Geen idee. De gemiddelde Russische is wel foeilelijk.quote:
quote:
De meeste Belgische meiden die ik tot nu toe heb leren kennen, waren niks voor mij.quote:
Samen wonen zelfs?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Zo'n user op fok woont samen met een Zweedse die hij via wow heeft leren kennen volgens mij. Het kan allemaal hier op de foks.
Die ook zwanger is en waar hij mee in zweden woont.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Zo'n user op fok woont samen met een Zweedse die hij via wow heeft leren kennen volgens mij. Het kan allemaal hier op de foks.
Welke user is het dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ook zwanger is en waar hij mee in zweden woont.
En daarvoor was hij zo goed als dakloos in nl.
Het kan snel gaan
Via deviantART.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. De gemiddelde Russische is wel foeilelijk.
Er zijn een hele hoop volken in Rusland die niet bepaald voldoen aan ons modellenideaal.
[..]dat kan.
Waar kende je hem van?
[..]
De meeste Belgische meiden die ik tot nu toe heb leren kennen, waren niks voor mij.
[..]
Samen wonen zelfs?
Nee, dat is een ander en het betreft daarbij Noorwegen. Geen idee of dat verhaal uberhaupt klopt, gezien de rel met z'n vorige account.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ook zwanger is en waar hij mee in zweden woont.
En daarvoor was hij zo goed als dakloos in nl.
Het kan snel gaan
Oh ik dacht zweden. My badquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander en het betreft daarbij Noorwegen. Geen idee of dat verhaal uberhaupt klopt, gezien de rel met z'n vorige account.
Oh no that guyquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander en het betreft daarbij Noorwegen. Geen idee of dat verhaal uberhaupt klopt, gezien de rel met z'n vorige account.
Die bedoel ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Insnomiac hebben we ook nog, die zit ook daar die kant op..
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh no that guyNoorsbloed of noorsviking ofzo
Wat the fuck was het verhaal ook al weer?quote:
Tijnquote:
Goed zondag ga ik haar weer zienquote:
Vriendin in verwachting en daarna in een coma, maar dat klopte dus beide niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat the fuck was het verhaal ook al weer?
Toe maarquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zondag ga ik haar weer zien![]()
Hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |