abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138792290
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:40 schreef Volvoman het volgende:

[..]

Vrouwen...
alleen omdat ze eens een grapje maakte? :')
Djeez
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138793082
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

alleen omdat ze eens een grapje maakte? :')
Djeez
Ja, vrouwen mogen geen grapjes maken :+ . Nee, ik doelde op het eerste deel uit zijn post.
Lange benen koud hoofd.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:44:10 #203
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_138793379
Ik heb net een match met de ziekste duckface aller tijden :D :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_138797078
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:33 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Onbeperkt pussy voor jou?

[..]

In welk tijdsbestek? Onderhand flink serieus of niet dan?
Maandje ongeveer. We houden bewust een week tussen elke date, alleen date 2 en 3 waren in 1 week. We doen het rustig aan, maar de klik is er zeker en we zien beiden wel potentie. Maar nogmaals; geen haast :)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:24:16 #205
396458 New_Pope
Nobody fucks with the Jesus!
pi_138797404
It's a match *O*. Maar sta nu wel met mijn bek vol tanden :').
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
pi_138797671
Ik had een tinderdate. Allemaal leuk en aardig. Hoe langer ik dat mokkel ken, hoe gestoorder ze begint te doen. Gelukkig weet ze niet waar ik woon :')
pi_138797867
Ik snap nu waarom ik nog geen date heb... Ik bedoelde het niet eens zo haha

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138798008
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ben je al 3 dagen met iemand aan het praten via tinder, gezellige gesprekken, licht flinterig, vraag je om har whatsapp, krijg je als antwoord;

nu heb je het verpest.

En ze negeert nu ook. :')

oh, nu geeft ze ineens haar nummer.. :')
Dat voorspelt veel goeds.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_138798014
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:46 schreef Introfabric het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een meid/vrouw kan nog zo prachtig zijn, als ze niet tegen zulke grapjes kan heb ik het al wel gezien.

Dusja: je kan ervoor kiezen je aan te passen , je kunt alleen ook gewoon jezelf blijven en wachten op een meid/vrouw die er wel om kan lachen.
pi_138803726
Oke, verliefd O+
pi_138805478
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:18 schreef kurk_droog het volgende:
Oke, verliefd O+
Cute, geniet ervan O+
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138807417
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Cute, geniet ervan O+
Jep, date gisteren was heel mooi en lang ook ;) . Het is nog geen relatie of iets maar de gevoelens zijn er :@
pi_138810907
quote:

SPOILER
Vreemde post dit. Wie zegt dat zij dacht dat je haar bedoelde (ja, waarschijnlijk wel) en hoe reageerde zij dan? En waarom kalk je je eigen gezicht weg en het hare niet? Vind ik altijd een beetje sneu.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138817503
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vreemde post dit. Wie zegt dat zij dacht dat je haar bedoelde (ja, waarschijnlijk wel) en hoe reageerde zij dan? En waarom kalk je je eigen gezicht weg en het hare niet? Vind ik altijd een beetje sneu.
Omdat jullie niet blij worden van mijn gezicht, maar wel die van haar. Ik probeerde duidelijk te maken dat elke opmerking van mij verkeerd begrepen wordt, waardoor ik het probeer goed te maken en de situatie nog slechter maakt.

Dit is toch een topic over Tinder verhalen, zowel succes als falen? Dit was mijn faal.
pi_138819511
Qua faal valt het ook wel mee. Ja, wie noemt er een zwembad of een villa nu lekker? :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138819540
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:17 schreef Introfabric het volgende:

[..]

Omdat jullie niet blij worden van mijn gezicht, maar wel die van haar. Ik probeerde duidelijk te maken dat elke opmerking van mij verkeerd begrepen wordt, waardoor ik het probeer goed te maken en de situatie nog slechter maakt.

Dit is toch een topic over Tinder verhalen, zowel succes als falen? Dit was mijn faal.
Hoe oud is dat popje?
pi_138820109
quote:

SPOILER
Hoe ging het gesprek daarna verder?

Best wel mooie grap zo toch? Ook al was het niet zo bedoelt _O-
pi_138820953
Tinder geïnstalleerd, in een avond 20 leuke matches, maar daarna in twee weken nauwelijks nog een paar. Vreemd. Ik geef het systeem de schuld :p

[ Bericht 29% gewijzigd door schermafbeelding op 13-04-2014 13:08:08 ]
pi_138834428
Hmm geïnstalleerd maar hij doet het niet, hij blijft hangen op 'personen aan het zoeken bij jou in de buurt'. Iemand dit probleem ook gehad?

Ik kan voor de rest dus niks doen. Heb verwijderd en geinstalleerd en het blijft nog steeds.....

het betreft samsung s3
pi_138835776
Tinder (Android) zit hier ook al een paar dagen vast op 'Finding people near you...' Heb al van alles geprobeerd (GPS aan/uit, range veranderen, fake gps, app killen, reboot), maar niets helpt. Ik krijg alleen nog mensen te zien die mij geliked hebben (die normaal gesproken direct getoond worden bij het starten van de app).

Uitloggen/account verwijderen durf ik niet omdat ik bang ben dat dan al m'n matches weg zijn :D :')
Iemand nog ideeën?
pi_138840726
Hoe erg het ook is, toch even de hele app eraf gooien. Ik ben toen 50 matches kwijt geraakt, rest stond er gelukkig nog :)
Wat een sfeerspons.
pi_138842033
zijn jullie ocd ofzo

praten jullie ook met al jullie matches ;s

je hebt er maar eentje nodig he
pi_138842051
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Hoe erg het ook is, toch even de hele app eraf gooien. Ik ben toen 50 matches kwijt geraakt, rest stond er gelukkig nog :)
Een logout heeft geholpen. Kreeg ineens ook een stuk of 40 profielen voorbij komen die mij geliked hadden. Dat moet wel over een periode van meerdere dagen/weken zijn. En de oude matches staan er ook weer tussen *O*
pi_138842889
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn jullie ocd ofzo

praten jullie ook met al jullie matches ;s

je hebt er maar eentje nodig he
Maar wat als je gedate hebt met die ene match en het blijkt niets te zijn? Kies je er dan weer maar 1 uit? Dan kan je (imo) beter naar lexa etc.

Tinder is juist handig. De keuze is zo reuze :)
Wat een sfeerspons.
pi_138842915
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Maar wat als je gedate hebt met die ene match en het blijkt niets te zijn? Kies je er dan weer maar 1 uit? Dan kan je (imo) beter naar lexa etc.

Tinder is juist handig. De keuze is zo reuze :)
Houdt je daar geen dagtaak aan over dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')