Sinds Louis van Gaal geen bijdrage meer bleek te hebben, toen ging het pas bergafwaarts.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef gniffie het volgende:
Sinds Cruyff er weg is gaat het steeds slechter en slechter, met dit als diepte punt.![]()
Wat blijkt maar weer, Cruyff heeft altijd gelijk
Je hebt gelijk. De guardiola jaren waren gewoon na-effecten van onze Louisquote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
![]()
![]()
[..]
Sinds Louis van Gaal geen bijdrage meer bleek te hebben, toen ging het pas bergafwaarts.
oprottequote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
Verder alles behalve fan van Barca maar dit blijven toch sneue topics. Niet toevallig altijd geopend door dezelfde treurige figuren.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
Verder alles behalve fan van Barca maar dit blijven toch sneue topics. Niet toevallig altijd geopend door dezelfde treurige figuren.
Ik juich alleen als er weer reden is tot het roepen van : "minder minder minder"quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oprotte
jij juigt ook als spanje tege nederland skoort zeker???????
Eh ja. Logisch natuurlijk. Sorry, ik ben anti-Barca maar dat maakt posters van dit soort topics niet minder mongoloďde. Vraag je moeder even of ze je kwijl wil wegvegen.quote:
Rens weetquote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
Dit soort topics
TS
Verder gun ik het Atletico wel.
Ik denk dat je nu ongeveer hier bent, nog even volhouden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Eh ja. Logisch natuurlijk. Sorry, ik ben anti-Barca maar dat maakt posters van dit soort topics niet minder mongoloďde. Vraag je moeder even of ze je kwijl wil wegvegen.
Nee, je zit er naast. Het is niet toevallig dat je enkel bijval krijgt van FOK!s onderklasse in de vorm van Jahr00n en die zwijnkapitein.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu ongeveer hier bent, nog even volhouden.
[ afbeelding ]
Hoe kun je ManU overschat noemen? Niemand verwacht dit seizoen iets van die club.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:28 schreef PandaDrop het volgende:
Barca overschatte ploeg, net als Man U en PSG
En toch stellen ze nog teleur. Das best knap!quote:Op donderdag 10 april 2014 04:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe kun je ManU overschat noemen? Niemand verwacht dit seizoen iets van die club.
Hoezo overschat?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:28 schreef PandaDrop het volgende:
Dat sluit dus Barca supporters uit. Glory's stappen toch gelijk overquote:Op donderdag 10 april 2014 08:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En toch stellen ze nog teleur. Das best knap!
Barca heeft het niet meer. En nu 2 jaar geen aankopen, worden magere tijden voor de Barca supporters.
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:05 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Hoezo overschat?
Iedereen verwachtte dat ze 6-0 weggespeeld zouden worden door Bayern... nu is het maar 4-2 geworden en dat zonder de belangrijkste speler van Persie. Dus ze zijn juist onderschat.
Het feit dat de nummer 7 van de premier league het de absolute nummer 1 van de bundesliga, zonder de belangrijkste speler lastig kan maken zegt genoeg over het niveau van de beide competities.
Ohja? Wat zegt dat over het niveau dan?quote:zegt genoeg over het niveau
Mweh. Ik ben niet echt fan van een club. Ik vond Barca op zijn best prachtig om naar te kijken. Net als vele anderen denk ik. Nu is het rond tikken tot ze er scheel van worden zonder echt gevaarlijk te worden. Saai en weinig efficient. Daar zullen een hoop kijkers op afknappen denk ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat sluit dus Barca supporters uit. Glory's stappen toch gelijk over
Op haar best, was toen het positiespel werd ingezet om naar voren te voetballen. Tegenwoordig lijkt het positiespel meer doel dan middel te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mweh. Ik ben niet echt fan van een club. Ik vond Barca op zijn best prachtig om naar te kijken. Net als vele anderen denk ik. Nu is het rond tikken tot ze er scheel van worden zonder echt gevaarlijk te worden. Saai en weinig efficient. Daar zullen een hoop kijkers op afknappen denk ik.
Nou ik zie de nummer 7 van de Bundesliga en nog eens zoder de vedette het niet Chelsea heel moeilijk makenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Ohja? Wat zegt dat over het niveau dan?
Dat heb ik er altijd van gevonden. Maar als het dan 5-0 wordt door 4 goals van Messi, dan is het 'prachtig'. Die korte corners, dat tikkie takkie. Verschrikkelijk. Kijk veel liever naar Real.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mweh. Ik ben niet echt fan van een club. Ik vond Barca op zijn best prachtig om naar te kijken. Net als vele anderen denk ik. Nu is het rond tikken tot ze er scheel van worden zonder echt gevaarlijk te worden. Saai en weinig efficient. Daar zullen een hoop kijkers op afknappen denk ik.
Met als hoogtepunt die wedstrijd tegen Madrid, god wat was dat goed zegquote:Op donderdag 10 april 2014 10:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op haar best, was toen het positiespel werd ingezet om naar voren te voetballen. Tegenwoordig lijkt het positiespel meer doel dan middel te zijn.
Tamelijk saai. Anyways, ik heb sowieso een schijthekel aan Barca dus wat dat betreft wel lekker dat Atleti door is![]()
Atleti
Nouja, nummer 5 (Everton), 6 (tottenham) en 8 (Southampton) zie ik het Bayern ook niet moeilijk makenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nou ik zie de nummer 7 van de Bundesliga en nog eens zoder de vedette het niet Chelsea heel moeilijk maken
Die 2-6 of 5-0?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt die wedstrijd tegen Madrid, god wat was dat goed zeg
Mooie show inderdaad. Voor mij was dat meer een prachtige wedstrijd omdat het 'magische' van Mourrinho afgewast werd, hij werd keihard vernederd en dat vond ik geweldigquote:
Eensquote:Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik er altijd van gevonden. Maar als het dan 5-0 wordt door 4 goals van Messi, dan is het 'prachtig'. Die korte corners, dat tikkie takkie. Verschrikkelijk. Kijk veel liever naar Real.
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooie show inderdaad. Voor mij was dat meer een prachtige wedstrijd omdat het 'magische' van Mourrinho afgewast werd, hij werd keihard vernederd en dat vond ik geweldig![]()
Messi is 26 hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 04:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Allemaal dertigers die aan het afbouwen zijn. Denken dat ze met wandelen en passen kunnen winnen. Dat is geen voetbal maar handbal. Blij toe dat ze steeds vaker de deksel op de neus krijgen. Vroeger werd het passen nog gecombineerd met vleugelspel, nu is het gewoon kut met peren.
Wat staat er op de y-as?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu ongeveer hier bent, nog even volhouden.
[ afbeelding ]
Wat is er overschat aan Man United? Iedereen ziet dat die er geen reet van bakken dit seizoenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:28 schreef PandaDrop het volgende:
quote:Wat was er in godsnaam aan de hand met Lionel Messi gisteravond in Vicente Calderón? De Argentijnse sterspeler van Barcelona was in een strijd met zichzelf verwikkeld, een duel dat hij niet kon winnen.
Na afloop kreeg Messi dan ook bakken kritiek over zich heen. Een statistiekje van de UEFA met de afgelegde kilometers deed daar bovendien geen goed aan: Messi zou 'maar' zes kilometer hebben afgelegd tijdens de 1-0-nederlaag bij Atlético, amper 700 meter meer dan Barça-doelman Sergio Pinto.
Xavi, bijvoorbeeld, legde 11,82 kilometer af en was daarmee de enige Catalaan die in de buurt kwam van kilometervreter en doelpuntenmaker Koke, die 12,28 km op de teller zette.
Dat het slecht gaat in de comptetitie betekent niet dat ze per se slecht zijn en geen kwaliteit in de ploeg bezitten, voetbal draait om meer dingen dan alleen kwaliteit.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:05 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Hoezo overschat?
Iedereen verwachtte dat ze 6-0 weggespeeld zouden worden door Bayern... nu is het maar 4-2 geworden en dat zonder de belangrijkste speler van Persie. Dus ze zijn juist onderschat.
Het feit dat de nummer 7 van de premier league het de absolute nummer 1 van de bundesliga, zonder de belangrijkste speler lastig kan maken zegt genoeg over het niveau van de beide competities.
Ja nu, niet een jaar geleden toen ze met de CL begonnen,quote:Op donderdag 10 april 2014 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is er overschat aan Man United? Iedereen ziet dat die er geen reet van bakken dit seizoen
Ik heb nog nooit een anti-Barcelona topic geopend maar ik deel wel mee in de vreugde dat ik genoten heb van de uitschakeling van Barcelona.Waarom? Omdat ik mij al 2 jaar aan Barcelona erger = het spel. Beetje van "ach...we winnen toch wel "houding.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef gniffie het volgende:
Sinds Cruyff er weg is gaat het steeds slechter en slechter, met dit als diepte punt.![]()
Wat blijkt maar weer, Cruyff heeft altijd gelijk
Fokkers vind ik juist niet alternatief.. mijn indruk is juist dat iedereen elkaar na doet op dit forum, beetje schapengedrag..quote:Op donderdag 10 april 2014 15:38 schreef JenHermes het volgende:
Lekker alternatief doen vanuit je zolderkamertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |