Tofquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is ze:
[ afbeelding ]
Kan niet missen. Lekker dromerig. Heeft helemaal niet door dat er een foto wordt gemaakt en let dus simpelweg niet op. In tegenstelling tot DS2. Opposites attract, 1+1=2, 21=5. Sukkel voor de liefde, koning in de marketplace.
Ik zou nog eerder zeggen: ik kan wel zonder LB+Y maar niet zonder jouquote:Op woensdag 9 april 2014 00:01 schreef x1N2ition het volgende:
bby wij horen bij elkaar, jij en ik zijn net als LB+Y ;$;$
Cech niet eens in dat rijtje?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha
MOTM wie denken jullie? Schurrle > Cahill > Luiz > Azpili imo
chick gevonden dusquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oude foto. Hier staat ze niet op.
DAMNquote:Op woensdag 9 april 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als we bij de slagerij moeten zoeken wordt het al makkelijker, dan is het of de milf rechts of de kerel met het petje.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is ze:
[ afbeelding ]
Kan niet missen. Lekker dromerig. Heeft helemaal niet door dat er een foto wordt gemaakt en let dus simpelweg niet op. In tegenstelling tot DS2. Opposites attract, 1+1=2, 21=5. Sukkel voor de liefde, koning in de marketplace.
Ik dacht dat het megaoorbel was, maar ze staat er niet op zegt hij.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als we bij de slagerij moeten zoeken wordt het al makkelijker, dan is het of de milf rechts of de kerel met het petje.
Ze zal zichzelf wel gefotoshopt hebben op Hot or Notquote:Op woensdag 9 april 2014 00:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik dacht dat het megaoorbel was, maar ze staat er niet op zegt hij.
Haar initialen, zijn ze MG ?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die ene op Hot or Not is een andere dan degene die ik leuk vind (en al 2 jaar bezet is)
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zij werken bij C1000 Veenwouden.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee.
Het wordt nog moeilijk om dit uit te zoeken.
Geen profielen doorlinken.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zij werken bij C1000 Veenwouden.
Dan zal jouw chick vast wel bij hun friends staan, maar geen zin om dat uit te zoeken.
[/enge_stalker_modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |