SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee hoor
Ga jij maar lekker chips eten
Hou ook van jou hoorquote:
Lobiquote:
Al aan het doen.. Naja hij ligt even in de asbakquote:
loeminadiequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Aparte lucht hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sport zequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
En nu maar eens sporten, dag.
ro-aldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok hahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om die post uit te leggen aan ama.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ro-aldhoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, heb laatst me vca gehaald.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga je nog een nieuwe opleiding doen?
Nouja kan mooi bijdragen iig op je CV.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, heb laatst me vca gehaald.
Heb tenminste een baan
yepquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja kan mooi bijdragen iig op je CV.
Ik wil eigenlijk voor September mijn reach en truck certificaat gaan halen, maar eerst voor sparen.quote:
Ok, netjes. zoveel kost dat toch niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk voor September mijn reach en truck certificaat gaan halen, maar eerst voor sparen.
ik zou beginnen met alcohol of hero om jezelf het hoofd boven water te houdenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn internet valt om de 10 seconden even weg. Ik zit hier te trillen van frustratie en beginnende afkickverschijnselen.
Zelfs amper bier staan. Wellicht pak ik het wel radicaal aan en drink ik een cola of twee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou beginnen met alcohol of hero om jezelf het hoofd boven water te houden
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
jezus lr, doe niet zo drastisch
bel anders even de zelfmoordpreventielijn
Toch wel een paar honderd euro.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ok, netjes. zoveel kost dat toch niet?
Heel mijn leven ligt praktisch plat. Ik heb het gevoel alsof de wereld aan mij voorbij gaat nu ik Nu.nl niet om de 2 seconden kan f5'en.quote:
Leuk hoorquote:
Er is nu niet elke dag werk helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon elke dag werken, net als ik en niets uitgeven
kontje is al rauw :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ohh, dan word het hosselen of treinstation
Mag ik geen opmerkingen meer grappig vinden?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel mijn leven ligt praktisch plat. Ik heb het gevoel alsof de wereld aan mij voorbij gaat nu ik Nu.nl niet om de 2 seconden kan f5'en.
Dit wens ik mijn ergste vijand nog niet toe kan ik je melden. Ik heb niet veel op met zelfmedelijden maar ik vind mijzelf momenteel zieliger dan een laatst overgebleven aardbei in een aardbeienbakje.
Alleen en verlaten, eenzaamheid is alles wat mij nog toekomst.
[..]
Leuk hoor![]()
Niet je eigen gevoelens projecteren op iemand anders roaldquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je je vriendin nog niet verteld dat je homo bent
Tja kut voor ts.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:47 schreef Amarantha het volgende:
SEX / Zonder condoom, maar mag niet klaarkomen
ik geloof niet dat roald dat aan het doen wasquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet je eigen gevoelens projecteren op iemand anders roald
had een leukere opmerking verwacht 5/10quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet je eigen gevoelens projecteren op iemand anders roald
okquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef freestyleforumswag het volgende:
ik moet hier slowchatten van een mod hij vindt mij niet belangrijk genoeg kritiek op de spelfouten is welkom
Interpunctie wordt ook gewaardeerd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef freestyleforumswag het volgende:
ik moet hier slowchatten van een mod hij vindt mij niet belangrijk genoeg kritiek op de spelfouten is welkom
jij bent een meisje verzacht mijn pijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Interpunctie wordt ook gewaardeerd.
Jammer dat diezelfde mod hier niet even meepost.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik geen opmerkingen meer grappig vinden?Ga lekker nu.nl F5'en ofzo OH WACHT.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Laf dit, echt heel triest. Ik durf mijn ziel bloot te leggen omdat ik jullie denk te kunnen vertrouwen en nog geen 10 seconden later denkt mevrouw Flippie het te kunnen en mogen uitbuiten.
En waarom? Waarom zou ik uit frustratie en verdriet met alles mee moeten kunnen lachen. Je bent toch zeker de koningin van deze SC niet
Inderdaad. Ik wil het ook weten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Interpunctie wordt ook gewaardeerd.
Jammer dat diezelfde mod hier niet even meepost.
HeaNquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef freestyleforumswag het volgende:
Ik kom enkel hier om LR zijn pijn te verzachten versterkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:51 schreef freestyleforumswag het volgende:
[..]
jij bent een meisje verzacht mijn pijn
Wellicht als je jezelf nou eens zou vermannen dan had je niet zo een jankend hommotje geweest. Ga lekker naar de VBL SC als je je ziel wil blootleggen. Met je modschap blijkt maar weer dat ze mannetjes zoals jou daar waarderen. Verder expres mijn username verkeerd spellen, kleuterquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Laf dit, echt heel triest. Ik durf mijn ziel bloot te leggen omdat ik jullie denk te kunnen vertrouwen en nog geen 10 seconden later denkt mevrouw Flippie het te kunnen en mogen uitbuiten.
En waarom? Waarom zou ik uit frustratie en verdriet met alles mee moeten kunnen lachen. Je bent toch zeker de koningin van deze SC niet
inb4 cola over de versnellingspook incrowd grapjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb zin im mc donalds voedsel
inb4 fatty
nou eigenlijk haalt dit alle fun er wel uitquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
inb4 cola over de versnellingspook incrowd grapjes
Goed verhaal, vertel mij meer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
inb4 cola over de versnellingspook incrowd grapjes
je kan gewoon niet rijdenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nou eigenlijk haalt dit alle fun er wel uit
Daar zijn we voor he.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso, nu moeten we deze nieuwe user onder ons hoede nemen
train je nogquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb zin im mc donalds voedsel
inb4 fatty
Dat is zeker waar. En op het eerste gezicht leek diegene open te staan voor kritieken op zijn spelling.quote:
train je nogquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. En op het eerste gezicht leek diegene open te staan voor kritieken op zijn spelling.
prima,quote:
gewoon alleen gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil wel serieus beetje kracht trainen om alle vetjes weer wat strak te krijgen. Maar al m'n vrienden zijn net zo lui als ikniemand die me kan meeslepen.
Herkenbaar. Voor krachttraining/sportschool heb ik ook een maatje nodigquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil wel serieus beetje kracht trainen om alle vetjes weer wat strak te krijgen. Maar al m'n vrienden zijn net zo lui als ikniemand die me kan meeslepen.
Heb je dit gezien?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij jou verbeter ik enkel je spelfouten nog
dat vindt ik niet leukquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij jou verbeter ik enkel je spelfouten nog
En nu is die weer weg ;_;quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. En op het eerste gezicht leek diegene open te staan voor kritieken op zijn spelling.
En het gaat maar door. Wat valt mij dit van je tegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom enkel hier om LR zijn pijn te verzachten versterken
[..]
Wellicht als je jezelf nou eens zou vermannen dan had je niet zo een jankend hommotje geweest. Ga lekker naar de VBL SC als je je ziel wil blootleggen. Met je modschap blijkt maar weer dat ze mannetjes zoals jou daar waarderen. Verder expres mijn username verkeerd spellen, kleuter
Oh pls. Dit is niet eens de moeite waard om verder op te reageren.
noem je me nou een troll?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet. Wat moet ik hier van vinden?
[..]
trolll
[..]
Noesss. Ik heb het verpest.
Klopt. Want Noesss is niet de juiste spelling.quote:
Op 33:45.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet. Wat moet ik hier van vinden?
IN ONZ wordt dit gewaardeerd, ja. Ik ben blij met deze status.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het gaat maar door. Wat valt mij dit van je tegen.![]()
Ik had mij nooit maar dan ook NOOIT op persoonlijk gebied moeten openstellen op FOK!. Stank voor dank heet dit ook wel. Keer op keer word ik geconfronteerd met de ware en verziekte aard van de mensheid. Ik dacht echt dat jij, JUIST jij met een iets zachtere hand met mijn emoties zou omgaan. Je weet dat de emoties bij mij op de voorgrond zitten maar het niet nooit kwaad zo bedoel. Door mij nu op een dusdanige wijze neer te zetten voel ik het laatste beetje zelfrespect en zelfvertrouwen wegvloeien. Nee echt bedankt...
En wat bereik je er precies mee? Vinden ze je in ONZ nu ineens een stoere user of zo?? Knap hoor om de moderator van een ander subforum weg te pesten
Maar je hebt je zin. Ik ben weg hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin jij nou ook al over je gevoelensquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
noem je me nou een troll?
ik heb verdomme toch gewoon gevoelens doe even normaal zegWat een hommos hier.
Hehehe shit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt. Want Noesss is niet de juiste spelling.OH nee. Niet dit programmaquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op 33:45.
http://www.rtlxl.nl/#!/fr(...)e9-b054-fa0d5bfc2dcc
Een horrorfilm is er niets bij.![]()
Ik ga het zo even terugkijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
ik zit opgelicht te kijken wat een droeftoeter die gozer zeg
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IN ONZ wordt dit gewaardeerd, ja. Ik ben blij met deze status.
Graag gedaan. Ik wens je nog veel plezier in je leventje, dag LR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emoties zijn menselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Begin jij nou ook al over je gevoelensWat een hommos hier.
[..]
Hehehe shit.
[..]
OH nee. Niet dit programma
Als je de verwarming aan zet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:14 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer komen de hoge temperaturen terug?![]()
Wacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Eind deze maand maar even een domein registreren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Mei maar even wat nieuwe schoenen kopen
Oeh ook leukquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eind deze maand maar even een domein registreren.
sinds wanneer heb jij een hond?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik een scheet laat, gaat mijn hond gelijk op staan en om zich heen ruiken
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind een chihuahua wel bij je passen
ja ook met ik alles goedquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
he gerald met mij alles goed met jou
wat is dat voor'n prullenbakjequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit geweldige hondenEn anders neem ik één uit het buitenland
Kapot gefokte lopende worsten. Die beesten kunnen nog niet op een kussen hogen dan 20 cm liggen door die pootjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit geweldige hondenEn anders neem ik één uit het buitenland
Nou enquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kapot gefokte lopende worsten. Die beesten kunnen nog niet op een kussen hogen dan 20 cm liggen door die pootjes
Kan je ook online met dat dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff potje AC3? want dan ga ik de game even zoeken
twitter:fcdordrechtnl twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 21:19:53Nogmaals, wij spelen nóg geen Champions League! Hoe verwarrend de hashtag #dorrea ook is. #fcdordrecht #ChampionsLeague reageer retweet
weet niet. geloof het wel zal even kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
moet je zeker ubisoft account aanmaken
Ik kan die mobiel dus niet eens zien (crappy telefoon).quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een stomme ondertitel en sig heb jij
ja en neequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik kan die mobiel dus niet eens zien (crappy telefoon).
Wat heb ik als sig en ondertitel dan?
Je weet zelf toch wel wat je er neer hebt gezet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik kan die mobiel dus niet eens zien (crappy telefoon).
Wat heb ik als sig en ondertitel dan?
vraag anders aan krullenbolletjequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Snowbells het volgende:
Wat een gedoe zeg zo'n krultang. Er komt geen enkele krul in m'n haar
ik overdreef ook een beetje maar heb superlang niet gespeeld dus dan eerst updaten enzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb al de bijna de hele avond en middag gegamed
Ga trouwens Splinter cell blacklist ook kopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
je moet wel even uplay accountje aanmaken maar dat duurt niet zo lang toch
Je ziet hier de humor niet van in?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Flippiee het volgende:
Het ego.twitter:fcdordrechtnl twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 21:19:53Nogmaals, wij spelen nóg geen Champions League! Hoe verwarrend de hashtag #dorrea ook is. #fcdordrecht #ChampionsLeague reageer retweet
jajajja kom nou maar online lutserquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga trouwens Splinter cell blacklist ook kopen
Ik twijfelde tussen glimlachen en bespotten. Ik koos het laatstequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet hier de humor niet van in?
Toch leuk joh. Komt die club ook nog eens in het nieuws buiten hun op instorten staande stadion en weggeven van het kampioenschap.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen glimlachen en bespotten. Ik koos het laatste
Is mij om het even. Dus voor jou hoop ik op de 2-1 (We door een ingevallen Ronaldo dan natuurlijk)quote:
quote:De barrel van de pen toont 51 constellaties en 353 sterren, fijn gegraveerd op nachtblauwe Chinese lak. De clip heeft de vorm van een kompasnaald en geeft hiermee de navigatie aan in de astronomie. De greep en dop zijn gegraveerd met uurlijnen, deze zijn ook terug te vinden op een zonnewijzer. De semi-transparante sleeve die de sterrenkaart beschermt, is voorzien van een horizon lijn, kompaspunten en de zenith. Met behulp van deze pen zijn de sterrenbeelden makkelijk te herkennen die op dat moment van het jaar aan de hemel zijn te zien.
De Caelograph heeft twee ringen: de eerste is vast en geeft de maand en dag aan, de tweede ring is draaibaar noteert de uren.
De vulpen heeft een 18-karaats gouden penpunt me een gravure van de kompasroos.
Zo had ik het niet bekeken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch leuk joh. Komt die club ook nog eens in het nieuws buiten hun op instorten staande stadion en weggeven van het kampioenschap.
Ik zie een 2-1 somber inquote:[..]
Is mij om het even. Dus voor jou hoop ik op de 2-1 (We door een ingevallen Ronaldo dan natuurlijk)
Valt mee de schade danquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bet van 0,77 cent, nee het boeit me niet meer.
Nee joh, Ik wist niets beters te reagerenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Was ik het weer aan het dood relativeren
[..]
Alleen als je echt, echt rijk bent
Jazeker. Mijn meest recente ontdekkingen:quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ben je nog een mooie deerne tegen gekomen
Oh jesus hooi. Dit kan niet in onze familie hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn meest recente ontdekkingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, wel moeilijk kiezenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn meest recente ontdekkingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op je 22ste verjaardag regel ik voor jou dat je met 1 van deze meiden op date mag
deal?
Gevalletje "Je bent zelf niets" dit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh, Ik wist niets beters te reageren![]()
Je bent zelf een gevalletje, gevalletje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevalletje "Je bent zelf niets" dit.
Was niet zo'n hele sterke post, maar was even vergeten dat ik VBL-mod wasquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een gevalletje, gevalletje.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Flippiee het volgende:
Je kan in Amsterdam weer op de foto met de troon van Game of Thrones
We zijn niet anders gewend van VBL-users.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was niet zo'n hele sterke post, maar was even vergeten dat ik VBL-mod was
Op CS. Ik ga morgen even een kijkje nemenquote:
Sta je 3 uur in de rij en mag je paar minuten kijken en dan weer heel snel doorlopen.quote:
Ik kan niet anders dan instemmen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zijn niet anders gewend van VBL-users.
[..]
Op CS. Ik ga morgen even een kijkje nemen
Je mag ook in de stoel zittenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta je 3 uur in de rij en mag je paar minuten kijken en dan weer heel snel doorlopen.
Zelfs al was ik in de buurt zou ik het niet doen.
[..]
Ik kan niet anders dan instemmen.
De komende vijf weken zal de troon verder door Nederland touren en onder andere Breda, Arnhem en Utrecht aandoenquote:
ARNHEM???quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De komende vijf weken zal de troon verder door Nederland touren en onder andere Breda, Arnhem en Utrecht aandoen
Even in de gaten houden dus,
Ah. Gewoon bij het centraal station. De ervaring die ik deelde was van mensen die naar de expo waren geweest paar maanden terug.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag ook in de stoel zittenPubliciteitsstunt alles
Zullen wij dat doen? Ik ga als Daenerys met een pruik. FLIPS gaat als Brienne. Jij als Sam. LR als Jon Snow.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
nu maar hopen dat mensen op centraal station gaan larpen bij dat GoT krukje
Met de expo had ik ook geen wachtrij ervaren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Gewoon bij het centraal station. De ervaring die ik deelde was van mensen die naar de expo waren geweest paar maanden terug.
Dan is het wel grappig
Het ideequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kom wel in mijn standaard larp kostuum als night elf warrior. Ik laat de schmink eraf en ik lijk op een normale 'ridder'quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben een high elf spellsword als ik ga larpenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom wel in mijn standaard larp kostuum als night elf warrior. Ik laat de schmink eraf en ik lijk op een normale 'ridder'
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben een high elf spellsword als ik ga larpen
heb echt een supervet kostuum en een decoratiezwaard waar ik runen in heb gesneden
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben een high elf spellsword als ik ga larpen
heb echt een supervet kostuum en een decoratiezwaard waar ik runen in heb gesneden
ik heb geen helm, dat staat heel stom bij mijn lange donkere lokken, ik heb een tiara uit hout gesneden met op mijn voorhoofd het schild van mijn thuisland,quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik steek echter meer tijd in mijn voorkomen, het wapen zelf vind ik van een ondergeschikt belang. Ik heb nu al zeker 100 uur in mijn headcap alleen zitten. Ik ben voor een klassieke ridderhelm gegaan met openingen voor de elfen oren natuurlijk
Ik als margeryquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zullen wij dat doen? Ik ga als Daenerys met een pruik. FLIPS gaat als Brienne. Jij als Sam. LR als Jon Snow.
Over dat soort details heb ik eigenlijk nog niet nagedacht. Ik haal momenteel nog genoeg kick om uberhaupt in mijn armor door de stad te lopen. Grote veldslagen en het naspelen van fictieve gebeurtenissen is wellicht een idee voor later. Maar bij mij is het op de helm na dus nog veelal bestaande uit stoffen. Het moet ook niet te zwaar en warm worden wil ik er een gehele dag mee kunnen rondlopen. Zo sterk zijn mijn schouders niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen helm, dat staat heel stom bij mijn lange donkere lokken, ik heb een tiara uit hout gesneden met op mijn voorhoofd het schild van mijn thuisland,
ik heb veel tijd gestoken in mijn zwaard en mijn borststuk
een borststuk van maliënkolder met daar overheen een zwart shirt met rode vlekken die bloed moeten symboliseren
Goed bezig. Alles ongestraft voor elkaar krijgen wat je wil. Ik snap de haat nooit zo op zijn personage.quote:
als je traint voor dat je naar een veldslag gaat dan is het niet zo zwaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over dat soort details heb ik eigenlijk nog niet nagedacht. Ik haal momenteel nog genoeg kick om uberhaupt in mijn armor door de stad te lopen. Grote veldslagen en het naspelen van fictieve gebeurtenissen is wellicht een idee voor later. Maar bij mij is het op de helm na dus nog veelal bestaande uit stoffen. Het moet ook niet te zwaar en warm worden wil ik er een gehele dag mee kunnen rondlopen. Zo sterk zijn mijn schouders niet.
[..]
Goed bezig. Alles ongestraft voor elkaar krijgen wat je wil. Ik snap de haat nooit zo op zijn personage.
Vet man. Neem mij anders een keer mee. Doen jullie het in bossen of toch liever op een open veld voor de overzichtelijkheid?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je traint voor dat je naar een veldslag gaat dan is het niet zo zwaar
ik heb 2x per jaar een larp veldslag en 60 dagen voordat de veldslag begint ga ik insanity workout™ doen dan ben ik weer helemaal buff en dan valt het wel mee.
laatste keer gingen we op de heiden in gelderland maar we zijn ook wel eens bij een bos in brabant wezen larp'en en als je nog suggesties hebt is het altijd welkomquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vet man. Neem mij anders een keer mee. Doen jullie het in bossen of toch liever op een open veld voor de overzichtelijkheid?
Mooi man. Ik zie mij al helemaal door het Gelderse Saksenland banjeren met Heidevolk hard op.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste keer gingen we op de heiden in gelderland maar we zijn ook wel eens bij een bos in brabant wezen larp'en en als je nog suggesties hebt is het altijd welkom
ik zal je onze site even dm'en ivm sneue mensen die gaan trollen
ohja als je op het knopje muziek drukt op de site kun je ook nummers aanvragenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man. Ik zie mij al helemaal door het Gelderse Saksenland banjeren met Heidevolk hard op.
Ik herkende je direct op de foto's op die site overigensquote:
met een beetje hulp van mijn vaderquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik herkende je direct op de foto's op die site overigensSnijd jij dat hout daadwerkelijk handmatig zelf uit dan?
Doe wat met dat talent man
Daag ons niet uit. Voor je het weet staan we met ons zwaard voor je.quote:
Arme Ron.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
Jammer dat De Don deze acceptatie van larpen niet meer mag meemaken op den foks.
GGMM, je moeder.
Sorry voor het bespotten van jullie spelletje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daag ons niet uit. Voor je het weet staan we met ons zwaard voor je.
[ afbeelding ]
Wel zonde. Gezien je woonplaats hadden we kunnen carpoolen naar de verschillende evenementen.
[..]
Arme Ron.
alles is welkom we hebben ook een aantal halo fans die meedoenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:45 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Sorry voor het bespotten van jullie spelletje.![]()
Als ik ooit zin hebt om in het echt een rollenspel te spelen, dan weet ik iemand te vinden, maar alleen als ik een futuristische soldaat kan spelen met laser geweer en al.
Hoef niet, hoor, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles is welkom we hebben ook een aantal halo fans die meedoen
dm maar als je de site wil weten
En er een kind aan over houdtquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:47 schreef Snowbells het volgende:
Fluo-ado je kan beter weg gaan voor je gestalkt wordt door wietparkiet
Dit gaat mij een beetje boven de pet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles is welkom we hebben ook een aantal halo fans die meedoen
dm maar als je de site wil weten
HET AANBOD JEEZquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Hoef niet, hoor, maar bedankt voor de aanbod.
quote:
donder opquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:47 schreef Snowbells het volgende:
Schat, zeg maar Vicky.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:47 schreef Snowbells het volgende:
Kijk maar op de site bij het forum over future larpingquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat mij een beetje boven de pet.
Weinig goede ervaringen met Vicky's maarrrrr ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:49 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Schat, zeg maar Vicky.![]()
Oh spreek je uit ervaring? Haha
Vertel eens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig goede ervaringen met Vicky's maarrrrr ik geef je het voordeel van de twijfel
Dit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig goede ervaringen met Vicky's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |