Er was toch een andere Diego die ook heel goed wasquote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
Atleti: Courtois - Juanfran, Godín, Miranda, Filipe Luis - Tiago, Gabi, Koke, Raúl García- Adrián, Villa
Barfa: Pinto; Dani Alves, Bartra, Mascherano, Jordi Alba; Sergio Busquets, Xavi, Fàbregas; Neymar, Messi, Iniesta
Geen Diego Costa en Arda
Diego Ribas da Cunha speelde bij Werder Bremen en Wolfsburg, dat moet jij toch weten als Bundesliga kenner!quote:Op woensdag 9 april 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er was toch een andere Diego die ook heel goed was
Barcelona is overduidelijk beter zie ik. Daar gaat mijn wedstrijdspanning.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
José Sosa kon ik niet vinden maar hij zit op de bank!
Versus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Diego Ribas da Cunha speelde bij Werder Bremen en Wolfsburg, dat moet jij toch weten als Bundesliga kenner!
Daarom, makkelijke overwinning! Eerder dit seizoen ook al vier keer makkelijk gelijk gespeeld tegen Atletiiii dus dit word zeker weer een makkie voor Barcelona.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barcelona is overduidelijk beter zie ik. Daar gaat mijn wedstrijdspanning.
[TenCate] Messi staat vaak stil, die loopt maar weinig. [/TenCate]quote:Op woensdag 9 april 2014 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
Analyse Kieft en Ten Cate op Sport Uno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |