abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:52:13 #76
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_139904505
quote:
die heb ik :P
t lijkt gelukkig wel goed te werken als ik eerst alle andere apps sluit.

weet iemand dan nog of je twee van die ipega controllers op 1 tablet kunt aansluiten? lijkt me van wel maar misschien dat ze hetzelfde signaal uitzenden oid, kan het nergens vinden.
Wie dit leest is hek.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:02:54 #77
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_139945133
Vinden jullie de vimeo app ook slecht? youtube of de play store openen zich automatisch als je een link daarvan opent vanuit waar dan ook, browser, reddit, facebook. Vimeo doet dat niet. En het ID zoeken in de app werkt ook niet.
When all else fails, you always have delusion.
pi_139966154
Is het nu echt niet mogelijk widgets op lockscreen te hebben als ik een pattern gebruik? :')
graag verwijderen
pi_139997378
Google voegt PayPal-betaalmogelijkheid toe aan Play Store
quote:
Google heeft het mogelijk gemaakt om in de Play Store te betalen met PayPal. Gebruikers kunnen hun PayPal-account op de betalingsdienst toevoegen aan Wallet. PayPal biedt een uitkomst voor klanten die geen creditcard hebben en komt ook voor Nederlanders en Belgen beschikbaar.

De nieuwe betalingsmogelijkheid werd door Google aangekondigd op zijn Android Developer Blog. Volgens de internetgigant wordt het in twaalf landen mogelijk om content of apparaten in de onlinewinkel van Google te betalen met PayPal. Het gaat daarbij onder andere om de Verenigde Staten, Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, maar ook België en Nederland. Momenteel lijkt de betalingsoptie nog niet voor alle Nederlanders en Belgen beschikbaar te zijn, maar de verwachting is dat PayPal snel wordt toegevoegd.

Gebruikers die via PayPal willen betalen kunnen ervoor kiezen om hun account te koppelen aan Wallet, de betalingsdienst van Google. Apps en andere content in de Play Store moet via Wallet worden betaald en voorheen was dat alleen mogelijk door daar een creditcard aan te koppelen. De mogelijkheid om met PayPal te betalen was een veelgevraagde betalingsoptie onder Nederlanders. Er is echter nog geen ondersteuning

Google heeft ook aangekondigd dat het dertien landen heeft toegevoegd aan de lijst met ondersteunde landen voor applicatieverkoop in Google Play. Ook wordt de ondersteuning voor buitenlandse valuta uitgebreid met 28 landen.
Hier hebben heeeeel veeeel mensen op gewacht denk ik.
Heb zelf al een (prepaid) creditcard dus boeit mij niet zoveel meer, maar het is een erg goed ontwikkeling. :Y
pi_139997389
dubbel
pi_139997402
dubbel (kan een mod mijn reacties even weghalen?)
pi_139997434
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:47 schreef Iemand91 het volgende:
Google voegt PayPal-betaalmogelijkheid toe aan Play Store

[..]

Hier hebben heeeeel veeeel mensen op gewacht denk ik.
Heb zelf al een (prepaid) credit card dus boeit mij niet zoveel meer, maar het is een erg goed ontwikkeling. :Y
Ik betaal via mijn KPN rekening maar zeer zeker goeie ontwikkeling.
pi_140000862
Ik ga binnenkort naar Simyo en die ondersteund betalen via telefoonrekening nog niet, dus ik ben er blij mee dat Google nu Paypal ondersteund :)
pi_140002713
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:47 schreef Iemand91 het volgende:
Google voegt PayPal-betaalmogelijkheid toe aan Play Store

[..]

Hier hebben heeeeel veeeel mensen op gewacht denk ik.
Heb zelf al een (prepaid) creditcard dus boeit mij niet zoveel meer, maar het is een erg goed ontwikkeling. :Y
_O_
Slechts 7 jaar te laat, maar goed, kan ik nu *eindelijk* apps aanschaffen. Heb al een heel verlanglijstje die er nu wel snel zullen komen :9

-edit-
De eerste 3 al aangekocht inmiddels :)

[ Bericht 5% gewijzigd door KomtTijd... op 15-05-2014 23:12:19 ]
pi_140237041
Kun je My Tracks (uit de OP) ook voor autoritten gebruiken of is het echt meer voor hardlopen bedoeld?
pi_140237065
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:17 schreef Flitskikker het volgende:
Kun je My Tracks (uit de OP) ook voor autoritten gebruiken of is het echt meer voor hardlopen bedoeld?
overal waar je een track van wil hebben.
Heb het gebruikt voor fietsritten, boswandelingen maar ook doelloos rondrijden rondom ons vakantie adres om later de foto's te kunnen plaatsen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140237077
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

overal waar je een track van wil hebben.
Heb het gebruikt voor fietsritten, boswandelingen maar ook doelloos rondrijden rondom ons vakantie adres om later de foto's te kunnen plaatsen.
Oké, bedankt. Maar eens installeren dan :Y
pi_140269539
Vraagje, ik heb CWM en ik wil die graag houden, alleen zeggen ze op de pagina steeds dat ik TWRP nodig heb. Het gaat om de InsertCoin Sense 6 ROM.

Zelfs voor de flash kreeg ik die warning.

Moet ik echt TWRP hebben?

EDIT: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2334294

Of deze dan? Ook daar staat dat je TWRP nodig hebt.

Het probleem is dat TWRP gewoon niet werkt bij mij, geen responses, niks.

CWM werkt gewoon prima.

[ Bericht 36% gewijzigd door Skillstorm op 23-05-2014 06:03:36 ]
pi_140269557
Oke, toch maar de gok gewaagd en het werkte!

Eerste keer dat ik een ROM flash, en wat ziet Sense 6 er bazig uit. _O_ _O_ _O_
  zondag 1 juni 2014 @ 20:07:59 #91
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_140606171
Klacht: Ik neem video op, horizontaal, maar als ik het terugkijk op mijn laptop, is de boel geflipt. En Premiere is dan weer zo'n kutprogramma die alle settings verneukt ookal doe je match sequence. Krijg ik een schokkerige video met zwarte balken terug.

Wat een gedoe voor zoiets doms. Heb dat ook met foto's soms. Waar ligt dat aan? Denk Android, had het in Touchwiz weleens, en in CM ook
When all else fails, you always have delusion.
pi_140606226
Heu, net CM11 gezet op een Samsung Galaxy Ace. *O*

Oud ding zeg. :') Maar profiteert zeker van CM.
pi_140614694
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:09 schreef Skillstorm het volgende:
Heu, net CM11 gezet op een Samsung Galaxy Ace. *O*

Oud ding zeg. :') Maar profiteert zeker van CM.
Draait 't een beetje goed? ^O^

[ Bericht 18% gewijzigd door J.Appleseed op 01-06-2014 22:48:24 ]
pi_140614826
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Draait 't een beetje goed? ^O^
Ja, maar het toestel zelf is gewoon zo ontzettend oud dat het alsnog nogal sloom is.
pi_140614867
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:44 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, maar het toestel zelf is gewoon zo ontzettend oud dat het alsnog nogal sloom is.
Dat had ik met m'n oude Desire S ook inderdaad.
Maar hoe dan ook beter dan Android 2.3 (vooral qua UI vind ik dan) :P
pi_140615174
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:45 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat had ik met m'n oude Desire S ook inderdaad.
Maar hoe dan ook beter dan Android 2.3 (vooral qua UI vind ik dan) :P
Heel anders idd, complete verandering.
pi_140630226
Hebben jullie nog tips/ervaringen met een goede (en vooral; veilige) password vault app?
pi_140660922
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben jullie nog tips/ervaringen met een goede (en vooral; veilige) password vault app?
OI safe werkt wel goed vind ik.
pi_140674027
Na enige tijd zonder smartphone ben ik vandaag uiteindelijk toch maar weer op een smartphone overgestapt. Een Samsung Galaxy S4 Mini.

Op mijn vorige telefoon gebruikte ik altijd 3G Watchdog om mijn datagebruik in de gaten te houden.

Is dat tegenwoordig nog steeds de beste of zijn er intussen betere alternatieven?

Ook wil ik graag weten wat momenteel de beste gratis navigatie app is die geen dataverbinding vereist tijdens het navigeren. Voorheen gebruikte ik Navfree.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')