss sly als je de keus hebt dan zou ik voor Hilti gaan... Is duur maar wel het beste en robuuste materiaal. Mocht je een keus hebben gemaakt dan zou ik ook voor je kunnen kijken wat ik betaal.... Ben inkoper van gereedschappen dus hebben een fikse korting via het werk en opsturen is geen probleem. Eventuele andere merken kan ook 8-) ;)
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 23:02:42 #41
5428 crew  miss_sly
pi_138748011
Op dit moment zijn we Makita's aan het vergelijken. Niet belachelijk duur, goede kwaliteit wel. Is dat een goed alternatief voor een Hilti?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_138753088
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Snap ik, ik heb ook wel een vaag idee van grondboren, palen en schuttingdelen en hoe je die in een tuin zou kúnnen zetten en bij de Praxis is vast een mega handig foldertje te halen maar ik wil altijd dat zoiets GOED gebeurt. En daar kan ik bij mezelf gewoon niet op aan. Dat je bij het eerste zuchtje wind met geknepen billen voor het raam zit. Achteraf hoor je altijd 'jaaaaaaaaa maar je had ook 25cm diep moeten boren ipv 20 dat weet toch iedereen!!!' enzo. Ik heb die kennis gewoon niet. En áls ik het doe, wil ik het me vantevoren van a tot z eigen kunnen maken, compleet snappen hoe het hele traject eruit ziet, de afhankelijkheden, alle mogelijk problemen inschatten, etc.
oke..

ik, de ervaren kluster, geeft de tip.. snel drogend cement...
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 11 april 2014 @ 06:03:17 #43
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138753220
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:02 schreef miss_sly het volgende:
Op dit moment zijn we Makita's aan het vergelijken. Niet belachelijk duur, goede kwaliteit wel. Is dat een goed alternatief voor een Hilti?
Ja hoor niets mis mee, werken ze ook in de bouw etc. mee. Wat wel heel handig is, is om te kijken naar de optie voor een tweede accu. Niets irritanter dat je machine er halverwege mee ophoud omdat je geen stroom meer hebt.
  vrijdag 11 april 2014 @ 06:40:23 #44
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_138753281
Hebben ze ook nog iets gestolen, Clubsoda? Dat zijn echt van die klotesituaties, idd :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 07:13:56 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138753385
quote:
5s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:16 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja? Vijf meter gres buizen op en uitgraven, vervangen voor PVC en aan 2 kanten weer aansluiten op de buren? Een verzamelput uitgraven en buizen aansluiten op het stelsel? Dan ben je een hele dappere hoor, respect :D. Of je bent gewoon al loodgieter :P.
nee gelukkig niet zeg, het was al pvc, maar wel veel meer dan 5 meter (ik schat in totaal een meter of 20. het was heel goor met al die hompen keihard vet :r :r :r
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 07:16:17 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138753393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 03:07 schreef Dottey het volgende:

[..]

oke..

ik, de ervaren kluster, geeft de tip.. snel drogend cement...
is ook mogelijk, maar prijzig als je veel palen moet zetten. dan moet je de palen toch in de menie zetten?
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 07:20:03 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138753415
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef _Bar_ het volgende:
..

lady-wrb kreeg je er geen maagbeschermer bij? Ik had dat wel.
bij de apotheek zeiden ze dat ze die ook verkochten.
ik dacht dat het wel mee zou vallen. dat deed het de eerste dag ook wel, ik had een beetje wee gevoel in mijn maag, maar de tweede dag werd ik met het uur misselijker.
ik durf het nu niet eens meer in te nemen. eerst maar eens ergens maagbeschermers halen.
helpen die echt zo goed?
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:28:58 #48
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138753453
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

bij de apotheek zeiden ze dat ze die ook verkochten.
ik dacht dat het wel mee zou vallen. dat deed het de eerste dag ook wel, ik had een beetje wee gevoel in mijn maag, maar de tweede dag werd ik met het uur misselijker.
ik durf het nu niet eens meer in te nemen. eerst maar eens ergens maagbeschermers halen.
helpen die echt zo goed?
ik ben er niet misselijk door geworden. Smorgens nam ik een maagbeschermer in. En dan3x per dag een naproxen en ging goed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:30:23 #49
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138753461
Clubsoda dat is balen zeg! Maar romantisch bij de carglass O+ heeft vast ook wel iets 8-)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_138753465
Sterkte vandaag Bar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_138753478
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:03 schreef dobbey het volgende:

[..]

Ja hoor niets mis mee, werken ze ook in de bouw etc. mee. Wat wel heel handig is, is om te kijken naar de optie voor een tweede accu. Niets irritanter dat je machine er halverwege mee ophoud omdat je geen stroom meer hebt.
maar als je door beton gaat boren heb je toch niks aan een (schroef)boormachine op accu?
Dan heb je een klopboormachine nodig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 07:35:48 #52
5428 crew  miss_sly
pi_138753488
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

maar als je door beton gaat boren heb je toch niks aan een (schroef)boormachine op accu?
Dan heb je een klopboormachine nodig.
Sterker nog, een boorhamer, want een klopboormachine is dan ook behelpen. En ons hele huis is gegoten beton, dus een gaatje boren zal nergens gemakkelijk zijn zonder boorhamer. Dus dat wordt het!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:39:59 #53
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138753512
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:30 schreef Vicky het volgende:
Sterkte vandaag Bar
dank je wel. We doen geen wake bij opa,was niks voor hem. Maar we wilden opa nog wel even zien. Dat is straks met zijn allen.

maandag is de crematie ook in besloten kring.

lig al even wakker ivm de inhoud dienst,mijn stukje tekst heb ik al zo goed als af.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_138753562
Gelukkig niets gestolen, de auto was helemaal leeg. En het is dus gisteravond allemaal gerepareerd, dus ik negeer gewoon actief de 65 euro die dit grapje kostte en doe of er niets aan de hand is :+

Ik hoop dat het een mooi afscheid is vandaag, Bar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_138753647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
Gelukkig niets gestolen, de auto was helemaal leeg. En het is dus gisteravond allemaal gerepareerd, dus ik negeer gewoon actief de 65 euro die dit grapje kostte en doe of er niets aan de hand is :+

Ik hoop dat het een mooi afscheid is vandaag, Bar.
ik haat dat soort dingen... wij moesten het slot van de auto laten vervangen omdat iemand het leuk vond om in te breken in onze auto.. hoppa.. eigen risico van 150 euro :'(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_138753658
Da's ook zuur inderdaad -O- 150 euro weg door zo'n onverlaat. En ik vind het ook zo'n naar gevoel geven, dat er gewoon iemand aan m'n spullen gezeten heeft en ze kapot maakt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:04:22 #57
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138753732
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

maar als je door beton gaat boren heb je toch niks aan een (schroef)boormachine op accu?
Dan heb je een klopboormachine nodig.
:@ Sorry dat het over beton ging had ik niet helemaal meegekregen... Iets met half oog snel lezen etc. :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:07:57 #58
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138753770
:O en dan word dit nog een lange dag ook :')

ik zal zo eens vragen wat voor boren p heeft Miss_sly
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_138754125
Wij zijn beiden geen klussers. Kleine klussen doen we wel zelf (nadat we het eerst tot het uiterste uitgesteld hebben) want bweh...
En dat met een huis uit 1938 :')

Mijn vader is wel heel handig en heeft veel in dit huis gedaan maar hij kan dat nu niet meer dus we laten tegenwoordig de dingen doen en dat bevalt uitstekend!
Ja, het kost wat meer maar het gemak dat je ervan hebt....zaalig! Ieder zijn vak.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:48:42 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138754217
Wij hebben een boorhamer van de Aldi ofzo. Ooit 10 jaar geleden gekocht, omdat onze muren ook van gegoten beton zijn en de krachtigste klopboor er nauwelijks in komt.
Nog geen dag spijt van gehad <3 Af en toe horen we andere mensen in het rijtje proberen met een gewone boor in de muur te komen, maar dat gaat gewoon echt niet lukken..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_138754433
1x is genoeg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 09:19:52 #62
5428 crew  miss_sly
pi_138754735
Wij zijn ook geen klussers, maar ik wil wel echt wat meer gaan doen. Het lijkt me oprecht leuk en volgens mij kan ik veel meer dan ik dacht. Zo is de kast van S die ik heb geschilderd best aardig geworden, ondanks wat lastige dingen die ik moest tackelen. En zondag ga ik samen met mijn zus laminaat leggen op zolder!

En de komende tijd, maar ook later, zal er best een en ander moeten worden opgehangen en ik wil dan gewoon een gat kunnen boren zonder gezeik en klaar. Dus een goede boorhamer moet het worden. Die zijn er overigens niet eens met accu's, zag ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:30:31 #63
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138754963
Ik kan ikea dingen in elkaar zetten en heb laatst de cosleeper in elkaar gezet maar daar stopt het dan ook :D Ik heb een hele handige papa O+ Pax is waardeloos als klusser :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 09:32:58 #64
5428 crew  miss_sly
pi_138755025
Ikea spullen in elkaar zetten is echt peanuts.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:50:05 #65
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138755360
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn ook geen klussers, maar ik wil wel echt wat meer gaan doen. Het lijkt me oprecht leuk en volgens mij kan ik veel meer dan ik dacht. Zo is de kast van S die ik heb geschilderd best aardig geworden, ondanks wat lastige dingen die ik moest tackelen. En zondag ga ik samen met mijn zus laminaat leggen op zolder!

En de komende tijd, maar ook later, zal er best een en ander moeten worden opgehangen en ik wil dan gewoon een gat kunnen boren zonder gezeik en klaar. Dus een goede boorhamer moet het worden. Die zijn er overigens niet eens met accu's, zag ik.
check trouwens je binnenmuren! Bij ons zijn sommigen van gewone gipsblokken en daar wil je geen boorhamer op los laten :X Daar hebben we een gewone (klop)boor voor.. en dan nog een accu schroef/boormachine voor kleine dingetjes :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_138755424
Wij hebben tijdens het klussen ontdekt dat we de buitenmuren met een boorhamer moeten boren en de binnen muren prima gaat met de schroefmachine hihi
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 10:06:13 #67
5428 crew  miss_sly
pi_138755703
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:50 schreef E.T. het volgende:

[..]

check trouwens je binnenmuren! Bij ons zijn sommigen van gewone gipsblokken en daar wil je geen boorhamer op los laten :X Daar hebben we een gewone (klop)boor voor.. en dan nog een accu schroef/boormachine voor kleine dingetjes :)
Volgens mij is het echt volledig gegoten, maar ik wil ook eigenlijk een boorhamer waar we de boorhamerfunctie ook van uit kunnen zetten, zodat je gewoon kunt boren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:35:36 #68
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_138756534
schuttingpalen vastzetten:

mn buurman heeft deze gebruikt, en dat zit dan weer in beton:


Schutting blijft gewoon staan en beweegt niet tijdens storm/wind

Wij hebben zoiets:


En onze schutting wappert, staat scheef en die ijzeren palen breken af
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:00:46 #69
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_138757347
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:30 schreef Moppert het volgende:
Ik kan ikea dingen in elkaar zetten en heb laatst de cosleeper in elkaar gezet maar daar stopt het dan ook :D Ik heb een hele handige papa O+ Pax is waardeloos als klusser :D
Ikea dingen lukken mij ook nog net. Wel met een hoop gevloek :+
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_138757465
Laminaat leggen, schilderen en gaten boren doen we ook nog wel zelf.

Gaten boren is trouwens best een uitdaging in ons huis.
Of de muur is knoerhard of van ontbijtkoek. En dat kan per cm verschillen ;(
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:20:24 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_138757851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:05 schreef lily het volgende:
Laminaat leggen, schilderen en gaten boren doen we ook nog wel zelf.

Gaten boren is trouwens best een uitdaging in ons huis.
Of de muur is knoerhard of van ontbijtkoek. En dat kan per cm verschillen ;(
Hier ook
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 11:21:03 #72
5428 crew  miss_sly
pi_138757863
Ik heb het nooit eerder gedaan allemaal. Meestal deed mijn vader het dan wel, of een klusjesman. Of het gebeurde gewoon niet. En dat wil ik dus gaan veranderen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:31:37 #73
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138758177
Ik roep al jaren dat ik de eerste ben die op Doe het zelf les gaat als er zoiets eens zou komen ergens!
Mijn ouders zijn geen klussers, en ik heb hele handige vrienden maar als ik hun iets vraag moet ik maar lekker gaan koken of in elk geval niet in de weg staan. Ik sla een spijker nog scheef in de muur :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138761596
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hier ook
hier ook..

uhh laminaat leggen, verven, behangen, decoupeerzagen, badkamer betegelen... i can do it..

en dan ben ik gezegend met een handige man die stuct en spachtelputzt en hele hoge bedden maakt.. zo uit zijn blote duimpje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:22:55 #75
37295 Luigi
mario pls
pi_138761767
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik roep al jaren dat ik de eerste ben die op Doe het zelf les gaat als er zoiets eens zou komen ergens!
Mijn ouders zijn geen klussers, en ik heb hele handige vrienden maar als ik hun iets vraag moet ik maar lekker gaan koken of in elk geval niet in de weg staan. Ik sla een spijker nog scheef in de muur :')
Gewoon leren omgaan met je beperkingen :P.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 april 2014 @ 13:37:44 #76
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138762295
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Volgens mij is het echt volledig gegoten, maar ik wil ook eigenlijk een boorhamer waar we de boorhamerfunctie ook van uit kunnen zetten, zodat je gewoon kunt boren.
Een beetje pneumatische boorhamer is dusdanig zwaar dat zelfs zonder slagfunctie normaal boren een crime is.


Met dit ding kan je geen subtiele gaatjes boren in zachte muren. Ik boor effectief misschien 5 gaten per jaar met dat ding, maar elke keer ben ik weer blij dat ik 'm heb en voor die 75 euro hoef je het ook niet te laten http://www.conrad.nl/ce/nl/product/812372/
pi_138765543
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:16 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is ook mogelijk, maar prijzig als je veel palen moet zetten. dan moet je de palen toch in de menie zetten?
ik vind het niet veel prijziger .. het is dat of die betonnen palen..
de rest waait makkelijk scheef ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138765582
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

maar als je door beton gaat boren heb je toch niks aan een (schroef)boormachine op accu?
Dan heb je een klopboormachine nodig.
ik heb een boor machine op accu.. werkt als een trein.. (maar het is dan ook wel een goede ;) met klopbooroptie en erg sterk.. )

overigens zijn onze muren daar geschikt voor ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138765625
Ik vond de betonnen palen zelf al vrij prijzig en ze zijn loodzwaar. Ze werden tot de deur bezorgt en de rest mochten we zelf doen.
pi_138765704
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond de betonnen palen zelf al vrij prijzig en ze zijn loodzwaar. Ze werden tot de deur bezorgt en de rest mochten we zelf doen.
als het eenmaal staat hoef je er jaaaaaaaaaaaaaaaren niets meer aan te doen of naar om te kijken.. en die prikkers in de grond roesten bij een natte scheet weg.

soms is goedkoop duurkoop.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138765750
Ligt er ook aan of je koop- en huurhuis hebt. In ons huurhuis had ik die metalenpoten en dan houtenpalen en een goedkopere schutting. Nu hoefde wij nog maar 4 schuttingdelen te zetten in dit huis want de rest stond er al met betonnen palen. Alleen wel een scheve schutting door de coniferenhaag -O-
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:51:04 #82
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138799350
Hmmm ik kan niet klussen, maar wel koken :) We hebben het eerste experiment met mijn verjaardagskadoo erop zitten. Ik had een slowcooker, ofwel een crockpot, gekregen (na jarenlang erom zeuren ;) ). Je hebt ze wel in NL, maar ze zijn nog niet erg in, geloof ik. Het is ongeveer het principe van een rijstkoker: hij brengt je stoofpot tegen de kook aan en houdt 'm daar. Dus je stopt er 's morgens de ingredienten in, en als je 's avonds thuis komt is je eten klaar.

Iedereen heeft twee keer opgeschept (lam, paprika, groene peper, ui, knoflook, specerijen en bouillon), dus het is goed bevallen. Daarna nog een stuk overheerlijke gluten-, zuivel- en ei-vrije brownietaart, en ik kan voorlopig weer aan de slag :D
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:31:04 #83
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_138800277
Ik heb mijn man met Sinterklaas een slowcooker gegeven. Hij is er ook erg blij mee, ja. En hoewel ik zelf eigenlijk wel sceptisch was, is het inderdaad erg lekker wat er uit komt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 18:34:54 #84
5428 crew  miss_sly
pi_138800379
Ik ben niet zo van de stoofpotjes, dus ik hoef niet zo nodig, maar het lijkt me wel een handig ding, inderdaad!

Wij aten lekker nasi. De laatste keer dat ik hier fatsoenlijk gekookt heb. Morgen zal het wel iets van Mac worden met z'n allen, maandag en dinsdag gezond maar simpel en woensdag zijn we verhuisd *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:53:56 #85
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138800906
Mijn kinderen houden vooral heel erg van stoofpotjes, en ik vind ze leuk om te maken.

Laatste loodjes, miss-sly :)
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 19:02:39 #86
5428 crew  miss_sly
pi_138801163
Wel leuk om te maken, inderdaad, dat wel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zondag 13 april 2014 @ 10:38:22 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_138818781
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef Dottey het volgende:

[..]

als het eenmaal staat hoef je er jaaaaaaaaaaaaaaaren niets meer aan te doen of naar om te kijken.. en die prikkers in de grond roesten bij een natte scheet weg.

soms is goedkoop duurkoop.
Valt wel mee met die prikkers hoor
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 14 april 2014 @ 07:35:14 #88
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138856829
Altijd leuk opstaan met keel pijn,en dan juist vanmiddag mag ik mensen toespreken :')
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 14 april 2014 @ 07:36:13 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138856834
Sterkte Bar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 april 2014 @ 07:50:27 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138856943
Sterkte Bar :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 07:50:56 #91
5428 crew  miss_sly
pi_138856947
Sterkte vandaag Bar! :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_138857732
Ik hou echt wel van stoofpotjes.

Sterkte bar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 09:17:34 #93
5428 crew  miss_sly
pi_138857866
Vloer op zolder is gelegd, samen met mijn zus. En hij ligt er strak in! Ik vond het leuk om te doen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_138858024
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Vloer op zolder is gelegd, samen met mijn zus. En hij ligt er strak in! Ik vond het leuk om te doen :D
Laminaatvloer kan ik ook leggen :Y ...

Ik vind het opzich wel leuk om te klussen, maar klussen met J is gewoon niets aan. :D Maar ik vraag denk voortaan gewoon zn vrienden als ik echt hulp nodig heb. Zet ik een kratje bier neer en dan is dat ook fix.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 14 april 2014 @ 09:36:01 #95
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138858134
Klussen is ook leuk om te doen. Nu scheelt het ook dat p timmerman is en het ook nog echt leuk vind om te doen.
en ik mag graag schilderen,behangen,mee helpen met klussen. Hebben ook samen laminaat gelegd op de babykamer.

en het volgende word een speelhuisje voor Roy.

Dank jullie!

ik drink al de hele tijd thee met honing,heb al strepsels en tracitol ingenomen.

keel zit echt dicht.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_138861157
Klussen Zuigt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 14 april 2014 @ 11:43:31 #97
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138861319
Klussen is alleen leuk als het goed gebeurt. En dan niet via Maastricht naar Amsterdam vanuit Leeuwarden en ook niet van die achterlijke Willie Wortel oplossingen. }:|
En in een leeg huis is ook fijn. Dat je niet om de meuk heen moet kwasten of dezelfde kast 28 keer verzetten.

Eigenlijk valt het dus 9 van de 10 keer onder stom. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_138863879
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Eigenlijk valt het dus 9 van de 10 keer onder stom. :')
Ja, dit dus.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 13:14:18 #99
5428 crew  miss_sly
pi_138863903
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Klussen is alleen leuk als het goed gebeurt. En dan niet via Maastricht naar Amsterdam vanuit Leeuwarden en ook niet van die achterlijke Willie Wortel oplossingen. }:|
En in een leeg huis is ook fijn. Dat je niet om de meuk heen moet kwasten of dezelfde kast 28 keer verzetten.

Eigenlijk valt het dus 9 van de 10 keer onder stom. :')
Ik zit nu in de heerlijk luxe positie dat het perfect ging, alles aanwezig, leeg huis. Geweldig!

Dus wellicht ga ik het nog stom vinden, maar nu geniet ik er nog even van :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_138864485
Op zich vind ik klussen niet stom.. Onhandig soms.. En na een tijdje ben ik er ook wel helemaal klaar mee..
Afgelopen zomer 3 maanden in de ellende gezeten.. 6 weken geen wc en 6 weken geen douche. Die douche vond ik niet zo boeiend, we hadden een douche gemaakt op het balkon. Die wc vond ik toch wel minder prettig... Hadden een campingwc maar dat schoonmaken... :X :X :r
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_138865367
Klussen vind ik leuk. Maar niet 36 weken zwanger :') Toen stond ik nog even jankend een plafond glad te strijken en daarna te witten :')

Meestal doe ik het als hij niet thuis is. Als hij op motorvakantie is of werken :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_138869080
Ik klus ook alleen als N weg is. Anders krijg ik commentaar. :P

Ik heb net een vlaggenlijn die voor ons huis wapperde afgeknipt. Ze hangen elk jaar opnieuw het dorp vol met goedkope plastic kutvlaggen waarvan de afgescheurde stukken het hele dorp doorwaaien. Vorig jaar lagen ze bij onze kippen en konijnen. En L kan niet slapen van dat gewapper. Ze moeten gewoon stoffen kopen.

En nu is N boos want die vindt dat ik het met hem had moeten overleggen. En dat ik er iig geen stuk vanaf had moeten knippen. :@
  maandag 14 april 2014 @ 15:57:39 #103
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138869479
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 15:45 schreef -Spring het volgende:
Ik klus ook alleen als N weg is. Anders krijg ik commentaar. :P

Ik heb net een vlaggenlijn die voor ons huis wapperde afgeknipt. Ze hangen elk jaar opnieuw het dorp vol met goedkope plastic kutvlaggen waarvan de afgescheurde stukken het hele dorp doorwaaien. Vorig jaar lagen ze bij onze kippen en konijnen. En L kan niet slapen van dat gewapper. Ze moeten gewoon stoffen kopen.

En nu is N boos want die vindt dat ik het met hem had moeten overleggen. En dat ik er iig geen stuk vanaf had moeten knippen. :@
Ik haat vlaggetjes.. Bij mij zouden ze het ook niet aan mn huis hoeven maken, of in de buurt ervan dat ik er last van heb. Ik zou ook knippen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138869799
Ze zaten aan een paal van onze leilinde en daarna aan een lantaarnpaal.

Door dat gewapper leek het net of de hele dag de regen tegen de ramen sloeg. :(
  maandag 14 april 2014 @ 16:08:28 #105
37295 Luigi
mario pls
pi_138869809
Ah klussen. Mijn favoriete onderwerp :').

Wij hebben onze achtertuin grotendeels leggehaald zodat de riool kanjers zich vanaf woensdag uit kunnen leven. Gelukkig hebben we het van begin tot eind uitbesteed, dat is wel fijn. Net de aanbetaling overgemaakt :').
  maandag 14 april 2014 @ 17:40:03 #106
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138873013
* _Bar_ ploft neer en schenkt zichzelf een glas Rose in.

mooie dienst,en ik was bij stem, mooi afscheid,daarna nog rondje mama&Niels en Thijs.

nu even helemaal niks meer ben op moe. ;(
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 14 april 2014 @ 18:53:25 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_138875109
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:40 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ ploft neer en schenkt zichzelf een glas Rose in.

mooie dienst,en ik was bij stem, mooi afscheid,daarna nog rondje mama&Niels en Thijs.

nu even helemaal niks meer ben op moe. ;(
Delen je moeder en je broer een graf?
Het zal wel een heftige dag zijn geweest.
:*
  maandag 14 april 2014 @ 19:19:19 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138876104
Ja die staan gezellig samen O+ die 2waren 2handen op 1buik,dus was het al snel Niels komt bij mama O+

Niet alleen vandaag was heftig,sinds woensdag middag al,en veel op en neer rijden,veel regelen,Roy telkens onderbrengen of oppas bij ons thuis.heb die ook amper naar bed gebracht vorige week.Die was ook daardoor van slag. En totaal geen structuur.

eigen huishouden lag sinds woensdag op zijn gat,gelukkig heb ik nu zelf weekend dus kan nu thuis flink aan de slag.

[ Bericht 20% gewijzigd door _Bar_ op 14-04-2014 19:24:47 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:34:57 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138895629
succes ermee Bar.

Ik ben inmiddels een heel eind met iets wat wel voorjaarsschoonmaak zal zijn. :D :') nu alleen nog even een karretje regelen om alle meuk af te voeren. Geeft wel veel ruimte zeg!

Iemand nog behoefte aan een : kan altijd nog van pas komen- plankje??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:40:10 #110
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138895742
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
succes ermee Bar.

Ik ben inmiddels een heel eind met iets wat wel voorjaarsschoonmaak zal zijn. :D :') nu alleen nog even een karretje regelen om alle meuk af te voeren. Geeft wel veel ruimte zeg!

Iemand nog behoefte aan een : kan altijd nog van pas komen- plankje??
hier komt nog steeds maar barweinig uit handen :@
Onze auto ligt nog volgeladen met spullen van opa waar oma vanaf wilde,en wat wij zonde vonden om zomaar weg te gooien :') (oa een keyboard,mondharmonica,de plank waar keyboard op stond,)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:48:28 #111
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_138897616
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hier komt nog steeds maar barweinig uit handen :@
Onze auto ligt nog volgeladen met spullen van opa waar oma vanaf wilde,en wat wij zonde vonden om zomaar weg te gooien :') (oa een keyboard,mondharmonica,de plank waar keyboard op stond,)
Heeft ze dan ook snel gedaan :o Misschien komt er nog wel meer als ze over een tijdje echt gaat opruimen? :@

Ik moet ook nodig eens een poging doen om op te ruimen hier :X En een hoop weggooien wat niet meer compleet is qua spellen/puzzels....maar er gaat zoveel werk zitten in het uitzoeken :{ Maargoed, daarna kan het gelijk in dozen ^O^

(alleen niet handig dat je dochter dan de boel elke keer overhoop gooit }:| )

oh ttrouwens, was toch wel gezellig met moeders van het weekend :) En ze heeft samen met mij alle (!!!) was opgevouwen, en gestreken ^O^ (en dat was heel erg veel :@ )
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:07:31 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138898151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:48 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Heeft ze dan ook snel gedaan :o Misschien komt er nog wel meer als ze over een tijdje echt gaat opruimen? :@


Toen we er afgelopen zaterdag waren,waren er al veel spullen weg,opa zijn bureaustoel (die stond volgens oma alleen maar,in de weg) ze was zijn kleren al aan het verdelen.
Oma is een keiharde hoor.

maar het begint nu nog maar,oma woont in een dorp zonder winkel,bakker,slager.en kan zelf geen auto rijden en fietsen.
dus die is afhankelijk van ons en van haar zoon.


wow ondertussen was in de machine,een was buiten opgehangen,vaatwasser draait,speelgoed opgeruimd.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:25:14 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138898727
En gaat er nog iemand wat leuks doen met Pasen? behalve croissants schransen. :9
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 april 2014 @ 11:26:43 #114
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138898767
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
En gaat er nog iemand wat leuks doen met Pasen? behalve croissants schransen. :9
werken -O-
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_138898837
paaseieren verstoppen en naar een speeltuin als het droog is. Dat is 1 dag.
De andere dag naar de dierentuin en aansluitend pannenkoeken eten.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:28:53 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138898840
Smorgens werken,en nog geen directe verdere plannen.
Ligt ook beetje aan het weer ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:29:47 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138898861
Niemand naar de meubelboulevard? -O-
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_138898900
Die sla ik over dit jaar.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:32:37 #119
37295 Luigi
mario pls
pi_138898949
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
En gaat er nog iemand wat leuks doen met Pasen? behalve croissants schransen. :9
We gaan 1e paasdag brunchen ( :') ) bij m'n schoonmoeder ( :') ) want dat is gezellig ofzo. Dan laten we de uk achter voor een logeerpartij want dat was al afgesproken en we hadden even niet door dat het pasen was en dat we dus niet op maandag oppas nodig hadden maar goed. Na de brunch dus naar huis crossen en op de bank ploffen, 2e pd wou ik voornamelijk in bed liggen (ivm logerende uk dus) en zo min mogelijk bewegen.
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 11:32:58 #120
5428 crew  miss_sly
pi_138898961
Nee, wij krijgen morgen de nieuwe meubels al, we hoeven er niet nog meer uit te zoeken :D

Ik denk dat wij gewoon lekker gaan rommelen en genieten O+
En eieren verstoppen in het nieuwe huis, dat was de grote wens van S!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:34:22 #121
37295 Luigi
mario pls
pi_138898997
Oh, over 2 weken lopen we gewoon in Londen.

*O* *O* *O* !
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 11:34:38 #122
5428 crew  miss_sly
pi_138899007
O, heerlijk vooruitzicht, London *O* O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:36:10 #123
37295 Luigi
mario pls
pi_138899052
Ik kom door alle drukte nog niet echt aan voorpretten toe maar hopelijk tijdens/na dit weekend wel.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:44:41 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138899337
oh! twee weken nog maar! heel erg tof. Heb je de dagplanning al rond met alle dingen die je per se wil zien?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:52:57 #125
37295 Luigi
mario pls
pi_138899616
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! twee weken nog maar! heel erg tof. Heb je de dagplanning al rond met alle dingen die je per se wil zien?
Nou dat wou ik vooral niet doen dus ;). Heb ergens een textbestandje met dingen een klein beetje gegroepeerd per lokatie maar ik wou vooral geen afvinklijst maken. Sowieso is de vroege ochtendspits in Londen een hel dus gewoon lekker rustig wakker worden, ergens een broodje eten en dan eens kijken waar we zin in hebben :).
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 11:59:41 #126
5428 crew  miss_sly
pi_138899814
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:52 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nou dat wou ik vooral niet doen dus ;). Heb ergens een textbestandje met dingen een klein beetje gegroepeerd per lokatie maar ik wou vooral geen afvinklijst maken. Sowieso is de vroege ochtendspits in Londen een hel dus gewoon lekker rustig wakker worden, ergens een broodje eten en dan eens kijken waar we zin in hebben :).
O ja, heerlijk zo!
Ik vind het altijd fijner om een paar dingen op mijn gemak te bekijken, dan gehaast overal langs te gaan, omdat ik het gezien zou moeten hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:10:43 #127
37295 Luigi
mario pls
pi_138900270
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O ja, heerlijk zo!
Ik vind het altijd fijner om een paar dingen op mijn gemak te bekijken, dan gehaast overal langs te gaan, omdat ik het gezien zou moeten hebben.
Ja het zijn echt de standaard dingen die we 'willen' zien zoals Buckingham, Tower, Big Ben, etc, etc, dus dat komt echt wel goed in die paar dagen. Daarnaast beetje shoppen, ik wil graag de platenwinkeltjes in Soho af en gewoon een beetje genieten van het in Londen zijn.

Alleen gaat ons overbuurmeisje (aka de beste vriendin van de uk) nu ook die week toevallig 'naar Engeland' en denkt ze dat ze elkaar gaan tegenkomen. Want Londen ligt immers ook in Engeland. En is slechts zo groot als ons dorpje natuurlijk. O+ .
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:23:32 #128
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_138900702
oeps....ze belde net van school ofdat ik de jongens wilde halen want die zijn vandaag om 12 uur uit :@

En ik dacht om 15.00.... Gelukkig komt iemand ze nu thuisbrengen..(kan nog geen autorijden :/ maar morgen gaat het gips eraf, ben benieuwd..)
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:32:02 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138903512
Hahaha hier komt Roy pas later naar huis,ze gaan met de klas naar het circus :+
we moeten ze zelf ophalen,en dat doet p.
heb ik mooi nog een extra uur voor mezelf vanavond O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:01:11 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138906917
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja het zijn echt de standaard dingen die we 'willen' zien zoals Buckingham, Tower, Big Ben, etc, etc, dus dat komt echt wel goed in die paar dagen. Daarnaast beetje shoppen, ik wil graag de platenwinkeltjes in Soho af en gewoon een beetje genieten van het in Londen zijn.

Alleen gaat ons overbuurmeisje (aka de beste vriendin van de uk) nu ook die week toevallig 'naar Engeland' en denkt ze dat ze elkaar gaan tegenkomen. Want Londen ligt immers ook in Engeland. En is slechts zo groot als ons dorpje natuurlijk. O+ .
oh wat aandoenlijk. O+
Klinkt wel als een fijn vakantieplan ja.heerlijk!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:20:01 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138907586
Wij gaan zondag brunchen bij een tapas restaurant in Zoetermeer. Met mijn zus en gezin en mijn ouders. :) :9
En verder doen we heeeeeeeeeeel weinig! O+ Mss keertje zwemmen met de heren ofzo.

En verder ben ik inmiddels heel ongeduldig want ik heb vanmorgen online een nieuwe telefoon en abbo besteld en dat moet dan eerst goedgekeurd worden en dat is het nog niet en ik wil uiteraard alles NUNUNU. Sws moet er nog een nummer overgezet worden enzo dus het zal nog wel even duren, maar toch. NUUUUUUU! :{ :')

Oh, en ik had hier nog niet gehyperd over het feit dat Monique Smit (jajaja! :7 ) en Tim Douwsma (wie???) voor ons spelen bij Oranjenacht volgende week. Dus eigenlijk staan zij in ons voorprogramma. :D _O-



Ik mag die foto wel goed bestuderen voor ik hem straks nog vraag of hij mijn sax even weg wil zetten. ;) :+
*zei ze stoer... maar ondertussen... :@
Wat nou als het heeeeeeeel druk wordt! :o Het tweede nummer start met een soort van mini-solo'tje van mij. :') :X :@
***
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:26:58 #132
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138907841
Ey jonguh! Tim Douwsma is mijn local celeb hè. _O- nee maar echt.

Dus wel een beetje lief zijn. :P

Maar toch zeg, heel gaaf! En als het heel druk wordt kan iedereen goed horen hoe goed je solo gaat. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:35:30 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138908169
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
En gaat er nog iemand wat leuks doen met Pasen? behalve croissants schransen. :9
Ik zie net op de weerapp dat het heel hebbelijk weer lijkt te gaan worden.... graadje of 20 en zonnig.
Dus dan denk ik dat we wel een beetje gaan fietsen ofzo, terrasje pakken.

Voorals nog geen plannen tot bezoeken van/aan (schoon)ouders en/of meubel/autoboulevards, en wat mij betreft blijft dat zo.

Alleen misschien wel handig m'n fiets even naar de fietsenmaker te brengen, dat dan wel weer :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:37:09 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138908232
Zondag schoonmoeder op visite en maandag brunchen met opa en oma en de hele familie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:47:51 #135
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_138908611
Ik denk dat we moeten werken met pasen. Beetje administratie inhalen enzo :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_138908702
zaterdagmiddag naar Riverdance.. kaartjes via vakantieveilingen.. Normaal 130.. nu 25 :D
Zondag brunchen bij schoonmoeder. Maandag weet ik nog niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:52:51 #137
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138908783
Goedemiddag, even advies gevraagd?

Onze oudste plukte zondag een bloem bij een buuf uit de tuin, moest eerst sorry zeggen van de andere buurman anders mocht het vriendinnetje naast de buuf niet buiten komen spelen (het buurmeisje naast de buuf van de bloem).

Dat vond ze eng dus ze is met mijn man wezen zeggen dat we donderdag bij de Intratuin een nieuwe plant gaan halen.

Vanmiddag gaat ze dus het vriendinnetje naast de plantbuuf ophalen en snauwt die vader haar toe dat ze eerst sorry moet zeggen anders mag J. nog steeds niet naar buiten. Terwijl de betreffende buren al weten dat ze donderdag een nieuw plantje krijgen.

Ligt het nu aan mij dat ik viswijfneigingen krijg of niet?
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:54:12 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138908838
Sjezus, wat had ze geplukt? Saffraan? (dat is altijd al heel duur geweest ;) )
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:54:48 #139
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138908860
Nee hou je vast hoor een TULP!!!

Ze krijgt nu een emmer vol met tulpenbollen denk ik...
If you can dream it, you can do it...
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2014 @ 15:55:39 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138908885
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef Books1 het volgende:
Goedemiddag, even advies gevraagd?

Onze oudste plukte zondag een bloem bij een buuf uit de tuin, moest eerst sorry zeggen van de andere buurman anders mocht het vriendinnetje naast de buuf niet buiten komen spelen (het buurmeisje naast de buuf van de bloem).

Dat vond ze eng dus ze is met mijn man wezen zeggen dat we donderdag bij de Intratuin een nieuwe plant gaan halen.

Vanmiddag gaat ze dus het vriendinnetje naast de plantbuuf ophalen en snauwt die vader haar toe dat ze eerst sorry moet zeggen anders mag J. nog steeds niet naar buiten. Terwijl de betreffende buren al weten dat ze donderdag een nieuw plantje krijgen.

Ligt het nu aan mij dat ik viswijfneigingen krijg of niet?
ik zou even laten weten dat ze zich met hun eigen zaken dienen te bemoeien.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:56:03 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138908897
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:54 schreef Books1 het volgende:
Nee hou je vast hoor een TULP!!!

Ze krijgt nu een emmer vol met tulpenbollen denk ik...
Kolere.... een tulp :')

Nou idd, doe maar een hele emmer, en bij de buurman daarnaast (de vader van J.) zou ik ook een emmer laten bezorgen, met een kaartje eraan met SORRY!!! erop.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:58:20 #142
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138908974
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef Books1 het volgende:
Goedemiddag, even advies gevraagd?

Onze oudste plukte zondag een bloem bij een buuf uit de tuin, moest eerst sorry zeggen van de andere buurman anders mocht het vriendinnetje naast de buuf niet buiten komen spelen (het buurmeisje naast de buuf van de bloem).

Dat vond ze eng dus ze is met mijn man wezen zeggen dat we donderdag bij de Intratuin een nieuwe plant gaan halen.

Vanmiddag gaat ze dus het vriendinnetje naast de plantbuuf ophalen en snauwt die vader haar toe dat ze eerst sorry moet zeggen anders mag J. nog steeds niet naar buiten. Terwijl de betreffende buren al weten dat ze donderdag een nieuw plantje krijgen.

Ligt het nu aan mij dat ik viswijfneigingen krijg of niet?
Dit is serieus?

Laat die vader zijn eigen kind opvoeden en de opvoeding van jouw kind aan jou overlaten. Om een tulp :') ...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138908979
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kolere.... een tulp :')

Ik zou anders ook redelijk pissed zijn als iemand 1 van mijn 3 tulpen zou plukken..

Maar als het kind zich dan tegenover mij verontschuldigd is t algauw goed en zou de buurman zicxh er in ieder geval niet mee hoeven te bemoeien..
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:58:34 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138908982
Het doet mij weer denken aan dat jochie uit het dorp dat gevraagd was bij de gruwelijke irritante patser de tuin te doen, en toen bollen geplant heeft.... toen het voorjaar was stond er in enorme krokusletters LUL in de tuin :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:59:04 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_138908997
Een emmer paardenstront konden ze van mij krijgen. Jeetje mensen waar gaat het over? Laat dat kind lekker een tulp geplukt hebben..zeg je haar daarna dat je liever hebt dat ze laat staan en daarmee klaar hoor..
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:00:55 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138909071
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:58 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik zou anders ook redelijk pissed zijn als iemand 1 van mijn 3 tulpen zou plukken..

Maar als het kind zich dan tegenover mij verontschuldigd is t algauw goed en zou de buurman zicxh er in ieder geval niet mee hoeven te bemoeien..
Ja ach, hier in de tuin staan er ook een paar (ze komen niet allemaal tegelijk op), en als mijn peuter er een plukt dan maak ik hem ook duidelijk dat dat niet de bedoeling is, maar om er nou zo'n drama over te schoppen dat het buurmeisje van de tulpbuurvrouw niet eens mag buitenspelen?
Dan heb je je prioriteiten wel behoorlijk op de verkeerde punten liggen.

Al even afgezien van het feit dat de tulpbuurvrouw al weet dat ze gecompenseerd gaat worden.

Ook als het kind zich niet tegenover jou verontschuldigd heeft heeft de buurman er niets mee te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:01:07 #147
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138909076
Ik heb mijn viswijf even losgelaten en gezegd dat wijzelf bepalen wanneer en hoe wij het plantje/bollendingesgedoe wegbrengen en niet wanneer hij dat wil.

Nu was hij niet thuis dus trof zijn vrouw aan de telefoon. Het lullige vind ik vooral dat J. dus niet naar buiten mag van hem omdat wij nog geen plantje zijn wezen brengen. Ze begreep het punt wel dat het niet aan hem is om zo te toeteren tegen onze dames.

Ja Tico het is echt en dat om een TULP!!!

Leandra die vent krijgt van mij een bak brandnetels denk of een emmer ala Taartjesfee.

De tulpenbuuf vond het niet leuk maar heeft zelf tig kleinkinderen dus die kon er uiteindelijk gewoon om lachen ook.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:02:54 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138909141
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef Books1 het volgende:
Ik heb mijn viswijf even losgelaten en gezegd dat wijzelf bepalen wanneer en hoe wij het plantje/bollendingesgedoe wegbrengen en niet wanneer hij dat wil.

Nu was hij niet thuis dus trof zijn vrouw aan de telefoon. Het lullige vind ik vooral dat J. dus niet naar buiten mag van hem omdat wij nog geen plantje zijn wezen brengen.

Ja Tico het is echt en dat om een TULP!!!

Leandra die vent krijgt van mij een bak brandnetels denk of een emmer ala Taartjesfee.

De tulpenbuuf vond het niet leuk maar heeft zelf tig kleinkinderen dus die kon er uiteindelijk gewoon om lachen ook.

Zijn er geen andere planten/bloemen waarvan je hem een emmer bollen kunt geven? Een soort die je eigenlijk helemaal niet in je tuin wilt hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:04:20 #149
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138909194
Varens daar heb je nog jaren lol van op alle punten van de tuin waar je ze nog nooit gepoot heb.

Krengen zijn niet dood te krijgen. Taart nog een uitroeivarenstip?
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:09:10 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138909357
Wat een onzin zeg! Sowieso dat dwingen om sorry te zeggen heb ik moeite mee! Als een kind het doet is het prima hoor, maar Oscar kan het ook niet uit zijn strot krijgen (geen idee waarom) en hoe meer je pusht hoe groter het hele 'ding' dan wordt. :{
***
pi_138909362
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn er geen andere planten/bloemen waarvan je hem een emmer bollen kunt geven? Een soort die je eigenlijk helemaal niet in je tuin wilt hebben?
Maar de buurvrouw waarvan de tulp geplukt is deed toch niet zo moeilijk? Het was toch de buurman daarnaast, die er dus eigenlijk niets mee te maken heeft? Of heb ik het verkeerd begrepen..
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:11:27 #152
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_138909428
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:04 schreef Books1 het volgende:
Varens daar heb je nog jaren lol van op alle punten van de tuin waar je ze nog nooit gepoot heb.

Krengen zijn niet dood te krijgen. Taart nog een uitroeivarenstip?
Kippen. Die krijgen alles dood cq weggeharkt.
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:12:11 #153
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138909460
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:09 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

Maar de buurvrouw waarvan de tulp geplukt is deed toch niet zo moeilijk? Het was toch de buurman daarnaast, die er dus eigenlijk niets mee te maken heeft? Of heb ik het verkeerd begrepen..
Jij begrijpt het helemaal.

@ Taart iets anders dan kippen toevallig.

@ BE idd en de oudste hier is niet zo'n goede sorry zegger maar wel met een van ons erbij dus dat heeft ze meteen met mijn man gedaan en ze zei ook nog maar ik vond hem zo mooi. Het is eigenlijk gewoon zielig hoe die man doet en zelf zijn kind binnenhoud. Moeder heeft haar nu net naar buiten gelaten. Wat een gezemel over een TULP ik kan er nog niet bij met mijn verstand.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:13:02 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138909487
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:09 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

Maar de buurvrouw waarvan de tulp geplukt is deed toch niet zo moeilijk? Het was toch de buurman daarnaast, die er dus eigenlijk niets mee te maken heeft? Of heb ik het verkeerd begrepen..
Nee, die heeft er inderdaad niets mee te maken, maar die zou ik ook een emmer bollen cadeau doen, met een SORRY kaartje eraan.... dan wel bollen waarvan hij nog jaren spijt heeft dat hij ze geplant heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:16:14 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138909616
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:12 schreef Books1 het volgende:

[..]

Jij begrijpt het helemaal.

@ Taart iets anders dan kippen toevallig.

@ BE idd en de oudste hier is niet zo'n goede sorry zegger maar wel met een van ons erbij dus dat heeft ze meteen met mijn man gedaan en ze zei ook nog maar ik vond hem zo mooi. Het is eigenlijk gewoon zielig hoe die man doet en zelf zijn kind binnenhoud. Moeder heeft haar nu net naar buiten gelaten. Wat een gezemel over een TULP ik kan er nog niet bij met mijn verstand.
Waarschijnlijk een punt willen maken. Hij zal wel even laten zien hoe je een kind opvoed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:19:06 #156
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138909732
Ja met het resultaat dat kinders bang voor hem zijn nou dat is ook een goede zaak. Hij is werkloos thuis nu dat maakt zijn humeur er niet beter op aldus zijn vrouw. Waarop ik even meegedeeld heb dat hij dat dan maar thuis af moet reageren en niet op buurkinderen.

Normaal ben ik niet zo kattenkop (hooguit wat fel), maar dit is echt kolder.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:19:55 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138909756
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:19 schreef Books1 het volgende:
Ja met het resultaat dat kinders bang voor hem zijn nou dat is ook een goede zaak. Hij is werkloos thuis nu dat maakt zijn humeur er niet beter op aldus zijn vrouw. Waarop ik even meegedeeld heb dat hij dat dan maar thuis af moet reageren en niet op buurkinderen.

Normaal ben ik niet zo kattenkop (hooguit wat fel), maar dit is echt kolder.
Arm kind.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:22:26 #158
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138909854
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Arm kind.
Idd vandaar dat ik het vervelend vind voor J. maar nu is hij niet thuis en laat haar moeder haar wel naar buiten. Is toch sneu.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:25:59 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138910010
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn er geen andere planten/bloemen waarvan je hem een emmer bollen kunt geven? Een soort die je eigenlijk helemaal niet in je tuin wilt hebben?
ik heb nog wel een stekje of wat Zevenblad? O-)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:26:45 #160
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138910040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb nog wel een stekje of wat Zevenblad? O-)
Dat is echt kutspul! Net als paardenbloemen of madeliefjes in je gazon.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:27:34 #161
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138910071
Stekjes/bollen/plantjes???

Zevenblad ga ik opzoeken donderdag voor de buurman!
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:30:55 #162
37295 Luigi
mario pls
pi_138910189
Net zo min als dat die buurman niet de bemoeial moet uithangen vind ik al die wraakscenario's of eventuele viswijfreactie's ook weer wat te ver gaan hoor. Je kunt toch gewoon op normale toon tegen iemand zeggen dat het goedmakertje iets is tussen jou en de andere buurvrouw en daarmee de discussie beeindigen?

Echt, straks zit je nog bij de rijdende rechter om een tulp. Beetje waardigheid mensen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:32:54 #163
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138910277
Ik ging er eigenlijk van uit dat het allemaal niet serieus was? :o
Ja, van die tulp wel en de overtrokken reactie ook wel, maar de rest niet toch?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:33:11 #164
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138910289
Nee daar heb je gelijk in maar ik heb hier nu wel iets van gezegd ja. Hij hoefde zich hier totaal niet mee te bemoeien. Het betreft niet zijn tulp of zijn kinderen en nu nog spreekt hij onze meiden erop aan. Totaal overbodig.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:34:26 #165
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138910342
En nee ik zal hem heus geen emmer met brandnetels brengen maar enkel de buren naast hun een plantje/tulpendinges of iets en daarbij vonden die tulpburen het heel geen probleem en konden er wel om lachen.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:35:43 #166
37295 Luigi
mario pls
pi_138910402
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ging er eigenlijk van uit dat het allemaal niet serieus was? :o
Ja, van die tulp wel en de overtrokken reactie ook wel, maar de rest niet toch?
Nouja, ik vind het toch een beetje tekenend, dat we gelijk massaal in de tegenaanval gaan. Uiteraard is het allemaal wel grappig maar het zegt iets over onze gezamenlijke basishouding jegens dit soort situaties.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:41:56 #167
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138910647
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:35 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nouja, ik vind het toch een beetje tekenend, dat we gelijk massaal in de tegenaanval gaan. Uiteraard is het allemaal wel grappig maar het zegt iets over onze gezamenlijke basishouding jegens dit soort situaties.
tja, vroeger was het normaal dat je gecorrigeerd werd door de buurman of de bakker of weet ik wie. Dat durft bijna niemand meer inmiddels. Maar deze man slaat wel een beetje door in deze.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:44:30 #168
37295 Luigi
mario pls
pi_138910744
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

tja, vroeger was het normaal dat je gecorrigeerd werd door de buurman of de bakker of weet ik wie. Dat durft bijna niemand meer inmiddels.
Vind ik jammer. Veel mensen verwachten immers wel dat bijv. Marokanen elkaar massaal aanspreken op asociaal gedrag maar flippen zelf compleet bij bemoeienis met hún kinderen.

quote:
Maar deze man slaat wel een beetje door in deze.
Ook eens. Maar goed, we hebben allemaal wel eens een off day toch.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:52:05 #169
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138910976
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Luigi het volgende:

[..]

Vind ik jammer. Veel mensen verwachten immers wel dat bijv. Marokanen elkaar massaal aanspreken op asociaal gedrag maar flippen zelf compleet bij bemoeienis met hún kinderen.

[..]

Ook eens. Maar goed, we hebben allemaal wel eens een off day toch.
deze had er inmiddels al twee. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:53:57 #170
37295 Luigi
mario pls
pi_138911032
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

deze had er inmiddels al twee. ;)
Herkenbaar +3.
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:00:20 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138911254
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:53 schreef Luigi het volgende:

[..]

Herkenbaar +3.
ach toch *aai over bol geeft*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_138924561
Goede topictitel.. Mijn man is wel een klusser, maar de aansluiting van de douchekraan was na 20 keer proberen nog niet waterdicht. Ik doe het 2 keer, en het lijkt wel waterdicht te zijn. Beginnersgeluk :P

Wat een gedoe om de tulp. En om dan ook nog zijn eigen dochter zo te "straffen"..
Hier in de wijk is dat aanspreken van andere kinderen wel een dingetje. De kinderen die je eigenlijk het meest zou willen aanspreken, rennen naar hun papa/mama die vervolgens verhaal bij jou komen halen. Een van die ouders heeft al eens iemand op de motorkap van zijn auto genomen om een ruzietje. Dus daar bemoei ik me maar niet teveel mee.
Gelukkig vinden de meeste ouders/kinderen het wel prima als ik er iets van zeg, als er iets op de speeltuin gebeurd. Maar de ouders en kinderen pikken het niet van iedereen (ligt vast aan de manier waarop je zoiets zegt)
:X
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2014 @ 22:23:05 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_138925684
Hier achter is een mega hysterisch gezin waar ik altijd heel erg om moet lachen :@ Moeder ging eens he-le-maal uit dr plaat tegen andere moeder, want dochter zou een gat in de broek van haar dochter gemaakt hebben.... met een waterballonnetje :D :'( :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2014 @ 22:25:37 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138925855
in de facebookgroep waar ik niet actief meedoe, maar meelees is van het weekend de pleuris uitgebroken. allemaal volwassen dames van gemiddeld dik in de 50. ik heb me kostelijk vermaakt.
het is nu een beetje over, maar je kan er op wachten dat het weer gaat gebeuren :')
pi_138932990
Oh, mijn man...
Ik vroeg me al af waarom er zoveel gaten in mijn handdoeken zaten. Vanmorgen ging meneer later naar zijn werk, en toen zag ik waarom. Blijkt ie af en toe zijn scheermesje schoon te maken met de handdoek die er op dat moment hangt. Ik snap niet hoe hij dat zelf nou niet door heeft.
Mijn arme handdoeken ;(
  woensdag 16 april 2014 @ 08:37:15 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138933032
Daarom hang ik ook oude handdoeken in de douche Risu, De goede handdoeken liggen bij ons in de kast.
Ook ivm het schoonmaken scheermes van vriend, ik bleef maar handdoeken kopen op een gegeven moment :')
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_138933233
Oh, gelukkig. De mijne is niet de enige.
Maar wij hebben 'helaas' alleen maar goede handdoeken, want we wonen pas (bijna) 2 jaar samen. Maar ja, dan hebben we iig nu wel oude handdoeken. Ach, zo erg is het niet. Ze werken nog steeds. Ik ga geen nieuwe kopen hoor, dat vind ik onzin. Over een paar jaar maar weer, als de gaten meer zijn dan de handdoek :P
pi_138933236
Scheermes aan de handdoek schoonmaken?

Oh dat heb ik J nog nooit zien doen. En om handdoeken maak ik me niet zo druk, ikea wacht geduldig...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 16 april 2014 @ 09:13:02 #179
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138933448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Scheermes aan de handdoek schoonmaken?

Oh dat heb ik J nog nooit zien doen. En om handdoeken maak ik me niet zo druk, ikea wacht geduldig...
Waarom kom ik daar nou niet zelf op om bij de Ikea te kijken voor handdoeken??
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_138933535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:13 schreef Saffier het volgende:

[..]

Waarom kom ik daar nou niet zelf op om bij de Ikea te kijken voor handdoeken??
Is leuk, kun je voor ieder gezinslid een eigen kleur doen, nooit gezeik met je hebt mijn handdoek gepakt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 16 april 2014 @ 09:18:41 #181
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138933542
Risu, ik koop ook geen handdoeken hoor, ik shopte altijd bij oma die had/heeft een kast vol liggen ermee ;)

vinden jullie het ook zo koud?

[ Bericht 9% gewijzigd door _Bar_ op 16-04-2014 09:26:03 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2014 @ 09:26:25 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_138933664
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
in de facebookgroep waar ik niet actief meedoe, maar meelees is van het weekend de pleuris uitgebroken. allemaal volwassen dames van gemiddeld dik in de 50. ik heb me kostelijk vermaakt.
het is nu een beetje over, maar je kan er op wachten dat het weer gaat gebeuren :')
haken?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2014 @ 09:28:07 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138933696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:26 schreef moussy het volgende:

[..]

haken?
ja het is een haakgroep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138933702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:26 schreef moussy het volgende:

[..]

haken?
Daar maakte ik gister ik grapje. Een grapje!
Holy frieking hell.

ben je al terug, mous?
  woensdag 16 april 2014 @ 09:31:49 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_138933751
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:13 schreef Saffier het volgende:

[..]

Waarom kom ik daar nou niet zelf op om bij de Ikea te kijken voor handdoeken??
of bij Action ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 16 april 2014 @ 09:39:09 #186
37295 Luigi
mario pls
pi_138933894
Zo. Project riolering vervangen is van start. Er staan 2 mannen druk te scheppen in mn achtertuin. Zojuist van koffie voorzien. Verder weet ik me nooit zo goed houding te geven als er mensen aan het werk zijn in of aan je huis :'). Hoewel ik ze dik betaald heb voor deze klus dus ik kan gewoon ondersteboven op de bank gaan hangen als ik dat wil, maarja.

Flink projectje wel hoor. Twee a drie dagen klussen aan de riolering, putten weghalen, ventilatie richting kruipruimte herstellen, en weet ik veel wat allemaal.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2014 @ 09:40:42 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138933926
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:39 schreef Luigi het volgende:
Zo. Project riolering vervangen is van start. Er staan 2 mannen druk te scheppen in mn achtertuin. Zojuist van koffie voorzien. Verder weet ik me nooit zo goed houding te geven als er mensen aan het werk zijn in of aan je huis :'). Hoewel ik ze dik betaald heb voor deze klus dus ik kan gewoon ondersteboven op de bank gaan hangen als ik dat wil, maarja.

Flink projectje wel hoor. Twee a drie dagen klussen aan de riolering, putten weghalen, ventilatie richting kruipruimte herstellen, en weet ik veel wat allemaal.
Je bent te links L :D

Ik ga gewoon op mijn reet zitten als mensen voor me werken. Kapitalisme ftw.
  woensdag 16 april 2014 @ 09:41:12 #188
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138933933
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is leuk, kun je voor ieder gezinslid een eigen kleur doen, nooit gezeik met je hebt mijn handdoek gepakt..
Dat wil ik inderdaad hebben ja! Na 14 jaar zijn we dringend aan nieuwe handdoeken toe :')

Action heb ik ook al gekeken Susie, het aanbod bij ons is erg wisselend.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 16 april 2014 @ 09:42:20 #189
37295 Luigi
mario pls
pi_138933958
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je bent te links L :D

Ik ga gewoon op mijn reet zitten als mensen voor me werken. Kapitalisme ftw.
Haha ja, zou ik ook moeten doen hoor. Kost niet voor niets bakken met geld dit. Dit is trouwens wel het grootste project wat we tot nu toe aan ons huis laten doen en ook het meest ingrijpend tot nu toe (keuken en badkamer hebben we bijv. laten zitten) dus ik heb er een beetje de zenuwen van.
  woensdag 16 april 2014 @ 09:43:25 #190
37295 Luigi
mario pls
pi_138933981
Heb trouwens geen ambities om mee te gaan scheppen hoor. Dat gaat me dan weer net iets tever.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2014 @ 09:44:45 #191
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138934008
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:42 schreef Luigi het volgende:

[..]

Haha ja, zou ik ook moeten doen hoor. Kost niet voor niets bakken met geld dit. Dit is trouwens wel het grootste project wat we tot nu toe aan ons huis laten doen en ook het meest ingrijpend tot nu toe (keuken en badkamer hebben we bijv. laten zitten) dus ik heb er een beetje de zenuwen van.
Dat kan ik me voorstellen. Ik vind een 'chalet' van 90K al een heel bezit waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
pi_138934025
quote:
11s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Ik vind een 'chalet' van 90K al een heel bezit waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
Die staat toch in de verkoop?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2014 @ 09:49:09 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138934113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die staat toch in de verkoop?
Niet meer. In deze tijd krijg je zo'n hut niet verkocht. Ja, als ik 40K in prijs zak misschien.
  woensdag 16 april 2014 @ 09:50:39 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_138934147
[edit]oh wacht, niet meer in de verkoop zie ik[/edit] maar dan nog, dat betekent niet dat je er geen slapeloze nachten van kunt hebben denk ik. ;)

ik heb dat ook hoor Luigi, dat ik me bezwaard voel als er mensen voor me aan 't werk zijn. Maar 't is wel fijn dat die grondige klus nu goed gedaan wordt.
in de haak.
  woensdag 16 april 2014 @ 09:59:05 #195
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_138934345
Ik hou er ook niet van als er mensen bij mij in/aan huis aan het werk zijn. Niet omdat ik de neiging heb om ook iets te doen, maar gewoon omdat het op mn zenuwen werkt om constant vreemde mensen in de buurt te hebben, die ik ook nog versnaperingen etc moet aanbieden. Of die bij jou in huis naar de wc moeten. *ril*.

3 jaar geleden hebben wij een aanbouw laten plaatsen, wat niet zo vlekkeloos ging als gehoopt, dus uiteindelijk ruim 6 weken lang mensen over de vloer gehad. En ik was toen hoogzwanger ook nog. Echt top was dat....
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 16 april 2014 @ 10:22:13 #196
37295 Luigi
mario pls
pi_138934838
Man o man. Dit is echt zo'n potentieel uit de hand lopertje hoor... Hele discussies in de achteruin over hoe de buizen lopen, er zit kennelijk nog wat verstopt, ze komen vooral water tegen bij het graven :').

Helluuuuuuup! :D.
pi_138934861
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Luigi het volgende:
Man o man. Dit is echt zo'n potentieel uit de hand lopertje hoor... Hele discussies in de achteruin over hoe de buizen lopen, er zit kennelijk nog wat verstopt, ze komen vooral water tegen bij het graven :').

Helluuuuuuup! :D.
Laat ze het uitzoeken.. Niets helluuup... Daar betaal je voor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2014 @ 10:23:18 #198
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138934867
Je hebt toch wel een vaste prijs afgesproken he?
  woensdag 16 april 2014 @ 10:26:05 #199
37295 Luigi
mario pls
pi_138934928
quote:
6s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt toch wel een vaste prijs afgesproken he?
Jaja, zo naïef ben ik nog net niet ;).
pi_138935257
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:59 schreef She-Wolf het volgende:
Ik hou er ook niet van als er mensen bij mij in/aan huis aan het werk zijn. Niet omdat ik de neiging heb om ook iets te doen, maar gewoon omdat het op mn zenuwen werkt om constant vreemde mensen in de buurt te hebben, die ik ook nog versnaperingen etc moet aanbieden. Of die bij jou in huis naar de wc moeten. *ril*.

3 jaar geleden hebben wij een aanbouw laten plaatsen, wat niet zo vlekkeloos ging als gehoopt, dus uiteindelijk ruim 6 weken lang mensen over de vloer gehad. En ik was toen hoogzwanger ook nog. Echt top was dat....
Dat had ik met het dakkapel :')
36 weken zwanger. Enorm koud in huis. En van die vreemde kerels die door je huis baggeren.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 16 april 2014 @ 10:41:57 #201
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_138935297
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Luigi het volgende:
Man o man. Dit is echt zo'n potentieel uit de hand lopertje hoor... Hele discussies in de achteruin over hoe de buizen lopen, er zit kennelijk nog wat verstopt, ze komen vooral water tegen bij het graven :').

Helluuuuuuup! :D.
Lekker is dat. Bij ons bleek toen, 1 dag voor ze zouden beginnen, dat uit de KLIC-melding bleek dat er allerlei kabels van Stedin en UPC door onze tuin liepen. Dus mocht er niet begonnen worden met graven...Die kabels moesten eerst omgelegd worden, maar dan wel door Stedin en UPC zelf...
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 16 april 2014 @ 10:48:25 #202
37295 Luigi
mario pls
pi_138935452
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:41 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Lekker is dat. Bij ons bleek toen, 1 dag voor ze zouden beginnen, dat uit de KLIC-melding bleek dat er allerlei kabels van Stedin en UPC door onze tuin liepen. Dus mocht er niet begonnen worden met graven...Die kabels moesten eerst omgelegd worden, maar dan wel door Stedin en UPC zelf...
Oh. Klic melding? :'). Ik ben echt zo'n amateur wat dat aangaat...
pi_138935879
Edit

Verkeerde topic :')
  woensdag 16 april 2014 @ 11:04:15 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_138935883
Gratis tip van ervaringsdeskundige. Maak vooral veel foto's straks van hoe de buizen liggen, voordat de boel weer dichtgegooid wordt. Scheelt dit soort discussies in de toekomst. Been there.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 16 april 2014 @ 12:52:27 #205
37295 Luigi
mario pls
pi_138939175
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:04 schreef livelink het volgende:
Gratis tip van ervaringsdeskundige. Maak vooral veel foto's straks van hoe de buizen liggen, voordat de boel weer dichtgegooid wordt. Scheelt dit soort discussies in de toekomst. Been there.
Ja, die tip kreeg ik net ook vd mannen hier! Thanks!!
  woensdag 16 april 2014 @ 12:55:45 #206
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_138939282
bah :{ nog 3 weken gips }:|
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2014 @ 12:57:14 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_138939326
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:28 schreef -Spring het volgende:

[..]

Daar maakte ik gister ik grapje. Een grapje!
Holy frieking hell.

ben je al terug, mous?
Ik zit daar gewoon nog in hoor, ben alleen door de oppergerda geblocked :P, heb je grapje niet gezien :(
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_138939842
Oh, ik dacht dat ze je de groep uitgeknikkerd had.
  woensdag 16 april 2014 @ 13:39:24 #209
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138940699
Bij mij staan drie mannen te kijken naar m'n irrigatiesysteem. Nou ja, dat van m'n huisbaas. Wat nou voor de derde keer dit jaar stuk is, dus ze zijn nu aan het graven.

Ik heb geen enkele neiging om erbij te gaan staan. Het is daar een graad of 34, schat ik ;)
pi_138940752
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is leuk, kun je voor ieder gezinslid een eigen kleur doen, nooit gezeik met je hebt mijn handdoek gepakt..
Haha, dat hadden wij dus gedaan, ieder ons eigen kleurtje. (van de hema) Maar hij is zo blind als een mol 's ochtends zonder lenzen, dus hij pakt gewoon de handdoek die er al hangt. Ja das vaak de mijne. Dus ik heb het geheel maar overboord gegooid, en gewoon steeds een schone opgehangen voor hem. Scheelt een hoop discussies zo.
pi_138940871
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef Risu het volgende:

[..]

Haha, dat hadden wij dus gedaan, ieder ons eigen kleurtje. (van de hema) Maar hij is zo blind als een mol 's ochtends zonder lenzen, dus hij pakt gewoon de handdoek die er al hangt. Ja das vaak de mijne. Dus ik heb het geheel maar overboord gegooid, en gewoon steeds een schone opgehangen voor hem. Scheelt een hoop discussies zo.
Oh ik zou mn kont afdrogen en die laten hangen :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2014 @ 13:50:58 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_138941065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef Risu het volgende:

[..]

Haha, dat hadden wij dus gedaan, ieder ons eigen kleurtje. (van de hema) Maar hij is zo blind als een mol 's ochtends zonder lenzen, dus hij pakt gewoon de handdoek die er al hangt. Ja das vaak de mijne. Dus ik heb het geheel maar overboord gegooid, en gewoon steeds een schone opgehangen voor hem. Scheelt een hoop discussies zo.
Best dapper, zonder lenzen opeens kleurenblind zijn :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_138942051
Zien alle supermarkteieren er zo verrot uit? Ik heb ze expres tijden het koken een paar keer omgedraaid maar alsnog vallen de dooiers er bijna uit. Hier kan ik toch geen gevulde kuikens mee maken. :(

  woensdag 16 april 2014 @ 14:34:32 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138942477
Zo heb ik ze nog niet gezien spring!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_138942517
Volgens mij zijn ze gewoon oud. Dan gaat de dooier namelijk losser zitten.
  woensdag 16 april 2014 @ 14:56:51 #216
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138943246
Ja, bekend probleem. :Y
Zonde.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2014 @ 15:06:20 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138943552
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef -Spring het volgende:
Zien alle supermarkteieren er zo verrot uit? Ik heb ze expres tijden het koken een paar keer omgedraaid maar alsnog vallen de dooiers er bijna uit. Hier kan ik toch geen gevulde kuikens mee maken. :(

[ link | afbeelding ]
ik zou het niet weten. ik gebruik supermarkteieren alleen om mee te bakken
pi_138945389
:'D



Met geen mogelijkheid meer heel uit het doosje te krijgen, maar da's niet mijn probleem. :P
  woensdag 16 april 2014 @ 16:10:58 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_138945581
heb je ze toch alvast gemaakt! en 't donker worden, hoe ga je dat tegen? maar ik vind ze super gelukt hoor! zijn het nou rozijntjes als ogen of toch stukjes olijf?

(om het eruithalen te vergemakkelijken zou je de volgende keer wat huishoudfolie onderin kunnen leggen?)
in de haak.
pi_138945875
Da's was idd een goed idee geweest, trui! :D

ik heb ze maar alvast gemaakt. Morgenochtend moet ik al een lesje op school geven, dan heb ik geen tijd. Dan zijn ze morgen wat donker idd, maar dat worden ze na een uurtje al, zag ik, dus dan maakt het weinig uit.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2014 @ 18:23:33 #222
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 16 april 2014 @ 19:51:43 #223
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138953205
Aw die zijn leuk. Gevulde eieren lijken jongste zo vreselijk lekker, maar hij is er hartstikke allergisch voor. Dat en ijsjes-met-een-hoorntje zou 'ie wel eens willen proberen. Verder mist hij volgens mij niet veel ;)

En we gaan naar Atlantis *O* Het grootste waterpark van Dubai. Zeg maar de Efteling van de waterparken ;) Ik had het de kinderen al een jaar geleden beloofd, maar er bleef steeds maar iets tussen komen. Eerst was het te heet, toen te koud, en nu begint het weer heel hard richting te heet te gaan. Nu heb ik de kaartjes voor zaterdag, er gaat een vriendje mee.... all set!
pi_138954137
Even gegoogled....wow, dat ziet er veelbelovend uit. Wil ik ook!
  woensdag 16 april 2014 @ 20:35:34 #225
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138954957
Ik had misschien alleen beter vantevoren naar de weersverwachting kunnen kijken.... 38 graden. Grutjes!

Nou ja, of niet. Daarom had ik de kaartjes ook meteen gekocht: kan ik er niet weer iets tussen laten komen ;) Maar 't wordt wel heel, heel veel smeren. En zonneshirts aan. En petjes mee :) Ik was gisteren al zo verbrand van een paar uurtjes in de schaduw op 't strand.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2014 @ 20:57:17 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138955889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:51 schreef Gaoxing het volgende:
Aw die zijn leuk. Gevulde eieren lijken jongste zo vreselijk lekker, maar hij is er hartstikke allergisch voor. Dat en ijsjes-met-een-hoorntje zou 'ie wel eens willen proberen. Verder mist hij volgens mij niet veel ;)

En we gaan naar Atlantis *O* Het grootste waterpark van Dubai. Zeg maar de Efteling van de waterparken ;) Ik had het de kinderen al een jaar geleden beloofd, maar er bleef steeds maar iets tussen komen. Eerst was het te heet, toen te koud, en nu begint het weer heel hard richting te heet te gaan. Nu heb ik de kaartjes voor zaterdag, er gaat een vriendje mee.... all set!
maak je wel heel veel foto's? ik ben zo benieuwd hoe zoiets eruit ziet.
  woensdag 16 april 2014 @ 21:07:48 #227
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_138956388
spring, hoe heb je dat gedaan??
pi_138958514
Wat onwijs te gek gaaf, Gao!

Serieus (boos) gesprek tussen onze achterburen net:
Ouwe kerel (kakker): 'Dat schuurtje dat heb je niet overlegd, hè.'
Jonge kerel die er geen donder om geeft dat zn buurman dertig jaar ouder is: 'Ja euh, 't is goed mee joe.'
Ouwe kerel: 'Het belemmert mn uitzicht! '
Jonge kerel: 'Dan kiek je maar de oare kant op. Hoeienavond.'

Zeeuwse droogheid. O+
  woensdag 16 april 2014 @ 22:48:48 #230
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138962559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:51 schreef Gaoxing het volgende:
Aw die zijn leuk. Gevulde eieren lijken jongste zo vreselijk lekker, maar hij is er hartstikke allergisch voor. Dat en ijsjes-met-een-hoorntje zou 'ie wel eens willen proberen. Verder mist hij volgens mij niet veel ;)

En we gaan naar Atlantis *O* Het grootste waterpark van Dubai. Zeg maar de Efteling van de waterparken ;) Ik had het de kinderen al een jaar geleden beloofd, maar er bleef steeds maar iets tussen komen. Eerst was het te heet, toen te koud, en nu begint het weer heel hard richting te heet te gaan. Nu heb ik de kaartjes voor zaterdag, er gaat een vriendje mee.... all set!
Oh wat gaaf!! Heel veel plezier alvast!
Ik zag net dat m'n mini gewoon licht verbrand is in haar gezichtje van een middagje schoolkorfbaltoernooi. Helemaal niet aan gedacht om iets te sneren mee te nemen :X
Oudste is tweede geworden met het toernooi, het was eerst gedeeld eerste plaats maar na puntentelling had de andere school 1x meer gescoord. We zijn zo trots op ze! Ze hebben hier maar twee keer voor getraind en dan al zo lekker mee gedaan. Het was erg leuk, ik ben benieuwd of we ze morgen wakker kunnen krijgen :D

Spring wat zien ze er leuk uit! O+ zijn ze er niet uit te wippen met een wat grotere lepel?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_138967488
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

niet op een lege maag slikken is eigenlijk het enige. Of een maagbeschermer vragen. Het is het enige dat werkt als ik een reuma-aanval heb. Vandaar dat ik het weet, ;)
BUUF _O_
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 09:30:09 #232
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138970515
Ik viel gisteren compleet om van verbazing over een mail die ik van L. zijn huiswerkbegeleiding kreeg.

L heeft 4 werkstukken niet ingeleverd/gemaakt (om welke redenen dan ook) en ik heb er bij de begeleiding al maanden achteraan gemaild dat het niet goed ging en om gesprekken gevraagd.
ik ben 4 maanden aan het lijntje gehouden en onlangs was dan een gesprek.

resultaat: eh... ja ik heb het een beetje niet goed in de gaten gehouden en nu blijkt dus die achterstand, maar we gaan eraan werken.
vervolgens hoor ik 2 weken niks (L. heeft er nu 1 ingehaald en ik heb maar weer eens gemaild hoe het verder moet)

en gisteren krijg ik als antwoord dat L. ze niet meer gaat maken, hij accepteert de onvoldoendes want hij staat toch nog voldoende voor die vakken.
is het dan heel gek dat ik dat niet accepteer? dat ik het niet vind kunnen omdat er volgend jaar ook weer werkstukken zullen komen waarbij voortgegaan wordt op ervaringen met de werkstukken van dit jaar?

dit kan je toch geen serieuze huiswerkbegeleiding meer noemen?
pi_138970834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
Ik viel gisteren compleet om van verbazing over een mail die ik van L. zijn huiswerkbegeleiding kreeg.

L heeft 4 werkstukken niet ingeleverd/gemaakt (om welke redenen dan ook) en ik heb er bij de begeleiding al maanden achteraan gemaild dat het niet goed ging en om gesprekken gevraagd.
ik ben 4 maanden aan het lijntje gehouden en onlangs was dan een gesprek.

resultaat: eh... ja ik heb het een beetje niet goed in de gaten gehouden en nu blijkt dus die achterstand, maar we gaan eraan werken.
vervolgens hoor ik 2 weken niks (L. heeft er nu 1 ingehaald en ik heb maar weer eens gemaild hoe het verder moet)

en gisteren krijg ik als antwoord dat L. ze niet meer gaat maken, hij accepteert de onvoldoendes want hij staat toch nog voldoende voor die vakken.
is het dan heel gek dat ik dat niet accepteer? dat ik het niet vind kunnen omdat er volgend jaar ook weer werkstukken zullen komen waarbij voortgegaan wordt op ervaringen met de werkstukken van dit jaar?

dit kan je toch geen serieuze huiswerkbegeleiding meer noemen?
Betaal je ook voor die begeleiding en gaat het vanuit school?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:51:54 #234
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_138971075
Daar zou ik ook geen genoegen meenemen als het idd al zolang loopt.

Het is wel makkelijk vanuit de huiswerkbegeleiding zal ik maar denken :X

Het is toch ook om L. te leren hoe hij zijn huiswerk het beste kan indelen en maken en nu leren zij hem dat als je voldoende staat je dan de onvoldoende voor onaf werk maar moet accepteren? Beetje vreemde redenatie.

Maar nogmaals dat is mijn idee.
If you can dream it, you can do it...
  donderdag 17 april 2014 @ 09:56:39 #235
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_138971194
En wat doet een 1 voor je nu nog voldoende? Ik vind het echt niet kunnen en zou direct andere begeleiding zoeken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_138971517
lijkt me niet acceptabel lady. wat tico al zegt: betaal je dat zelf of gaat dit vanuit school?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 17 april 2014 @ 10:18:58 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138971755
Wat een incompetentie... Ongelooflijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138971889
Ik zou serieus overwegen om mn kind gewoon van school te halen als dit vanuit school geregeld wordt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138971930
Nou dat. Da's geen begeleiding. 'Ik heb het niet goed in de gaten gehouden.' :')

zorgen dat ie zn huiswerk niet maakt kun je thuis ook wel.
pi_138973464
Die mag zelf wel een portie begeleiding :X
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 11:31:29 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138973542
deze mensen betalen we allemaal want dit wordt geregeld vanuit het befaamde rugzakje :')

echt joh, ik kan er toch zo niet over uit. hoe kan zoiets in hemelsnaam?
er komt een hele meivakantie aan waarin gewerkt kan worden aan werkstukken en waarbij ik dolgraag wil helpen/aansturen maar help me dan op weg!!!
ik heb nog geen opdracht gezien, geen aantekeningen, niks en waar ik ook vraag, nergens enige vorm van medewerking.
pi_138973749
Wij hebben nooit een rugzakje gehad voor D maar hij heeft nu in zijn eerste jaar ook sterke begeleiding nodig inzake huiswerk en planning.
De huiswerkbegeleiding op school is erg duur en kan ik eigenlijk niet betalen dus doe ik het zelf na mijn werk.

Mij is verteld dat je huiswerkbegeleiding niet kan bekostigen vanuit een rugzakje/PGB dus heeft het weinig zin om dit voor ons alsnog aan te vragen...
pi_138973762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
deze mensen betalen we allemaal want dit wordt geregeld vanuit het befaamde rugzakje :')

echt joh, ik kan er toch zo niet over uit. hoe kan zoiets in hemelsnaam?
er komt een hele meivakantie aan waarin gewerkt kan worden aan werkstukken en waarbij ik dolgraag wil helpen/aansturen maar help me dan op weg!!!
ik heb nog geen opdracht gezien, geen aantekeningen, niks en waar ik ook vraag, nergens enige vorm van medewerking.
gaat dit vanuit een organisatie?

ik heb iets ervaring vanuit de andere kant (met die bijlessen die ik geef) en het ontbrekende toezicht viel me al op.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_138973800
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:38 schreef lily het volgende:
Wij hebben nooit een rugzakje gehad voor D maar hij heeft nu in zijn eerste jaar ook sterke begeleiding nodig inzake huiswerk en planning.
De huiswerkbegeleiding op school is erg duur en kan ik eigenlijk niet betalen dus doe ik het zelf na mijn werk.

Mij is verteld dat je huiswerkbegeleiding niet kan bekostigen vanuit een rugzakje/PGB dus heeft het weinig zin om dit voor ons alsnog aan te vragen...
studiebegeleiding mag wel, bijlessen niet. maar e.e.a. is ook afhankelijk van wie je begeleider is mbt dat rugzakje. het kwam mij nogal willekeurig over en ik wil er dus niet meer aan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 11:42:48 #246
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138973876
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:38 schreef lily het volgende:
Wij hebben nooit een rugzakje gehad voor D maar hij heeft nu in zijn eerste jaar ook sterke begeleiding nodig inzake huiswerk en planning.
De huiswerkbegeleiding op school is erg duur en kan ik eigenlijk niet betalen dus doe ik het zelf na mijn werk.

Mij is verteld dat je huiswerkbegeleiding niet kan bekostigen vanuit een rugzakje/PGB dus heeft het weinig zin om dit voor ons alsnog aan te vragen...
mij is onlangs verteld dat het hele rugzakjesgedoe van de baan is en dat iedere school verplicht is om passend onderwijs aan te bieden. van daaruit wordt dit dus nu geregeld.
het ging eigenlijk altijd wel redelijk, maar dit jaar vind ik het echt te dramatisch voor woorden met dit als absoluut dieptepunt.
hoe kan je een kind meegeven dat het oke is om opdrachten niet in te leveren en er vervolgens een 1 voor te krijgen en dat er vervolgens niets aan de hand is omdat je voor die vakken uiteindelijk toch nog voldoende staat :o
hij moet nog 2 jaar hoor, met deze houding komtie er niet

en dat heb ik per mail laten weten. maar ja, ik ben de enige op die hele school die er zo over denkt geloof ik. geweldig joh! :(
pi_138973966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef simmu het volgende:

[..]

bijlessen niet.
bijlessen sowieso niet nee
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 12:27:28 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_138975024
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:42 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

mij is onlangs verteld dat het hele rugzakjesgedoe van de baan is en dat iedere school verplicht is om passend onderwijs aan te bieden. van daaruit wordt dit dus nu geregeld.
het ging eigenlijk altijd wel redelijk, maar dit jaar vind ik het echt te dramatisch voor woorden met dit als absoluut dieptepunt.
hoe kan je een kind meegeven dat het oke is om opdrachten niet in te leveren en er vervolgens een 1 voor te krijgen en dat er vervolgens niets aan de hand is omdat je voor die vakken uiteindelijk toch nog voldoende staat :o
hij moet nog 2 jaar hoor, met deze houding komtie er niet

en dat heb ik per mail laten weten. maar ja, ik ben de enige op die hele school die er zo over denkt geloof ik. geweldig joh! :(
Ik zou alles doorsturen naar de directie denk ik, vooral dat mailtje waarin diegene toegeeft dat hij/zij het niet in de gaten heeft gehouden. Sudderen heeft geen zin meer, dat doe je al lang genoeg.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 12:38:18 #249
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138975331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik zou alles doorsturen naar de directie denk ik, vooral dat mailtje waarin diegene toegeeft dat hij/zij het niet in de gaten heeft gehouden. Sudderen heeft geen zin meer, dat doe je al lang genoeg.
dat was geen mailtje, dat was tijdens een gesprek van ongeveer twee weken geleden.
maar datzelfde verhaal heeft hij ook opgehangen tegen L's behandelaar bij Lucertis.
die sprak ik vanmorgen en die had zoiets van: je bent buitenspel gezet, want zo krijg je L. nooit meer gemotiveerd om die werkstukken te gaan maken.
tja, daar zit wat in natuurlijk. Wist ik maar wat de opdracht bij die werkstukken was. want daar kom ik ook maar niet achter. L. geeft geen opening van zaken, maar ook bij school loop ik tegen een muur van onwil aan. Hoe ter wereld krijg ik dit ooit nog vlotgetrokken?
ja ik weet dat een werkstuk over magneten gaat en een over hartslag. maar wat de bedoeling is, daar kom ik maar niet achter, laat staan dat ik weet waar het tweede verslag van scheikunde over gaat, daar weet ik niet eens de titel van.
man man man, wat een gedoe :(
  donderdag 17 april 2014 @ 12:48:10 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138975602
quote:
hey hallo! :D jij ook nog actief dus.

Dat je dit nog weet joh! :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_138975651
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

hey hallo! :D jij ook nog actief dus.

Dat je dit nog weet joh! :o
:D hoorde het toevallig op mn playlist terwijl ik in uto sc zat, kreeg dgk flash backs
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  donderdag 17 april 2014 @ 12:51:52 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138975712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:49 schreef Pavement het volgende:

[..]

:D hoorde het toevallig op mn playlist terwijl ik in uto sc zat, kreeg dgk flash backs
:D! Wel tof dat je dan aan mij denkt ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 12:51:58 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_138975719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat was geen mailtje, dat was tijdens een gesprek van ongeveer twee weken geleden.
maar datzelfde verhaal heeft hij ook opgehangen tegen L's behandelaar bij Lucertis.
die sprak ik vanmorgen en die had zoiets van: je bent buitenspel gezet, want zo krijg je L. nooit meer gemotiveerd om die werkstukken te gaan maken.
tja, daar zit wat in natuurlijk. Wist ik maar wat de opdracht bij die werkstukken was. want daar kom ik ook maar niet achter. L. geeft geen opening van zaken, maar ook bij school loop ik tegen een muur van onwil aan. Hoe ter wereld krijg ik dit ooit nog vlotgetrokken?
ja ik weet dat een werkstuk over magneten gaat en een over hartslag. maar wat de bedoeling is, daar kom ik maar niet achter, laat staan dat ik weet waar het tweede verslag van scheikunde over gaat, daar weet ik niet eens de titel van.
man man man, wat een gedoe :(
Kan Lucertis niet even contact opnemen?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_138975776
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

:D! Wel tof dat je dan aan mij denkt ;)
:)
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 12:54:18 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138975779
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef moussy het volgende:

[..]

Kan Lucertis niet even contact opnemen?
dat heeft ze dus gisteren gedaan. vandaar dat de verhalen overeen komen.

ik wacht vandaag nog op reaktie op mijn mail.
morgen ga ik het hogerop zoeken. de leerjaarbegeleider of hoe heet zoiets maar eens opzoeken.
ik wil zo niet de meivakantie in hoor.
  donderdag 17 april 2014 @ 12:54:38 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138975798
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat was geen mailtje, dat was tijdens een gesprek van ongeveer twee weken geleden.
maar datzelfde verhaal heeft hij ook opgehangen tegen L's behandelaar bij Lucertis.
die sprak ik vanmorgen en die had zoiets van: je bent buitenspel gezet, want zo krijg je L. nooit meer gemotiveerd om die werkstukken te gaan maken.
tja, daar zit wat in natuurlijk. Wist ik maar wat de opdracht bij die werkstukken was. want daar kom ik ook maar niet achter. L. geeft geen opening van zaken, maar ook bij school loop ik tegen een muur van onwil aan. Hoe ter wereld krijg ik dit ooit nog vlotgetrokken?
ja ik weet dat een werkstuk over magneten gaat en een over hartslag. maar wat de bedoeling is, daar kom ik maar niet achter, laat staan dat ik weet waar het tweede verslag van scheikunde over gaat, daar weet ik niet eens de titel van.
man man man, wat een gedoe :(
ik vind dit echt te belachelijk voor woorden! Helemaal omdat je al tijden aan de bel loopt te trekken. Ik zou de hoogste bobo binnen het bestuur maar eens gaan bestoken. En anders maar de pers opzoeken. Er stond vanochtend van alles in de krant over de motivatie van de nederlandse leerling. En maar wijzen naar de pubers. Terwijl ik zeker denk dat er een slag te maken is in het aanbod en de begeleiding. :(
Maar even een zijstraat. Ik zou echt de afdelingsleider aanschrijven. En anders de directie.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:29:30 #257
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138976866
Wat erg dit Lady-wrb, ik zou het er ook niet bij laten zitten.

Ik kom even jubelen :) ik had vanmorgen nog een kort gesprek met mijn leidinggevende en ipv mij als uitzendkracht terug aan te nemen.
Hebben ze besloten om toch mijn contract te verlengen *O* ze kunnen/willen mij niet missen

Ik ben wel opgelucht en blij want voel me hier zo op mijn plek O+ en tegen de winter worden mijn uren weer opgeschroefd.
Ze halen er nu uren af, wat logisch is maar die toch wel weer inhaal ivm maandelijkse terug kerende feesten waarin ik op 1 avond al een halve week gewerkt heb zeg maar ;-)
En dan zodra het seizoen weer begint dan ga ik weer in uren omhoog.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_138977078
wat fijn bar!
*O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 17 april 2014 @ 13:52:34 #259
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138977571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat heeft ze dus gisteren gedaan. vandaar dat de verhalen overeen komen.

ik wacht vandaag nog op reaktie op mijn mail.
morgen ga ik het hogerop zoeken. de leerjaarbegeleider of hoe heet zoiets maar eens opzoeken.
ik wil zo niet de meivakantie in hoor.
Ik denk dat je de leerjaarbegeleider ruimschoots voorbij bent. Ik had echt niet meer geduldig gewacht op weer een mail die niet komt, en had al lang bij de directie gezeten. Met de hele stapel mails.
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 14:04:02 #260
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138977909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ik denk dat je de leerjaarbegeleider ruimschoots voorbij bent. Ik had echt niet meer geduldig gewacht op weer een mail die niet komt, en had al lang bij de directie gezeten. Met de hele stapel mails.
deze leerfabriek kom je niet zomaar binnen helaas. dat heb ik al een aantal keer geprobeerd.
elk initiatief strandt al bij de administratie waar je je verzoek om een gesprek moet laten opschrijven , waarna ze het in het bakje van de betreffende persoon leggen. en rechtstreeks ergens heenlopen is ook geen optie, het is zo'n achterlijk groot gebouw dat ik elke ouderavond weer de weg moet vragen :@
  donderdag 17 april 2014 @ 14:29:31 #261
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138978698
Aha, goed voorbereiden dus. Plattegrond bestuderen, binnen stappen en in 1 keer doorstomen naar de rector. >:)
  donderdag 17 april 2014 @ 17:21:31 #262
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138983838
Morgenavond gaan we weer lekker koken voor ons2en. Lamskoteletjes deze keer. Waarschijnlijk met groene asperges.

heeft er hier iemand misschien nog een enorm lekker recept wat er bijpast?

ik speurde al even de kooksites af ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_138984171
salade van tomaatjes, komkommer, paprika, kikkererwten en wat feta, afgemaakt met enkel wat olifolie en dille misschien?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 17 april 2014 @ 18:04:55 #264
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_138984959
Verse pasta misschien, Bar?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 17 april 2014 @ 18:56:58 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138986145
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

deze leerfabriek kom je niet zomaar binnen helaas. dat heb ik al een aantal keer geprobeerd.
elk initiatief strandt al bij de administratie waar je je verzoek om een gesprek moet laten opschrijven , waarna ze het in het bakje van de betreffende persoon leggen. en rechtstreeks ergens heenlopen is ook geen optie, het is zo'n achterlijk groot gebouw dat ik elke ouderavond weer de weg moet vragen :@
bij ons op school staan alle mailadressen in de schoolgids. En ik had er al gestaan hoor. En ik was niet weggegaan tot ik antwoord had. En anders even via de klachtencommissie. Wellicht is onze school kleiner (ongeveer 1500 ll) maar ik ben zo waar ik wezen moet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 17 april 2014 @ 19:02:30 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_138986327
Kun je de leraren niet mailen die de vakken geven, Lady-wrb? Dan kun je in ieder geval wellicht de opdrachten voor de werkstukken krijgen.
En wat betreft de huiswerkbegeleiding, ik denk dat je dan de desbetreffende ambulante begeleidingsdienst moet aanspreken. Ik weet niet of de klacht in dit geval bij de school thuis hoort.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 19:17:28 #267
7074 moussy
kuttekop
pi_138986781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

deze leerfabriek kom je niet zomaar binnen helaas. dat heb ik al een aantal keer geprobeerd.
elk initiatief strandt al bij de administratie waar je je verzoek om een gesprek moet laten opschrijven , waarna ze het in het bakje van de betreffende persoon leggen. en rechtstreeks ergens heenlopen is ook geen optie, het is zo'n achterlijk groot gebouw dat ik elke ouderavond weer de weg moet vragen :@
Ik kan gelukkig rechtstreeks naar een docent mailen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 17 april 2014 @ 19:19:14 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_138986832
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik vind dit echt te belachelijk voor woorden! Helemaal omdat je al tijden aan de bel loopt te trekken. Ik zou de hoogste bobo binnen het bestuur maar eens gaan bestoken. En anders maar de pers opzoeken. Er stond vanochtend van alles in de krant over de motivatie van de nederlandse leerling. En maar wijzen naar de pubers. Terwijl ik zeker denk dat er een slag te maken is in het aanbod en de begeleiding. :(
Maar even een zijstraat. Ik zou echt de afdelingsleider aanschrijven. En anders de directie.
Dit dus. Probeer eens hogerop iemand te pakken te krijgen en geef anders aan dat je de media gaat opzoeken. Begin eens bij de lokale omroep, en anders regionaal. Neem van mij aan dat media smullen van dit soort verhalen, want het wordt erg goed gelezen. Zeker op het moment dat het gaat om een leerling met rugzakje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 april 2014 @ 20:00:11 #269
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138988394
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

bij ons op school staan alle mailadressen in de schoolgids. En ik had er al gestaan hoor. En ik was niet weggegaan tot ik antwoord had. En anders even via de klachtencommissie. Wellicht is onze school kleiner (ongeveer 1500 ll) maar ik ben zo waar ik wezen moet.
Als ik me niet vergis moeten de mailadressen inderdaad in de schoolgids staan.

En dat dus... Ik was ook niet afgetaaid voor ik iemand te spreken had gekregen. Zij zijn er voor jou, niet andersom. Die huiswerkbegeleiding blijft blunderen....
pi_138988594
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:51 schreef Gaoxing het volgende:

En we gaan naar Atlantis *O* Het grootste waterpark van Dubai. Zeg maar de Efteling van de waterparken ;) Ik had het de kinderen al een jaar geleden beloofd, maar er bleef steeds maar iets tussen komen. Eerst was het te heet, toen te koud, en nu begint het weer heel hard richting te heet te gaan. Nu heb ik de kaartjes voor zaterdag, er gaat een vriendje mee.... all set!
Oh dat is zo tof! Die mayaglijbaan tussen de vissen door O+

En een mannetje in uv pak in het water met camera. Gewoon omdat het kan :)
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2014 @ 08:32:48 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139003266
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:06 schreef Mineola het volgende:

[..]

Oh dat is zo tof! Die mayaglijbaan tussen de vissen door O+

En een mannetje in uv pak in het water met camera. Gewoon omdat het kan :)
ik heb net even wat filmpjes zitten bekijken. wat is dat eng zeg :o
leuk om naar te kijken, maar doe mij maar de efteling dan (zonder wachtrijen, dat wel >:) )
  vrijdag 18 april 2014 @ 08:47:48 #272
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_139003419
Dan moet je op een hele regenachtige dag naar de Efteling gaan, Lady. Ik ben een keer geweest dat het echt goot. Ik was compleet doorweekt, maar we konden overal wel 10x in.
Was me heel goed bevallen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2014 @ 08:51:09 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139003449
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 08:47 schreef livelink het volgende:
Dan moet je op een hele regenachtige dag naar de Efteling gaan, Lady. Ik ben een keer geweest dat het echt goot. Ik was compleet doorweekt, maar we konden overal wel 10x in.
Was me heel goed bevallen.
nou nee, dan blijf ik wel thuis.
ik vind twee dingen erg: dolle drukte in de efteling en zeiknat door de efteling banjeren (mij zie je ook niet meer in de piranha, ik zit altijd verkeerd en kom als enige doorweekt uit dat ding :+ )
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:12:52 #274
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_139006388
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef -Spring het volgende:
Zo. Ik heb alleen mon chou gebruikt ipv yoghurt.

http://www.degezondekok.n(...)de-eieren-kuikentjes
tnx! Ze staan op mn lijstje!
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:27:21 #275
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_139013248
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:04 schreef livelink het volgende:
Verse pasta misschien, Bar?
ik heb roseval aardappeltjes meegenomen,die straks in de oven met thijm en knoflook.

geroosterde tomaatjes met groene asperges.

en gegrilde lamskoteletjes :9
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:52:56 #276
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_139014091
Klinkt lekker Bar. Dat wordt vast een gezellig etentje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:54:04 #277
37295 Luigi
mario pls
pi_139014125
Ik heb na vandaag nog 1 enkele venkel 'over'. Iemand een idee wat daar mee uit te halen?
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:56:22 #278
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_139014192
Soepje of gewoon lekker in de oven roosteren?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:56:55 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_139014209
Een venkelsalade? Ik vind het lekker met rozijnen en bleekselderij en ananas.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:59:56 #280
37295 Luigi
mario pls
pi_139014308
Ah, kom net een receptje tegen voor pasta met een venkel roomsausje. Dat lijkt me wel wat voor zondag als de uk er toch niet is. Lekker makkelijk.
pi_139014516
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:59 schreef Luigi het volgende:
Ah, kom net een receptje tegen voor pasta met een venkel roomsausje. Dat lijkt me wel wat voor zondag als de uk er toch niet is. Lekker makkelijk.
prima te doen denk ik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_139014528
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:54 schreef Luigi het volgende:
Ik heb na vandaag nog 1 enkele venkel 'over'. Iemand een idee wat daar mee uit te halen?
helder venkel soepje kan ook .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:08:12 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_139016553
Venkelstamppot kan ook
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:22:38 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139017038
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:54 schreef Luigi het volgende:
Ik heb na vandaag nog 1 enkele venkel 'over'. Iemand een idee wat daar mee uit te halen?
Lazy sunday casserole van Kayotic!
http://www.kayotic.nl/blog/lazy-sunday-casserole



O+ :9 :9~
***
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:34:15 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_139019140
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lazy sunday casserole van Kayotic!
http://www.kayotic.nl/blog/lazy-sunday-casserole

[ afbeelding ]

O+ :9 :9~
goddelijk lekker :9
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:40:15 #286
37295 Luigi
mario pls
pi_139019293
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lazy sunday casserole van Kayotic!
http://www.kayotic.nl/blog/lazy-sunday-casserole

[ afbeelding ]

O+ :9 :9~
En dat allemaal met 1 venkel! :P
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:18:22 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_139020500
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 08:51 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou nee, dan blijf ik wel thuis.
ik vind twee dingen erg: dolle drukte in de efteling en zeiknat door de efteling banjeren (mij zie je ook niet meer in de piranha, ik zit altijd verkeerd en kom als enige doorweekt uit dat ding :+ )
De piraña is dicht. Dus dat kan je niet overkomen
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2014 @ 19:42:23 #288
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139021407
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

De piraña is dicht. Dus dat kan je niet overkomen
o maar het is me regelmatig in de zomer overkomen. en als ik iets vreselijk vind, is het wel doorweekte kleding :X (ik ben denk ik ook de enige in heel nederland die bij regen een regenpak draagt op de fiets)
pi_139021544
Ik ga ook niet in de Pirana. Doorweekte kleding :{w
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:48:33 #290
37295 Luigi
mario pls
pi_139021635
Ik zit ook altijd op de verkeerde kutplek in die kut piranha :(. Gelukkig is het de favoriete attractie van de uk :').
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2014 @ 19:49:52 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139021695
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:48 schreef Luigi het volgende:
Ik zit ook altijd op de verkeerde kutplek in die kut piranha :(. Gelukkig is het de favoriete attractie van de uk :').
nou hier dus wel. die enkele keer dat we naar de efteling gaan, is dit verplichte kost. (aangezien L. niet zo heel veel durft)
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:51:28 #292
37295 Luigi
mario pls
pi_139021759
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou hier dus wel. die enkele keer dat we naar de efteling gaan, is dit verplichte kost. (aangezien L. niet zo heel veel durft)
Dat bedoelde ik dus ook! De uk is echt gek op de piranha. In Legoland hebben ze een soort super piranha waarbij je bootje ook nog eens 25 meter de lucht in wordt getild en je zo naar beneden lazert het water in. Drie keer raden :').
pi_139021772
Die van mij willen er ook niet in dus dat scheelt alweer :7
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2014 @ 19:53:14 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139021843
speaking of L. ik heb m net aan een verslag scheikunde gezet. aangezien de proef vandaag gedaan is, leek het me handig maar meteen te beginnen, nu hij nog weet wat hij uitgespookt heeft.

ik heb een stappenplan voor hem opgesteld en ik wil dat hij aan de hand daarvan een verslag maakt.
ik heb ook maar meteen een tijdsbeperking ingesteld.
na een half uur zou ik komen kijken hoe hij bezig is.

zo help ik hem toch niet teveel? aangezien niemand hem enige richting geeft, dacht ik m zo de goede kant op te helpen :@
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2014 @ 19:54:25 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139021879
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:51 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus ook! De uk is echt gek op de piranha. In Legoland hebben ze een soort super piranha waarbij je bootje ook nog eens 25 meter de lucht in wordt getild en je zo naar beneden lazert het water in. Drie keer raden :').
ik zat vanmorgen een filmpje te kijken van dat waterpretpark waar gao heengaat.
okee, dan ben je in badkleding, maar daar werd ik ook niet vrolijk van.
doooooood eng :X
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:55:05 #296
37295 Luigi
mario pls
pi_139021900
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
speaking of L. ik heb m net aan een verslag scheikunde gezet. aangezien de proef vandaag gedaan is, leek het me handig maar meteen te beginnen, nu hij nog weet wat hij uitgespookt heeft.

ik heb een stappenplan voor hem opgesteld en ik wil dat hij aan de hand daarvan een verslag maakt.
ik heb ook maar meteen een tijdsbeperking ingesteld.
na een half uur zou ik komen kijken hoe hij bezig is.

zo help ik hem toch niet teveel? aangezien niemand hem enige richting geeft, dacht ik m zo de goede kant op te helpen :@
Prima toch. Je kunt nog altijd beter iets teveel helpen als iets te weinig denk ik dan.
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:55:44 #297
37295 Luigi
mario pls
pi_139021933
Mij is na het eten de getallenlijn uitgelegd door een 7 jarige :'). Mensen lief wat een ellende. Leren ze daar echt van rekenen? :?.
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2014 @ 19:57:47 #298
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139022017
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Luigi het volgende:

[..]

Prima toch. Je kunt nog altijd beter iets teveel helpen als iets te weinig denk ik dan.
nou daar dacht mevrouw de scheikundelerares toch effe anders over toen ik voorstelde om een beetje te sturen bij het maken van een verslag: het is niet de bedoeling dat u het maakt :(
dat was ik ook niet van plan, maar als niemand mijn kind uitlegt wat er van hem verwacht wordt, hoe moet hij het dan weten? 8)7
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:58:32 #299
37295 Luigi
mario pls
pi_139022046
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou daar dacht mevrouw de scheikundelerares toch effe anders over toen ik voorstelde om een beetje te sturen bij het maken van een verslag: het is niet de bedoeling dat u het maakt :(
dat was ik ook niet van plan, maar als niemand mijn kind uitlegt wat er van hem verwacht wordt, hoe moet hij het dan weten? 8)7
Dat het niet de bedoeling is dat je het maakt lijkt me logisch, dat je helpt bij het maken niet minder logisch toch?
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:20:39 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_139022756
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:51 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus ook! De uk is echt gek op de piranha. In Legoland hebben ze een soort super piranha waarbij je bootje ook nog eens 25 meter de lucht in wordt getild en je zo naar beneden lazert het water in. Drie keer raden :').
is dat die met de rotsen die we will rock you zingen? Mijn favoriete! Supertof!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2014 @ 20:59:10 #301
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139024468
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat het niet de bedoeling is dat je het maakt lijkt me logisch, dat je helpt bij het maken niet minder logisch toch?
dat leek mij dus ook, temeer L. tot dan toe al twee verslagen niet had ingeleverd en ik hem dolgraag de goede richting op wilde zetten en vroeg om handvaten bij de lerares (ik ben ondertussen al zo lang uit dat voortgezet onderwijsgedoe en ik ga er vanuit dat het tegenwoordig allemaal anders gaat)
maar goed, dit was 3 havo en daar worden ze geacht dit zelf te kunnen, aldus de vasthoudende lerares en toen waren mijn 10 minuten voorbij en stond ik weer op de gang met niets.
we zijn nu 2 maanden verder en er is niets veranderd, dus nu grijp ik toch echt even in.

ik heb trouwens woensdag weer een gesprek met de huiswerkbegeleiding en de mentor.
het zal me benieuwen. het is ineens één en al gepamper want hij is zo moe enzo en ik moet hem vooral niet pushen.
nee wat zij hebben gedaan werkt :')
er is niets zo goed voor de motivatie als een stukje boven jezelf uitstijgen (desnoods met hulp)
(als moet het wel haalbaar zijn natuurlijk, anders is het alleen maar demotiverend, maar ik hou het in de gaten. voorlopig gaat er iemand dit weekend niet laat naar bed 8-) )

er staat nu een ruw stuk verslag op papier en ik heb m de hemel in geprezen en nu mag hij nog even vrij spelen voor hij zijn bed induikt.
morgen gaan we weer verder :s)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')