moet ik nog een foto appen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Krijg ik net een foto van de buuf van haar nieuwe lingerie op de app (SMS!!!!) met "Thanks! Mede dankzij jullie cadeaubon!" En HOPPAAAA, weg lust
Whehehehequote:Op dinsdag 8 april 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Krijg ik net een foto van de buuf van haar nieuwe lingerie op de app (SMS!!!!) met "Thanks! Mede dankzij jullie cadeaubon!" En HOPPAAAA, weg lust
Hoezo is dat apart? Ze is er kei blij mee! Mag ze best laten zien..quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
dat is ook wel apart om te sturen....
Ik stuur nauwelijks dat soort dingen naar mijn lief, laat staan naar een homo
Was sneller met je klaar dan ik had gedacht. Kijk maar in mijn FoBo.quote:
Ligt eraan of ze het aan heeft op de foto.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoezo is dat apart? Ze is er kei blij mee! Mag ze best laten zien..
quote:op seksueel gebied waarschijnlijk een ervaren en experimentele speelkameraad
Ik vond het eigenlijk wel een complimentquote:
Hehe,vooral de 2e helft klopt.. Maar moi, flexibel??quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Was sneller met je klaar dan ik had gedacht. Kijk maar in mijn FoBo.
Zit ik een beetje in de goede richting?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een compliment
Nee, niet flexibel? Jammer, dan zit ik er wat dat betreft naast.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe,vooral de 2e helft klopt.. Maar moi, flexibel??
Ik ben een beetje autistisch wat dat betreftquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, niet flexibel? Jammer, dan zit ik er wat dat betreft naast.
Oké, plank misgeslagen dan, helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje autistisch wat dat betreft
Ik noem iedereen een sloerie.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje autistisch wat dat betreft
Dat is een varken wat strikt vegetarisch heeft gegeten en toevallig naar kip smaakt.quote:
Leuk om te lezen!quote:
Hehehe, sinds ik biggel niet meer heb ben ik geen boerin meerquote:
Ik was dringend?!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:14 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb nu nog 2 personen die ik moet doen, waarvan 1 niet zo dringend gelukkig en de ander (felgroene ogen) me helaas nog geen tweede foto heeft gestuurd.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet de fysio je pijnlijke piercing behandelen?
Nou...quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:15 schreef missbehavin het volgende:
Hehehe, sinds ik biggel niet meer heb ben ik geen boerin meer
Maar je bent er wel achter gekomenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:24 schreef Belsezar het volgende:
Heb je de computer opnieuw geinstalleerd, 3 keer uit elkaar geschroefd en een lullig kabeltje van 4 euro was de uiteindelijke boosdoener
De kabel kwam van links!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:24 schreef Belsezar het volgende:
Heb je de computer opnieuw geinstalleerd, 3 keer uit elkaar geschroefd en een lullig kabeltje van 4 euro was de uiteindelijke boosdoener
Kijk, een echte professional.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:24 schreef Belsezar het volgende:
Kijk, een echte chick!quote:
Natuurlijk, jij welquote:
Je tieten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Ola echte man..
Waar ik heb de status echte chick aan verdiend?
Combi van mijn goede humeur in combinatie met je goede stel hersenen en je gigantisch mooie ogen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:55 schreef Evie het volgende:
Ola echte man..
Waar ik heb de status echte chick aan verdiend?
Hoe oppervlakkig.quote:
Mooie ogen uhuhhhquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combi van mijn goede humeur in combinatie met je goede stel hersenen en je gigantisch mooie ogen.
more like itquote:
Sambal!quote:
Codfish. Das kabeljauw toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |