abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139504273
Ik heb de Centr camera deze week gebacked. En het ziet er naar uit dat ie doorgaat. Na 3 dagen $250.000 binnengehasld van de enodigde $900.000

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2014 22:02:01 ]
pi_139640706
Fingers crossed dat Blue Mountain State The Movie het haalt. Zit nu op 1,19 miljoen, beoogde doel 1,5 met nog 8 dagen te gaan.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157474909
-weg-

Lees dit maar eens door : MED / Enquetes op FOK!

[ Bericht 85% gewijzigd door Fopje op 11-11-2015 23:39:18 ]
pi_157661008
Iemand negatieve ervaringen met het kopen van producten via Kickstarter?!
pi_157661935
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:48 schreef damirwijdenes het volgende:
Iemand negatieve ervaringen met het kopen van producten via Kickstarter?!
Nou er zijn een aantal grote projecten waar het product heel erg laat of zelfs niet geleverd is. Kickstarter neemt daar totaal geen verantwoordelijkheid in dus blijf vooral zelf nadenken en houd rekening dat het kan voorkomen dat je geld verbrand
pi_157662980
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou er zijn een aantal grote projecten waar het product heel erg laat of zelfs niet geleverd is. Kickstarter neemt daar totaal geen verantwoordelijkheid in dus blijf vooral zelf nadenken en houd rekening dat het kan voorkomen dat je geld verbrand
Ja inderdaad. Ik ben benieuwd naar mensen die negatieve ervaringen hebben gehad met dit soort crowdfunding platformen?
pi_157663106
Ah je vraag was inderdaad duidelijk ik had het even in mijn context gegooid.

Ik heb een horloge gekocht en deze is tot op heden niet geleverd en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik. Dat was één van de tech projecten die het meest hebben opgebracht.
pi_157781331
Heb weleens producten gehad die achteraf tegenvallen, en sowieso bijna elk project dat op de een of andere manier (fikse) vertraging oplevert).

Beide neem ik als eigen risico. Dat hoort er een beetje bij.

Alleen het laatste project wat ik heb gebackt maakt het wel bont:

https://www.kickstarter.c(...)ou-charge-w/comments

Zijn al veel bluetooth in-ears op de markt, alleen moet je die natuurlijk om de zoveel tijd opladen. Pugz heeft het grote voordeel dat je hem gewoon via je je telefoon kunt opladen, oftewel, je kunt gewoon lekker doorluisteren als ze leeg zijn.

except for... dat Apple de technologie die het mogelijk maakt, niet wil certificeren. Een risico wat ze ergens terloops wel hadden genoemd, maar echt flink gedownplayed hebben.

Nu blijkt Apple dus definitief geen toestemming te hebben gegeven, en is dé USP voor iPhone-gebruikers niet beschikbaar (maar je betaalt wel het volle pond). iPhone-gebruikers pissed, Android-gebruikers in iets mindere mate (hebben wel straks de USP, maar moeten nu 3 maanden langer wachten omdat het product opnieuw ontworpen moet worden).

Makers reageren niet, willen niets van een refund of andere tegemoetkoming weten, Kickstarter houdt zich afzijdig, en iPhone-gebruikers (waaronder ik) zitten straks met een product DAT IK AL HAD of elders voor een schijntje van die prijs hadden kunnen kopen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_159368145

:9
pi_159374082
quote:
?
జ్ఞ‌ా
pi_159376518
Een linkje was inderdaad wel zo prettig geweest.

https://www.kickstarter.c(...)matic-watches-by-liv
pi_159377649
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een linkje was inderdaad wel zo prettig geweest.

https://www.kickstarter.c(...)matic-watches-by-liv
Excuus.
pi_159378348
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef jatochneetoch het volgende:
Er zijn al allemaal Nederlandse projecten te vinden :?
Al een hele tijd inderdaad!
To tea or not to tea, only coffee matters.
pi_159381392
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:29 schreef Amsanity het volgende:

[..]

Al een hele tijd inderdaad!
Nu je het zegt, idd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')