Dat kon je ook zeggen ipv van een 'quote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook kunnen bedenken he.
Ben juist net van Dolphin af..vreselijk traag. Nu Firefox, maar ook dat is niet alles.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 06:43 schreef Mirel het volgende:
Ben overgestapt van Opera (classic, die nieuwe was sowieso kut) naar Dolphin. Prima browser maar ik mis toch wel dingen.
Kan ik niet voor altijd een balk beneden hebben met volgende/vorige knopjes? Mis ook een zoomfunctie met 1 vinger. Ennnn tenslotte nog, torrents downloaden werkt niet. Lijken niet volledig gedownload ofzo en m'n torrent app kan ze niet openen. Net dezelfde torrent in Opera gedownload en toen werkte het wel.
Weet dat Dolphin uitbreidbaar is met add ons, dus ben benieuwd of er hier iets voor is. Zo zijn er wel meer dingen die ik anders wil maar voorlopig is dit het belangrijkst
Ik zou voor de Moto G gaan. Heb ik ook nu en vind 'm zelfs chiller dan mijn Note II. De batterij gaat wel lang mee, maar niet zo lang als de Note en dat is dan ook het enige nadeel imho.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef Skillstorm het volgende:
Ben aan het denken aan een Moto E als backup phone als hij uit is.
Of een G zelfs.
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:10 schreef Parafernalia het volgende:
Mijn favoriete tv gids app, tvgids.tv, start niet meer. Ik krijg onderin het scherm een melding "tvgids werkt niet zonder google play services"
Iemand een idee?
Hoe zet je dat aan? Ja ik zit idd gewoon ingelogdquote:
Probeer Google Play services nog eens te installeren (bijvoorbeeld a.d.h.v. deze link).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe zet je dat aan? Ja ik zit idd gewoon ingelogd
heb je dit probleem nog weer gehad?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef Vanyel het volgende:
Getver, in een paar dagen 11 gb aan Google services verbruikt. Bijna alles achgergrondspul. Ik heb een geroote telefoon met cyanogen erop, laatst wel een update mislukt bericht gekregen, maar geen idee waar deze achterlijke hoeveelheid data vandaan komt.
Alle Google services die ik i het appoverzicht tegenkwam heb ik uitgezet, maar dat hielp blijkbaar niet..
Iemand een idee?
Idd, Dolphin was erg traag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ben juist net van Dolphin af..vreselijk traag. Nu Firefox, maar ook dat is niet alles.
Volgens mij heb ik het gewoon? Zit er toch standaard in? En bovendien werkte de app altijd?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Probeer Google Play services nog eens te installeren (bijvoorbeeld a.d.h.v. deze link).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door Onufriev op 11-06-2014 00:02:29 ]
dat gaat tot nu toe prima zeg, stukken snwller dan dolphin en firefoz_0_quote:
Ik roep 't al vaker, maar jullie wilden niet luisterenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat gaat tot nu toe prima zeg, stukken snwller dan dolphin en firefoz_0_
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik roep 't al vaker, maar jullie wilden niet luisteren
Wow, net geprobeerd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik roep 't al vaker, maar jullie wilden niet luisteren
Met nog 20 dagen te gaan deze maand en al dik 2 gig boven mijn bundel durfde ik gister niet zomaar 3g aan te laten staan. Wel met alle achtergronddingen uit, maar dan is de foon niet echt meer lekker smart.quote:
Het is wel idioot veel data die je verstookt, weet je welke services het specifiek zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met nog 20 dagen te gaan deze maand en al dik 2 gig boven mijn bundel durfde ik gister niet zomaar 3g aan te laten staan. Wel met alle achtergronddingen uit, maar dan is de foon niet echt meer lekker smart.
Ik twijfel nu of ik t weer probeer met alleen de achtergrond van Google uit.
Ik zou bijna denken dat het google play of gmail is geweest, een andere google service kan toch niet zoveel gig verstoken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met nog 20 dagen te gaan deze maand en al dik 2 gig boven mijn bundel durfde ik gister niet zomaar 3g aan te laten staan. Wel met alle achtergronddingen uit, maar dan is de foon niet echt meer lekker smart.
Ik twijfel nu of ik t weer probeer met alleen de achtergrond van Google uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |