SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lacht er serieus nog iemand om het Koevermans grapje?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik weet alleen deze nog, narcist als ik ben
[..]![]()
![]()
Ik weet niet meer wie het bedacht heeft, maar het werd gepresenteerd als het alternatief voor mensen die moeite hadden om volzinnen zonderkanker/kk te produceren.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben vooral benieuwd waar het gekonko vandaan komt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik lach er vooral om dat jij er al jaren om zit te zeuren dat het niet grappig isquote:Op woensdag 9 april 2014 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lacht er serieus nog iemand om het Koevermans grapje?![]()
![]()
![]()
Zo is dat. Mensen die dan niet met kanker willen schelden maar toch pittig over willen komenquote:Op woensdag 9 april 2014 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het bedacht heeft, maar het werd gepresenteerd als het alternatief voor mensen die moeite hadden om volzinnen zonderkanker/kk te produceren.![]()
![]()
Ik heb geen idee maar ik heb het woord konko uitgesproken op Forvo.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben vooral benieuwd waar het gekonko vandaan komt.![]()
ja jij bent de benaderingsvraag voor bij een gelijke stand.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Staat er ook een vraag over mij in? Anders telt het niet
hoeveel packs heeft maver geopend?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://nl.forvo.com/word/abdoulay_konko/#frquote:Op woensdag 9 april 2014 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik heb het woord konko uitgesproken op Forvo.
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe geluidje voor meldingen op mijn telefoonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al jaren...quote:Op woensdag 9 april 2014 17:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik lach er vooral om dat jij er al jaren om zit te zeuren dat het niet grappig is![]()
Alsof we al 20 jaar hier aan het posten zijn
![]()
Die post die hij van zichzelf quote was uit 2010 hequote:Op woensdag 9 april 2014 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al jaren...Alsof we al 20 jaar hier aan het posten zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik voorspel dat DSL binnen nu en 5 minuten een post heeft uit 2010 waaruit blijkt dat ik toen al zeurde over het grapje.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die post die hij van zichzelf quote was uit 2010 he![]()
Ik weet er zelf echt heel weinig van die quizvalt me nog vies tegen
https://testmoz.com/70762/studenthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat ben ik niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://nl.forvo.com/word/abdoulay_konko/#fr
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe geluidje voor meldingen op mijn telefoon
http://nl.forvo.com/word/konko/ die van Lindgren.![]()
![]()
Ik voorspel eerder een epistel van 3 pagina's met uitleg en de evolutie van de grap en jouw kritiek daarop.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voorspel dat DSL binnen nu en 5 minuten een post heeft uit 2010 waaruit blijkt dat ik toen al zeurde over het grapje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie gebruikt er nou geen bohh in het dagelijks leven?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
hardop lachen weerquote:Op woensdag 9 april 2014 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
http://nl.forvo.com/word/konko/ die van Lindgren.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had 90% maar 1 had ik moeten weten. De leeftijd van Toefjes weet ik nog steeds niet, die zaalvoetballer ook niet en hoe GJE zijn computer snel houdt.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
https://testmoz.com/70762/student![]()
Die mijn ongelijk bewijst, en zijn standpunt dat het WEL grappig is kracht bij zet.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik voorspel eerder een epistel van 3 pagina's met uitleg en de evolutie van de grap en jouw kritiek daarop.![]()
Ik ben inmiddels 58.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 90% maar 1 had ik moeten weten. De leeftijd van Toefjes weet ik nog steeds niet, die zaalvoetballer ook niet en hoe GJE zijn computer snel houdt.![]()
Vraag 11quote:Op woensdag 9 april 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
https://testmoz.com/70762/student
Ik ''bohhHHHH'' 'm tegenwoordig vet vaak ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?
Feyenoord Rotterdam![]()
Jezus hoe teringlang is die quiz wel niet, ik ben al bij vraag 28
O ja die is bij mij 11, maar die inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze door elkaar.Random volgorde.
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
FOK! FUT
Your score: 38% (15 points out of 40)
Noh
En dan had ik die vraag van het EK nog fout ook.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
koko was datquote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was 'Konko' niet de bijnaam van die gozer detennismaster?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Konko goed komt toch als vervanging voor mensen die met kanker schelden, maar ook omdat die rechtsback van lazio zo 'kk' goed was?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Neh.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was 'Konko' niet de bijnaam van die gozer detennismaster?Kwam van 'een konkogoed team maken' als Konko erin zat.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die mis ik best wel. Als je iets zei wat hem niet aanstond schold hij je gewoon helemaal de tyfusquote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was 'Konko' niet de bijnaam van die gozer detennismaster?![]()
![]()
![]()
Die had ik goed omdat ik redeneerde dat het vast een of ander bronzen paceteam moest zijn omdat er verder nog niks over ds2 in stondquote:Op woensdag 9 april 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
De 'van wie is dit team?'-vraag had ik fout,
Rijst kreeg 'm altijd goed op de kastquote:Op woensdag 9 april 2014 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die mis ik best wel. Als je iets zei wat hem niet aanstond schold hij je gewoon helemaal de tyfus![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Geniaal was dat inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 17:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Rijst kreeg 'm altijd goed op de kastZou wel briljant zijn als ze allebei weer terug kwamen
![]()
![]()
Het was mijn Ajax silver IF team.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die had ik goed omdat ik redeneerde dat het vast een of ander bronzen paceteam moest zijn omdat er verder nog niks over ds2 in stond
Wel weinig over mij in die quiz maar ik was toen alleen maar ontopic aan het posten.![]()
Zelfs over mij gaat een vraagquote:Op woensdag 9 april 2014 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was mijn Ajax silver IF team.
Wel weinig over mij in die quiz maar ik was toen alleen maar ontopic aan het posten.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Er waren heel wat anderen die continu de show stalen.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was mijn Ajax silver IF team.
Wel weinig over mij in die quiz maar ik was toen alleen maar ontopic aan het posten.
Tijd voor een 2014-versie dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er waren heel wat anderen die continu de show stalen.![]()
Maak hem zelfquote:
"Voor hoeveel verkocht ik 18 november de ajax away kit?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maak hem zelf
"Voor hoeveel verkocht ik 18 november de ajax away kit?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 van de 40 goed![]()
waarvan natuurlijk ook de GJE vraag en de Rijst vraag.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Binnenkort bruiloft van een goede vriend van me..niet normaal hoe ze dat allemaal gepland hebben. Echt 0 ruimte voor spontaniteit..het is net alsof het een royal wedding is gewoon. We moeten nog net niet vooraf aangeven hoe laat we een plas- en poeppauze willen houden die dag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maak hem zelf
"Voor hoeveel verkocht ik 18 november de ajax away kit?"Het kost teveel tijd om die posts allemaal bij langs te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hadden even een melancholisch momentje straks.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor de 100e keer... Wie maakt er een nieuwe? Ik stem op Lind.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We hadden even een melancholisch momentje straks.![]()
Ik heb nu al medelijden met die vriend van je. Die heeft waarschijnlijk helemaal niks te zeggen thuisquote:Op woensdag 9 april 2014 17:48 schreef Tim86 het volgende:
Binnenkort bruiloft van een goede vriend van me..niet normaal hoe ze dat allemaal gepland hebben. Echt 0 ruimte voor spontaniteit..het is net alsof het een royal wedding is gewoon. We moeten nog net niet vooraf aangeven hoe laat we een plas- en poeppauze willen houden die dag
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat sowieso ja. En we moeten godverredomme halverwege ook nog omkleden van een pak naar black tiequote:Op woensdag 9 april 2014 18:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met die vriend van je. Die heeft waarschijnlijk helemaal niks te zeggen thuis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. En we moeten godverredomme halverwege ook nog omkleden van een pak naar black tie
en we mogen geen foto's van het bruidspaar op social media plaatsenquote:
Blijkbaar heeft Privé de rechten ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha dat zouden ze tegen mij moeten zeggenquote:Op woensdag 9 april 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en we mogen geen foto's van het bruidspaar op social media plaatsen
Blijkbaar heeft Privé de rechten ofzo
Ik zou echt heel de dag trollen
Echt erg dit. Is mijn eerste echte bruiloft (los van mijn kindertijd). Ik weet dat het niet zoals in Hollywood gaat, maar dit...quote:Op woensdag 9 april 2014 18:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha dat zouden ze tegen mij moeten zeggen
Ik zou echt heel de dag trollen
Komend weekend vrijgezellenweekend though..heb jij nog wat pilletjes die we in zijn bier kunnen dumpen voor wat Hangover taferelen wellicht?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja hoor. En ook wat ander spul als je wilt.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt erg dit. Is mijn eerste echte bruiloft (los van mijn kindertijd). Ik weet dat het niet zoals in Hollywood gaat, maar dit...
Komend weekend vrijgezellenweekend though..heb jij nog wat pilletjes die we in zijn bier kunnen dumpen voor wat Hangover taferelen wellicht?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Liggen er nog steeds van die tassen vol onder je bed ja?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja hoor. En ook wat ander spul als je wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laat me raden: Komen zeker uit Oss?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en we mogen geen foto's van het bruidspaar op social media plaatsen
Blijkbaar heeft Privé de rechten ofzo![]()
Niet allebeiquote:
Maar ik zie hier ook wel wat reallife soap materiaal in ja. Plausibel. Nog meer volk uit OssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Liggen er nog steeds van die tassen vol onder je bed ja?Maar nee, geen tassen vol. Alleen eigen gebruik tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest eens weten hoe vaak ik dit nog te horen krijg (en ga krijgen) in mijn vriendengroep en familie
Mijn broertje deed het ook zo. Zijn vrouw is een controlefreak, het draaiboek moest tot op de minuut kloppenquote:Op woensdag 9 april 2014 17:48 schreef Tim86 het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snap het ook echt niet. Laatst zat hij nog af te geven op een andere bruiloft waar het er precies zo aan toe ging en nu hebben ze ineens zelf alles omgegooid om er ook zoiets van te makenquote:Op woensdag 9 april 2014 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn broertje deed het ook zo. Zijn vrouw is een controlefreak, het draaiboek moest tot op de minuut kloppen
Hele uitnodiging ook geschreven vanuit een andere persoon..had zo de bruiloft van DE BONDSCOACH kunnen zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gaat hij ookquote:Op woensdag 9 april 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet. Laatst zat hij nog af te geven op een andere bruiloft waar het er precies zo aan toe ging en nu hebben ze ineens zelf alles omgegooid om er ook zoiets van te maken
Hele uitnodiging ook geschreven vanuit een andere persoon..had zo de bruiloft van DE BONDSCOACH kunnen zijn.
?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Na zijn huwelijk niet meer denk ikquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Scherm van m'n telefoon aan diggelenKost me weer een godsvermogen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
Modric daar is logischer dan Rakitic eigenlijk
Maar anders kan idd Coentrao LB ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sukkelquote:Op woensdag 9 april 2014 18:38 schreef Reemi het volgende:
Scherm van m'n telefoon aan diggelenKost me weer een godsvermogen.
heb dat echt nog nooit gehad
![]()
![]()
Had nog veel spelers in mijn club dus dacht maak er maar eens een team van.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Modric daar is logischer dan Rakitic eigenlijk
Maar anders kan idd Coentrao LB ook.
Zo ook de CAM Modric.![]()
CAM Modric heeft ook genoeg chem op CMquote:Op woensdag 9 april 2014 18:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Had nog veel spelers in mijn club dus dacht maak er maar eens een team van.
Zo ook de CAM Modric.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Ginkeltje
Best aardige stats though.
Al kan dit ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Oeps
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn echt ziek ja, al stelt de upgrade tov de SIF, as usual, ook niet heel veel voorquote:Op woensdag 9 april 2014 19:14 schreef Reemi het volgende:
Die stats van James![]()
http://wefut.com/en/player/13861
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valt me nog mee hoor, aardig wat +4 en +5.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn echt ziek ja, al stelt de upgrade tov de SIF, as usual, ook niet heel veel voor
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Tijdje geleden dit gemaakt.
Depaai stond op 40 uit 33 uit andere teams maar is een beetje stilgevallen en heeft er nu 50 uit 50. Choupo daarentegen![]()
Had er uit de vorige 51 wedstrijden 58 en staat nu op 88 uit 68. Echt een god![]()
Ben er ook achter dat middenvelders met mid/mid en high/high aan de buitenkanten het beste werkt in 433, zowel in 433(3), (4), als de normale.![]()
Dan baal je echtquote:
Een keer Ronnie gebruiken dit jaar lijkt me wel leuk, maar hij blijft te duur voor mij. Als hij onder 1.5m duikt probeer ik het wellicht nog, maar met deze prijzen...mehhh. Dan hou ik het wel bij Hazard, die verkoop ik sowieso pas als zijn TOTS er is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb hem een paar keer in een pack gehad..beste verkoop was 150c. Meestal lukte 200c BIN al nietquote:Op woensdag 9 april 2014 19:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat pauperding altijd zo duur?
Dan heb ik denk ik wel 35k bij elkaar gediscard..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja ik kan nu welquote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand een potje snel, voor de wedstrijd?
redden we net
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze lijkt op die chick van Social Club. Of is het ze ook?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jup hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze lijkt op die chick van Social Club. Of is het ze ook?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik zou wel eens willen weten hoe ik kan streamen met me xbox one. Morgen ga ik wat packs openen. wil wel eens wat streamen ofzo. Heb me alleen nog niet verdiept hoe we dat moeten doen![]()
http://www.tomsguide.com/(...)-one,news-18472.htmlquote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe ik kan streamen met me xbox one. Morgen ga ik wat packs openen. wil wel eens wat streamen ofzo. Heb me alleen nog niet verdiept hoe we dat moeten doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je moet een account aanmaken op twitch.tv, dan de app downloaden op de xbox one (Twitch heet die) en dan staat er broadcast links in het menu van de app als je deze aanklikt dan kan het niet missenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe ik kan streamen met me xbox one. Morgen ga ik wat packs openen. wil wel eens wat streamen ofzo. Heb me alleen nog niet verdiept hoe we dat moeten doen![]()
Cool, ik ga morgen maar eens en keer fifa points aanschaffen en flink wat packs openenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.tomsguide.com/(...)-one,news-18472.html![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cool, ik ga morgen maar eens en keer fifa points aanschaffen en flink wat packs openen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je heb t voor nederlandse begrippen goed dicht zitten ouwe.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het team speelde echt kut Tim kon niet omgaan met Kaka op die positie. Is niet sterk genoeg voor die positie![]()
quote:![]()
![]()
Laat maar weten wanneer je gaat streamen.
Is goedquote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat maar weten wanneer je gaat streamen.. Hopen of TIF Rodriguez of IF Mata of IF Pepe
![]()
Kaka was de enige positie die vast stond..kan ik ook niets aan doenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het team speelde echt kut Tim kon niet omgaan met Kaka op die positie. Is niet sterk genoeg voor die positie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of gewoon een legend. Of Ronnie. Of Messi. Of Ibra. Of Neymar. Of Ribery. Of Robben. Of..of..quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is goed. Hopen of TIF Rodriguez of IF Mata of IF Pepe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Suarez wat gebeurt er?
Sorry voor de lelijke goal. Dubbele rebound
de verbinding is verbroken bij je zegt hij. weet het niet. maar gefeliciteerd in ieder geval
die eerste van je was echt lelijkverder kan ik er echt weinig mee die speelstijl van jou.
#FreeTrapz![]()
ragequit jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef FCsuarez het volgende:
de verbinding is verbroken bij je zegt hij. weet het niet. maar gefeliciteerd in ieder geval
Ik zit nog gewoon in FUT andersquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef FCsuarez het volgende:
We spelen hem binnekort wel over andersi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen probleem heb nu dat team wat ik poste gemaakt en ga die proberen na de wedstrijd.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kaka was de enige positie die vast stond..kan ik ook niets aan doen![]()
![]()
nee man gewoon 2-1 voor jou. zit toch al kort in de tijd. had 1 schot op doel, 2-2 was ver wegquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon in FUT anders
We spelen hem binnekort wel over anders
#FreeTrapz![]()
Hopen op Atletico, maar zonder Turan en Diego Costa.. ze zullen de 0 moeten houden om door te gaan denk ik.![]()
Barca met die baggerdefensie zie ik de 0 ook niet houden.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Hopen op Atletico, maar zonder Turan en Diego Costa.. ze zullen de 0 moeten houden om door te gaan denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik krijg ze bijna niet weg voor 400 dus is een toevalstreffer denk ikquote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef FCsuarez het volgende:
voor Potsie, duurt niet lang meer hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het prima. Het was wel echt een zaadpartij zeg. Niks lukte, alleen achterin was het aardig. Dat Engelaar de matchwinner is met 2 goals zegt genoegquote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee man gewoon 2-1 voor jou. zit toch al kort in de tijd. had 1 schot op doel, 2-2 was ver weg
vind het altijd zo irritant als het middenveld er zo kort bovenop zit, ben je bijna genoodzaakt om de lange bal te gaan spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Het was wel echt een zaadpartij zeg. Niks lukte, alleen achterin was het aardig. Dat Engelaar de matchwinner is met 2 goals zegt genoeg
jij hebt vast veel LB+Y'ers tegen je
#FreeTrapz![]()
gol atleti
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okquote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Hopen op Atletico, maar zonder Turan en Diego Costa.. ze zullen de 0 moeten houden om door te gaan denk ik.![]()
![]()
![]()
#FBLENO
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
dafuq Rooney..dikke kans hoor. Hij had het alleen niet doorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaha valt mee. Je kan iig beter de pass eruit halen op het middenveld dan afwachten of je verdedigers hem pakkken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind het altijd zo irritant als het middenveld er zo kort bovenop zit, ben je bijna genoodzaakt om de lange bal te gaan spelen.
jij hebt vast veel LB+Y'ers tegen jei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
jezusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Barca wordt geraped.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iets met een zwaluw en zomerquote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef FCsuarez het volgende:
voor Potsie, duurt niet lang meer hoor![]()
[ afbeelding ]
Atletiwat een start van de wedstrijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lijkt DS2 wel, alleen maar aan het incasseren.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
bereid je maar voor volgende keer ga ik je gewoon LB+Y spammen met je kut middenveldquote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha valt mee. Je kan iig beter de pass eruit halen op het middenveld dan afwachten of je verdedigers hem pakkken.
#FreeTrapz![]()
HAHA! JBGSquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bereid je maar voor volgende keer ga ik je gewoon LB+Y spammen met je kut middenveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
5 verkochtquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets met een zwaluw en zomer
Atletiwat een start van de wedstrijd
het is in ieder geval al lente dan
en de winter is over.
en dan ook nog 1 uur nadat nieuwe TOTW uit isquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
HAHA! JBGSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IWH IBGS
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
5 verkochthet is in ieder geval al lente dan
en de winter is over.
en dan ook nog 1 uur nadat nieuwe TOTW uit is
[..]
kloptIWH IBGS
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bayern lucky hier zeg..waren Valencia compleet kwijtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
5 verkochthet is in ieder geval al lente dan
en de winter is over.
en dan ook nog 1 uur nadat nieuwe TOTW uit is
[..]
kloptIWH IBGS
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
wtf zeg hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die panna. Zo mooi en gelijk functioneelquote:Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt wel vaak op zijn gat zeg![]()
Maar technisch zo ontzettend goed
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prachtige actie inderdaad. Bijna elke aanname is ook perfectquote:Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die panna. Zo mooi en gelijk functioneel![]()
Dat heeft Iniesta normaal ook. Maar vanavond nog niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtige actie inderdaad. Bijna elke aanname is ook perfectNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Strontsaai, gebeurt niks. Man U wel 2x echt net buitenspel, 1x daardoor goal afgekeurd en 1x daardoor geen pingel (was hands). Bayern non stop de bal, maar supertraag en geen enkele kans.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef el-blanchito het volgende:
Kijkt iemand Bayern? Hoe gaat het daaro?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt iedere aanval van Bayern gaat over rechts bij Robben, maar die is veel te voorspelbaar. En de paar keer dat Ribery de bal krijgt struikelt hij eroverheen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
maver al een nieuwe IF in een pack ?
waar zijn de goede ouwe dagen dat er hier op woensdag nog wel eens packs gepost werden
#FreeTrapz![]()
Eerste grote kans Bayern nu, Robben egoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De laatste keer dat ik Barca zo slecht heb zien spelen deed Michael Reiziger nog mee
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De laatste keer dat ik Barca zo slecht heb zien spelen deed Michael Reiziger nog mee![]()
Halve finale vorig jaar gemist?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De laatste keer dat ik Barca zo slecht heb zien spelen deed Michael Reiziger nog mee![]()
Toen werden ze echt overklast. Dat is nu imo niet het geval, ze bakken er zelf gewoon niks van.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
POTS jouw glazen bol laat het wel vaker afweten he, misschien eens een nieuwe vragenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen werden ze echt overklast. Dat is nu imo niet het geval, ze bakken er zelf gewoon niks van.
#FreeTrapz![]()
Ik ben pas jarig in augustusquote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
POTS jouw glazen bol laat het wel vaker afweten he, misschien eens een nieuwe vragen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vraag je hem tegelijk met FUT 15quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben pas jarig in augustusdan doet de webapp het misschien ook weer.
#FreeTrapz![]()
Zou hij hier ook posten? Kieft post hier onder de naam Litmanen in ieder geval.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zie wel overeenkomstenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou hij hier ook posten? Kieft post hier onder de naam Litmanen in ieder geval.
#FreeTrapz![]()
allebei te veel coke gesnoven ja'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En ik ben nog wel zo positief vandaagquote:Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou hij hier ook posten? Kieft post hier onder de naam Litmanen in ieder geval.![]()
Overigens is Kieft wel een baas dus het kan goed kloppen![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
Schitterende kool van coce () trouwens
![]()
![]()
Ik snap niet dat CR7 niet zwaar verongelijkt is dat Cavani, Messi, RVP en Ribéry wel mogen praten, en de grote CR7 nietquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh... Ik heb nog lekkere Spaanse ham in mijn koelkast liggen. Past prima bij deze pot
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fypquote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb me toch een gruwelijke Spaanse ham gehaald. God wat lekker![]()
Ik heb nog chips liggen.. past ook prima bij deze pot.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohh... Ik heb nog lekkere Spaanse ham in mijn koelkast liggen. Past prima bij deze potSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog chips liggen.. past ook prima bij deze pot.Welke smaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat was 'm jaquote:
Maar ik wist nog niet dat hij zo lekker was, proef hem nu pas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hihiquote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef ThadCastle het volgende:
Ik eet nooit tijdens lesbische pornofilmpjes, jullie dus wel..
apart![]()
omg Evra..ziekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtff'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hahahaha meteen 1-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
typisch FIFA dit ook, meteen na de goal een tegengoalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wil je nu beweren dat EA een goed product heeft gemaakt ?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Tim86 het volgende:
typisch FIFA dit ook, meteen na de goal een tegengoalPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
que
Ik zit weer eens met mijn harses in de schoolboeken op het verkeerde moment.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
superduperrealismequote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wil je nu beweren dat EA een goed product heeft gemaakt ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fobie voor cl wedstrijden als je de volgende dag een tentamen hebt?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
que
Ik zit weer eens met mijn harses in de schoolboeken op het verkeerde moment.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
rooney
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee hoor, ik dacht alleen even verstandig te zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fobie voor cl wedstrijden als je de volgende dag een tentamen hebt?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zit te Hot or Notten. Zoveel lekkere chicks maar voorlopig sta ik nog op 0 mensen die me hebben geliked.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
que
Ik zit weer eens met mijn harses in de schoolboeken op het verkeerde moment.![]()
't komt wel goed schatjequote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit te Hot or Notten. Zoveel lekkere chicks maar voorlopig sta ik nog op 0 mensen die me hebben geliked.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
niet diezelfde foto die je toen op skype had toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit te Hot or Notten. Zoveel lekkere chicks maar voorlopig sta ik nog op 0 mensen die me hebben geliked.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nu niet meer. Ik heb een nieuwe foto gemaakt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet diezelfde foto die je toen op skype had toch?![]()
Huh? Ik krijg een speler in een pack als duplicate maar hij staat niet in mijn club?
Dirkie Kuyt doet het toch![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ik heb een nieuwe foto gemaakt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
haha Pinto pakt hem ook echt per ongeluk. Goed verdedigen wel. Alsof ze de verkeerde speler hadden geselecteerdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Snap niet dat er mensen fan kunnen zijn van zo'n kut club als Bayern dan moet je wel niet goed bij je hoofd zijn![]()
bij je paaseiquote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet dat er mensen fan kunnen zijn van zo'n kut club als Bayern dan moet je wel niet goed bij je hoofd zijnhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mandzukic 12 volleyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
RobbennnnnnnnnnnnnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Brb, even een klootvioolsolo spelenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ik heb een nieuwe foto gemaakt.![]()
![]()
BOOOOHHHH!! LINDGRENS FAVO SPELER SCOORT.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geile pic trouwens.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ik heb een nieuwe foto gemaakt.
en dat meen ikRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
uff NeymarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geile pik trouwens.
en dat meen ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat bedoelde ik ook natuurlijk.quote:
Jij snapt mij, broeder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik las je post ook met Kim Holland accent in mijn hoofdquote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook natuurlijk.
Jij snapt mij, broeder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb hem nu pas veranderd.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Prima foto, DS2. Stukken beter dan je vorige.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik las je post ook met een pik in mijn hoofd![]()
![]()
Waar de mond vol van is hè..oh wacht..hoe ging het ook alweerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'm allang op je facebook gespot.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar de mond vol van is hè..oh wacht..hoe ging het ook alweer
Ik weet het niet precies, maar iets stroomde over.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar de mond vol van is hè..oh wacht..hoe ging het ook alweer![]()
Dit.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'm allang op je facebook gespot.
Zal er wel een van Atletico worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Hopen op een muller motm of mandzukic motm
Edit: oh nee. EA ziet centjes. MotM Robben it is
Jap daar zijn de Mavers van deze wereld gevoeliger voor iddquote:Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zal er wel een van Atletico worden.
Edit: oh nee. EA ziet centjes. MotM Robben it isBarca
![]()
![]()
![]()
MOTM Courtois. Keek die paar kansen van Barca knap naast.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Maver24 het volgende:
Motm Koke is ook leuk hoor maar niet echt bijzonderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Real - Bayern lijkt mij de leukste finalequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kieft is raaaaaaaaaaaaaaaazend
Net maver als de webapp weer eens niet werkt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De regel dat je niet mag spelen tegen je werkgever is niet geldig in Europese duels toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea - Atletico, Atletico zonder ThibautAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oja idd:quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De regel dat je niet mag spelen tegen je werkgever is niet geldig in Europese duels toch?
http://www.dailymail.co.u(...)e-quarter-final.html![]()
te laat hahaaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef DutchSL het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)e-quarter-final.html![]()
Dat ben ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie is Frans van Knal? Die voegt mij net toe op FB.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar mijn vrienden mogen Frans van Knal zeggen. Of Fransie Fransie.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna geloven maar jij heet Tim.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit nog een snoepje onder, als er nou zo'n vies wijf onder zat dan was het natuurlijk echt disturbingquote:![]()
![]()
Die er onder zit is nog veel lekkerder.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zit nog een snoepje onder, als er nou zo'n vies wijf onder zat dan was het natuurlijk echt disturbing
Is het wel echt? Geen cgi ofzo? Anders laat ik zon ding maken van ds2, inclusief die tetten. Lekker bankie overvallen enzo.quote:![]()
Sarcasme, stelletje sheldons.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het wel echt? Geen cgi ofzo? Anders laat ik zon ding maken van ds2, inclusief die tetten. Lekker bankie overvallen enzo.
Of ben ik nou zelf een Sheldon?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moah moah moah Thiebaut ik moet schreeuwen want de microfoon doet het niet. Moah moah moah.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef ThadCastle het volgende:
Courtois spreek je aan met u, goedzo tom
Is ook Vlaams.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doen die NOS gasten altijd als ze tegen een Belg spreken (je praat ook niet tegen een Belg, je spreekt)quote:Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef ThadCastle het volgende:
Courtois spreek je aan met u, goedzo tom![]()
Een Belg moet je afblaffen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doen die NOS gasten altijd als ze tegen een Belg spreken (je praat ook niet tegen een Belg, je spreekt)
sorry TimRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lap zegquote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een Belg moet je afblaffen.
sorry TimAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: