Deze man weetquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef zarGon het volgende:
Nét voor haar hoogtepunt je tong/vingers/penis terugtrekken.
Dit is wat ik zelf ook snap, alleen hoe breng je dit op een niet f0k manier op een normale maatschappelijke communicatie manier over is dan de vraag die resteertquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:01 schreef zarGon het volgende:
Verder snap ik haar logica niet.
Ze wil niet zwanger raken en gebruikt alleen de pil.
- De pil houdt geen soa's tegen (ja, jullie zijn allebei schoon en vertrouwen elkaar, ik weet).
- Juist een condoom erbij houdt de kans op zwangerschap veel sneller/beter op nihil.
- Ze vertrouwt de pil niet volledig, maar doet wel aan 'voor het zingen de kerk uit'. Dat gaat nooit mis natuurlijk.
- Jij als man beschermt jezelf niet, als zij straks toch nog zwanger raakt omdat ze de pil is vergeten of onjuist heeft gebruikt - en jij geen kind wil, ben jij echt de lul, je hebt namelijk geen enkele zeggenschap over haar lichaam en keuze. Mocht jij dus een condoom willen dragen om deze reden mag je best je zin doordrukken.
- Ze denkt alleen aan haar zelf; een condoom "voelt gewoon niet zo lekker", maar terugtrekken en met de hand komen voor jou wel?
Als dat je tot heden niet is gelukt, geef ik het weinig kans dat je haar straks wel kan overtuigen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:04 schreef KevinTK het volgende:
[..]
Dit is wat ik zelf ook snap, alleen hoe breng je dit op een niet f0k manier op een normale maatschappelijke communicatie manier over is dan de vraag die resteert
Wedden dat ze het dan plotseling beter begrijpt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef zarGon het volgende:
Nét voor haar hoogtepunt je tong/vingers/penis terugtrekken.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:46 schreef KevinTK het volgende:
Hoi hoi allemaal,
Ik heb nu al een halfjaar een nieuwe vriendin. We hebben ons allebei laten testen en zijn allebei schoon. Ze zit aan de pil en slikt hem trouw iedere dag om hetzelfde tijdstip (ze zet er zelfs een wekker voor)
Nu is alleen het geval, ze wilt niet dat ik in haar klaarkom omdat ze het risico op zwangerschap zo nihil hoopt te houden. Opzich heb ik hier geen problemen mee want het is haar lichaam en ik respecteer haar hierin.
Het enigste probleem is dus, in mijn vorige relatie waar ik 6 jaar mee liep was dit geen enkel probleem en wond het haar zelfs vreselijk op.
Lang verhaal kort,
Ik kan er maar niet aan wennen dat als ik bijna op knappen sta en me hele lichaam samentrekt om klaar te komen, ik direct eruit moet om het vervolgens maar op haar buik te deponeren en het met me hand half af te maken zodat ik daadwerkelijk klaarkom. Het is gewoon lang niet zo'n heerlijk orgasme als waarneer je gewoon door kan gaan.
Ik heb al geprobeerd om condooms voor te stellen want ondanks dit minder lekker voelt, ik in tegenstelling tot nu wel gewoon kan door kan gaan en veel meer kan genieten van me orgasme.
Helaas wilt zij dit echt niet want het voelt gewoon niet zo lekker vindt ze. Kan haar niet zover krijgen om een condoom te gebruiken
Iemand serieuze suggesties of ideeën hoe ik dit goed en normaal kan brengen of hiermee om moet gaan?
wtfquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef KevinTK het volgende:
Ja al eens gevraagd, de reden is dat ze zegt dat sperma een stuk meer zwemmers bevat en daardoor is er in haar ogen een grotere kans dat het door de pil heendringt.
Komt zij wel klaar/laat jij haar weleens komen?quote:Ik heb het haar al uitgelegd dat dat niet zo is maar ik vermoedt dat er meer achter zit. Maar zolang ze me dat niet verteld en wilt vertellen kan ik natuurlijk alleen maar gokken naar de echte reden. Ze is niet vies van sperma dat is wat zeker is aangezien ze het ook wel eens heel speels van haar vingers heeft afgelikt.
Soms volg ik vrouwen niet.
Lekkere relatie heb je dan. Elkaar dwars gaan zitten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtf))))
)))
Dringen ze ook door het condoom?.
[..]
Komt zij wel klaar/laat jij haar weleens komen?
Zo ja, pest haar eens terug. Zorg dat ze haar hoogtepunt nadert en dat ze er dichtbij blijft, en voorkom dat ze komt door terug te trekken. En als ze klaagt mag ze het afmaken met haar handen.
Mwah. Als het ervoor zorgt dat de ander zich wat beter kan inleven en dat men daardoor dichterbij elkander komt... Dwars zitten is soms nuttig om de ander iets te laten realiseren. Praten helpt niet altijd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:33 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Lekkere relatie heb je dan. Elkaar dwars gaan zitten.
Als het zo moet kun je beter meteen op zoek gaan naar een ander.
Ik ga je bijna geloven. Elke keer denk ik ja deze is echt lief en niet gecompliceerd. Maar ja reality is a bitch.quote:
Ja, dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:20 schreef GeorgeJones het volgende:
Ik ga je bijna geloven. Elke keer denk ik ja deze is echt lief en niet gecompliceerd. Maar ja reality is a bitch.
Een wekker zetten voor de pil is heel normaal, en dit wordt vaak als tip meegegeven. Ik doe het ook omdat ik vrij vergeetachtig en chaotisch ben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef MsMessy het volgende:
Wacht...wat...Een wekker zetten voor de pil in te nemen??!!!
Ja sorry ik werk maar tot 12.00 uur en het is nu 12.02 dus nu ben je gelijk zwanger.
Als je vriendin zo bang is dat de pil niet goed werkt en er een obsessie van gaat maken die je in je genot beperkt. Man, man, manpfff
Of gewoon in haar komen of een condoom om, maar hoe dan ook zorgen dat ze normaal gaat doen.
Want dit hou je zeker niet vol. Mag je toevallig ook alleen maar in bepaalde standjes omdat dat het risico ook verkleint?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:01 schreef zarGon het volgende:
Verder snap ik haar logica niet.
Ze wil niet zwanger raken en gebruikt alleen de pil.
- De pil houdt geen soa's tegen (ja, jullie zijn allebei schoon en vertrouwen elkaar, ik weet).
- Juist een condoom erbij houdt de kans op zwangerschap veel sneller/beter op nihil.
- Ze vertrouwt de pil niet volledig, maar doet wel aan 'voor het zingen de kerk uit'. Dat gaat nooit mis natuurlijk.
- Jij als man beschermt jezelf niet, als zij straks toch nog zwanger raakt omdat ze de pil is vergeten of onjuist heeft gebruikt en jij geen kind wil, ben jij echt de lul, je hebt namelijk geen enkele zeggenschap over haar lichaam en keuze. Mocht jij dus een condoom willen dragen om deze reden mag je best je zin doordrukken.
- Ze denkt alleen aan haar zelf; een condoom "voelt gewoon niet zo lekker", maar terugtrekken en met de hand komen voor jou wel?
Sorry maar ik vind dit ook niet normaal hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Een wekker zetten voor de pil is heel normaal, en dit wordt vaak als tip meegegeven. Ik doe het ook omdat ik vrij vergeetachtig en chaotisch ben.
Die angst om zwanger te worden is echter niet normaal. Misschien moet TS haar overhalen om met de huisarts te praten?
Grappig, vond dat nog niet het opvallendste, maar ja ben man dus was mij niet opgevallen. Klinkt als controlfreak met smetvrees. word ik niet zo geil van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit ook niet normaal hoor![]()
Of je de pil nu om 7u, 8u of 9u slikt. Maakt geen donder uit. Zolang je hem maar niet totaal vergeet.
Edit, je zet toch ook geen wekker om je haar te kammen, je tanden te poetsen of om naar de wc te gaan.kom op zeg.
Nee, ik zou er ook niet hard van worden als ik een man wasquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:43 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Grappig, vond dat nog niet het opvallendste, maar ja ben man dus was mij niet opgevallen. Klinkt als controlfreak met smetvrees. word ik niet zo geil van.
Ik heb ook een ex die dat op dat moment vaak vertikte. Al kwam het gelukkig ook wel voor dat ze me uiteindelijk klaar pijpte.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik zou er ook niet hard van worden als ik een man was
Wat overigens ook opvallend is, dat TS zichzelf moet aftrekken, waarom doet zij dat niet? Waarom pijpt ze hem niet? Waarom niet in dr kontje?
Wat naar. Ik kan me dat niet eens voorstellen. Als een man zichzelf gaat aftrekken zou ik denken dat ik faalquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ook een ex die dat op dat moment vaak vertikte. Al kwam het gelukkig ook wel voor dat ze me uiteindelijk klaar pijpte.
Sommige vrouwen zijn vergeetachtiger dan je denkt *kuch* AHDH *kuch*. Anticonceptie slikken is iets heel anders dan je haar kammen of aandrang krijgen om te pissen. Dat is echt appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit ook niet normaal hoor![]()
Of je de pil nu om 7u, 8u of 9u slikt. Maakt geen donder uit. Zolang je hem maar niet totaal vergeet.
Edit, je zet toch ook geen wekker om je haar te kammen, je tanden te poetsen of om naar de wc te gaan.kom op zeg.
Je vroeg het aan mij, toch? Geen idee. Nu ik jou zo hoor denk ik helemaal laat TS lekker een fleshlight kopen. Piept nooit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat overigens ook opvallend is, dat TS zich zelf moet aftrekken, waarom doet zij dat niet? Waarom pijpt ze hem niet? Waarom niet in dr kontje?
In d'r kontje? Heb zo'n idee dat dat heulegaar nicht im frage komt bij TS thuisquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat overigens ook opvallend is, dat TS zich zelf moet aftrekken, waarom doet zij dat niet? Waarom pijpt ze hem niet? Waarom niet in dr kontje?
Zo saai komt ze inderdaad wel over jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:58 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
In d'r kontje? Heb zo'n idee dat dat heulegaar nicht im frage komt bij TS thuis
Goed alternatiefquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Je vroeg het aan mij, toch? Geen idee. Nu ik jou zo hoor denk ik helemaal laat TS lekker een fleshlight kopen. Piept nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |