Tenzij je hem reset, bij een init heb je een simkaart nodig. Althans dat had ik met mijn oude 4, of die sim het doet maakt geen bal uit, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Schijnt'? Waar haal jij je informatie vandaan?
iPhone werkt gewoon zonder simkaart.
Ja. Waarom backup je dan ook niet elke dag? Dat doet iCloud in principe automatisch. Dom hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:29 schreef RipMcPants het volgende:
Ik probeerde zojuist iOS 7.1.1 te downloaden op mijn iPhone, maar na de melding 'verifying update' kreeg ik een visuele melding te zien dat ik mijn iPhone moest aansluiten op mijn MacBook en iTunes op moest starten.
Hieruit kwam naar voren dat ik de iPhone moest herstellen voor iTunes er mee overweg kan, en dat ik dus een 'clean install' moet doen. Het is (dom, dom, dom) alweer een tijdje terug dat ik een back-up heb gemaakt via iTunes/iCloudMet andere woorden, ik ben fucked?
Goffer ze moeten van de Pixies afblijven!quote:Op woensdag 23 april 2014 17:42 schreef remlof het volgende:
Apple yesterday released a new iPhone 5s ad dubbed "Powerful." Set to the Pixies song "Gigantic", the ad shuffles through a variety of vignettes which showcase the myriad of interest ways consumers are using the iPhone 5s. The tagline appropriately reads, "You're more powerful than you think."
bron
I know, wrijf het er maar inquote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Waarom backup je dan ook niet elke dag? Dat doet iCloud in principe automatisch. Dom hoor.
Omdat je geen back-up hebt gemaakt. Op deze manier leert Apple je dat je altijd een back-up moet maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:33 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
I know, wrijf het er maar in![]()
Maar hoe kan dat nou misgaan tijdens het updaten? Normaal gaat dat altijd OTA, dus ik vond het al wat vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |