Hij is nog geen 17quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Kan toch? Of denk jij nog hetzelfde als toen je 17 was?
Niet kort na de eerste kennismaking. Ik wacht hier gewoon een tijd mee, daarna leg ik mijn standpunt uit hoe ik er over denk en vaak komen ze er dan zelf mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het vooral merkwaardig dat je kennelijk dames treft die kort na de eerste kennismaking deze informatie met je willen delen.
Het klinkt voor mij i.i.g. heel onlogisch dat je er op je 17e op rond neukt en dan op je 18e plots waarde hecht aan seks.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Kan toch? Of denk jij nog hetzelfde als toen je 17 was?
Ja dat is ook bizar, alsof dat een ander aangaat, ken mijn vriend nu 18 maand maar nog kan het me weinig schelen en hem ook, hij vind het leuker te horen dat ik stapel gek op hem ben en hem wil aanranden, dan dat ik ga vertellen nou ik heb voor jou zoveel geneukt.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het vooral merkwaardig dat je kennelijk dames treft die kort na de eerste kennismaking deze informatie met je willen delen.
En al die tijd is het nog onbeslist of je die dame ziet zitten, of je er verliefd op kunt worden?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:18 schreef Limez het volgende:
[..]
Niet kort na de eerste kennismaking. Ik wacht hier gewoon een tijd mee, daarna leg ik mijn standpunt uit hoe ik er over denk en vaak komen ze er dan zelf mee.
Dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat ik dit persoonlijk niet fijn vind en inderdaad liever een puur bloempje heb, maar dat betekend niet dat ze niemand anders voor mij gehad mag hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft niets met respect te maken. Jij wil gewoon een puur bloempje waar je als enige van kan zeggen dat je met haar spulletjes mag spelen, omdat ze van jou is. Al het andere is gewoon gelul om het recht te praten. Is niet erg, maar doe dan niet alsof het meer is dan het is.
Dat is al beslist dan, maar als zij mij vrolijk verteld, ''voor jou tijd heb ik 20 andere gehad'' denk ik, laat maar zitten. Misschien allemaal erg ouderwets maar ik voel mijzelf er dan gewoon niet goed meer bij.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En al die tijd is het nog onbeslist of je die dame ziet zitten, of je er verliefd op kunt worden?
Mja en met de leeftijd stijgt het aantal bedpartners, wat als je 40 bent wil je dan ook een 38 jarige maagd hebben, omdat je het niet aankan dat ze misschien al 10 mannen heeft afgewerkt?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef Limez het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat ik dit persoonlijk niet fijn vind en inderdaad liever een puur bloempje heb, maar dat betekend niet dat ze niemand anders voor mij gehad mag hebben.
Waarom is het eigenlijk belangrijk wat een ander daar van vindt?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef Limez het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat ik dit persoonlijk niet fijn vind en inderdaad liever een puur bloempje heb, maar dat betekend niet dat ze niemand anders voor mij gehad mag hebben.
Maar je vind het niet leuk, logisch, heeft iedereen wel tot bepaalde hoogte. Dat je er echter een waarde oordeel aan hangt is iets dat met realiteit te maken heeft. Ik bedoel het niet lullig verder, want ik ben ook ooit 20 geweest, maar geloof me dat het met de jaren wel bij gaat draaien. Dit is gewoon een beetje een kinderachtig.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef Limez het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee, aan de andere kant ben ik al 40? Ik ben iemand die nu al toe is aan serieuze relatie en in mijn toekomstbeeld ben ik op mijn 40e geen vrijgezel meer.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:21 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Mja en met de leeftijd stijgt het aantal bedpartners, wat als je 40 bent wil je dan ook een 38 jarige maagd hebben, omdat je het niet aankan dat ze misschien al 10 mannen heeft afgewerkt?
Nee hoor, TS mag dat helemaal zelf weten. Het alleen een eis waarmee je het jezelf zo onnodig moeilijk maakt.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het klinkt voor mij i.i.g. heel onlogisch dat je er op je 17e op rond neukt en dan op je 18e plots waarde hecht aan seks.
Of iemand waarde hecht aan seks moet iemand trouwens helemaal zelf weten, daar niet van, maar ik kan het zeker begrijpen als iemand er problemen mee heeft als de ander gewoon met Jan en alleman het bed in duikt.
Het komt een beetje over alsof de je het niet vindt kunnen dat de TS hier problemen mee heeft, terwijl iedereen hier anders over denkt.
Dat 'het kan nu anders zijn dan toen' klopt, zolang er maar tijd genoeg tussen zit. Een verschil van toch wel een paar jaar. Dat gebeurt niet pats-boem.
Dat klopt, maar op het moment dat je je daar niet lekker bij voelt zou ik niet weten waarom je die eis overboord zou gooien.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:23 schreef Sekhmet het volgende:
Nee hoor, TS mag dat helemaal zelf weten. Het alleen een eis waarmee je het jezelf zo onnodig moeilijk maakt.
ONS op je 17e vind ik vrij vroeg. Maar dat is nog niet de 10+x waar ik het over had.quote:En TS heeft ook eerst 2 ONS gehad voor hij tot deze mening kwam. Stel dat je die op je 17e hebt, dan kan je er op je 18e toch achter zijn dat het niet jou ding is?
Mja en met mijn toekomstbeeld was ik nog getrouwd en woonde in een boerderij in het midden van het land, wakker worden, niemand heeft het programmaboekje des levens, het komt zoals het komt.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:22 schreef Limez het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee, aan de andere kant ben ik al 40? Ik ben iemand die nu al toe is aan serieuze relatie en in mijn toekomstbeeld ben ik op mijn 40e geen vrijgezel meer.
Kan toch ook gewoon zijn dat je elk jaar opnieuw moet proberen of het wat voor je is, je verandert immers voortdurend. Zo probeer ik elk jaar weer of ik wel of niet van cocaïne hou. Je weet immers maar nooit, zelfde geldt voor whisky kan zomaar zijn dat ik het deze week wél lekker vindt.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee hoor, TS mag dat helemaal zelf weten. Het alleen een eis waarmee je het jezelf zo onnodig moeilijk maakt.
En TS heeft ook eerst 2 ONS gehad voor hij tot deze mening kwam. Stel dat je die op je 17e hebt, dan kan je er op je 18e toch achter zijn dat het niet jou ding is?
Nogmaals, wat boeit het of dat onredelijk is of niet, jij vindt dit, jij verdedigt dit.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef Limez het volgende:
Oké, misschien had ik dit hele topic anders moeten starten. Ik kan niet op meiden vallen die aan ONS doen, is dit onredelijk. Dit beschrijft beter wat ik bedoel namelijk.
Als de dames je dat al gewoon vrolijk vertellen als je elkaar net kent, zegt dat meer over die dame dan het aantal bedpartner.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:21 schreef Limez het volgende:
[..]
Dat is al beslist dan, maar als zij mij vrolijk verteld, ''voor jou tijd heb ik 20 andere gehad'' denk ik, laat maar zitten. Misschien allemaal erg ouderwets maar ik voel mijzelf er dan gewoon niet goed meer bij.
Zoals gezegd: dat hangt af van je eigen normen en waarden.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef Limez het volgende:
Oké, misschien had ik dit hele topic anders moeten starten. Ik kan niet op meiden vallen die aan ONS doen, is dit onredelijk. Dit beschrijft beter wat ik bedoel namelijk.
Ik ben het met je eens hoor. Dat is toch ook wat ik zeg...mensen veranderen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon zijn dat je elk jaar opnieuw moet proberen of het wat voor je is, je verandert immers voortdurend. Zo probeer ik elk jaar weer of ik wel of niet van cocaïne hou. Je weet immers maar nooit, zelfde geldt voor whisky kan zomaar zijn dat ik het deze week wél lekker vindt.
En wat als je iemand tegenkomt voor wie het vroeger wel wat voor haar was maar ze het nu ook niet meer zou willen?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:31 schreef Limez het volgende:
[..]
Twee keer gebeurd en daarna tot de conclusie gekomen dat dit niks voor mij is bedoelde ik
En dat gaf ik eerder aan, het is niet erg als zij wel eens een ONS heeft gehad, iedereen moet daar achter komen. Maar als zij dat prettig vind voel ik mij daar niet goed bij, als zij zoiets heeft van ''dit doe ik niet meer'' dan heb ik er eigenlijk geen problemen meer mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En wat als je iemand tegenkomt voor wie het vroeger wel wat voor haar was maar ze het nu ook niet meer zou willen?
Ik snap je punt wel, een relatie met iemand die totaal anders over seks denkt is wat lastig (een relatie met iemand die graag poepseks wil lijkt mij ook wat lastig). Maar je bent veel te rigide als je het mij vraagt.
Je stelt zelf al dat je het niet kan, dan weet je voor jezelf toch ook of je dat redelijk vindt?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef Limez het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, zij mag dus wel een ONS gehad hebben, maar mag daar niet van genoten hebben?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:32 schreef Limez het volgende:
[..]
En dat gaf ik eerder aan, het is niet erg als zij wel eens een ONS heeft gehad, iedereen moet daar achter komen. Maar als zij dat prettig vind voel ik mij daar niet goed bij, als zij zoiets heeft van ''dit doe ik niet meer'' dan heb ik er eigenlijk geen problemen meer mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |