abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138690621
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
Lul niet man, ook na Beverwijk zat met eigen vervoer geweest, en die gekken waar jij het over hebt, denk je dat die ooit in een combi stappen, die hou je daar echt niet mee tegen hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luni op 09-04-2014 15:10:31 ]
pi_138690736
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Er is teveel aandacht voor, ook vanuit eigen supporterskringen.
Das helemaal waar.
  woensdag 9 april 2014 @ 15:08:20 #78
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138690789
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
Ook dat.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:01 schreef bamibij het volgende:

[..]

Daarom schoppen ze altijd herrie, aha. Ik denk dat die combi's helemaal niet zo onzinnig zijn; bepaalde groepen kunnen zich simpelweg niet gedragen. Of willen dat niet.

Als ik uitwedstrijden ga zit ik altijd los. Nog nooit ergens problemen gehad. Een groepering als vak W of Cabraz Feliz wordt al opgewacht als ze de trein uitstappen. Rara hoe kan dat?
Ze schoppen niet altijd herrie. Je hebt wat groeperingen die het, zoals Scrummie zegt, er om doen. Maar het gros gaat gewoon zonder slag of stoot naar de wedstrijd. De FLKG is natuurlijk meer dan de heren van Vak W en Cabraz.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138690847
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
Kan zijn, maar dan zijn ze wel langzaamaan der eigen glazen aan het ingooien, veel clubs nemen nu verkoopmaatregelen waardor het lastiger ordt om aan kaarten te komen.
pi_138692594
quote:
Joris Mathijsen is komend weekend inzetbaar voor Feyenoord in de topper tegen PSV. De verdediger is volledig hersteld van een kuitblessure die hem de laatste drie weken aan de kant hield.

De kans is groot dat de ervaren verdediger in Eindhoven op de bank zal beginnen aangezien de vervangers van Mathijsen het goed hebben gedaan. Tegen Heracles, Go Ahead Eagles en RKC incasseerde de verdediging van Feyenoord slechts een tegentreffer.

Ook John Goossens is op de weg terug. De middenvelder trainde woensdag weer met de groep mee. De voormalig-speler van NEC kampte met een hamstringblessure en de verwachting was dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen. De wedstrijd tegen PSV komt zo goed als zeker nog te vroeg voor Goossens.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 16:09:31 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138693007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Als jong Feyenoord in de jupiler komt start ik 'n busmaatschappij voor alle onzinnige combi's. Gouden bisnus.
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138694645
quote:
Terence Kongolo is één van de 'rookies' die Louis van Gaal mee zou kunnen nemen naar het WK in Brazilië. Hoewel de opmars van de verdediger plots is, zijn ze bij Feyenoord niet erg verrast over de kwaliteiten van Kongolo. Zijn jeugdtrainers Gaston Taument, Cor Adriaanse en moeder Edith Kongolo spraken met Voetbal International.

'Vooral moeder Kongolo is trots op haar zoon. 'Hij heeft de fysiek en hardheid en de snelheid van een echte Afrikaan en de opleiding van een Hollander.' aldus Edith Kongolo die weet dat de 'klas van 1994' bestaande uit Anass Achahbar, Jean-Paul Boëtius, Elvis Manu, Karim Rekik, Kyle Ebecilio en later Tonny Vilhena sinds de F2 al onafscheidelijk zijn. 'Dag en nacht waren ze met elkaar. Je zag dat ze allemaal wel goed konden voetballen, maar dat de meesten ook echt zouden doorbreken, dat kun je niet voorspellen.'

Trainer Cor Adriaanse staat bekend als de man die je moet overleven wil je ooit slagen bij Feyenoord. Kongolo had het zwaar onder hem, vooral omdat Adriaanse veel potentie in hem zag. 'Terence was een periode een tijdje minder scherp, dus ik heb hem toen wel even bij zijn oren gepakt. Had hij nodig. Daarna werd hij weer zichzelf en speelde hij op zijn eigen manier.'

Broertje Rodney
'Zijn broertje Rodney Kongolo vertrekt richting Manchester City. Omdat het broertje van Terence nog maar 16 jaar is, is de kans groot dat zijn familie met hem mee verhuisd. Echter vertelt Edith dat Terence gewoon bij Feyenoord kan en mag blijven. 'Hij moet zijn eigen beslissing nemen. Als hij bij Feyenoord wil blijven, moet hij dat vooral doen. We hebben genoeg familieleden in Rotterdam wonen die hem kunnen helpen en van afstand is er altijd mijn onvoorwaardelijke moederliefde.'
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138695166
quote:
John Goossens is sneller dan verwacht hersteld van zijn hamstringblessure. De middenvelder trainde woensdag alweer mee. Eind vorige maand liep Goossens een scheurtje in zijn hamstring op. De diagnose was dat hij een maand niet kon voetballen. Feyenoord vreesde daardoor dat zijn seizoen er al op zat.

Het herstel van Goossens gaat echter snel, want woensdag hervatte hij volgens AD.nl de groepstraining. Ook verdediger Joris Mathijsen was er op Varkenoord weer bij. De routinier is hersteld van een kuitblessure, waarmee hij enige tijd afwezig was.

Zowel Goossens als Mathijsen is waarschijnlijk op tijd fit voor de belangrijke competitiewedstrijd van aanstaande zondag tegen PSV. De Rotterdammers kunnen bij winst in Eindhoven weer een belangrijke stap zetten richting een tweede plek op de eindranglijst.

Feyenoord heeft na 31 duels vier punten voorsprong op nummer drie FC Twente, dat zaterdag Roda JC ontvangt. De laatste twee wedstrijden staat de ploeg van coach Ronald Koeman tegenover Cambuur (thuis) en AZ (uit).
Sinds zijn blessure alles nog gewonnen.
  woensdag 9 april 2014 @ 18:16:59 #84
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_138697118
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Sinds zijn blessure alles nog gewonnen.
Zijn dodelijke linkerbeen is ook nog niet helemaal uit de verf gekomen, net als de voorzet van Verhoek :').

Sowieso heb je niks aan een type Goossens op linksbuiten. Middenveld kan nog wel. Vind eigenlijk niemand van de bank buiten Vormer überhaupt goed genoeg voor Feyenoord.
  woensdag 9 april 2014 @ 18:54:40 #85
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138698189
Mwua, Mathijsen, van Beek en Nelom zijn prima breedtespelers, die je rustig in kunt zetten als het moet.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138698210
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:54 schreef PIETR het volgende:
Mwua, Mathijsen, van Beek en Nelom zijn prima breedtespelers, die je rustig in kunt zetten als het moet.
Te Vrede gek genoeg blijkbaar ook.
pi_138698384
Doorselecteren? Nee we verlengen te vredes contract :')

Het topsportklimaat bij onze mooie club :')
pi_138698423
Waarom is iedereen zo negatief over Te Vrede? Hij heeft toch nog tijd genoeg om door te groeien?
pi_138698484
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:00 schreef exile79 het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Te Vrede? Hij heeft toch nog tijd genoeg om door te groeien?
Als je niet kunt voetballen, kun je dat over 3 jaar ook niet. Gozer is 23. Seizoensrecord 3 goals :')
pi_138698512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:00 schreef exile79 het volgende:
Hij komt gewoon tekort. Dat is niet aan te leren of te ontwikkelen.
pi_138698527
Oh, 23 al ja? :@
pi_138698550
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:02 schreef bamibij het volgende:

[..]

Als je niet kunt voetballen, kun je dat over 3 jaar ook niet. Gozer is 23. Seizoensrecord 3 goals :')
3? Maar dit jaar al 4, in vijf wedstrijden, zie hier, potentie!
  woensdag 9 april 2014 @ 19:03:43 #93
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138698552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:59 schreef bamibij het volgende:
Doorselecteren? Nee we verlengen te vredes contract :')

Het topsportklimaat bij onze mooie club :')
Zeker nog niet goed genoeg voor Feyenoord. Maarjah, probeer maar eens een speler te halen die beter is en er vrede (hihaho) mee heeft dat hij 2e spits is..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138698934
Feyenoord iets te hoog gegrepen voor Te Vrede.
Ik zou hem weleens zien bij Cambuur als 1e spits of iets.
pi_138699393
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hij komt gewoon tekort. Dat is niet aan te leren of te ontwikkelen.
Precies. Kennelijk zien ze in Te Vrede de ideale vervanger voor de vaste spits.. iemand die al blij is dat hij het Feyenoord-shirt mag dragen en zonder morren op de bank zit.
pi_138699970
quote:
Dirk Kuyt sluit een terugkeer bij Feyenoord nog altijd niet uit. De aanvaller sprak onlangs zijn hoop uit dat er in de toekomst nog een mogelijkheid bestaat om in De Kuip te spelen al benadrukte hij wel dat zoiets 'niet alleen aan hem ligt'. Voor technisch directeur Martin van Geel is de spits voorlopig nog geen optie.

'Op dit moment is dat niet aan de orde, omdat hij nog een doorlopend contract bij Fenerbahçe heeft. En ik heb begrepen dat hij het daar fantastisch naar zijn zin heeft', zo lijkt Van Geel een terugkeer deze zomer uit te sluiten tegenover Fox Sports.

Dat de td van Feyenoord de komst van de international onrealistisch acht, betekent overigens niet dat Kuyt geen optie is. 'Het is wel een jongen die wij net als Guidetti altijd in ons achterhoofd hebben zitten', verzekert Van Geel.
pi_138700037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

:D
pi_138700414
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Van Geel Kuyt heeft zitten in een vetbult op zijn achterhoofd.. ik hoef hem namelijk niet meer te zien bij Feyenoord.. gewoon te laat. Ik herinner me nog dat Pi-air een 2e periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Dat was ook geen succes, kan me er ook verder niks meer van herinneren.
pi_138700584
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Van Geel Kuyt heeft zitten in een vetbult op zijn achterhoofd.. ik hoef hem namelijk niet meer te zien bij Feyenoord.. gewoon te laat. Ik herinner me nog dat Pi-air een 2e periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Dat was ook geen succes, kan me er ook verder niks meer van herinneren.
Invalbeurt tegen NAC uit ;(
pi_138700696
Als ik moest kiezen tussen Kuyt of Havenaar zou ik lekker voor Kuytje gaan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')