De meeste smartphones hebben ook gewoon een HDMI output.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay cool, ik heb gewoon een hdmi kabel naar de tv lopen
Okay ik heb HTC desire X, zo anderhalf jaar, ook simpel modelletje toenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
De meeste smartphones hebben ook gewoon een HDMI output.
Bijvoorbeeld een goedkoop instap modelletje van HTC:
HTC One VX
Android ICS smartphone featuring a 1200Mhz dual-core processor, a 4.5-inch display, and a 5-megapixel camera.
HD/Maximum video resolution: 1920 x 1080
Main camera: 5-megapixel
De Desire was vroeger het vlaggenschip... Nu is de naam Desire terug als de budget variant.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay ik heb HTC desire X, zo anderhalf jaar, ook simpel modelletje toen
eh wat is er serious? en Bill en Ruud mocht je toch al niet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:45 schreef Punkman het volgende:
Julllie zijn serious ?
Mag die Bill en Ruud nu al meer niet
Wat heb je gedaan!?quote:
Vrijwillig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap je, naar de tering en nog steeds scherp, kun je nagaan hoe zwaar dat is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
De tering, wat reageer jij snel, onder invloed!
In ieder geval een vrolijke dronk!quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap je, naar de tering en nog steeds scherp, kun je nagaan hoe zwaar dat is.
Oh ja ik ben nooit kwaad als ik dronken ben. Heb alleen zo fucking weinig controle, teveel impulsen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In ieder geval een vrolijke dronk!
Uhhh..quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh ja ik ben nooit kwaad als ik dronken ben. Heb alleen zo fucking weinig controle, teveel impulsen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |