Daar ben ik t toch niet geheel mee eensquote:Op woensdag 9 april 2014 15:57 schreef LeBeau het volgende:
Het uitleggen van een grap is vooral wat sip voor degene die de grap maakte, niet zozeer voor degene die hem niet direct snapte.
SORRY DIRKJE.
Ik zag het wel, maar snapte het niet!!quote:Op woensdag 9 april 2014 15:56 schreef LeBeau het volgende:
DIRKJE, ZAG JE M'N ANAGRAM? ZAG JE WAAR HET EEN ANAGRAM VOOR WAS? ZEG FF
Ik verslikte me.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:00 schreef wonderer het volgende:
Trouwens ik wist niet dat Maik de Boer homo was.
Ik wilde zeggen "Maar een goede grap is altijd leuk/komt altijd aan!" maar toen las ik terug om te kijken over welke specifieke grap het ging, en tja, die was toch wel erg goed.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik t toch niet geheel mee eens
Kan beide kanten opHet kan idd een slechte grap geweest zijn, of de ontvanger kan hem gewoonweg niet snappen.
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "Maar een goede grap is altijd leuk/komt altijd aan!" maar toen las ik terug om te kijken over welke specifieke grap het ging, en tja, die was toch wel erg goed.
Agreedquote:Op woensdag 9 april 2014 16:09 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb echt absoluut geen gaydar, maar bij Maik de Boer begon er bij mij toch echt direct iets te loeien. Dat vind ik echt een "Geen twijfel mogelijk" gevalletje.
Ik heb een hele leuke foto van TMM als paasei, maar ik weet niet of ik m plaatsen magquote:
quote:
Dat was de uitzondering die de regel bevestigt ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Agreed
Al had ik dat bij Rudolph van Veen ook
Het is toch eigenlijk compleet van de zotten dat dit de mensen zijn in dit land die ons op TV komen vertellen hoe we eruit zouden moeten zien?quote:
Terwijl ze er zelf uitzien als een clown.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:13 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk compleet van de zotten dat dit de mensen zijn in dit land die ons op TV komen vertellen hoe we eruit zouden moeten zien?.
DIRKJE VERTEL DAN!quote:
Ik antwoord me sufquote:
Sorry!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |