Waarom?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef Limez het volgende:
Het is meer dat ik dit eerder meegemaakt heb en dat ik gewoon niet op een meid verliefd kan worden wanneer ik dit weet.
Als dat zo is, dan is dat zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef Limez het volgende:
Het is meer dat ik dit eerder meegemaakt heb en dat ik gewoon niet op een meid verliefd kan worden wanneer ik dit weet.
Omdat ik gewoon wil weten of ik nu een onredelijke eikel ben of niet? De ene zegt dat ik me aanstel, de ander vind dat het wel gewoon stijl heeft. Ik hou zelf niet van seks zonder liefde, en ik hou er dus ook niet van als iemand anders (waar ik mee ben) daar wel van houdquote:
Hoe iemand anders daar over denkt (of je onredelijk bent of niet) boeit niet. JIJ bent degene die daar een mening over kan hebben. En als je vanaf het begin van daten duidelijk bent dat je serieus bent en niet meteen het bed in wil duiken, is daar niks onredelijks aan.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Limez het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon wil weten of ik nu een onredelijke eikel ben of niet? De ene zegt dat ik me aanstel, de ander vind dat het wel gewoon stijl heeft. Ik hou zelf niet van seks zonder liefde, en ik hou er dus ook niet van als iemand anders (waar ik mee ben) daar wel van houd
Waardoor komt dat dan? Jaloezie, wantrouwen, idee dat ze van seks kan genieten zonder liefde....wat? I don't get itquote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Limez het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon wil weten of ik nu een onredelijke eikel ben of niet? De ene zegt dat ik me aanstel, de ander vind dat het wel gewoon stijl heeft. Ik hou zelf niet van seks zonder liefde, en ik hou er dus ook niet van als iemand anders (waar ik mee ben) daar wel van houd
Twee keer gebeurd en daarna tot de conclusie gekomen dat dit niks voor mij is bedoelde ikquote:Op donderdag 10 april 2014 13:30 schreef RRD_kiter het volgende:
dus je doet nooit one/-night stands, het is maar twee keer gebeurd...
iets met dubbele mate, pot verwijt ketel of zo.
Wat heeft het met redelijkheid te maken? Je kunt je gevoel toch niet dwingen?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Limez het volgende:
[..]
Omdat ik seks niet zie als zomaar even erin en eruit, ik vind dat er meer diepgang in zit en dat je jezelf bloot geeft aan iemand, iemand 100% vertrouwd wanneer je dat doet. Noem me een ouderwetse sok, maar dit is gewoon mijn mening hierover.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waardoor komt dat dan? Jaloezie, wantrouwen, idee dat ze van seks kan genieten zonder liefde....wat? I don't get it
Ik vraag ook niet om een maagd of iets dergelijks. Ik vraag om iemand die seks ook als meer ziet dan alleen maar even beukenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:32 schreef RRD_kiter het volgende:
ja, dus moet je wellicht accepteren dat een ander ook relaties heeft gehad en besloten heeft dat die niet voor haar de juiste waren...beetje jammer als je de liefde van je leven laat schieten omdat ze voor jou ook een leven heeft gehad.
Wat als zij 10 ONS nodig heeft om daar achter te komen?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:32 schreef Limez het volgende:
[..]
Omdat ik seks niet zie als zomaar even erin en eruit, ik vind dat er meer diepgang in zit en dat je jezelf bloot geeft aan iemand, iemand 100% vertrouwd wanneer je dat doet. Noem me een ouderwetse sok, maar dit is gewoon mijn mening hierover.
Absoluut niet, want dan zijn het dus 6 relaties geweest, dan was het niet even zomaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat als zij 10 ONS nodig heeft om daar achter te komen?
Denk je er ook zo over als zij 6 relaties van een jaar heeft gehad en daarom met 6 mannen het bed heeft gedeeld?
Ik word denk ik verkeerd begrepen hier, jij zou niet afgekeurd zijn. Vijf vind ik een redelijk aantal. Neem bijv. mijn vorige vriendin, 3 relaties en 2 ONS. Dan kan ik er prima mee leven omdat die twee keer voor haar ook iets waren waar ze achter moest komen. Zijn het nu 7 ONS dan blokkeert er gewoon iets in mij.. don't know whyquote:Op donderdag 10 april 2014 13:34 schreef StrawberrySwing het volgende:
Ik vind niet dat je kan oordelen over of ze hetzelfde ideaal heeft als jij aan de hand van haar bedpartners? Iemand die bv 6 partners voor jou heeft gehad, kan toch ook veel waarde hechten aan seks? Dat ze ook vind dat er diepgang in zit en dat je jezelf bloot geeft.
Als ik naar mezelf kijk heb ik 5 bedpartners gehad, 2 daarvan een ONS (waar ik niet van plan ben om er meer van te maken) en 3 van een relatie. Maar als ik jou dus zou tegen komen, ben ik afgekeurd omdat ik zogenaamd niet dezelfde waarde aan seks hang als jij (terwijl ik nu ook alleen seks zal hebben als er liefde in het spel is). Beetje krom of achterbaks...
achterbaks?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:34 schreef StrawberrySwing het volgende:
Ik vind niet dat je kan oordelen over of ze hetzelfde ideaal heeft als jij aan de hand van haar bedpartners? Iemand die bv 6 partners voor jou heeft gehad, kan toch ook veel waarde hechten aan seks? Dat ze ook vind dat er diepgang in zit en dat je jezelf bloot geeft.
Als ik naar mezelf kijk heb ik 5 bedpartners gehad, 2 daarvan een ONS (waar ik niet van plan ben om er meer van te maken) en 3 van een relatie. Maar als ik jou dus zou tegen komen, ben ik afgekeurd omdat ik zogenaamd niet dezelfde waarde aan seks hang als jij (terwijl ik nu ook alleen seks zal hebben als er liefde in het spel is). Beetje krom of achterbaks...
En als ze dan veel relaties heeft gehad waarin ze seks heeft gehad, gaat dan hetzelfde op? Ben je dan net zo principieel? Of is het gewoon omdat je het niet kan hebben dat er een andere lepel in jouw koffie heeft geroerd?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:33 schreef Limez het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om een maagd of iets dergelijks. Ik vraag om iemand die seks ook als meer ziet dan alleen maar even beuken
Zoals eerder gezegd is er dan niets aan de hand, omdat ze relaties heeft gehad en ik dus weet dat ze het niet ziet als zomaar even seks.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En als ze dan veel relaties heeft gehad waarin ze seks heeft gehad, gaat dan hetzelfde op? Ben je dan net zo principieel? Of is het gewoon omdat je het niet kan hebben dat er een andere lepel in jouw koffie heeft geroerd?
Dus dan maakt het aantal partners niet uit?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:50 schreef Limez het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is er dan niets aan de hand, omdat ze relaties heeft gehad en ik dus weet dat ze het niet ziet als zomaar even seks.
Tja, het liefst ook niet teveel, geeft een beetje aan dat ze blijkbaar een drama in relaties isquote:Op donderdag 10 april 2014 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus dan maakt het aantal partners niet uit?
Misschien moet je eens een cursus "hoe voorkom ik voorbarige aannames" volgen. Ik snap dat je er zo naar kijkt, je bent immers nog maar 20, maar ik vind het allemaal behoorlijk kortzichtig.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef Limez het volgende:
[..]
Tja, het liefst ook niet teveel, geeft een beetje aan dat ze blijkbaar een drama in relaties is
In je OP heb je het over meerdere bedpartners....quote:Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef Limez het volgende:
[..]
Absoluut niet, want dan zijn het dus 6 relaties geweest, dan was het niet even zomaar.
Iemand kan ook veel bedpartners gehad hebben in relaties. Je bent niet echt duidelijk in je eis. Het gaat dus alleen om ONS? Maar iemand met 20 korte relaties en 20 bedpartners is niet erg?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:18 schreef Limez het volgende:
Helleau,
Ik zit al een tijdje met deze vraag. Na mijn vorige twee relaties ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen relatie met iemand aan kan gaan wanneer een meisje veel andere jongens voor mij gehad heeft (het bed gedeeld). Ik ben zelf 20 jaar en ik doe echt nooit aan one-nightstands, dit is twee keer voorgekomen maar voor mij geeft dit geen voldoening, ook komt dit voort uit het motto ''wat u niet wilt dat u geschied..''
Bij veel moet je denken aan 6/7+, natuurlijk is het niet erg als zij een keer een one-nightstand gehad heeft, maar toch vind ik het moeilijk wanneer dit er heel veel voor mij zijn geweest.
Ben ik hier heel onredelijk in of is dit gewoon een redelijke eis?
Ik date meestal met oudere meiden dan ik, 21/22.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je bent 20 dus de chicks die je hosselt zijn wss 18. Als je dan al meer dan 7 verschillende bedpartners hebt gehad ben je ook wel een slet.
In ieder geval voordat ik een relatie aan kan gaan wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef Lienekien het volgende:
Maar bespreek je dan al zo snel hoeveel bedpartners iemand heeft gehad?
Dan heb je te maken met de leeftijd die de meeste studenten ook hebben. Dan zullen ze dat veel eerder halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:56 schreef Limez het volgende:
[..]
Ik date meestal met oudere meiden dan ik, 21/22.
Hoe iemand seks in het verleden zag kan toch volledig los staan van hoe de seks nu met jou zal zijn?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:41 schreef StrawberrySwing het volgende:
Hm ja dan snap ik je ergens wel, maar zelf zou ik er niet te hard op zijn. Ik denk dat het belangrijker is hoe ze de seks met jou zou zien dan hoe ze seks in het verleden zag. Ik denk dat je iemand dan meer "afkeurt" op de waarde die ze hecht aan de seks dan de hoeveelheid bedpartners (dat is er enkel een symptoom van. Iemand die pas 2 bedpartners heeft gehad kan ook zeggen: Ja ach, seks is voor de lust maar verder boeit het me niet zoveel).
Ik begin er in ieder geval over voordat ik een relatie aan ga, want zoals ik net al zij, dan blokkeert mijn gevoel, daar kan ik zelf vrij weinig aan doen. En tja, de grens kan ik zelf ook moeilijk aangeven.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
In je OP heb je het over meerdere bedpartners....
[..]
Iemand kan ook veel bedpartners gehad hebben in relaties. Je bent niet echt duidelijk in je eis. Het gaat dus alleen om ONS? Maar iemand met 20 korte relaties en 20 bedpartners is niet erg?
Het zegt allemaal zo weinig over iemand. Tuurlijk mag je eisen wat jij wilt en een relatie aangaan met wie jij dat wilt...je maakt het jezelf er alleen zo moeilijk mee. Waar ligt je grens en wat als je iemand echt heel leuk vind?
Is dit een onderwerp waar je al over begint voordat je überhaupt verliefd wordt?
Je begint erover voordat je een relatie aangaatquote:Op donderdag 10 april 2014 13:58 schreef Limez het volgende:
[..]
Ik begin er in ieder geval over voordat ik een relatie aan ga, want zoals ik net al zij, dan blokkeert mijn gevoel, daar kan ik zelf vrij weinig aan doen. En tja, de grens kan ik zelf ook moeilijk aangeven.
Het is een gevoelskwestie, ik vind het dan gewoon geen fijn idee.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Je begint erover voordat je een relatie aangaat? Mijn hemel wat is er mis met iemand in het heden te beoordelen ipv haar verleden
Begin er dan niet aan. Want anders blijf je erover door "zeuren".quote:Op donderdag 10 april 2014 14:00 schreef Limez het volgende:
[..]
Het is een gevoelskwestie, ik vind het dan gewoon geen fijn idee.
hahaquote:Op donderdag 10 april 2014 13:32 schreef Limez het volgende:
[..]
Omdat ik seks niet zie als zomaar even erin en eruit, ik vind dat er meer diepgang in zit en dat je jezelf bloot geeft aan iemand, iemand 100% vertrouwd wanneer je dat doet. Noem me een ouderwetse sok, maar dit is gewoon mijn mening hierover.
Je kunt een ander niet verwijten wat ze met haar leven gedaan heeft, voordat jij in beeld kwam. Andersom net zo. Ik denk dat als je echt verliefd wordt op iemand, dat gevoel niet ineens geblokkeerd kan worden omdat ze 'teveel' ONS heeft gehad in jouw opzicht. Voel je je dan bedreigd ofzo door het aantal ONS?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:58 schreef Limez het volgende:
[..]
Ik begin er in ieder geval over voordat ik een relatie aan ga, want zoals ik net al zij, dan blokkeert mijn gevoel, daar kan ik zelf vrij weinig aan doen. En tja, de grens kan ik zelf ook moeilijk aangeven.
Op het moment dat iemand van 18 zegt 12 bedpartners gehad te hebben komt dat sletterig over. Dat heeft niets met heden/verleden te maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Je begint erover voordat je een relatie aangaat? Mijn hemel wat is er mis met iemand in het heden te beoordelen ipv haar verleden
Nogmaals? Waarom vindt je het geen fijn idee? Als haar huidige ideeën over seks aansluiten op die van jou, dan beoordeel jij haar alleen op haar eerdere bedpartners?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:00 schreef Limez het volgende:
[..]
Probeer het eens te relativeren. Uitgaande van de gemiddelde leeftijd van ontmaagding van vrouwen (16) tot jouw doelgroep is al meer dan vijf jaar seksueel actief. Als ze dus ieder jaar maximaal 1 bedpartner hebben gehad vind je dat al te veel?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:00 schreef Limez het volgende:
[..]
En dan krijg je niet een klap in je gezicht als je ernaar vraagt in die fase?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:58 schreef Limez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:57 schreef Limez het volgende:
[..]
In ieder geval voordat ik een relatie aan kan gaan wel.
Zulke shit zou ik graag zien.quote:TS: -Hee, ik vind jou echt leuk.
Meisje: -Ik jou ook.
TS: -Maarre, hoe veel gasten heb je geneukt?
Meisje: -Niet dat het je ook maar iets aangaat, maar 8.
TS: -Toch wel in een relatie neem ik aan?
Meisje: -Wat?
TS: -Nou ik geloof niet in one night stands, dus als je een relatie met me wil moet je voldoen aan de eisen dat je een perfect leven hebt gevolgd, volgens mijn standaard, zelfs als je er tegenwoordig totaal anders tegenaan kijkt.
Meisje: ....
TS: -Dus? Hoeveel gasten heb je voor mij geneukt.
Ik vind het gewoon geen fijn idee omdat het wellicht met zelfrespect te maken heeft? Ik weet dat het iets is waar je iemand niet op mag beoordelen eigenlijk. Het is misschien het feit dat de gemiddelde meid seks op commando kan krijgen en de man niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nogmaals? Waarom vindt je het geen fijn idee? Als haar huidige ideeën over seks aansluiten op die van jou, dan beoordeel jij haar alleen op haar eerdere bedpartners?
Waar heeft het wel mee te maken? Eens een slet altijd een slet...zoiets?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand van 18 zegt 12 bedpartners gehad te hebben komt dat sletterig over. Dat heeft niets met heden/verleden te maken.
Maar hij zegt voor een oudere meid te gaan en dan vind ik dat wel relevant, aangezien ze al waarschijnlijk een flink aantal jaren seksueel actief zijn (en al mogelijk geëxperimenteerd hebben)quote:Op donderdag 10 april 2014 14:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand van 18 zegt 12 bedpartners gehad te hebben komt dat sletterig over. Dat heeft niets met heden/verleden te maken.
Ik vraag niet zo direct ernaarquote:Op donderdag 10 april 2014 14:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan krijg je niet een klap in je gezicht als je ernaar vraagt in die fase?
O god, je bent er zo eentje.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:04 schreef Limez het volgende:
[..]
Het is misschien het feit dat de gemiddelde meid seks op commando kan krijgen en de man niet?
En hoe kom je dan achter het precieze aantal bedpartners in relaties en ONS?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:05 schreef Limez het volgende:
[..]
Ik vraag niet zo direct ernaarBreng het subtiel en probeer te bespreken wat haar visie hierop is.
Ik gok, veel aannames.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe kom je dan achter het precieze aantal bedpartners in relaties en ONS?
Tja, ik vind dat iets wat bespreekbaar is in sommige gevallen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe kom je dan achter het precieze aantal bedpartners in relaties en ONS?
En vindt de meid die je probeert te versieren dat ook? Die licht vrijwillig haar doopceel voor je?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:06 schreef Limez het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat iets wat bespreekbaar is in sommige gevallen.
Weer die BS...alsof de gemiddelde vrouw daarom ook maar met iedere man het bed in zou duiken. De gemiddelde man kan dat ook, ze moeten dan alleen niet altijd voor dat supermodel willen gaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:04 schreef Limez het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen fijn idee omdat het wellicht met zelfrespect te maken heeft? Ik weet dat het iets is waar je iemand niet op mag beoordelen eigenlijk. Het is misschien het feit dat de gemiddelde meid seks op commando kan krijgen en de man niet?
Het ging in mijn voorbeeld om een 18-jarige. Lijkt me niet dat je er tot je 17e op los neukte en dan ineens een totaal andere kijk op seks hebt, wel?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waar heeft het wel mee te maken? Eens een slet altijd een slet...zoiets?
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het ging in mijn voorbeeld om een 18-jarige. Lijkt me niet dat je er tot je 17e op los neukte en dan ineens een totaal andere kijk op seks hebt, wel?
Nee, nog steeds niet. Ik zie seks als iets dat de band tussen twee mensen verstevigd die veel voor elkaar voelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Weer die BS...alsof de gemiddelde vrouw daarom ook maar met iedere man het bed in zou duiken. De gemiddelde man kan dat ook, ze moeten dan alleen niet altijd voor dat supermodel willen gaan.
Ik vind dat zo een achterlijk argument. Als jij elke vrouw kon krijgen zou je er dan anders over denken?
De band tussen mij en mijn ONS/FB zijn allemaal verstevigd na de seksquote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Limez het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Ik zie seks als iets dat de band tussen twee mensen verstevigd die veel voor elkaar voelen.
Ja? Is niets leuks aan? Gewoon geil hard neuken doe je niet aan, zelfs met je eventuele vriendin waar je verliefd op bent?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Limez het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Ik zie seks als iets dat de band tussen twee mensen verstevigd die veel voor elkaar voelen.
Dit is echt de grootste kul die er is, zowel mannen als vrouwen kunnen gewoon op een avond gruwwelijke seks hebben en er verder niets mee willen, seks is seks, een band word verstevigd door dingen samen te doen en mee te namen, niet door seks, dat kan trouwens ook een enorme afknapper zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Limez het volgende:
[..]
First Blood?Ah fuckbuddy neem ik aan danquote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
De band tussen mij en mijn ONS/FB zijn allemaal verstevigd na de seks
Het is geen kul, het is een meningquote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dit is echt de grootste kul die er is, zowel mannen als vrouwen kunnen gewoon op een avond gruwwelijke seks hebben en er verder niets mee willen, seks is seks, een band word verstevigd door dingen samen te doen en mee te namen, niet door seks, dat kan trouwens ook een enorme afknapper zijn
Ik vind het vooral merkwaardig dat je kennelijk dames treft die kort na de eerste kennismaking deze informatie met je willen delen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:14 schreef Limez het volgende:
[..]
Het is geen kul, het is een meningAnyway, je zou dus kunnen zeggen dat ik op het brave type val en er niet van houdt als vrouwen graag aan ONS doen, ik zie nu in dat dit een mening is die hier niet echt gerespecteerd wordt door velen.
Heeft niets met respect te maken. Jij wil gewoon een puur bloempje waar je als enige van kan zeggen dat je met haar spulletjes mag spelen, omdat ze van jou is. Al het andere is gewoon gelul om het recht te praten. Is niet erg, maar doe dan niet alsof het meer is dan het is.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:14 schreef Limez het volgende:
[..]
Het is geen kul, het is een meningAnyway, je zou dus kunnen zeggen dat ik op het brave type val en er niet van houdt als vrouwen graag aan ONS doen, ik zie nu in dat dit een mening is die hier niet echt gerespecteerd wordt door velen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |