Nee. Misschien alleen Rijkaard.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Tim, ga jij je legends nog verkopen voor TOTS uit komt?
Vrije trappen zijn voor Hazard. Corners zijn heel chill idd. CB's scoren relatief weinig hier omdat Kluivert bijna overal tussen sprint en alles binnen kniktquote:Op woensdag 9 april 2014 11:29 schreef The_Yakuza het volgende:
Pires is echt supergoed bij corners en vrije trappen he
autobuyer alarmquote:Op woensdag 9 april 2014 11:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb 3 legends
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sstquote:
Tim is de Lucky Luke van de FUT-wereld.quote:
deze week stond er toch in dat twitter berichtquote:Op woensdag 9 april 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ging EA die webapp niet binnen een paar dagen maken?
SIF Moreno kopen is redelijk onmogelijk ja. Kan er niet eens achter komen wat de BIN is.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ging EA die webapp niet binnen een paar dagen maken?
Door het woud van IF's de SIF niet meer zienquote:Op woensdag 9 april 2014 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SIF Moreno kopen is redelijk onmogelijk ja. Kan er niet eens achter komen wat de BIN is.
Jup. Heb al 20 filters geprobeerd maar bijna alles blijft ook al bij minuut 7 steken ofzo. En toen dacht ik een SMLENO te zien als enige onder 20k, ververste ik en zag ik er ineens heel veelquote:Op woensdag 9 april 2014 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Door het woud van IF's de SIF niet meer zien
Nou, na deze week heb je dat soort issues dus niet meer. EA. Let's make things betterquote:Op woensdag 9 april 2014 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Heb al 20 filters geprobeerd maar bijna alles blijft ook al bij minuut 7 steken ofzo. En toen dacht ik een SMLENO te zien als enige onder 20k, ververste ik en zag ik er ineens heel veel
quote:Op woensdag 9 april 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, na deze week heb je dat soort issues dus niet meer. EA. Let's make things better
21k voor een CAM versie nu betaald. Moet goed zijn. ST--> CF gaat al voor 4k.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, na deze week heb je dat soort issues dus niet meer. EA. Let's make things better
Vertel.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik had dus een match maar dat is uitgelopen op een fiasco.
Later meer.
Daar kun je je inderdaad geen buil aan vallen. Ik heb ooit nog zoiets betaald voor zijn IF, in de overtuiging dat die ging stijgenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
21k voor een CAM versie nu betaald. Moet goed zijn. ST--> CF gaat al voor 4k.
Zo kunnen we je dus nooit aan een lieftallige sexpartner helpen. Vertel gewoon in geuren en kleuren waar het mis ging.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik had dus een match maar dat is uitgelopen op een fiasco.
Later meer.
Misschien heeft hij de fout gemaakt om gelijk een dickpic te sturen. Dat doe je pas na de 2e date.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo kunnen we je dus nooit aan een lieftallige sexpartner helpen. Vertel gewoon in geuren en kleuren waar het mis ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |