Hangt van de biertjes af.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
Zat zijn na 3 biertjesWaar is de tijd
Eh, tijden veranderen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik denk ook stiekem dat die tijden voorlopig wel een beetje voorbij zijn gewoon.
Jupquote:
De hele week al voor 22.30 in bed. What are this?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupGing gisteren om 21.30 naar bed. What. the. fuck.
En ik was er blij om
Oudje.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook heul niet erg. Maar ik word ook 33 dit jaar natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De hele week al voor 22.30 in bed. What are this?(Op zondag na, want herhaling van F1 kijken)
Dat lukt me dus nog steeds nietquote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En dan gewoon fit om 7u opstaan e.d.
![]()
Nah, opstaan blijft een uitdaging. Maar dat is het altijd al geweest.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En dan gewoon fit om 7u opstaan e.d.
![]()
Sinds ik de 90 minutes rule hanteer; merk ik wel dat ik fitter op staquote:Op donderdag 10 april 2014 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat lukt me dus nog steeds nietIk ga wel elke dag rond half 11/11 uur naar bed en zet een wekker op half 8, maar kan niet zeggen dat ik dan ook meteen echt fit ben of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ze steken daadwerkelijk uit en mijn hand ligt dus de hele dag te motorboaten
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah deze wou ik nog even delen ! Cadeautje gekregen van mijn collega
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ze steken daadwerkelijk uit en mijn hand ligt dus de hele dag te motorboatenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ze steken daadwerkelijk uit en mijn hand ligt dus de hele dag te motorboaten
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ze steken daadwerkelijk uit en mijn hand ligt dus de hele dag te motorboaten![]()
![]()
Jij zegt enge dingenquote:
Sorry, het was de aids die sprakquote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij zegt enge dingenIk ben zwaar ontgoocheld
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja tochquote:
is de aannemer er dan ook fulltime? Want dan gaat het snel hoor!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tochBlij dat het voorlopig allemaal goed opschiet! We zitten nu zelfs iets voor op onze planning
Nog een weekje werken en dan 2 weken vrij en SLOOP ALLES
Blij dat papa en schoonpa dan ook mee komen helpen; scheelt toch ook weer
Jup praktisch welquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is de aannemer er dan ook fulltime? Want dan gaat het snel hoor!
Die basis leggen duurt ff en het afwerken ook, maar de fase tussen "Pui er uit" en "dak dicht" is echt in een poep en een scheet voorbij, daar houden ze echt wel rekening mee
En fijn dat d'n ont er weer even is
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhh !I be happy! Cif kwam gisteren thuis met de hont
Aannemer is een weekend weg en is er pas dinsdag weer; dus hont mag mooi ook een lang weekend bij ons doorbrengen![]()
En volgende week woensdag gaat onze tusssenmuur er uit. Gaat aannemer een doek ophangen om de kou buiten te houden. Dat klinkt echt fantastischWow! Gaat hard! Verbouwen is leuk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog welquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wow! Gaat hard! Verbouwen is leuk he?
Och, justeat vult ook de maag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nu nog welAls de keuken er eenmaal uit is; iets minder vrees ik
Lol kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, justeat vult ook de maag.
(ik moest na de eerste verbouwing echt weer wennen aan groente)
Dus jij zo een driegangenmenu koken op:quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol kan het me voorstellenJa vrees voor velen dominos en friet
Paps brengt wel zijn campingspitje mee voor enig 'normaal' eten![]()
Het is een 2pits !quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus jij zo een driegangenmenu koken op:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is een 2pits !Minimaal 7 gangen dus
Dat worden zeker culinaire hoogstandjes danquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is een 2pits !Minimaal 7 gangen dus
Damn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff, het leed dat broertjes die op zichzelf willen heet... Hij kan niet gewoon op zichzelf, dus moeten we een woonindicatie aanvragen voor extra begeleiding. En daarvoor moet hij op weet ik hoeveel verschillende vlakken getest worden. En wat ooit al getest is moet opnieuw want dat is allemaal te oud.
Ja want misschien is ie inmiddels wel gewoon genezen
Stomme eikels daaro
Ja, of het is erger geworden? Ik snap wel dat het belastend is, maar ik snap ook wel dat ze een goed beeld moeten hebben van zijn situatie om hem ook de juiste begeleiding te kunnen geven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff, het leed dat broertjes die op zichzelf willen heet... Hij kan niet gewoon op zichzelf, dus moeten we een woonindicatie aanvragen voor extra begeleiding. En daarvoor moet hij op weet ik hoeveel verschillende vlakken getest worden. En wat ooit al getest is moet opnieuw want dat is allemaal te oud.
Ja want misschien is ie inmiddels wel gewoon genezen
Stomme eikels daaro
Luie flikkersquote:From: noreply@rabo.com
To: Recipients (noreply@rabo.com)
Geachte klant,
Onlangs heeft onze gegevens blijkt dat uw ING Bank rekening mogelijk gemaakt door een derde partij illegale binnenkomst.
De veiligheid van uw rekening is onze primaire zorg, daarom besloten om toegang tot uw rekening tijdelijk te beperken. Om volledige toegang tot uw rekening moet u uw gegevens te herstellen om te bevestigen.
Hij heeft er al een paar onderzoeken op zitten over zijn huidige situatie en de zorgbehoefte. Wat ze nu willen is specifiek de diagnose autisme. Maar die moet wel recent zijn. Alsof je je standaard om het jaar ff laat testen of zoquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, of het is erger geworden? Ik snap wel dat het belastend is, maar ik snap ook wel dat ze een goed beeld moeten hebben van zijn situatie om hem ook de juiste begeleiding te kunnen geven.
Hopelijk vindt hij snel iets!
Van de zeikwijven verlost.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:04 schreef Diconnected het volgende:
ZOMG INEENS VELEN LEVEN HIER wat are this![]()
en wat ben ik blij om weer thuis te zijnik heb nog nooit zo'n kut tijd gehad in Londen als deze week
Waarom was het zo erg dan? Heb wel een berg FB foto's voorbij zien komenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:04 schreef Diconnected het volgende:
ZOMG INEENS VELEN LEVEN HIER wat are this![]()
en wat ben ik blij om weer thuis te zijnik heb nog nooit zo'n kut tijd gehad in Londen als deze week
Dat ja ,waarom was het zo erg? Londen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom was het zo erg dan? Heb wel een berg FB foto's voorbij zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |