abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150953707
Sammi wat een kuthoer ook, nu helemaal doodschoppen dat wijf :r :r
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_150957110
khad carl precies ook wel willen bezig zien , debbie binnenkort zwanger ?
  maandag 23 maart 2015 @ 19:12:12 #93
439688 Queen_Fay
one of a kind
pi_150957565
Kan Mandy terug komen om Sammi in coma te rijden met de auto? :{w
  maandag 23 maart 2015 @ 19:38:52 #94
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150958774
Haha, zeker te weten dat iemand door het lint gaat en Sammi of zwaar mishandeld of gewoon dood maakt.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  dinsdag 24 maart 2015 @ 01:19:16 #95
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150972340
Hoofdplot voor S6 wordt dus de teenage pregnancy van Debs. :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 24 maart 2015 @ 06:13:49 #96
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150973054
Mickey is gonna kill Sammy, Ian komt vrij en Mickey gaat de bak in..
pi_150974439
Nou, dit had van mij niet gehoeven hoor, werd sowieso al gek van Ian, zat geen verandering/verbetering in, ging nergens heen. En dan eindelijk hebben ze nog wat fun en dan dit.

Had echt verwacht dat na vorige week Sammi eindelijk weg zou zijn, komt dit er nog bij, echt de grootste verpester van het hele seizoen.

En had me ook verheugd om Carl te zien. Ik wil nog wel door kijken, maar deze ep + dat Jimmy terug kwam en toen oh nee toch niet, was voor m'n vriendin in ieder geval einde Shameless.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:12:52 #98
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150988137
Seizoen heeft nog maar een paar afleveringen, kijk ff hoe het gaat.. Ook wel zuur trouwens hoe Lip even tussen neus en Lip door zijn semi-relatie naar de wolven gooit..
  dinsdag 24 maart 2015 @ 17:27:42 #99
439688 Queen_Fay
one of a kind
pi_150990602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:15 schreef JDx het volgende:
Nou, dit had van mij niet gehoeven hoor, werd sowieso al gek van Ian, zat geen verandering/verbetering in, ging nergens heen. En dan eindelijk hebben ze nog wat fun en dan dit.

Had echt verwacht dat na vorige week Sammi eindelijk weg zou zijn, komt dit er nog bij, echt de grootste verpester van het hele seizoen.

En had me ook verheugd om Carl te zien. Ik wil nog wel door kijken, maar deze ep + dat Jimmy terug kwam en toen oh nee toch niet, was voor m'n vriendin in ieder geval einde Shameless.
Ik vind juist dat ze de hele bipolaire verhaallijn echt heel goed doen, echt heel realistisch: eerst manie, dan ernstige depressie, dan hypomanie maar ook gemixte periodes van hypomanie en snel agressief door elkaar, de psychose, ontkenning, plus de bijwerkingen van de medicijnen & automutilatie...

Ik vind het idd ook jammer dat Carl niet in deze aflevering zat, hij is echt mijn favoriet dit seizoen samen met Svetlana die Rus :P

Wat ze met Jimmy/Steve gedaan hebben vind ik maar jammer. Waarom zo'n dramatische terugkeer als hij geen waarde toevoegt en gelijk weer weggaat? :N
pi_150991009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Luuksor het volgende:
Seizoen heeft nog maar een paar afleveringen, kijk ff hoe het gaat.. Ook wel zuur trouwens hoe Lip even tussen neus en Lip door zijn semi-relatie naar de wolven gooit..
En de kans op een baantje bij d'r pa

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef Queen_Fay het volgende:

[..]

Ik vind juist dat ze de hele bipolaire verhaallijn echt heel goed doen, echt heel realistisch: eerst manie, dan ernstige depressie, dan hypomanie maar ook gemixte periodes van hypomanie en snel agressief door elkaar, de psychose, ontkenning, plus de bijwerkingen van de medicijnen & automutilatie...

Ik vind het idd ook jammer dat Carl niet in deze aflevering zat, hij is echt mijn favoriet dit seizoen samen met Svetlana die Rus :P

Wat ze met Jimmy/Steve gedaan hebben vind ik maar jammer. Waarom zo'n dramatische terugkeer als hij geen waarde toevoegt en gelijk weer weggaat? :N
Die laatste 2 precies inderdaad. M'n vriendin is Bulgaarse en die kan bijna al dat Russische gescheld ook verstaan, meestal houdt ze niet van die stereotype "hoeren uit het oostblok", maar deze vond ze geweldig. Wifely duties :')

Maar die manie zal realistisch zijn, maar elke week hetzelfde is niks. Aan de pillen, van de pillen af, het voegt weinig toe, had ie beter even in een inrichting kunnen blijven. En Sammi... :N
pi_150991297
Die verhaallijn van Fiona die nu weer eens die eigenaar van de diner gaat fokken boeit mij echt niet, ben sowieso haar liefdesleven nu wel zat.
pi_150991747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Die verhaallijn van Fiona die nu weer eens die eigenaar van de diner gaat fokken boeit mij echt niet, ben sowieso haar liefdesleven nu wel zat.
Eigenaar van die diner boeide vanaf aflevering 1 al niks, dacht dat hij er alleen ff zou zijn in ep1, zo van, ze flirt nog steeds met iedereen, welkom in seizoen 5.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:26:54 #103
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150992082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Luuksor het volgende:
Die meid was inderdaad niet happy maar ik ben er niet zo zeker van dat zijn relatie nu gelijk naar de knoppen is. Zij loopt ook dingen uit te spoken met aan kamergenootje dus ze lijken wel wat openheid te hebben in de relatie.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:42:49 #104
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150992560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:26 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Die meid was inderdaad niet happy maar ik ben er niet zo zeker van dat zijn relatie nu gelijk naar de knoppen is. Zij loopt ook dingen uit te spoken met aan kamergenootje dus ze lijken wel wat openheid te hebben in de relatie.
Behalve de opmerking dat ze de auto ineens weer terug wilde hebben....
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:11:22 #105
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150996537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:42 schreef MrStock het volgende:

[..]

Behalve de opmerking dat ze de auto ineens weer terug wilde hebben....
Daar doelde ik ook op met dat ze niet zo happy was met Lip. Maar daar uit concluderen dat Lip zijn relatie gelijk weggegooid heeft is denk ik een te grote sprong.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')