abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:08:17 #151
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_138763316
quote:
Hoe kan je een 1partner huwelijk hebben en non-virgin zijn? :P

Verder is het een logische uitslag, in de 1partner huwelijken zit dan ook een groot deel dat ontstaat uit ge-arrangeerde huwelijken, of huwelijken met een religieuze grondslag. Dat het huwelijk dan stand houdt zegt mijns inziens vrij weinig over de kwaliteit ervan.

Ook denk ik dat mensen die weinig ervaring hebben op het gebied van seks en relaties sneller geneigd zijn zich vast te klampen aan hun relatie (goedschiks of kwaadschiks), dus ook daarin klopt de redenatie, maar erg gezong vind ik dat ook niet.

En zodra je meer dan 1 bedpartner hebt gehad zit je al aan de 50% risicogrens, dus dan is vrijwel iedereen fucked.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_138763343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef KataStrofe het volgende:
Al kan ik het me ook wel voorstellen dat je dat soort dingen liever niet op tafel gooit, juist omdat mensen dan onnodig rare dingen van je gaan denken :P
Ben je dan toch niet zo zeker over de dingen die je gedaan hebt?
Ik snap niet waarom je er moet over liegen, als dat een deel is van u en uw verleden.
Door te liegen ontneem je gewoon de keuze van de andere persoon. Zo voelt het toch voor mij.
Maar genoeg daarover, ik snap niet waarom er over gelogen moet worden. Dat je er niet mee te koop loopt, kan ik aannemen, maar liegen snap ik ook niet goed.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:22:49 #153
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_138763780
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:09 schreef conso888 het volgende:
Ben je dan toch niet zo zeker over de dingen die je gedaan hebt?Ik snap niet waarom je er moet over liegen, als dat een deel is van u en uw verleden. Door te liegen ontneem je gewoon de keuze van de andere persoon. Zo voelt het toch voor mij.Maar genoeg daarover, ik snap niet waarom er over gelogen moet worden. Dat je er niet mee te koop loopt, kan ik aannemen
Dat ben ik volledig met je eens hoor! Ik zou daar ook niet over liegen.
Maar ik snap waar het vandaan komt, uit angst voor vooroordelen en die zijn er genoeg, aan eerdere reacties in dit topic te zien.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:26:31 #154
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_138763899
dubbel
pi_138764167
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef KataStrofe het volgende:
Dat ben ik volledig met je eens hoor! Ik zou daar ook niet over liegen.
Maar ik snap waar het vandaan komt, uit angst voor vooroordelen en die zijn er genoeg, aan eerdere reacties in dit topic te zien.
Ik had ook wel oordelen hoor ;), maar die gingen niet over goed of slecht, maar wel over eigenschappen, zoals 'niet luisteren naar eigen gevoelens, bindingsangst, ...'. Trouw of ontrouw heb ik daar nooit aan gekoppeld. Maar ik vind wel dat je bepaalde trekken goed kunt zien bij mensen die zo met seks omgaan, al is dat natuurlijk niet gelding voor iedereen.

Bv, als je er over liegt, uit schrik voor de oordelen, hoe zeker ben je als persoon dan wel van wat je gedaan hebt? Als ik een fout maak, durf ik daar voor uitkomen en zal er ook uit leren. Als ik hetzelfde plezant vind, mag de rest het ook weten, los van wat zij denken. Waarom is dat zo moeilijk rond sex?
Als je dat wilt, als je dat zeker bent, kom er dan gewoon voor uit. Ik denk ook dat een openheid de (voor)oordelen doet verdwijnen.
pi_138766697
Ik ben daar ook best streng in. Ik zou eigenlijk niet eens een meisje willen die ooit een ONS heeft gehad.
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:05:40 #157
425910 Limez
Le monde est an vous.
pi_138766818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Ik ben daar ook best streng in. Ik zou eigenlijk niet eens een meisje willen die ooit een ONS heeft gehad.
Sarcasme of serieus?
No matter what life brings me, find me with a smile.
pi_138766847
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:05 schreef Limez het volgende:

[..]

Sarcasme of serieus?
Waarom open je een topic als je alleen maar reageert op reacties die in jouw straatje vallen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_138766973
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:05 schreef Limez het volgende:
Sarcasme of serieus?
Serieus.
ONS zijn niets voor mij, alhoewel ik het niet afkeur of idioot vind.
Ik verwacht dat mijn partner op dit gebied ongeveer hetzelfde is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:26:28 #160
425910 Limez
Le monde est an vous.
pi_138767454
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waarom open je een topic als je alleen maar reageert op reacties die in jouw straatje vallen?
Ik heb op de reacties hiervoor behoorlijk wat gereageerd, en ik heb een baan. Sorry dat ik niet de hele dag op een forum zit. Maar op een gegeven moment was ik inderdaad wel klaar met mijn mening verdedigen zonder enig support ;)
pi_138768268
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:26 schreef Limez het volgende:

[..]

Ik heb op de reacties hiervoor behoorlijk wat gereageerd, en ik heb een baan. Sorry dat ik niet de hele dag op een forum zit. Maar op een gegeven moment was ik inderdaad wel klaar met mijn mening verdedigen zonder enig support ;)
Mijn reactie niet gelezen zeker
pi_138768892
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:52 schreef Karbkronkel het volgende:

[..]

Basisles wiskunde: de kans dat het gebeurt is groter.
Dat kun je niet uit dat onderzoek concluderen, omdat je niet een populatie-waarde kunt omrekenen naar een individuele kans.
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:12:48 #163
425910 Limez
Le monde est an vous.
pi_138769061
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:51 schreef Karbkronkel het volgende:

[..]

Mijn reactie niet gelezen zeker
Juist wel, daarom reageer ik weer :)
pi_138769153
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef Limez het volgende:
Het is meer dat ik dit eerder meegemaakt heb en dat ik gewoon niet op een meid verliefd kan worden wanneer ik dit weet.
En wat vraag je dan aan een meid als je haar voor de eerste keer tegenkomt? Met hoeveel jongens heb je het bed gedeeld? Of wacht je een paar dates, ga je je aan haar hechten en vraag je het dan om vervolgens teleurgesteld te worden?
  vrijdag 11 april 2014 @ 18:02:48 #165
425910 Limez
Le monde est an vous.
pi_138770443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:15 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

En wat vraag je dan aan een meid als je haar voor de eerste keer tegenkomt? Met hoeveel jongens heb je het bed gedeeld? Of wacht je een paar dates, ga je je aan haar hechten en vraag je het dan om vervolgens teleurgesteld te worden?
Zo zou je het haast kunnen stellen, het is meer dat ik de situatie inschat. Als ik al ruim een maand met haar date en een goede klik heb maar geen seks, dan vraag ik wel daarnaar ja.
pi_138772035
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat kun je niet uit dat onderzoek concluderen, omdat je niet een populatie-waarde kunt omrekenen naar een individuele kans.
Je gaat iemand daten van wie je weet dat hij/zij net is gestopt met roken, is de kans groter of kleiner dat zij in de toekomst weer gaat roken?
pi_138773784
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:02 schreef Limez het volgende:

[..]

Zo zou je het haast kunnen stellen, het is meer dat ik de situatie inschat. Als ik al ruim een maand met haar date en een goede klik heb maar geen seks, dan vraag ik wel daarnaar ja.
:')
pi_138773890
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:04 schreef Karbkronkel het volgende:

[..]

Je gaat iemand daten van wie je weet dat hij/zij net is gestopt met roken, is de kans groter of kleiner dat zij in de toekomst weer gaat roken?
Mijn laatste reactie hierover, aangezien het nogal offtopic begint te worden.
Zolang je niet zegt waar je het mee vergelijkt kun je niet over een grotere of kleinere kans spreken, wat je rookvoorbeeld niet echt zinvol maakt. Daarnaast heeft dit niets te maken met jouw post waar ik op reageerde waarin je van een populatie gemiddelde naar een individuele kans redeneert. Zoals gezegd kan dat niet zomaar. Dat is iets totaal anders dan van een individu gedrag uit het verleden en de toekomst vergelijken en heeft ook helemaal niets te maken met de vraag van TS.
pi_138773947
quote:

[..]

Waarom wil je het op zo'n moment graag weten eigenlijk? Is het niet mogelijk om het gewoon niet te vragen? Juist een maand daten zonder seks zou je kunnen zien als een bewijs (als je het nodig hebt) dat ze niet zomaar met jan en alleman naar bed gaat.
  vrijdag 11 april 2014 @ 19:56:42 #170
37769 erodome
Zweefteef
pi_138774385
quote:

[..]

Maar dan ben je toch niet echt verliefd, als in over je oren en ondersteboven? Misschien gewoon nog nooit de juiste persoon tegen gekomen? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen dat als je al een maand met iemand date die het helemaal is dat je dan alleen op zoiets afknapt, dat iemand onsjes heeft gehad en dat wel wat vond(en dan vooral met de aantallen die jij noemt).

Verder vind ik het niet raar dat je iemand zoekt die dit hetzelfde ziet als dat jij het ziet. Heb alleen maar commentaar op mensen die zelf wel dat soort zaken doen en het de ander kwalijk nemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138785059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:18 schreef Limez het volgende:
Helleau,

Ik zit al een tijdje met deze vraag. Na mijn vorige twee relaties ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen relatie met iemand aan kan gaan wanneer een meisje veel andere jongens voor mij gehad heeft (het bed gedeeld). Ik ben zelf 20 jaar en ik doe echt nooit aan one-nightstands, dit is twee keer voorgekomen maar voor mij geeft dit geen voldoening, ook komt dit voort uit het motto ''wat u niet wilt dat u geschied..''

Bij veel moet je denken aan 6/7+, natuurlijk is het niet erg als zij een keer een one-nightstand gehad heeft, maar toch vind ik het moeilijk wanneer dit er heel veel voor mij zijn geweest.

Ben ik hier heel onredelijk in of is dit gewoon een redelijke eis?
Vind ik wel normaal. Ik heb er 3 gehad en alle drie waren zo. Het was zo'n beetje het eerste wat er gevraagd werd, hoeveel relaties heb je gehad?
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:23:52 #172
425910 Limez
Le monde est an vous.
pi_138798695
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef cobybryant het volgende:

[..]

Vind ik wel normaal. Ik heb er 3 gehad en alle drie waren zo. Het was zo'n beetje het eerste wat er gevraagd werd, hoeveel relaties heb je gehad?
Ik vind het ook niet echt abnormaal ofzo.
pi_138799660
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:18 schreef Limez het volgende:
Helleau,

Ik zit al een tijdje met deze vraag. Na mijn vorige twee relaties ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen relatie met iemand aan kan gaan wanneer een meisje veel andere jongens voor mij gehad heeft (het bed gedeeld). Ik ben zelf 20 jaar en ik doe echt nooit aan one-nightstands, dit is twee keer voorgekomen maar voor mij geeft dit geen voldoening, ook komt dit voort uit het motto ''wat u niet wilt dat u geschied..''

Bij veel moet je denken aan 6/7+, natuurlijk is het niet erg als zij een keer een one-nightstand gehad heeft, maar toch vind ik het moeilijk wanneer dit er heel veel voor mij zijn geweest.

Ben ik hier heel onredelijk in of is dit gewoon een redelijke eis?
Je bent niet onredelijk.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')