SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Sowieso's oma'squote:
#kutlevenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef c-u-t-e het volgende:
Geloof me, lang niet alle oma's zijn lief..
Je schoonmoeder?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef c-u-t-e het volgende:
Geloof me, lang niet alle oma's zijn lief..
Haha het kon tochquote:
nerdquote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
fijne avond FOK!ertjes, ik ga voetbal kijken e.d.
Wordt er nu al CL gespeeld danquote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
jajaquote:Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat had ik ook gezegd over dingen bedenken
Have fun!quote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
Moh maar het is toch niet droog en het stuift toch niet?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
Heb keelpijn, nies 10000 keer op een dag. Af en toe hoofdpijn.
Heb ik hooikoorts?
ja en lana del rey is rockquote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
Heb ik hooikoorts?
Toevallig ook iets van kriebel in de keel of vermoeide ogen?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
Heb ik hooikoorts?
ikquote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh maar het is toch niet droog en het stuift toch niet?
Tevens: wie heeft er geen hooikoorts tegenwoordig
Dikke hooikoortsvrije high five van mij voor jou danquote:
Hele tijd kriebelhoest.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toevallig ook iets van kriebel in de keel of vermoeide ogen?
Goed hoor, en met jou?quote:
Zou kunnen, of gewoon verkouden?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
Heb ik hooikoorts?
Alleen als ik met Snow datequote:Op woensdag 9 april 2014 19:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goed hoor, en met jou?
[..]
Zou kunnen, of gewoon verkouden?
Dragen jullie dit ook dames en heren?
[ afbeelding ]
ik ben allergisch voor jouquote:Op woensdag 9 april 2014 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
ik ben allergisch voor stofmijt, gras en boom pollen.
wat is datquote:Op woensdag 9 april 2014 19:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goed hoor, en met jou?
[..]
Zou kunnen, of gewoon verkouden?
Dragen jullie dit ook dames en heren?
Edit: Ik draag ze niet. Mijn kont mag wel wat kleiner haha
[ afbeelding ]
Kont vulling. Ik heb het op FB voorbij zien komen en er is gigantisch kritiek.quote:
Eerder untermenschquote:Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook geen hooikoorts
maar hé ik ben een Arisch Übermensch
Uitstekendquote:
Nice! Gefeliciteerd..quote:Op woensdag 9 april 2014 19:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Uitstekend![]()
kan volgende week woensdag mijn rijbewijs ophalen
Pics voor een second opinionquote:
ik heb donkerblond haar en blauw/groenige ogen, dus ik tel wel voor de helft mee toch TOCH???quote:Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
??
blond blauwe ogen vriend, Duitse voorouders je hebt niks op me
Wat voor infuusquote:Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd..![]()
Ik kan volgende week mijn eerste infuus Remicade ophalen..
NEEquote:Op woensdag 9 april 2014 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb donkerblond haar en blauw/groenige ogen, dus ik tel wel voor de helft mee toch TOCH???
Nee, je kom uit Brabantquote:Op woensdag 9 april 2014 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb donkerblond haar en blauw/groenige ogen, dus ik tel wel voor de helft mee toch TOCH???
Oh, niks bijzonders. Colitis Ulcerosa, en nu na 8 maanden ziekelijk zijn een goed medicijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor infuusis mij onbekend
Gebruik niet zulke moeilijke termenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:36 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh, niks bijzonders. Colitis Ulcerosa, en nu na 8 maanden ziekelijk zijn een goed medicijn.
En dan hopelijk weer normaal kunnen werkenEN EN EN genieten van de zomer..
Niet fucken met Almere Gquote:Op woensdag 9 april 2014 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan almere gelukkig
wordt*quote:Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit. plus dat ik niet wil dat het Arische bloed verspilt word door middel van halfbloedjes
DM..quote:Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gebruik niet zulke moeilijke termen
Hoezo ben je ziek
Flipje, ik heb mn eerste bekeuring denk ik.quote:
Eigen schuld toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flipje, ik heb mn eerste bekeuring denk ik.
A31, 35 km te hard op teller waar je 80 mocht wegens wegwerkzaamheden. Daar gaat weer 100 euro.
Nou ja zeg, tis toch zo?quote:
Waar zie je mij klagen?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:04 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nou ja zeg, tis toch zo?
Of ben ik nou gek?
Ik mocht ook niet zeiken van hem, moet hij ook niet zeiken.
eh ja jij bent gekquote:Op woensdag 9 april 2014 20:04 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nou ja zeg, tis toch zo?
Of ben ik nou gek?
Ik mocht ook niet zeiken van hem, moet hij ook niet zeiken.
Nee het is de schuld van de overheid dat ze regels hebben over te hard rijdenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, okee..![]()
Dan is het niet je eigen schuld dat je te hard rijd. Right..
Jij bent gek ja. Wat je zegt is namelijk compleet niet relevant.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, okee..![]()
Dan is het niet je eigen schuld dat je te hard rijd. Right..
Dude nee. Als ik 200 rijd kom ik 150km minder ver per tank.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee het is de schuld van de overheid dat ze regels hebben over te hard rijden
dat gaat niet om veiligheid maar om zuinigheid
mensen moeten doordat ze zich aan een bepaalde snelheid moeten houden vaker tanken waardoor de overheid meer geld verdient aan ons
Och ja natuurlijk.. Dat had ik moeten weten..quote:Op woensdag 9 april 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee het is de schuld van de overheid dat ze regels hebben over te hard rijden
dat gaat niet om veiligheid maar om zuinigheid
mensen moeten doordat ze zich aan een bepaalde snelheid moeten houden vaker tanken waardoor de overheid meer geld verdient aan ons
echt nietquote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dude nee. Als ik 200 rijd kom ik 150km minder ver per tank.
Ja wanneer knulquote:Op woensdag 9 april 2014 20:11 schreef FL_Freak het volgende:
moebie we zouden eigenlijk nog dealen met die LP.
Maar als je te hard rijdt bij wegwerkzaamheden ben je wel x2 genaaid daar. Je mag blij zijn dus.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij bent gek ja. Wat je zegt is namelijk compleet niet relevant.
Mjah, Duitse autobahn.Dan zijn bekeurigen nog betaalbaar.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als je te hard rijdt bij wegwerkzaamheden ben je wel x2 genaaid daar. Je mag blij zijn dus.
Ik mis een lekker stukje vleesch wat in die pan gegooid wordtquote:
Ff kijken.quote:
Ah. Ik denk dat het veel zegt dat ik op de A31 de CC op 120 had staan terwijl er een adviessnelheid van 130 gold en verder geen beperking.quote:
Ik rijd geen auto. Ik heb geen flauw idee wat je allemaal zegt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah. Ik denk dat het veel zegt dat ik op de A31 de CC op 120 had staan terwijl er een adviessnelheid van 130 gold en verder geen beperking.
Duitse autobahn… Gewoon ongelimiteerd hard rijden…quote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik rijd geen auto. Ik heb geen flauw idee wat je allemaal zegt.
Raakt dit jou? Ik kan er toch niet doorheen kijken dat het een toneelstukje is.quote:
Dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Duitse autobahn… Gewoon ongelimiteerd hard rijden…
Het deed mij denken aan dit filmpje omdat de beste jongen te hard reed.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raakt dit jou? Ik kan er toch niet doorheen kijken dat het een toneelstukje is.
Staat wel los van de vraag maar okéquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
[..]
Het deed mij denken aan dit filmpje omdat de beste jongen te hard reed.
Je te hard gereden snelheid gaat dan x2, of in ieder geval iets in die trant.quote:
Ik vind de marketing en de gedachte er achter wel interessant.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat wel los van de vraag maar okéAangezien je het eerder vandaag ook al postte vroeg ik het mij gewoon af.
Interessant wel, maar in mijn optiek hadden ze er beter één echt goed kunnen uitwerken. Nu wordt het mij een beetje te geforceerd zeker gezien er eigenlijk amper op het besef bij de 'boosdoener' wordt ingezoomd.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind de marketing en de gedachte er achter wel interessant.![]()
Verder echt geraakt. Ik word alleen geraakt door films/docu's.
.
In Duitsland? Ik kreeg juist het idee dat dat niet uitmaakte.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat wel los van de vraag maar okéAangezien je het eerder vandaag ook al postte vroeg ik het mij gewoon af.
[..]
Je te hard gereden snelheid gaat dan x2, of in ieder geval iets in die trant.
Ik had het over metingen/flitspalen bij wegwerkzaamheden he. (Welke je gelukkig heel het jaar door hebt in Duitslandquote:Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In Duitsland? Ik kreeg juist het idee dat dat niet uitmaakte.
Ik denk juist vanwege de tweetaligheid het op zich wel weer slim was om meerdere verhalen te laten zien. Of er zoveel nodig was geen idee, wie weet hadden 2 verhalen ook volstaan.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Interessant wel, maar in mijn optiek hadden ze er beter één echt goed kunnen uitwerken. Nu wordt het mij een beetje te geforceerd zeker gezien er eigenlijk amper op het besef bij de 'boosdoener' wordt ingezoomd.
En niks geks aan toch?
Zit je nou te lachen joh! Al zou emotioneel worden bij een documentaire over kaas inderdaad wel ietwat vreemd zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk juist vanwege de tweetaligheid het op zich wel weer slim was om meerdere verhalen te laten zien. Of er zoveel nodig was geen idee, wie weet hadden 2 verhalen ook volstaan.
Meestal niet.
heb een mp5 onder mijn bed liggen dus je bent welkomquote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik kom wel een keer onverwachts in mijn eentje
1 bom en je dorp is weg Gquote:Op woensdag 9 april 2014 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb een mp5 onder mijn bed liggen dus je bent welkom
ik knal je overhoop mwuhahahahahahahahahhaah
Ik lach graag. Laat mij lekkerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je nou te lachen joh! Al is emotioneel worden bij een documentaire over kaas inderdaad wel ietwat vreemd.
Reactie geplaatst hehequote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Flippiee het volgende:
FOK! is ook op donderdagavond leuk,
SEX / wat nu?
Het is ook zeer nuttig dat hij eerst zijn fysiek grondig beschrijft gezien de vraagquote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Flippiee het volgende:
FOK! is ook op donderdagavond leuk,
SEX / wat nu?
Oké dan is het goedquote:Op woensdag 9 april 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lach graag. Laat mij lekker. Er zullen vast mensen zijn die daar geëmotioneerd van raken, maar zulke mensen sporen toch niet denk ik
Ik ookquote:
quote:
Alsof je aan iemands fysiek kan aantonen dat hij of zij gay is.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook zeer nuttig dat hij eerst zijn fysiek grondig beschrijft gezien de vraag
quote:[..]
Oké dan is het goed
waar is jouw topic over je kledingkeuze dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
R&P / Vriend vindt mij saai
Hoe onzeker kan je zijn? Groei een ruggengraat, vrouw
Ken ik jou? :squote:Op donderdag 10 april 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar is jouw topic over je kledingkeuze dan?
Heel dat topic vanmorgen gevolgd. Iedere keer opnemen voor haar ventquote:Op donderdag 10 april 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
Bedankt LR. Dit waardeer ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Snow. Typisch heeft ook gevoelens hoor :s
Geen probleem. Bijzondere CL ronde was dit overigens. Zowaar het kijken waardquote:
Dit soort topicsquote:Op donderdag 10 april 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
Ja, prima potjes allemaal ja. Is ook wel eens anders geweest. Halve finale kunnen ook bijna alleen maar tof worden. Vooral Real heeft altijd een toffe tegenstander nu.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem. Bijzondere CL ronde was dit overigens. Zowaar het kijken waard
Sinds mijn Fifa 2000 spel met Chelsea ben ik altijd voor Chelsea in de CL (quote:Op donderdag 10 april 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, prima potjes allemaal ja. Is ook wel eens anders geweest. Halve finale kunnen ook bijna alleen maar tof worden. Vooral Real heeft altijd een toffe tegenstander nu.
Eigenlijk geen idee waar je precies woont, maar dat wordt voor jou dan nog spannend. Voor je het weet zit je in een Telstar shirt.quote:
Eerder in een ander t-shirt van een dorp.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee waar je precies woont, maar dat wordt voor jou dan nog spannend. Voor je het weet zit je in een Telstar shirt.
quote:
quote:
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Maringo het volgende:
Kent iedereen Flippiee buiten Fok om ofzo?
Dat doe jij toch al?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woont aan de andere kant van de wereld man
same differencequote:
Jaa, met jouquote:
Jaa, prima johquote:
ja hoor. nog wat wijzer geworden gistermiddag?quote:
Mooiquote:Op donderdag 10 april 2014 09:37 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Jaa, prima joh![]()
Alweer druk druk druk..
Kleine die lekker zelf speelt.
Muziekje op en lekker aan de schoonmaak..
Goh, kan niet wachten tot ik van het zomer weer vollop kan werken![]()
Stuur je een DMquote:Op donderdag 10 april 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor. nog wat wijzer geworden gistermiddag?
Wauw, das een lange ruk..quote:Op donderdag 10 april 2014 09:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mooi
Ik moet mezelf entertainen tot half 3 en heb dan pas tentamen
En met GTA Vquote:Op donderdag 10 april 2014 09:43 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Wauw, das een lange ruk..
Nou succes daarmee..
Met Fok! kom je een heel eind toch?
Haha arme cutequote:Op donderdag 10 april 2014 09:45 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nice!![]()
Mijn man heeft het spel verkocht..![]()
En ik speelde het zo graag.. Hahaha!
Heb jij nou iets gehoord van je baan?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor. nog wat wijzer geworden gistermiddag?
Unfquote:Op donderdag 10 april 2014 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb jij nou iets gehoord van je baan?
Volgens mij zijn er wel aardig veel hoor!quote:Op donderdag 10 april 2014 09:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haha arme cute
Een vrouw die GTA V speelt, komt niet echt veel voor
Tevens hier een luecken gif
[ afbeelding ]
ach ja, verder werken en verder zoekenquote:
Ja gelukkig heb je nog een baan idd.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, verder werken en verder zoeken
en hoe is het met jou?
hoe komt dat?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja gelukkig heb je nog een baan idd.
Ja zn gangetje, voel me niet topfit vandaag maar dat gaat wel weer weg
zwanger?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beetje ziek zwak en misselijk.
was maar een vraagquote:
leek me ook niet heel waarschijnlijkquote:
Huh, in de zomer of zoquote:Op woensdag 9 april 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
Roald wanneer laat je ons je huis onveilig maken dan???
Neuh. Godzijdank niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Maringo het volgende:
Kent iedereen Flippiee buiten Fok om ofzo?
Stiekem wel voor wat KLB creds.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wil je niet Braddie zijn beste vriendin zijn?
Maak van die paar maar een heleboelquote:Op donderdag 10 april 2014 11:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad een paar die je niet eens wilt kennen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maak van die paar maar een heleboel.
Ik verveel me ook, dus ik kan je niet helpen.. Huis is schoon, zoon ligt te slapen.. ik ben al helemaal klaar om straks even een mooi stuk te wandelen. Maar dan moet hij wel wakker worden haha!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zucht ik verveel me
Entertain me peasants
Ik ben ook maar even een stukje wezen lopen met mijn hond netquote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik verveel me ook, dus ik kan je niet helpen.. Huis is schoon, zoon ligt te slapen.. ik ben al helemaal klaar om straks even een mooi stuk te wandelen. Maar dan moet hij wel wakker worden haha!
Jou hondquote:Op donderdag 10 april 2014 12:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben ook maar even een stukje wezen lopen met mijn hond net
Jaa hij is echt super liefquote:
Een kooikerquote:
Kloptquote:
Jaquote:Op donderdag 10 april 2014 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopteven kijken of ik nog een foto heb
Mijn ouders hadden een Italiaanse Windhond, Weimaraner en Dwerg Pinscher.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopteven kijken of ik nog een foto heb
Jouw tuin is prima voor een FOK! meetquote:Op donderdag 10 april 2014 12:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een repost, maar deze had ik nog op de laptop staan
Eensquote:Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jouw tuin is prima voor een FOK! meet
Haha maar wil ik al die FOK! kers wel in mijn tuin hebbenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jouw tuin is prima voor een FOK! meet
Hij is altijd vrolijk als je weer thuis komtquote:
Dat zijn mn katten ook als ik thuis kom.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hij is altijd vrolijk als je weer thuis komt
Je moet er mee lopen, dus je zit niet 24/7 met je luie reet op de bank
Dat is niet zo moeilijk.. Dat zijn de meeste dieren welquote:Op donderdag 10 april 2014 12:39 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Omdat ze veel cooler zijn dan mensen.![]()
Wij zijn ook gewoon dierenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.. Dat zijn de meeste dieren wel
Ben je dan niet twee uur te laat om daar aan te beginnen?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zin om eens goed te gaan bieren
Ga ik pas weer doen als ik verhuisd ben dan meteen in het weekend een kratje bier halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zin om eens goed te gaan bieren
Ik heb om half 3 een tentamenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben je dan niet twee uur te laat om daar aan te beginnen?
Oh.. dan begin je morgenochtend?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb om half 3 een tentamen
Morgen weer een tentamenquote:
Daarna beginnen tot je niet meer kan!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Morgen weer een tentamen
Wel de laatste![]()
Ik heb zaterdag avond een etentje, kan ik mooi gaan saufen in de bundesrepublikquote:Op donderdag 10 april 2014 12:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daarna beginnen tot je niet meer kan!
Zuipen tot je moet kruipen!
Ja ook goed. Alleen stoppen met roken gaat lastig haha.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup, daar ook? Hoe is het met je huisje?
Ben je gestopt met roken? Netjes. Ik zou het niet kunnenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook goed. Alleen stoppen met roken gaat lastig haha.
Goed, zaterdag gaat de vloer erin dus nu is het wachten tot woensdag dat ik kan gaan verhuizen.
Nog niet gestopt maar ik rook nu minder dan 5 sigaretten per dag.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je gestopt met roken? Netjes. Ik zou het niet kunnen![]()
Rook je nog jointjes?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog niet gestopt maar ik rook nu minder dan 5 sigaretten per dag.
Alcohol = drugsquote:Op donderdag 10 april 2014 12:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nog nooit jointjes gerooktof uberhaupt soft/hard drugs
Drugsquote:Op donderdag 10 april 2014 12:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nog nooit jointjes gerooktof uberhaupt soft/hard drugs
Ja dat klopt, maar wat ik versta onder drugs zijn hasj wiet xtc etcquote:
heb liever de wodkaquote:Op donderdag 10 april 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mijn glaasje wodka net zo erg als een joint
laatste joint is toch alweer wat jaren geledenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik beideHoewel ik niet vaak en veel drink
Waarom geen hardcorefeest?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:00 schreef Ro-ald het volgende:
Had laatst alleen alcohol gedronken op een hardstylefeest de rest ging aan de pillen.
Pillenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:00 schreef Ro-ald het volgende:
Had laatst alleen alcohol gedronken op een hardstylefeest de rest ging aan de pillen.
Ik vind terror enz te hardquote:Op donderdag 10 april 2014 13:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de hardcore gaat te hard voor mij
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het laatste uurtje op een hardstylefeest draaien ze wel hardcore
Hallonquote:
quote:
mwaquote:Op donderdag 10 april 2014 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Angerfist blijft toch wel de baas in hardcore
Hij en Korsakoff, die 2 wil ik sowieso zien op Fantasy Islandquote:
Korsakoff als afsluiter gezien een keer op Q-Basequote:Op donderdag 10 april 2014 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij en Korsakoff, die 2 wil ik sowieso zien op Fantasy Island!!!! En gelukkig wat ik dan ben. Fack ik ga waarschijnlijk huilen van blijdschap
Ik denk dat Angerfist door veel wel wordt gezien als 'de master of hardcore'quote:
heb nog een gesigneerde korsakoff cd thuisquote:Op donderdag 10 april 2014 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij en Korsakoff, die 2 wil ik sowieso zien op Fantasy Island!!!! En gelukkig wat ik dan ben. Fack ik ga waarschijnlijk huilen van blijdschap
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nog een gesigneerde korsakoff cd thuis
zou kunnen, maar ik denk dat mensen als Evil activities, Tha Playah, Tommyknocker wel net zo goed zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat Angerfist door veel wel wordt gezien als 'de master of hardcore'
Evil Activitiesquote:Op donderdag 10 april 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik denk dat mensen als Evil activities, Tha Playah, Tommyknocker wel net zo goed zijn.
dames doen het trouwens ook goed: Korsakoff, Stephanie, Anime, Amada
cd presentatie geweest in de matrixx. was tof.quote:
als je even geen hardcore wil, ga dan zeker naar crypsis live op de raw stagequote:Op donderdag 10 april 2014 13:19 schreef Amarantha het volgende:
Komen helaas niet op FF. The Playah wel en Paul Elstak haha! *en zoveel meer*
tommyknocker en base alertquote:Op donderdag 10 april 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
► MILLENIUM - HARDCORE FROM 2000 TILL 2010
Endymion
Paul Elstak
Base Alert (Outblast & Catscan)
Ophidian
Tommyknocker
The Viper
Dione
Predator
The Headbanger
Tomcat
The Brotherhood
MC Ruffian
Hier staan we ook veel denk ik
Dan ga ik wel naar de hardstylequote:Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je even geen hardcore wil, ga dan zeker naar crypsis live op de raw stage
luister naar mijquote:Op donderdag 10 april 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar de hardstyleSuperbash Raw en Death Row ben ik amper te vinden denk ik
Ik kom daar sowieso wel terechtquote:
terror heb ik het ook niet zo op.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom daar sowieso wel terechtIk ga alles wel checken, ook op Ground Zero gedaan. Toen vermaakte ik me met pillen op nog best bij terror *vind ik normaal echt niks*
Death Row wil ik echt niet te lang heen maar mijn vriend wilt Dr. Peacock denk ik sowieso zienquote:Op donderdag 10 april 2014 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terror heb ik het ook niet zo op.
zie bij die death row Tieum erbij staan.
eventjes gezien op dominator. wat een takkeherrie.
podium heette daar hong kong violence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |