sterkte en succesquote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef Inodder het volgende:
![]()
Kapot weer.
Vanacht uiteraard weer te weinig slaap gehad eigenlijk, en flink wat uurtjes overgewerkt.
Eens kijken of het gaat lukken om de SV's van de laatste dagen terug te lezen...
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
nou ja zeg, film (Captain America en Gregor Houtwurm) net gisteravond gekeken en nu al een recensie in de SC
Nonononono dat is Batman in de Baconbusquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nonononono dat is Batman in de Baconbus
(of is het Mike Tyson vs Ivander Holyfield??)
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
OK je hebt me tuk met deze foto van Ramzus Shaffie en Liesbeth List
Prioriteiten, prioriteiten ..quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef glasshole het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)met_bulldozer__.html
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef glasshole het volgende:
Zou Anton ook een bulldozerrijbewijs hebben??quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef glasshole het volgende:
Hij komt net de poort binnengereden....quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Anton ook een bulldozerrijbewijs hebben??
Dre vast wel want die heeft hondenuitlaatservice met Lau gedaau een daar zaten ook Bulldozers tussen toch
ANTON! ANTON! ANTON! ANTON!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij komt net de poort binnengereden....
[ afbeelding ]
Geef mij maar Darkwing Duck.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:01 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nou, Donald mag er ook zijn.
Laat staan The Simpsons.
En Katrien loop altijd zonder ondergoed.... de slet...quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:01 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nou, Donald mag er ook zijn.
Laat staan The Simpsons.
ehh begin jij nu ook al met FOK afkortingen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:12 schreef Baconbus het volgende:
Heeft iemand hier CAP2 of AoS al gezien?
Captain America 2: The Winter Soldier & Agents of Shieldquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehh begin jij nu ook al met FOK afkortingen?
Inodder was naar CAP2 en vond m wel TOP! Ik vond 1 niet zo eigenlijk.. Agent of S.h.i.e.l.d.d..d. is een mislukte serie toch?quote:
Ik heb 2 afleveringen gezien en vond het niet bijzonder....quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inodder was naar CAP2 en vond m wel TOP! Ik vond 1 niet zo eigenlijk.. Agent of S.h.i.e.l.d.d..d. is een mislukte serie toch?
Ik heb CAP2 nog niet gezien, maar wel veel gehoord. AoS is inderdaad vrij mislukt, maar de laatste paar afleveringen vind ik wel goed. Ze lijken het eindelijk te snappen, maar voor veel mensen voelt dat als 'too little too late'. Toch zag en zie ik wel potentie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inodder was naar CAP2 en vond m wel TOP! Ik vond 1 niet zo eigenlijk.. Agent of S.h.i.e.l.d.d..d. is een mislukte serie toch?
Ja jammer, idee was wel goed.. liever een X-men serie trouwens!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb 2 afleveringen gezien en vond het niet bijzonder....
Ik wacht met smart op de Donkere Toren serie. Mits goed gedaan zal het net zo populair kunnen worden als GoT.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja jammer, idee was wel goed.. liever een X-men serie trouwens!
Daar hebben ze toch niet het budget voor. Zoiets moet je groots aanpakken vind ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja jammer, idee was wel goed.. liever een X-men serie trouwens!
Zijn die boeken leuk? Heb net alle GoT boeken uit..quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de Donkere Toren serie. Mits goed gedaan zal het net zo populair kunnen worden als GoT.
Die welvaart boeit ons dan weer niets. Welzijn daarentegen des te meer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze zeiden dat globalisering de welvaart zou verdelen.![]()
Mensen, er is ook een SC. Het is daar moeilijk gezellig. En dat vinden de mods ook chill.![]()
Ligt dat soms niet dicht bij elkaar?quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die welvaart boeit ons dan weer niets. Welzijn daarentegen des te meer.
series krijgen steeds meer geld, bij GoT lukt t ook aardig tochquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch niet het budget voor. Zoiets moet je groots aanpakken vind ik.
Ik zal je eerlijk zeggen. Boek 1 is niet heel super. Maar daarna opent zich een universum waar je een puntje aan kunt zuigen en waar eigenlijk de wereld van Stephen King uitgelegd wordt en al zijn boeken raakvlakken vertonen. Het is zijn levenswerk, waar alles op zijn plek valt. Subliem geschreven!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zijn die boeken leuk? Heb net alle GoT boeken uit..
Hoeveel delen zijn er eigenlijk van, ik heb er 4, op die vierde moesten we heel lang wachten, maar volgens mij zijn er nog een paar delen in korte tijd daarna verschenen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen. Boek 1 is niet heel super. Maar daarna opent zich een universum waar je een puntje aan kunt zuigen en waar eigenlijk de wereld van Stephen King uitgelegd wordt en al zijn boeken raakvlakken vertonen. Het is zijn levenswerk, waar alles op zijn plek valt. Subliem geschreven!
Grote acteurs verleggen hun focus ook steeds meer naar series omdat daar het grote geld zit. Verhalen meer diepgang krijgen en schrijvers een mooi verhaal niet hoeven af te raffelen! Ik vind het een vooruitgang. Het zal niet lang meer duren of de Emmy's zijn belangrijker dan Oscars!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
series krijgen steeds meer geld, bij GoT lukt t ook aardig toch
Er zijn natuurlijk altijd raakvlakken. Daarom zetten wij ons bijvoorbeeld ook in voor illegalen in Nederland. Dit is ook een onderdeel van onze organisatie: http://defabel.home.xs4all.nl/quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt dat soms niet dicht bij elkaar?
8 die het verhaal van begin tot eind vertellen. Ze worden ook steeds dikker. Maar dan zijn er nog boeken en strips die dan weer tussen bepaalde delen spelen of een uitloop hebben van een karakter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoeveel delen zijn er eigenlijk van, ik heb er 4, op die vierde moesten we heel lang wachten, maar volgens mij zijn er nog een paar delen in korte tijd daarna verschenen.
Ja die hebben genoeg, Agents of Shield moet het met beduidend minder doen. Maar GoT is ook al een paar seizoenen onderweg, dan durven ze ook meer budget te geven. Vooral in het begin van series houden ze de hand op de knip, dan zie je explosies die je kleine neefje kan maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
series krijgen steeds meer geld, bij GoT lukt t ook aardig toch
Dat vind ik tof om te horen, dat mensen niet in een hokje gezet worden. Dat je lokaal bezig bent vind ik ook top, dus ga zo door.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd raakvlakken. Daarom zetten wij ons bijvoorbeeld ook in voor illegalen in Nederland. Dit is ook een onderdeel van onze organisatie: http://defabel.home.xs4all.nl/
Series als Breaking Bad, GoT en House Of Cards hebben echt iets veranderd. En natuurlijk vele anderen met hun.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Grote acteurs verleggen hun focus ook steeds meer naar series omdat daar het grote geld zit. Verhalen meer diepgang krijgen en schrijvers een mooi verhaal niet hoeven af te raffelen! Ik vind het een vooruitgang. Het zal niet lang meer duren of de Emmy's zijn belangrijker dan Oscars!
Thanx, wij zijn nog lang niet klaar met onze ideële samenleving.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat vind ik tof om te horen, dat mensen niet in een hokje gezet worden. Dat je lokaal bezig bent vind ik ook top, dus ga zo door.
Lees het al een paar keer, misschien domme vraag, maar wat is GoT ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Series als Breaking Bad, GoT en House Of Cards hebben echt iets veranderd. En natuurlijk vele anderen met hun.
Ik wil niet lullig doen, maar als er iemand de pionier is in deze dan is het Kiefer wel met 24. Dat was voor mij de eerste serie die ik downloade en van voor tot achter keek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Series als Breaking Bad, GoT en House Of Cards hebben echt iets veranderd. En natuurlijk vele anderen met hun.
Game of lekkere kutjes!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lees het al een paar keer, misschien domme vraag, maar wat is GoT ?
Ja, al wordt het al snel een beetje too much! Zodat sommige redelijke series al na 1 seizoen ineens worden afgebroken.. te veel keuze, en te weinig tijd. Soms gaan ze ook seizoenen te lang door.. ook jammer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Grote acteurs verleggen hun focus ook steeds meer naar series omdat daar het grote geld zit. Verhalen meer diepgang krijgen en schrijvers een mooi verhaal niet hoeven af te raffelen! Ik vind het een vooruitgang. Het zal niet lang meer duren of de Emmy's zijn belangrijker dan Oscars!
Ja die 24-hype heb ik gemist, daarom wilde ik vooral niet de nadruk op de door mij genoemde series leggen. Het punt is gewoon dat series vernieuwend bezig zijn, in staat zijn beter een verhaal te vertellen dan menig film en dat het landschap daardoor veranderd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar als er iemand de pionier is in deze dan is het Kiefer wel met 24. Dat was voor de eerste serie die ik downloade en van voor tot achter keek.
Er is inderdaad een hoop fout gegaan. 24 was na seizoen 2 ook wel op zijn retour en wist je dat Kiefer er altijd weer uitkwam. Neemt niet weg dat het voor schrijvers veel leuker is om daar je verhaal voor te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja, al wordt het al snel een beetje too much! Zodat sommige redelijke series al na 1 seizoen ineens worden afgebroken.. te veel keuze, en te weinig tijd. Soms gaan ze ook seizoenen te lang door.. ook jammer.
Vaak zijn het ook series met potentie die te snel worden afgekapt en serieus met weinig potentie die te lang doorgaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja, al wordt het al snel een beetje too much! Zodat sommige redelijke series al na 1 seizoen ineens worden afgebroken.. te veel keuze, en te weinig tijd. Soms gaan ze ook seizoenen te lang door.. ook jammer.
24 ook gemist, kun je die al downloaden in goede kwaliteit? vaak is beeld 5:4.... Ik heb wel LOST gezien helaasquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar als er iemand de pionier is in deze dan is het Kiefer wel met 24. Dat was voor mij de eerste serie die ik downloade en van voor tot achter keek.
Dat einde van LOST. Ik was gelukkig niet een vaste kijker, anders zou ik helemaal gek zijn geworden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
24 ook gemist, kun je die al downloaden in goede kwaliteit? vaak is beeld 5:4.... Ik heb wel LOST gezien helaas
Ja ik kijk dan een film als 300 en laatst Hercules en dan gaat het van de ene gebeurtenis in de andere en denk ik "dat had een serie moeten zijn"zonde om zo over het verhaal heen te walsen. Bij Titans had ik dat ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja die 24-hype heb ik gemist, daarom wilde ik vooral niet de nadruk op de door mij genoemde series leggen. Het punt is gewoon dat series vernieuwend bezig zijn, in staat zijn beter een verhaal te vertellen dan menig film en dat het landschap daardoor veranderd.
Alleen een trailer toch van 24quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
24 ook gemist, kun je die al downloaden in goede kwaliteit? vaak is beeld 5:4.... Ik heb wel LOST gezien helaas
Ik vond boek 1 juist een van de beste.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen. Boek 1 is niet heel super. Maar daarna opent zich een universum waar je een puntje aan kunt zuigen en waar eigenlijk de wereld van Stephen King uitgelegd wordt en al zijn boeken raakvlakken vertonen. Het is zijn levenswerk, waar alles op zijn plek valt. Subliem geschreven!
Dat is wat ik zo gruwelijk vond aan Breaking Bad. 5 seizoenen hardcore verhaal. Niet te lang, niet te kort. Alleen was seizoen 2 wel enorm langdradig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ik kijk dan een film als 300 en laatst Hercules en dan gaat het van de ene gebeurtenis in de andere en denk ik "dat had een serie moeten zijn"zonde om zo over het verhaal heen te walsen. Bij Titans had ik dat ook.
John McClane.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik noem de Utopia kat ook Jack Bauwer
24 was toch eigenlijk een opgepimpte Miami Vice? Heb 24 ook bijna nooit gezien, hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is inderdaad een hoop fout gegaan. 24 was na seizoen 2 ook wel op zijn retour en wist je dat Kiefer er altijd weer uitkwam. Neemt niet weg dat het voor schrijvers veel leuker is om daar je verhaal voor te doen.
Als je van Westerns houdt wel ja. Maar diegene die daar niet van houden kunnen dan al afgehaakt zijn. Terwijl het absoluut geen Western verhaal is!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond boek 1 juist een van de beste.
Ik ook niet echt hoor, eens aan begonnen en toch maar afkijken die ellendequote:Op vrijdag 11 april 2014 01:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat einde van LOST. Ik was gelukkig niet een vaste kijker, anders zou ik helemaal gek zijn geworden.
Ik ben er ooit mee begonnen maar gaf het al vrij snel op.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet echt hoor, eens aan begonnen en toch maar afkijken die ellende
ik kan alleen de stripboeken vindenquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je van Westerns houdt wel ja. Maar diegene die daar niet van houden kunnen dan al afgehaakt zijn. Terwijl het absoluut geen Western verhaal is!
Wat is jouw huidige favoriete serie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ben er ooit mee begonnen maar gaf het al vrij snel op.
Een rookmonster, dat is toch wel echt te cheesy.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet echt hoor, eens aan begonnen en toch maar afkijken die ellende
Wel in het Engels mag ik hopen! En volgens mij was er ook een mooie audio versie voor erbij. Heel mooie stem.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dacht dat t aan mij lagBoeken gevonden trouwens 1 t/m 7
Ik kijk nu Newsroom seizoen 2 en daarna Treme seizoen 4. Respectievelijk van de makers van Westwing en The Wire.quote:
Ik vind van wel. EN dan las ik vandaag op FOK dat iemand jaarlijks heel LOST keek als vaste prik. Kijk dan ieder jaar The Wire. Maar goed ieder zijn ding. Lost was goed tot ze gingen tijd reizen. En dat einde was gewoon schandalig!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:47 schreef Joezi het volgende:
The Wire bedoelde ik trouwens.. die moet je toch gezien hebben?
Die heb ik op dit moment eigenlijk nietquote:
nou die was best eng hoor!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een rookmonster, dat is toch wel echt te cheesy.
Zonde van je vakantie!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat een tijd in het buitenland zonder weg van tv enzo ik had lost in een lange marathon gezien elke dag 5 afleveringen ofzo![]()
Ja tof, SOA!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:52 schreef Punkman het volgende:
SOA, is een serie die ik zelf op het moment erg leuk vind.
Heeft goede en slechte kanten. Maar overall een goede serie ja! Dat uitstapje naar Ierland had ons bespaard mogen blijven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:52 schreef Punkman het volgende:
SOA, is een serie die ik zelf op het moment erg leuk vind.
Oh wij kijken ze ook niet op tv hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die heb ik op dit moment eigenlijk niet![]()
Ik moet ook bekennen dat ik niet zoveel tv kijk, eigenlijk alleen als er iets is wat ik echt wil volgen. Op dit moment heb ik niets van dat alles.
Vond ik inderdaad ook veel te langdradig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft goede en slechte kanten. Maar overall een goede serie ja! Dat uitstapje naar Ierland had ons bespaard mogen blijven.
Waar gaat het over? De titel schrikt me eerder af dan dat het me aantrektquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft goede en slechte kanten. Maar overall een goede serie ja! Dat uitstapje naar Ierland had ons bespaard mogen blijven.
Sons Of Anarchyquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Waar gaat het over? De titel schrikt me eerder af dan dat het me aantrekt
Als ik een serie volg, is dat meestal een serie die ik streaming volg. Vaak uit de USA,quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh wij kijken ze ook niet op tv hoordie zijn al oud
En dat de vrouw van Clay (en de regisseur/Peggy) 1 keer een liedje deed was nog tot daar aan toe. Maar ze blijft zingen....quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vond ik inderdaad ook veel te langdradig.
Sons of Anarchy, over die motorbende.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Waar gaat het over? De titel schrikt me eerder af dan dat het me aantrekt
Lol, lijkt lot wel ...quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dat de vrouw van Clay (en de regisseur/Peggy) 1 keer een liedje deed was nog tot daar aan toe. Maar ze blijft zingen....
Motorbende? Hmmm...quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sons of Anarchy, over die motorbende.
Is al 2 seizoenen niet leuk meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sons of Anarchy, over die motorbende.
Echt wel hard maar ook jij kan je daar in vinden. Is echt heel goed geschreven, ook ik had mijn bedenkingen voor ik eraan begon, maar heb met veel plezier gekeken samen met mijn vrouw.quote:
Seizoen 5 met Opi e en Tigs was wel goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is al 2 seizoenen niet leuk meer
Misschien waag ik eens een gok eerdaags, de titel blijft iig wel hangenquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt wel hard maar ook jij kan je daar in vinden. Is echt heel goed geschreven, ook ik had mijn bedenkingen voor ik eraan begon, maar heb met veel plezier gekeken samen met mijn vrouw.
Ik wacht nu ook wel op de ontknoping die ik verwacht had dit laatste seizoen, maar het gaat nog even door zonderquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is al 2 seizoenen niet leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
ben je getrouwd? hoe haal je het in je hoofdquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt wel hard maar ook jij kan je daar in vinden. Is echt heel goed geschreven, ook ik had mijn bedenkingen voor ik eraan begon, maar heb met veel plezier gekeken samen met mijn vrouw.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben je getrouwd? hoe haal je het in je hoofd
Ik ben na 13 jaar getrouwd, maar moest heel erg wennen om met voorstellen te zeggen dit is mijn vrouw ipv dit is mijn vriendin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef waxmask het volgende:
[..]Ik vond het gewoon suf om na 15 jaar nog steeds tegen mensen te zeggen dat we vriend en vriendin waren.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ben na 13 jaar getrouwd, maar moest heel erg wennen om met voorstellen te zeggen dit is mijn vrouw ipv dit is mijn vriendin.
Is ook vaak fout gegaan.
Ken ik niet, de moeite?quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef Baconbus het volgende:
Blacklist iemand hier? James Spader? James Spader.
Heb m wel klaar staan, naast de rest lol.. Dat kut Utopia zuigt al mijn tijd opquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef Baconbus het volgende:
Blacklist iemand hier? James Spader? James Spader.
Na zo lange tijd mag je inderdaad best wat verantwoordelijkheid voor elkaar gaan dragen. Ook dat is liefde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef waxmask het volgende:
[..]Ik vond het gewoon suf om na 15 jaar nog steeds tegen mensen te zeggen dat we vriend en vriendin waren.
Utopiaquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb m wel klaar staan, naast de rest lol.. Dat kut Utopia zuigt al mijn tijd op
Ik ben gescheiden na een half jaar alquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef waxmask het volgende:
Ow ik kijk nu ook Brotherhood, maar in seizoen 2 dreigen ze mij een beetje kwijt te raken...quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had ik met Haven, seizoen 1 kon ik nog wel pruimen maar seizoen 2 kwam ik niet doorheen .quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ik kijk nu ook Brotherhood, maar in seizoen 2 dreigen ze mij een beetje kwijt te raken...
Dat is niet veranderd, maar een feestje was long time overdue.... En ik wilde natuurlijk ook geld uit de zak van me schoonpa kloppen voor de huwelijksreis...quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Na zo lange tijd mag je inderdaad best wat verantwoordelijkheid voor elkaar gaan dragen. Ook dat is liefde.
Zonder een COS zou heel dat Utopia mij weinig kunnen boeien. De COS maakt het voor mij leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor James Spader ja, voor de serie in z'n geheel niet, maar vind het wel potentie hebben.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is niet veranderd, maar een feestje was long time overdue.... En ik wilde natuurlijk ook geld uit de zak van me schoonpa kloppen voor de huwelijksreis...
Dit dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Zonder een COS zou heel dat Utopia mij weinig kunnen boeien. De COS maakt het voor mij leuk om te volgen.
Dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee niet echt getrouwd, voor het eerst samenwonen, wat een drama
Nee joh, we zaten er wel over te denken om een huis te kopen dan is dat wel beter.. vind trouwen niet echt meer van deze tijdquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Tenzij je een samenlevingscontract had, maar dat zal wel niet?
Maar zonder samenlevingcontract is samenwonen toch echt iets totaal anders dan trouwen. Om de simpele reden dat je geen wettelijke verplichtingen en verantwoordelijkheden tov elkaar bent aangegaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee joh, we zaten er wel over te denken om een huis te kopen dan is dat wel beter.. vind trouwen niet echt meer van deze tijd
quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee joh, we zaten er wel over te denken om een huis te kopen dan is dat wel beter.. vind trouwen niet echt meer van deze tijd
ja das waar, maar dat was ook wel het breekpunt.. zo snel huisje, boompje, beestje.. Nu ga ik nog half jaartje werken en dan reizenquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar zonder samenlevingcontract is samenwonen toch echt iets totaal anders dan trouwen. Om de simpele reden dat je geen wettelijke verplichtingen en verantwoordelijkheden tov elkaar bent aangegaan.
Wat is je bestemming?quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja das waar, maar dat was ook wel het breekpunt.. zo snel huisje, boompje, beestje.. Nu ga ik nog half jaartje werken en dan reizen
De toeristische route dus. Kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rondje Japan, Zuid Korea, China en eindigen in Thailand waarschijnlijk
oh ik vond Japan en Zuid Korea wel origineelquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
De toeristische route dus. Kan ook leuk zijn.
In mijn omgeving is dat wat vrijwel iedereen al gedaan heeft of gaat doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh ik vond Japan en Zuid Korea wel origineel
quote:
Tja tegenwoordig wordt er wat afgereisd!quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
In mijn omgeving is dat wat vrijwel iedereen al gedaan heeft of gaat doen
Was dat niet eng? en armoedig? en schuldgevoelig?quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Dacht ik al en zo schattig ook. Ga vooral eerst de wereld zien jonguh! Het huwelijk is van alle tijden als je de juiste tegen komt. Persoonlijk was ik helemaal weg van Afrika
Wat denk jij in Thailand of China aan te treffen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was dat niet eng? en armoedig? en schuldgevoelig?
Daar is geen honger momenteelquote:Op vrijdag 11 april 2014 03:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat denk jij in Thailand of China aan te treffen?
Nou... daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Juist in China en Thailand bestaat naast een relatief kleine groep mensen die rijk zijn, het overgrote deel uit bevolking die werkelijk heel arm is.quote:
Ja dat zeker, maar in de afgelopen 20 jaar sterk verbeterd.. grootste problemen daar is de bizarre overbevolking, wat doe je daar nou tegen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou... daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Juist in China en Thailand bestaat naast een relatief kleine groep mensen die rijk zijn, het overgrote deel uit bevolking die werkelijk heel arm is.
Maar ik ben wel eens in die landen geweest, veel recenter dan 20 jaar geleden. Ga het zelf maar ontdekken, dat is beter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar in de afgelopen 20 jaar sterk verbeterd.. grootste problemen daar is de bizarre overbevolking, wat doe je daar nou tegen?
Eng? Waarom?quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was dat niet eng? en armoedig? en schuldgevoelig?
Dat lijkt me gaaf, die gorilla's. Ik ben "alleen maar" akelig dicht in de buurt geweest van zwarte beren, tijgers, neushoorns en dergelijk gespuis.quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eng? Waarom?
Armoedig? Soms wel maar dat is overal.
Schuldig? Absoluut niet! Ik heb ontzettend veel geleerd van Afrikanen die een zijn met de natuur en daar hebben ze heel veel van! Wildlife daar word je heel nederig van. Ik heb momenten meegemaakt die ik mijn hele leven niet zal vergeten zoals bijv. kippevel-momenten in het bijzijn van een gorilla-groep
Foeiquote:Op vrijdag 11 april 2014 03:08 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat lijkt me gaaf, die gorilla's. Ik ben "alleen maar" akelig dicht in de buurt geweest van zwarte beren, tijgers, neushoorns en dergelijk gespuis.
lol en gorilla's zijn niet eng? Tja Afrika is ook groot natuurlijk..quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eng? Waarom?
Armoedig? Soms wel maar dat is overal.
Schuldig? Absoluut niet! Ik heb ontzettend veel geleerd van Afrikanen die een zijn met de natuur en daar hebben ze heel veel van! Wildlife daar word je heel nederig van. Ik heb momenten meegemaakt die ik mijn hele leven niet zal vergeten zoals bijv. kippevel-momenten in het bijzijn van een gorilla-groep
Gorilla's kunnen dat ook hoor.quote:
Gorilla's zijn heel eng als je ze zomaar tegenkomt en je weet niet hoe je je moet gedragen. In Oeganda zijn er speciale "gorilla-trackings" naar families gorilla's die er in de loop van de tijd aan gewend zijn dat ze af en toe bezocht worden. Dat kan alleen met behulp van gidsen die je voorlichten, helpen met het "tracken" en er voor zorgen dat je veilig bent. Ik heb me op geen enkel moment bedreigd gevoeld. Ik kan je verzekeren dat zo'n ontmoeting zowel intimiderend als totaal gelukzaligmakend is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol en gorilla's zijn niet eng? Tja Afrika is ook groot natuurlijk..
lol toch gaat het wel eens mis, het blijven wilde dieren.. Ze worden ook nog steeds gestroopt daarquote:Op vrijdag 11 april 2014 03:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Gorilla's zijn heel eng als je ze zomaar tegenkomt en je weet niet hoe je je moet gedragen. In Oeganda zijn er speciale "gorilla-trackings" naar families gorilla's die er in de loop van de tijd aan gewend zijn dat ze af en toe bezocht worden. Dat kan alleen met behulp van gidsen die je voorlichten, helpen met het "tracken" en er voor zorgen dat je veilig bent. Ik heb me op geen enkel moment bedreigd gevoeld. Ik kan je verzekeren dat zo'n ontmoeting zowel intimiderend als totaal gelukzaligmakend is.
Het gaat nooit mis omdat ze je nooit meenemen naar gorillafamilies die ze niet kennen. Het stropen is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol toch gaat het wel eens mis, het blijven wilde dieren.. Ze worden ook nog steeds gestroopt daar
Een van de filmpjes die wij maakten:quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:29 schreef Joezi het volgende:
Dit aapje gaat slapen, toedeltjes!![]()
[ afbeelding ]
ooh nice! Was er geen greyback in de buurt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een van de filmpjes die wij maakten:
Zit er ook een camera op je nieuwe?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef Copycat het volgende:
Dat ze eens opschieten met de bezorging van mijn nieuwe telefoon. Tussen half drie en vijf is voor half vier, vind ik.
Uiteraard.quote:
Bij UPC is dat half zes...quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef Copycat het volgende:
Dat ze eens opschieten met de bezorging van mijn nieuwe telefoon. Tussen half drie en vijf is voor half vier, vind ik.
Oh. Het is geen UPC.quote:
Ik had een iPhone 4s die ik morgen doorverkoop en ik heb nu een 5s.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:28 schreef Joezi het volgende:
oei 2, dat heb ik nietWelke had je en welke krijg je?
zooo jij wilt steeds het nieuwste van het nieuwste! Heeft die 5s eindelijk een wat groter scherm?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een iPhone 4s die ik morgen doorverkoop en ik heb nu een 5s.
Nee hoor, anders had ik 'm al wat eerder gekocht. Maar T-mobile Zakelijk deed me een mooi voorstel bij contractverlenging, met nieuw toestel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
zooo jij wilt steeds het nieuwste van het nieuwste! Heeft die 5s eindelijk een wat groter scherm?
Licht!quote:
We gaan haaaaaaaaaaaaaaaaard.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje gaat LOS!!! It's party kicking time!![]()
[ afbeelding ]
Dat is gelukkig geen gif, alhoewelquote:
FOUTquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij was toch naar captain america geweest? Zalig weekend trouwens, u made it
Nope dat was ik niet.... weet niet meer wie wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij was toch naar captain america geweest? Zalig weekend trouwens, u made it
quote:
doorlezenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope dat was ik niet.... weet niet meer wie wel.
Ik geef je gelijk, maar kijk nu alvast verder. Ik zou dat niet volhouden, nu heb je wat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef Inodder het volgende:
Moet trouwens wel snel anders worden bij die nieuwe baas... Anders ga ik het daar niet naar mijn zin hebben...
Ik ben niet bepaald werkschuw geloof ik, maar 4 x per week dagen van 15 uur, en dan op de vrijdag nog 2 overuren, en dan nog vragen of je zaterdag nog kan gaat mij even iets te ver....
Ook al is het mijn eerste week en wil je een goede indruk achter laten.. Heb toch maar vriendelijk bedankt voor morgen...
Heb ook nog een huishouden, boodschappen en een sociaal leven om bij te houden.
Ja ik heb ook een IRL social life
Ik moet niet overdrijven... maandag was ik maar 11 uur van huis...quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, maar kijk nu alvast verder. Ik zou dat niet volhouden, nu heb je wat?
Mooiquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik moet niet overdrijven... maandag was ik maar 11 uur van huis...
Dit is eigenlijk mijn "even verder kijken"
Ik ga het iig eens een maand aanzien.
Wel erg lekker om te weten dat oude baas me graag terug wil, ik heb dus altijd nog wat achter de hand. No worries..
Je hebt niet zoveel gemist geloof ik. Ron klust hard, Gio verpest de administratie, Vanass heeft elke dag eters. Andrea was jarigquote:
Je mist niks, we hopen op herrie maar het gebeurt nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik moet niet overdrijven... maandag was ik maar 11 uur van huis...
Dit is eigenlijk mijn "even verder kijken"
Ik ga het iig eens een maand aanzien.
Wel erg lekker om te weten dat oude baas me graag terug wil, ik heb dus altijd nog wat achter de hand. No worries..
Voor jou en hier doe ik dat graagquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:53 schreef Inodder het volgende:
Ah mooi, dan neem ik de moeite niet... Dank voor de reacties!
Geen dank! Voor jou, maar doe het liever in de COS!quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:53 schreef Inodder het volgende:
Ah mooi, dan neem ik de moeite niet... Dank voor de reacties!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geen dank! Voor jou, maar doe het liever in de COS!
Ja dat je in bed COSt dat weten we alquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:34 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik doe het liever gewoon in bed, bank/sofa is ook wel een goede optie... saai wellicht maar ja...
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat je in bed COSt dat weten we alIk heb gewoon een net bureau met een desktop computert
lol dat kan ook nog, ik vind dat gepriegel niks. Twijfel nu wel om een laptop te kopen, om overal te kunnen werken en wel handig voor vakantie enzoquote:
Welk gepriegel? 47 inch niet groot genoeg? Mijn phone is sneller als mijn desktop. Phone heeft quad (eigenlijk zelfs 5) core processor. Streamt draadloos full HD naar TV. Full size extern toetsenbord er op en klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat kan ook nog, ik vind dat gepriegel niks. Twijfel nu wel om een laptop te kopen, om overal te kunnen werken en wel handig voor vakantie enzo
lol dit meen je niet? Sja t wordt wel steeds kleiner en sneller inderdaad, maar op je phone kan toch geen volledige software enzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welk gepriegel? 47 inch niet groot genoeg? Mijn phone is sneller als mijn desktop. Phone heeft quad (eigenlijk zelfs 5) core processor. Streamt draadloos full HD naar TV. Full size extern toetsenbord er op en klaar.
ps En dan heb ik het niet eens over een nieuw vlaggenschip maar een toestel van 2 jaar oud.
Verdiep je eens in Android...quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dit meen je niet? Sja t wordt wel steeds kleiner en sneller inderdaad, maar op je phone kan toch geen volledige software enzo
hmmm ja weet wel dat er voor alles wel een appie is..maar niet volwaardige software of PC games. En hoe zit het met veiligheid?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verdiep je eens in Android...
Open source... Verzin het zo gek en het word er voor ontwikkelt
Wellicht is het moeilijker om er exact de (custom) bedrijfssoftware voor te krijgen waarmee je gewend bent te werken op je PC. Ik ben er echter van overtuigd dat er een goed alternatief voor te vinden is.
quote:
Volwaardige software is er zeker WEL! PC games uiteraard niet...quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm ja weet wel dat er voor alles wel een appie is..maar niet volwaardige software of PC games. En hoe zit het met veiligheid?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:55 schreef Joezi het volgende:
hmmm ja en het wordt beter en beter, als het ook al HD films kan afspelen zal die grafische kaart ook wel wat kunnen..
Ja daar zijn er veel verschillende van... van troep tot mooi spul...quote:je hebt ook iets een volwaardige computer ook op Android, iets groter dan een USB stick, die je zo in je tv kan pluggen.. Weet even niet meer hoe dat heet.
Wat heb je daarvoor op je TV nodig?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef Inodder het volgende:
Het ook nog (wireless) streamen naar een TV was ik meer van onder de indruk.
Dat ligt aan je Mobiele Device... de protocollen moeten overeenkomen... voorbeelden zijn zoals eerder genoemd Wireless Display (WiDi), Wi-Fi Direct of Miracastquote:
moet je dus een smarttv hebben? of iets er aan koppelen, playstation of streambox ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat ligt aan je Mobiele Device... de protocollen moeten overeenkomen... voorbeelden zijn zoals eerder genoemd Wireless Display (WiDi), Wi-Fi Direct of Miracast
Bijvoorbeeld ja, en je phone moet het ondersteunen natuurlijk... of er custom software op draaien... Sommige telefoons laten bevoorbeeld enkel toe dat je filmpjes foto's of muziek streamt en niet games of je gewone startscherm/displayquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
moet je dus een smarttv hebben? of iets er aan koppelen, playstation of streambox ofzo
Okay cool, ik heb gewoon een hdmi kabel naar de tv lopenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja.
Hieronder uitleg met WiDi
De meeste smartphones hebben ook gewoon een HDMI output.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay cool, ik heb gewoon een hdmi kabel naar de tv lopen
Okay ik heb HTC desire X, zo anderhalf jaar, ook simpel modelletje toenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
De meeste smartphones hebben ook gewoon een HDMI output.
Bijvoorbeeld een goedkoop instap modelletje van HTC:
HTC One VX
Android ICS smartphone featuring a 1200Mhz dual-core processor, a 4.5-inch display, and a 5-megapixel camera.
HD/Maximum video resolution: 1920 x 1080
Main camera: 5-megapixel
De Desire was vroeger het vlaggenschip... Nu is de naam Desire terug als de budget variant.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay ik heb HTC desire X, zo anderhalf jaar, ook simpel modelletje toen
eh wat is er serious? en Bill en Ruud mocht je toch al niet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:45 schreef Punkman het volgende:
Julllie zijn serious ?
Mag die Bill en Ruud nu al meer niet
Wat heb je gedaan!?quote:
Vrijwillig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap je, naar de tering en nog steeds scherp, kun je nagaan hoe zwaar dat is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
De tering, wat reageer jij snel, onder invloed!
In ieder geval een vrolijke dronk!quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap je, naar de tering en nog steeds scherp, kun je nagaan hoe zwaar dat is.
Oh ja ik ben nooit kwaad als ik dronken ben. Heb alleen zo fucking weinig controle, teveel impulsen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In ieder geval een vrolijke dronk!
Uhhh..quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh ja ik ben nooit kwaad als ik dronken ben. Heb alleen zo fucking weinig controle, teveel impulsen.![]()
Te werk? Lau, ben jij het?quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ik als een ongecontroleerde idioot nu te werk ga.
Is het zo laat?quote:
Beloof je dat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe niet aan die shit.
BOKS!quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel gedaan hoor, maar al jaren niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |