SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Waar loop je tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben altijd blij als ik er doorheen ben
Ow, Dacht dat je in Grunn zat.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nog steeds Leeuwarden en omstreken
is ook logisch toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedere keer als we weer een topic vol hebben dan vraag ik mij af waar we over hebben gepraat
niks dus
Sulle we slowe?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedere keer als we weer een topic vol hebben dan vraag ik mij af waar we over hebben gepraat
niks dus
Wordt tijd dat daar een station komt.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef Monopoly het volgende:
Hoogkerk knal ik altijd lekker met 100 doorheen
Gaan al jaren stemmen voor op, is zelfs al 2 keer toegezegd schijnt het. Toch gebeurt het nietquote:Op woensdag 9 april 2014 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wordt tijd dat daar een station komt.
Ja toch!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:49 schreef Renesite het volgende:
Would be nice. Ga ik eens in je trein zitten monolkkr met zn twee naar Leeuwarden!
Leuke spullen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
niks dus
http://www.westerkrant.net/nieuwsarchief/3974/quote:Op woensdag 9 april 2014 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wordt tijd dat daar een station komt.
Als het er al komt dan is het 2017 en niet volgend jaar alquote:Op woensdag 9 april 2014 16:01 schreef Albert86 het volgende:
[..]
http://www.westerkrant.net/nieuwsarchief/3974/
Misschien
Ook dat idd. Heb al zeker 5 jaar niet meer met de trein gereisd. Bus misschien 1 of 2x naar en van de stad.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ningen_wakker_w.html
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke blijkbaar is dit dé nieuwe boyband en natuurlijk heb ik er weer een zwak voor
Goeie zeugjes.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke blijkbaar is dit dé nieuwe boyband en natuurlijk heb ik er weer een zwak voor
Durf te wedden dat René z'n slaapkamer al vol hangt met posters van ze.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat gluur jij, gij!!!quote:Op donderdag 10 april 2014 13:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat René z'n slaapkamer al vol hangt met posters van ze.
Dat is niet onverstandig. In augustus ben je te laatquote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef tuut-chips het volgende:
Ayo
Als ik voor volgend studiejaar een kamer zoek in Groningen moet ik dan nu al beginnen met zoeken?
april/mei/juni is 'hoogseizoen'quote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef tuut-chips het volgende:
Ayo
Als ik voor volgend studiejaar een kamer zoek in Groningen moet ik dan nu al beginnen met zoeken?
dus? dan moet je dus die kamer nu regelen zodat je m per 1 mei hebt. als je langer wacht zijn alle leuke kamers weg en zit je opgescheept met de 15m2 / 400 euro kamersquote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef tuut-chips het volgende:
Even serieus though, als ik op kamernet kijk zijn de meeste kamers per direct of per 1 mei. Daardoor kreeg ik de impressie dat ik aan de vroege kant ben.
of de aquamarijnflat in vinkuizenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:04 schreef Renesite het volgende:
Studio overruled kamers.
En don't go selwerdflats
dus 440 voor 25m2?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik had een kamer van 25m2 voor 220,-
Deelde het wel met een kneus.
Nee, de kamer was van mijzelf. Keuken en toilet etc deelde ik met iemand anders.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:17 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dus 440 voor 25m2?
prijzig, vooral als je het moet delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |