Wat is een domme vraag, dit of een andere?quote:Op zondag 20 april 2014 09:17 schreef laziness het volgende:
Wat is een betere keuze, de 4S of de 5C?
Daar is de app-politie weer hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je lost al deze problemen op door gewoon voor je spellen te betalen, pauper!
Juist: mag. Je moet niets. En als je jailbreakt om gratis aan spelletjes te komen, mag je hoon verwachten. Leg je zo veel geld neer voor een telefoon, ga je pauperen om een paar betaalde appsquote:Op zondag 20 april 2014 12:11 schreef very het volgende:
Zie Roller Coaster Tycoon bijvoorbeeld; betaal je ¤2,69 voor de game en dan mag je na een kwartier wéér betalen omdat je credits alweer op zijn
Enigszins eens, anderzijds is het echt moeilijk om bagger van kwaliteit te onderscheiden zonder apps uit te kunnen proberen.quote:Op zondag 20 april 2014 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist: mag. Je moet niets. En als je jailbreakt om gratis aan spelletjes te komen, mag je hoon verwachten. Leg je zo veel geld neer voor een telefoon, ga je pauperen om een paar betaalde apps.
Beetje inlezen in reviews en veel apps hebben daarbij een gratis versie.quote:Op zondag 20 april 2014 12:24 schreef TC03 het volgende:
Enigszins eens, anderzijds is het echt moeilijk om bagger van kwaliteit te onderscheiden zonder apps uit te kunnen proberen.
Ik jailbreak wel, maar iedereen met een beetje fatsoen betaalt gewoon voor zijn applicaties. Het is niet alsof iOS-spellen een gat in je portemonnee slaan. Zelfs een premium spel kost je vaak maximaal een tientje.quote:Op zondag 20 april 2014 12:11 schreef very het volgende:
[..]
Daar is de app-politie weer hoor
Waarom moet jij altijd, maar dan ook ECHT ALTIJD reageren op mensen die niet betalen voor hun games?
Niet iedereen heeft dezelfde principes als jij, deal with it![]()
Ik jailbreak zelf ook niet, maar het zal me een kromme worst zijn of iemand anders dat wel doet. In veel gevallen kan ik het nog wel begrijpen ook, als je het verdienmodel ziet van een groot aantal games tegenwoordig.
Zie Roller Coaster Tycoon bijvoorbeeld; betaal je ¤2,69 voor de game en dan mag je na een kwartier wéér betalen omdat je credits alweer op zijn
YouTube staat vol met gameplay video's. Als er van de app waarover je twijfelt niet een dergelijke video is, is hij je geld waarschijnlijk niet waard.quote:Op zondag 20 april 2014 12:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Enigszins eens, anderzijds is het echt moeilijk om bagger van kwaliteit te onderscheiden zonder apps uit te kunnen proberen.
Die verdienmodellen zijn er juist omdat teveel mensen te cheap zijn om te betalen voor een game.quote:Op zondag 20 april 2014 12:11 schreef very het volgende:
[..]
Daar is de app-politie weer hoor
Waarom moet jij altijd, maar dan ook ECHT ALTIJD reageren op mensen die niet betalen voor hun games?
Niet iedereen heeft dezelfde principes als jij, deal with it![]()
Ik jailbreak zelf ook niet, maar het zal me een kromme worst zijn of iemand anders dat wel doet. In veel gevallen kan ik het nog wel begrijpen ook, als je het verdienmodel ziet van een groot aantal games tegenwoordig.
Je moet inderdaad niets, maar waar je een paar jaar terug voor maximaal een tientje een prima game kon spelen kost dit je nu vele malen meer. En ja...ja kan wachten op de credits, maar die manier van spelen is gewoon zo kut dat niemand dat gaat doen natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist: mag. Je moet niets. En als je jailbreakt om gratis aan spelletjes te komen, mag je hoon verwachten. Leg je zo veel geld neer voor een telefoon, ga je pauperen om een paar betaalde apps.
Maximaal een tientje? Zie plaatje hierbovenquote:Op zondag 20 april 2014 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik jailbreak wel, maar iedereen met een beetje fatsoen betaalt gewoon voor zijn applicaties. Het is niet alsof iOS-spellen een gat in je portemonnee slaan. Zelfs een premium spel kost je vaak maximaal een tientje.
Waarom moet jij altijd, maar dan ook echt altijd janken over het feit dat mensen hierop aangesproken worden?
En hoe gaat dit ze helpen dan? Want via jailbreak kan je gewoon ook gratis credits scoren, dus...quote:Op zondag 20 april 2014 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Die verdienmodellen zijn er juist omdat teveel mensen te cheap zijn om te betalen voor een game.
Dit.quote:Op zondag 20 april 2014 16:58 schreef Merkie het volgende:
Ik ga sowieso niet betalen voor games waarbij je één of andere in-game currency moet kopen om te kunnen spelen en niet 3 dagen te hoeven wachten. Freemium / pay-to-win games![]()
![]()
. Echt het meest verschrikkelijke wat de game-industrie de afgelopen 30 jaar is overkomen. De kwaliteit van games is nog nooit zo laag geweest.
Klopt, freemium zuigt. Maar dit model is mede ontwikkeld omdat al die kutpaupers maar spellen blijven downloaden zonder ervoor te betalen.quote:Op zondag 20 april 2014 16:58 schreef Merkie het volgende:
Ik ga sowieso niet betalen voor games waarbij je één of andere in-game currency moet kopen om te kunnen spelen en niet 3 dagen te hoeven wachten. Freemium / pay-to-win games![]()
![]()
. Echt het meest verschrikkelijke wat de game-industrie de afgelopen 30 jaar is overkomen. De kwaliteit van games is nog nooit zo laag geweest.
Dat is er al, maar dan in de vorm van DLCquote:Op zondag 20 april 2014 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Yup, nu maar hopen dat die ongein wegblijft uit AAA-games op PC en conso... Wait...
Dat is de reden inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 18:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, freemium zuigt. Maar dit model is mede ontwikkeld omdat al die kutpaupers maar spellen blijven downloaden zonder ervoor te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |