quote:Op donderdag 10 april 2014 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Das bij mij po de hoek toch? Bij Landbouwbelang?
Ja, ik hou het bij 1x hardlopen in de week! Verder zwemmen. Gaat allemaal goed nu. Geen nare reacties of dat het anders oogt.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Yo Vaduz! Doe je wel een beetje kalm met je poot? Die trackfoto's vind ik prachtig, maar toch
Haha ik zeg niks gewoon. Maar niet huilebalken als het dalijk weer mis is he!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik hou het bij 1x hardlopen in de week! Verder zwemmen. Gaat allemaal goed nu. Geen nare reacties of dat het anders oogt.
Maar hou het goed in de gaten, dank je!
Fijn dat het zo lekker gaatquote:Op donderdag 10 april 2014 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik hou het bij 1x hardlopen in de week! Verder zwemmen. Gaat allemaal goed nu. Geen nare reacties of dat het anders oogt.
Maar hou het goed in de gaten, dank je!
Ik heb GBTTZ daags nadat ik de PAAZ verliet al eens gezien, was een prima avondjequote:Op donderdag 10 april 2014 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Nice Bos, veel plezier vanavond!
GBTTZ is ook echt een leuk live bandje!
Ik ga eens even aan mijn boodschappenlijst beginnen.
Oeps, bijna vergeten
Jawel, dan heb ik daar weer alle reden toe.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ik zeg niks gewoon. Maar niet huilebalken als het dalijk weer mis is he!
Veel plezier Bos!quote:
quote:
Dank je Visje.quote:
Mwah, zappen bij Blof en Racoon. Rest wel oké. Maar geen spraakmakende dingen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las al dat een crematie enerverender was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |