dat klopt inderdaad, ik ben toen VBO gaan doen en jij mavo ofzo denk ik?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bijna, ik was eind 16 toen ik slaagde. Jij ging naar een andere klas na de tweede
FIPO??quote:Op donderdag 10 april 2014 14:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad, ik ben toen VBO gaan doen en jij mavo ofzo denk ik?
tevens een FIPO![]()
Hoi Nikkiequote:
Nope... jij?>quote:Op donderdag 10 april 2014 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hoi Nikkie![]()
goed te passe vandaag?
Klopt, ene helft ging naar t VBO en de andere, waaronder ik, naar de MAVO. Het allerlaatste jaarquote:Op donderdag 10 april 2014 14:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad, ik ben toen VBO gaan doen en jij mavo ofzo denk ik?
tevens een FIPO![]()
hmm, wat scheelt d'r aan?quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin en ik delen deze, wat eten jullie?
ben chagrijnig en ...... gefrustreerdquote:Op donderdag 10 april 2014 14:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, wat scheelt d'r aan?
ik wel op zich. het is wel beetje druk momenteel.
Hoe komda?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben chagrijnig en ...... gefrustreerd
God, J is backquote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En al dat gezeur van "boehoe er zijn geen echte mannen meer"Er zijn ook geen echte vrouwen meer, ja de omaatjes die tenminste nog kunnen koken.
Dan moet je vaker vingeren en niet onze Baron proberen te regelen, want die vent is altijd wegquote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sta droog... zegt toch genoeg???
klopt vrouwen moeten nu ook gewoon werken.... die barriere is weg... als jij genoeg verdient blijf ik wel thuis zal ik schoonmaken en koken en whatever er allemaal bij hoort... goed??quote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En al dat gezeur van "boehoe er zijn geen echte mannen meer"Er zijn ook geen echte vrouwen meer, ja de omaatjes die tenminste nog kunnen koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |