Heb weleens producten gehad die achteraf tegenvallen, en sowieso bijna elk project dat op de een of andere manier (fikse) vertraging oplevert).
Beide neem ik als eigen risico. Dat hoort er een beetje bij.
Alleen het laatste project wat ik heb gebackt maakt het wel bont:
https://www.kickstarter.c(...)ou-charge-w/commentsZijn al veel bluetooth in-ears op de markt, alleen moet je die natuurlijk om de zoveel tijd opladen. Pugz heeft het grote voordeel dat je hem gewoon via je je telefoon kunt opladen, oftewel, je kunt gewoon lekker doorluisteren als ze leeg zijn.
except for... dat Apple de technologie die het mogelijk maakt, niet wil certificeren. Een risico wat ze ergens terloops wel hadden genoemd, maar echt flink gedownplayed hebben.
Nu blijkt Apple dus definitief geen toestemming te hebben gegeven, en is dé USP voor iPhone-gebruikers niet beschikbaar (maar je betaalt wel het volle pond). iPhone-gebruikers pissed, Android-gebruikers in iets mindere mate (hebben wel straks de USP, maar moeten nu 3 maanden langer wachten omdat het product opnieuw ontworpen moet worden).
Makers reageren niet, willen niets van een refund of andere tegemoetkoming weten, Kickstarter houdt zich afzijdig, en iPhone-gebruikers (waaronder ik) zitten straks met een product DAT IK AL HAD of elders voor een schijntje van die prijs hadden kunnen kopen.