WTF! Je zou het maar zijn zeg!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef Sjouveur het volgende:
Nog meer chauffeurs te grazen genomen in Bananasplit (skip wel even het eerste tenenkrommende stukje):
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef Sjouveur het volgende:
Nog meer chauffeurs te grazen genomen in Bananasplit (skip wel even het eerste tenenkrommende stukje):
Wat een lullige kutopmerking is dat idd op zo'n momentquote:Op donderdag 10 april 2014 12:04 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou je maar gebeuren. "Een Monet? Tis meer een Monat"
Die gozer met die bril ziet ook zijn hele leven instorten. Schilderij van 2 miljoen naar de klote, baan kwijt en heel wat gezeik met de verzekering.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:09 schreef Schaafkaas het volgende:
En weer 2 jags verneukt
[..]
Wat een lullige kutopmerking is dat idd op zo'n moment
Als het 2 van die oude jags zijn, en het is een onmogelijke situatie? Dan vraag ik waar Fransje zich verstoptquote:Op donderdag 10 april 2014 12:20 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Die gozer met die bril ziet ook zijn hele leven instorten. Schilderij van 2 miljoen naar de klote, baan kwijt en heel wat gezeik met de verzekering.
Hoe zou jij reageren in zo'n situatie?
Ik werk bij Jumbo Duivenquote:Op donderdag 10 april 2014 08:51 schreef DrSnuggle het volgende:
Er komt eens nieuw vrouwelijk vlees langs en meteen een aantal pagina's vol geluld in een uur(?). ^^
@amoeba: het is iig duidelijk dat jij geen expert in sarkastme bent.
@lolish: een stadsgenoot!werk je bij de Jumbo Amsterdamseweg of die in Elderveld? De eerste kom ik nu regelmatig en de tweede is waar ik vroeger in de buurt heb gewoond.
De 'sollicitatie' hoef je niet erg bang voor te zijn, als je maar een beetje netjes kan rijden en geen kasten raakt oid. ;P
Laatst voor AR nog in Duiven en Arnhem geweest. Mag ik Arnhem niet zo'n mooie stad vinden?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef Lolish het volgende:
[..]
Ik werk bij Jumbo DuivenMaar als ik hier aangenomen word en het bevalt goed dan stop ik er misschien wel, ben er onderhand wel een beetje op uitgekeken...
Eilandpleinquote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef Lolish het volgende:
[..]
Ik werk bij Jumbo DuivenMaar als ik hier aangenomen word en het bevalt goed dan stop ik er misschien wel, ben er onderhand wel een beetje op uitgekeken...
Hahah ja hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 15:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laatst voor AR nog in Duiven en Arnhem geweest. Mag ik Arnhem niet zo'n mooie stad vinden?
Nee, ik hoop op mijn eerste ritje voor deze maand.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef Solidberg het volgende:
Hebben EWers regio Groningen al telefoontjes gekregen?
Ik zit met smart te wachten. Zou wel rustig zijn..quote:Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef Solidberg het volgende:
Hebben EWers regio Groningen al telefoontjes gekregen?
Aaaah een insider! Hahahaha jaquote:Op donderdag 10 april 2014 15:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog steeds die gekleurde mandjes voor scholieren?
Hangt er vanaf hoeveel werk er is in je regio op de tijden dat je beschikbaar bent. Ik had bij de lokale supermarkt ook veel meer uren per week dan bij EW, maar daar gooide ze mij eruit omdat 'volgens beleid we geen vaste contracten mogen geven, kom over 3 maanden maar weer terug.' Aan de andere kant is dit wel veeeeeel relaxter werk. Na 12 uur EW'en kan ik me nog wel een avond vermaken, bij de supermarkt was na 10 uur echt gebroken.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef Lolish het volgende:
[..]
De LM vond het geen probleem! Zij beweerde glashard dat AR dat zou verbieden.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:44 schreef Sarasi het volgende:
Ik zei je nog dat ze het waarschijnlijk niet op prijs zouden stellen, ga je het nog vragen nadat je 't hebt gedaan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |