SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 10-04-2014 15:12:32 ]
Volgens mij studeert die gast regten.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Klokov het volgende:
Ik heb wat belangrijk is even onderstreept voor jullie.
15 graden en windstil hier. Prachtig vaarweer.quote:
Windkracht 5 en dan met een valkje een meer op.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
15 graden en windstil hier. Prachtig vaarweer.
Ben niet van t zeilen. Plankzeilen is ook alweer een tijd geledenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Windkracht 5 en dan met een valkje een meer op.
Wat doen jullie dan toch allemaal?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
Gym is weer totaal vernietigd. Wat een feestje.
huh wie is dit?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef Weissman het volgende:
Hey JB lieverd, ik eet vanavond niet thuis. Kus, Jouw kleine held
Nou ik deed bijv. hiit en er kwam een brandlucht van de crosstrainer af, toen moest ik op een andere.. die was dus zeg maar kapot. En dat is nog maar een voorbeeldquote:Op donderdag 10 april 2014 17:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan toch allemaal?
O zo. Ik snap het Jacky, thnx. Is dat hoge intensiteit interval training?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nou ik deed bijv. hiit en er kwam een brandlucht van de crosstrainer af, toen moest ik op een andere.. die was dus zeg maar kapot. En dat is nog maar een voorbeeld![]()
![]()
Slopen letterlijk de gym.
hahaquote:
Ja! En intens is het zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
O zo. Ik snap het Jacky, thnx. Is dat hoge intensiteit interval training?
Kutserie ik kijk alleen star trekquote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef JackieBrown het volgende:
Keek hier iemand boardwalk empire?
Oh shit broer, bedoelde t niet fokop ofzo ik vind xzbit altijd wel lachequote:Op donderdag 10 april 2014 19:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zal ik jou hoofd is in elkaar pimpe ofso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |