Het gaat nooit mis omdat ze je nooit meenemen naar gorillafamilies die ze niet kennen. Het stropen is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol toch gaat het wel eens mis, het blijven wilde dieren.. Ze worden ook nog steeds gestroopt daar
Een van de filmpjes die wij maakten:quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:29 schreef Joezi het volgende:
Dit aapje gaat slapen, toedeltjes!![]()
[ afbeelding ]
ooh nice! Was er geen greyback in de buurt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een van de filmpjes die wij maakten:
Zit er ook een camera op je nieuwe?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef Copycat het volgende:
Dat ze eens opschieten met de bezorging van mijn nieuwe telefoon. Tussen half drie en vijf is voor half vier, vind ik.
Uiteraard.quote:
Bij UPC is dat half zes...quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef Copycat het volgende:
Dat ze eens opschieten met de bezorging van mijn nieuwe telefoon. Tussen half drie en vijf is voor half vier, vind ik.
Oh. Het is geen UPC.quote:
Ik had een iPhone 4s die ik morgen doorverkoop en ik heb nu een 5s.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:28 schreef Joezi het volgende:
oei 2, dat heb ik nietWelke had je en welke krijg je?
zooo jij wilt steeds het nieuwste van het nieuwste! Heeft die 5s eindelijk een wat groter scherm?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een iPhone 4s die ik morgen doorverkoop en ik heb nu een 5s.
Nee hoor, anders had ik 'm al wat eerder gekocht. Maar T-mobile Zakelijk deed me een mooi voorstel bij contractverlenging, met nieuw toestel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
zooo jij wilt steeds het nieuwste van het nieuwste! Heeft die 5s eindelijk een wat groter scherm?
Licht!quote:
We gaan haaaaaaaaaaaaaaaaard.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje gaat LOS!!! It's party kicking time!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |