ik zet ook altijd in op 30 flessen van wijn x waarvan we voor de ombouw 2 flessen per weeek verkopenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met te optimistische prognoses van de nieuwe wijnen.
wat oprecht DOM was van de CAM. Ik neem aan dat deze inmiddels is vervangen en nu als baan in iedere winkel wijn navult.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef Schuimpjes het volgende:
WP's wijnen zijn veel te hoog ingezet.
Yup, twee soorten volgens mij...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef Wupgup het volgende:
Hebben meer winkels sinds de wijnombouw eigenlijk de grote Jillz (0,75 liter) flessen in het assortiment?
Ja, de rose en de witte. Elke keer als dat in de actie was hadden we een kop vol voor een paar weken.quote:
Valt nog wel mee wat wij aan wijn restanten hebben. Ik denk 2 kratten ofzo. Wel een hele rolly met uit assortiment nog. We moeten daar ook maar iets mee gaan doen binnenkortquote:Op woensdag 9 april 2014 23:35 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
wat oprecht DOM was van de CAM. Ik neem aan dat deze inmiddels is vervangen en nu als baan in iedere winkel wijn navult.
Er is maar een 1.5 meter worp geloof ik. Dus het zit er niet in dat dit aangepast gaat worden omdat dit nu 1 assortimentsgroep is geworden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:39 schreef exelletor het volgende:
Hier hebben wij altijd meer aperitieven verkocht dan premixen, maar goed, wij zijn ook geen toko winkel.
Maar met een 0.5 meter heb je echt een beperkt assortiment hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef ikbenschipper het volgende:
premi had ik 2 jaar geleden al naar 0,5 gebracht omdat het alleen maar gestolen werd. Voorraadverschillen gehalveerd, omzet hetzelfde.
psv is inderdaad geen gedefinieerde worpquote:Op woensdag 9 april 2014 23:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er is maar een 1.5 meter worp geloof ik. Dus het zit er niet in dat dit aangepast gaat worden omdat dit nu 1 assortimentsgroep is geworden.
Wij hebben nu ook meer aperitieven dan premixen in onze WORP zitten(3 meter)...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:41 schreef mujentas het volgende:
Er is maar een 1.5 meter worp geloof ik. Dus het zit er niet in dat dit aangepast gaat worden omdat dit nu 1 assortimentsgroep is geworden.
voldoende, krijg nooit vragen over missend assortiment.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar met een 0.5 meter heb je echt een beperkt assortiment hoor.
Zal wel aan de buurt liggen danquote:Op woensdag 9 april 2014 23:43 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
voldoende, krijg nooit vragen over missend assortiment.
kunnen gall niet betalen, degene die el pico kochten mogen dat nu toch niet meerquote:Op woensdag 9 april 2014 23:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zal wel aan de buurt liggen dan![]()
Tokkies hierzo.
Het is el picu.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:44 schreef ikbenschipper het volgende:
kunnen gall niet betalen, degene die el pico kochten mogen dat nu toch niet meer
Zit geen Gall in de buurt.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:44 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
kunnen gall niet betalen, degene die el pico kochten mogen dat nu toch niet meer
sorry verkopen het al 2 jaar niet meer. de toast verkoopt aanzienlijk beter op zijn 4 meter nu, en minder verschillen.quote:
Daar hebben wij anders nog steeds 2x een halve plank van, de populaire dingen zitten er gewoon nog in .quote:Op woensdag 9 april 2014 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zit geen Gall in de buurt.
Maar zeker naar het weekend toe verkochten wij meer mixdrankjes. De jeugd gaat dan eerst even volladen zodat ze lekker los zijn als ze bij de Malle Babbe komen.
Mensen die bij ons flessen drank jatten komen op de Wall of Shamequote:Op woensdag 9 april 2014 23:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
sorry verkopen het al 2 jaar niet meer. de toast verkoopt aanzienlijk beter op zijn 4 meter nu, en minder verschillen.
Logisch, je gaat ook geen Melba Toast stelen. Malibu daarentegen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:47 schreef ikbenschipper het volgende:
sorry verkopen het al 2 jaar niet meer. de toast verkoopt aanzienlijk beter op zijn 4 meter nu, en minder verschillen.
inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 23:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Logisch, je gaat ook geen Melba Toast stelen. Malibu daarentegen.
Ach, je weet t maar nooit. De meeste dieven zijn niet al te slim..quote:Op woensdag 9 april 2014 23:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Logisch, je gaat ook geen Melba Toast stelen. Malibu daarentegen.
That reminds me.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, je weet t maar nooit. De meeste dieven zijn niet al te slim..
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
That reminds me.
Ik had een keer een vent die allemaal biefstukken en ribeyes enzo uit de verpakking haalde en in zijn onderbroek had gestopt. Bij de kassa die vent aangehouden. Hij ging netjes mee naar kantoor. Ik moest echt in de deuropening blijven staan, want als ik dichterbij kwam dan kreeg ik meteen kotsneigingen. De stinkert.
Die geur was niet te harden. Als ik eraan terug denk dan krijg ik nog steeds rillingen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
That reminds me.
Ik had een keer een vent die allemaal biefstukken en ribeyes enzo uit de verpakking haalde en in zijn onderbroek had gestopt. Bij de kassa die vent aangehouden. Hij ging netjes mee naar kantoor. Ik moest echt in de deuropening blijven staan, want als ik dichterbij kwam dan kreeg ik meteen kotsneigingen. De stinkert.
Omg, fucking ranzigquote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
That reminds me.
Houden zo..quote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef mujentas het volgende:
Zijn wij de enige winkel die dit soort zotte dingen meemaken
Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 10 april 2014 01:09 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Een collega en ik hebben laatst een klant betrapt op stelen. En hoe. De klant pakte een pakje euroshopper cup-a-soup, maakte het open, pakte een zakje eruit en maakte bij de koffietafel een kopje voor zichzelf. We stonden er zowat naast en dachten "wtf..?". Ik dacht misschien gaat ze de rest nog afrekenen, weet ik veel.. Ze deed vervolgens de verpakking in de prullenbak en wilde weglopen.. Ik teamleider houdbaar gebeld en die heeft haar mee naar achteren genomen. Alles is gefilmd en wel.. té belachelijk gewoon.
Nee, wij hebben 2 soortgelijke gevallen. Een had 2 kilo kipfilet in z'n jaszakken gestopt, los welteverstaan. En een iemand die 2 kilo riblappen los in z'n broeksband had gepropt rondom. Sta je toch wel even gek te kijkenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef mujentas het volgende:
Zeker niet! Er zijn heel veel ranzige dingen hier gebeurd, te veel om op te noemen.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef mujentas het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Inclusief de veeeullsss te oude fulltimers?
Mja vaak hebben ze niet echt een andere keus he, en bij AH werken is wel gewoon veiligquote:Op donderdag 10 april 2014 08:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik die mensen wel; t is toch werk en er komt brood op de plank.
Maar aan de andere kant zitten ze elke dag te kankeren op t werkin de kantine. En maar ontevreden te zijn. Dan is dr toch iets mis gegaan dat je dr nog steeds werkt denk ik dan..
Je kunt een winkel ook niet alleen maar draaien op scholieren.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:22 schreef SausDip het volgende:
[..]
Mja vaak hebben ze niet echt een andere keus he, en bij AH werken is wel gewoon veilig
Dat klopt, maar wel op enthousiaste ouderen die zin hebben om te werken en positief praten over de Albert Heijn. De negativiteit van sommige oudere medewerkers, daar heb je helemaal niets aan.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt een winkel ook niet alleen maar draaien op scholieren.
Nee hoor, vorige week heeft nog iemand in ons afvalbakje die op de tafel met koekjes staat gekotstquote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef mujentas het volgende:
Dan ben je vast heel blij als je dat mag opruimenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige week heeft nog iemand in ons afvalbakje die op de tafel met koekjes staat gekotstZo smerig
Hier zouden dr een paar erg blij mee zijn. Hebben ze weer wat om de komende paar maanden over te praten..:')quote:Op donderdag 10 april 2014 10:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ben je vast heel blij als je dat mag opruimen
Ik was op dat moment heel blij dat ik geen kwaliteitsmedewerker benquote:Op donderdag 10 april 2014 10:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ben je vast heel blij als je dat mag opruimen
Op zondag dubbel betaald promo hangenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hier zouden dr een paar erg blij mee zijn. Hebben ze weer wat om de komende paar maanden over te praten..:')
Blijft wel leuk werk verder hoor, beetje actiekoppen bouwen vind ik altijd wel geinig. Alleen dat zielige gebespaar op elk uurtjeen dat voor een miljardenbedrijf
3 lagen handschoenen aan enzo...quote:Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik was op dat moment heel blij dat ik geen kwaliteitsmedewerker ben
d4v1d heeft hoogtevrees.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op zondag dubbel betaald promo hangenBeetje een container voorttrekken waar een collega op staat (container dient in dit geval als steiger) om dingen op te hangen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |