Die worst van de Hema komt uit dezelfde fabriek.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Misschien bevalt Unox je beter.
Sherlock.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die worst van de Hema komt uit dezelfde fabriek.
In jouw geval was dat inderdaad te verwachten.quote:
En dat weet jij dan weer he? Worstenkoningquote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zegt overigens niks. Er kan wel een andere receptuur gebruikt worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan het natuurlijk nog steeds een andere productielijn zijn, met andere ingrediënten.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven of die worst jou wel past.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
Meh, verwacht het niet. Eenheidsworst en zo (hihihaho).
te veelquote:Op donderdag 10 april 2014 00:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Teveel topics, teveel vogeltjesdans.
Wees blij dat het niet over jou gaat, harige zakkenwasser.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oh, dit gaat toch niet over de referendumwet.
Hihihi.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Teveel topics, teveel vogeltjesdans.
Ik ben niet zo'n worstenkenner als jij.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
/fobocheck weet je het zeker?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:28 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n worstenkenner als jij.
Daar hebben we het niet eens over, viespeuk.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
/fobocheck weet je het zeker?
Dat mocht je willen, brokkeligeafscheidingigequote:Op donderdag 10 april 2014 00:44 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Daar hebben we het niet eens over, viespeuk.
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat mocht je willen, brokkeligeafscheidingige
Tja ik vond dat toepasbaarder op jou dan vaginaalzuurgraadverhoogdige.quote:
Ok, ik vind je nog lief, hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja ik vond dat toepasbaarder op jou dan vaginaalzuurgraadverhoogdige.
Dat scheeltquote:Op donderdag 10 april 2014 00:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ok, ik vind je nog lief, hoor.
Even aan m'n vriend vragen.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat scheeltMentaal heb ik al seks met je. Wat dacht je ervan, jij en ik, bangend tot het ochtendlicht?
Oh maakt hij foto's? Of betaalt hij om toe te mogen kijken?quote:Op donderdag 10 april 2014 01:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Even aan m'n vriend vragen.
Mag ik toekijken terwijl jullie de liefde bedrijven? Klinkt namelijk veel aangenamer en mijn vriend gaat beide kanten op.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh maakt hij foto's? Of betaalt hij om toe te mogen kijken?
Heb je hem daarop uitgekozen? En vind je het niet erg dat hij geen echte kerel is?quote:Op donderdag 10 april 2014 01:12 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Mag ik toekijken terwijl jullie de liefde bedrijven? Klinkt namelijk veel aangenamer en mijn vriend gaat beide kanten op.
Ik zie mannelijkheid niet echt als een persoonlijkheidstrek.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je hem daarop uitgekozen? En vind je het niet erg dat hij geen echte kerel is?
Hee, dat gebeurt mij ook altijd!quote:Op donderdag 10 april 2014 01:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik zie mannelijkheid niet echt als een persoonlijkheidstrek.
Ik zou zomaar verliefd worden op iemand dat als vrouw was geboren
Dank je. Ik wist wel dat je van me hieldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |