quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
De commentator van de NOS is nietJeroen Grueter
maar Frank Snoeks.
Bedankt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
De commentator van de NOS is nietJeroen Grueter
maar Frank Snoeks.
Ik ook wel maar ik vrees dat Bayern en Madrid een maatje te groot zijn en zou eigenlijk best wel Barcelona weer eens willen zien spelen tegen Bayern.. benieuwd of ze weer zo worden afgedroogdquote:
Real ook wel hoor. Zelfs Chelsea op een geniepige manier.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:59 schreef Gruisman het volgende:
Barca is het enige team wat nog een kans maakt tegen München. Mits ze een goede dag hebben natuurlijk
Chelsea wellicht als ze met 11 man in hun strafschopgebied gaan staan. Real faalt de laatste jaren eigenlijk constant in de echte topwedstrijden.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real ook wel hoor. Zelfs Chelsea op een geniepige manier.
Ooit zal het Real toch lukken om die 10e binnen te slepenquote:Op woensdag 9 april 2014 00:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Chelsea wellicht als ze met 11 man in hun strafschopgebied gaan staan. Real faalt de laatste jaren eigenlijk constant in de echte topwedstrijden.
Absoluut. Als ze echt moeten, zullen ze er ook staan. Plus dat de kwaliteit van Barca doorslag zal geven.quote:Op woensdag 9 april 2014 05:57 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Barca het toch wel gaat redden uiteindelijk
liever geen Spaanse finalequote:Op woensdag 9 april 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real - Atleti is mijn droomfinale.
Zou mooi zijnquote:
Stelletje droeftoetersquote:FC Barcelona heeft nog vóór de aftrap van de return in de kwartfinales van de Champions League tegen Atlético Madrid een klacht ingediend bij de UEFA. Reden: het gras in Vicente Calderón, de thuisbasis van Atlético, staat te hoog. Volgens Barça zouden de te hoge grassprieten een manoeuvre van Atletico zijn om het tiki-taka voetbal van de Catalaanse grootmacht een halt toe te roepen.
De reglementen van de UEFA inzake de hoogte van het gras zijn in elk geval duidelijk. De maximumhoogte mag drie centimeter zijn en bovendien moet het gras op elk deel van het terrein dezelfde hoogte hebben. Atletico zou in de loop van de dag de grasmaaier pakken om aan de vereisten van de UEFA te voldoen. De heenwedstrijd tussen beide Spaanse teams in Nou Camp eindigde in 1-1
Op Sport1 niet?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:35 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Jammer, geen Sierd 'Koekoek' de Vos als commentator.
Chelsea moet Real Madrid loten, Atletico/Barcelona moet Manchester United/Bayern München lotenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bang dat als Atleti doorgaat ze Chelsea loten.. en dan komt die vieze club in de finale
Arsenal?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Chelsea moet Real Madrid loten, Atletico/Barcelona moet Arsenal/Bayern München loten
Heenwedstrijd was gewoon 1-1 hoor, dus ze zijn niet kansloos in München.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heenwedstrijd was gewoon 1-1 hoor, dus ze zijn niet kansloos in München.
Ja, mijn ninja-edit was nog niet gequote door inZanity zie ikquote:Op woensdag 9 april 2014 15:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik denk dat je Manchester bedoelt Shreyas.
I see.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, mijn ninja-edit was nog niet gequote door inZanity zie ik
Hoe is dat rullevant, we zijn toch kansloos op het WK.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:21 schreef Shreyas het volgende:
Maar goed, de vraag is niet zo zeer wie van die twee door gaan, de vraag is of Robben topfit blijft
Als we de groepsfase doorkomen ben ik al blij, zonder Robben lukt dat nietquote:Op woensdag 9 april 2014 15:22 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Hoe is dat rullevant, we zijn toch kansloos op het WK.
Jaaaaaaaaaaaaa.Chelseaquote:Op woensdag 9 april 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bang dat als Atleti doorgaat ze Chelsea loten.. en dan komt die vieze club in de finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Komt wel goedquote:Op woensdag 9 april 2014 15:21 schreef Shreyas het volgende:
Maar goed, de vraag is niet zo zeer wie van die twee door gaan, de vraag is of Robben topfit blijft
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij was er op Reddit een plaatje van een Ratata die met een geweer schoot. Die vond ik wel leuk. Even zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij was er op Reddit een plaatje van een Ratata die met een geweer schoot. Die vond ik wel leuk. Even zoeken.
quote:
Als dit het gras is dan zie ik het somber in voor FC Barcelona.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
Sierd draait alvast warm.
[ afbeelding ]
Ja precies, op Sport 1 gewoon met Sierd dus. Ik dacht al wat andere dingen te lezen hier.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:44 schreef TheGeneral het volgende:
A.s. woensdagavond 20:45 uur return kwartfinale Champions League. Atletico Madrid - FC Barcelona (1-1) zónder commentaar van Sierd de Vos. Bij de NOS.
Deze wedstrijd ook op Sport1. Mét commentaar van Sierd de Vos.
En alvast een goede tip:quote:Op woensdag 9 april 2014 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Ratatatataquote:Op woensdag 9 april 2014 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |