quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef OllieWilliams het volgende:
ivo opstelten vind ik een van de grootste mongolen ooit
Vergeet Fred Teeven niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef OllieWilliams het volgende:
ivo opstelten vind ik een van de grootste mongolen ooit
Dat komt wel het meest in de buurt. Ze hechten tenminste nog een beetje waarde aan zelfbeschikking.quote:
dit inddquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef Mitsu het volgende:
Ik weet ook nooit voor wat ik zou moeten stemmen, allemaal verkiezingspraat van die partijen
En ah man, wat een ramp week 9 en 10 van een periode.
Wat een flauwekul hè. Alsof 'ere' meer waard is dan dat je bijv. kiest voor moeilijkere vakken, extra vakken of een tweede opleiding. Dat 'ere'programma stelt op mijn universiteit, in ieder geval voor mijn faculteit, geen drol voor. Denk aan voor een aantal vakken minimaal een 7 halen voor het tentamen en een extra vraag naar behoren beantwoorden. Op zich best nog wel een prestatie om dat consistent vol te houden maar om nu te zeggen dat je hiermee het doel bereikt waarvoor je überhaupt met dat eregedoe zou willen beginnen (beter gevormde studenten), nee. De studenten die ondertusse in 3 jaar tijd slagen met 30-60 EC's extra zijn geen erestudenten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
Geen leuke nieuwe titel?
[..]
Klopt wel. Van ministerie moet er geloof ik iets van 6% van je studenten een stickertje met 'excellent' krijgen.
Doe je Honours, krijg je stickertje. Doe je 3 bachelors, krijg je geen stickertje.
Ik zit stoned fifa te spelenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Geen betere manier om je avond af te sluiten dan stoned achter je piano
Beetje ontspanning mag ook wel tochquote:
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Beetje ontspanning mag ook wel tochvanochtend tentamen gehad en daarna meteen tot half elf in de bieb gezeten...
Nooit echt last van eigenlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Maar persoonlijk ben ik de volgende dag wel minder helder van geest als ik de dag ervoor geblowd heb. Ik vind het niet zo'n handig gevolg bij tentamens
Het is ook niet een groot verschil, maar ik voel vaak wel verschil tussen weken waarin ik veel of weinig heb geblowd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nooit echt last van eigenlijkHeb ook een redelijke tolerantie opgebouwd
Zodra er een "fietsers hebben altijd voorrang als het regent" punt komt ben ik omquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef Novermars het volgende:
D66 wilde hier in Groningen fietsers meer voorrang geven bij stoplichten, verder heb ik niet hoeven lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |