SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
een keer op decibel 2 uur lang rondgelopen zonder een bekende tegen te komen, dat is wel best kutquote:Op donderdag 10 april 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Als ik gewoon ergens heen loop volgt hij me welHij is toch te bang dat hij mij kwijt raakt tussen al die mensen. Ik ben sowieso het enige meisje in de groep dus daar wordt wel goed opgelet denk ik
Alleen heen gegaan of was je wel met een groep?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een keer op decibel 2 uur lang rondgelopen zonder een bekende tegen te komen, dat is wel best kut
was met een hele bus.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen heen gegaan of was je wel met een groep?
Ah dat is kutquote:Op donderdag 10 april 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was met een hele bus.
ging ff wat te drinken halen (voor de groep), draai me om en had geen idee meer waar ik naar toe moest
Ik heb geen Spotify dus moet dan even downloaden.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Realization Of A Dream - Original Mix, a song by Alphaverb on Spotify. Voor Roald
meestal vind ik best snel weer mensen terug, omdat we wel een redelijk vaste plaats hebben bij elk feestquote:Op donderdag 10 april 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is kutIk ga altijd een herkenningspunt zoeken waar ze staan. Vind ik de groep wel weer. Is ze me 's nachts gelukt dus overdag zal het helemaal wel goedkomen
'You have been dead, until now. Were you aware of that?'quote:Op donderdag 10 april 2014 13:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen Spotify dus moet dan even downloaden.
Klinkt nice deze was zaterdag heel erg tof.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'You have been dead, until now. Were you aware of that?'
Ik heb er zoveel zin inquote:Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal vind ik best snel weer mensen terug, omdat we wel een redelijk vaste plaats hebben bij elk feest
maar bij de main van decibel bleek dat toch wat lastiger, toen maar eens gaan rondkijken, want kon ook dat ze naar de hardcore, de early, de raw of de pussy lounge waren, maar die podiums daat liggen echt fucking ver uit elkaar.
maar ja, ik was half van de wereld en vond het eigenlijk allemaal wel prima
Luister zo even. Die ik je stuurde is de enige hardstyle lied die ik momenteel nog veel luisterquote:Op donderdag 10 april 2014 13:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klinkt nice deze was zaterdag heel erg tof.
Dat is Rawstylequote:Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luister zo even. Die ik je stuurde is de enige hardstyle lied die ik momenteel nog veel luister
Ik wil kunnen hakkenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik juist wel gewoon lekker door stampen
lkkr frenchcore aan het luisterenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
pep is voor de zwakke cocaïne voor de strakke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |