Als ik tegen iedereen zou praten kan ik beter mijn baan opzeggen jaquote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Houdt je daar geen dagtaak aan over dan?
Dit. Ook de reden waarom ik wel op Tinder wil zitten, maar niet op een reguliere datingsite. Tinder is toch een stuk laagdrempeliger en vrijblijvender dan een datingsite. Op Tinder heb ik met de één een onzinnig gesprek, met de ander een gesprek over gezamenlijke interesses en met weer een ander probeer ik het met ietwat foute complimenten over haar foto'squote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik tegen iedereen zou praten kan ik beter mijn baan opzeggen jamaar meestal chat ik in de avond met meerdere tegelijk
Nog even een reactie.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kijk het een aan en als het zo blijft vraag het haar gewoon
Fijn dat je die zelfkennis gewoon hebt, je wilt écht niet zo'n stalker wordenquote:Op zondag 13 april 2014 21:50 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Nog even een reactie.
Ik heb het een tijdje rustig aan gedaan wbt berichtjes. En vandaag aangegeven dat ik soms wat te enthousiast kan doen. Vervolgens gaf ze aan dat ze dat ook had en daardoor rustiger aan deed. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Ik kan ook niet uitloggen of iets anders. Helemaal niks. Hij blijft op "personen zoeken" met die radar etc..quote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef GoldenHeart het volgende:
Hmm geïnstalleerd maar hij doet het niet, hij blijft hangen op 'personen aan het zoeken bij jou in de buurt'. Iemand dit probleem ook gehad?
Ik kan voor de rest dus niks doen. Heb verwijderd en geinstalleerd en het blijft nog steeds.....
het betreft samsung s3
Wat staat er bij je filter bij het aantal KM? wijzig die eens en sluit de app dan geheel af dus niet alleen home toets indrukken maar echt afsluiten, start hem daarna eens op en kijk eens of hij het met je nieuwe filter doet.quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Ik kan ook niet uitloggen of iets anders. Helemaal niks. Hij blijft op "personen zoeken" met die radar etc..
Filter? Ik kan helemaal niks.. ik kan alleen maar kijken ernaar. En op mijn cirkelvormige profielfoto klikken bij de radar met "personen in de buurt zoeken" en dan krijgt mijn cirkelvormige profielfoto een rode rand eromheen.. dus im principe blijft die hangen. Na herinstallatie ookquote:Op zondag 13 april 2014 22:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat staat er bij je filter bij het aantal KM? wijzig die eens en sluit de app dan geheel af dus niet alleen home toets indrukken maar echt afsluiten, start hem daarna eens op en kijk eens of hij het met je nieuwe filter doet.
Nu is het me gelukt om ook bij de instellingen etc te komen, maar alles wat ik wijzig of als ik account verwijderen klik, blijft die laden.quote:Op zondag 13 april 2014 22:53 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Filter? Ik kan helemaal niks.. ik kan alleen maar kijken ernaar. En op mijn cirkelvormige profielfoto klikken bij de radar met "personen in de buurt zoeken" en dan krijgt mijn cirkelvormige profielfoto een rode rand eromheen.. dus im principe blijft die hangen. Na herinstallatie ook
Wees jezelf...quote:Op zondag 13 april 2014 22:59 schreef CasperH01 het volgende:
Volgende week eerste Tinder date, die tevens m'n eerste echte date is![]()
Iemand succesverhalen om me optimistisch te krijgen?
Deo, smintje en geschoren ballen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:59 schreef CasperH01 het volgende:
Check je DM.quote:Op zondag 13 april 2014 23:00 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Nu is het me gelukt om ook bij de instellingen etc te komen, maar alles wat ik wijzig of als ik account verwijderen klik, blijft die laden.
Haha, woon op mezelf dus hoef gelukkig geen verantwoording af te leggen, so we'll cross that awkward bridge when we get therequote:Op zondag 13 april 2014 23:01 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Wees jezelf...
Wat zeg je tegen je ouders? Gewoon dat het via tinder is of wat..?
gelukkig.quote:Op zondag 13 april 2014 23:06 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Haha, woon op mezelf dus hoef gelukkig geen verantwoording af te leggen, so we'll cross that awkward bridge when we get there
1/3e is al geregeld, jij mag raden welkequote:Op zondag 13 april 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Deo, smintje en geschoren ballen.
Komt he-le-maal goed, vooral niet te druk maken.
quote:Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef elkravo het volgende:
Ik heb nu Tinder twee keer geïnstalleerd.
Ik heb allerlei vrouwen "goed" beoordeeld. Iedereen in de omringende 30 km is langsgeweest volgens de app. Maar heb tot nu toe nog nooit een match gehad.
-Nee, ik ben niet perfect, geen god qua uiterlijk, maar ben ook geen quasimodo - gewoon normaal.
-Misschien loopt het wat soepeler als je onder de 25 bent?
Of is Tinder toch een valkuil dat alleen je gegevens van Facebook wil hebben...
Maar weer deïnstalleren dan maar...
ja ikquote:Op zondag 13 april 2014 22:59 schreef CasperH01 het volgende:
Nee maar ik kan je zeggen dat achter die 2 woorden een heel mooi liefdesverhaal zit / komtquote:Op maandag 14 april 2014 02:09 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of 2 woorden qualificeert als een verhaal
Hoe kritisch ben je geweest? Je moet minstens 7 op de 10 liken schat ik zo wil je iets van matches krijgen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef elkravo het volgende:
Ik heb nu Tinder twee keer geïnstalleerd.
Ik heb allerlei vrouwen "goed" beoordeeld. Iedereen in de omringende 30 km is langsgeweest volgens de app. Maar heb tot nu toe nog nooit een match gehad.
-Nee, ik ben niet perfect, geen god qua uiterlijk, maar ben ook geen quasimodo - gewoon normaal.
-Misschien loopt het wat soepeler als je onder de 25 bent?
Of is Tinder toch een valkuil dat alleen je gegevens van Facebook wil hebben...
Maar weer deïnstalleren dan maar...
Zijn er meer 3 op de 10 denk ik. Kun je kritisch vinden - maar om nou zomaar van alles los een vast te liken. 2 op de 10 zijn al moeders met kinderen - daar moet je zin in hebben. En of je een heftige uitgaans/bar/duck-face-type zoekt, of iemand van een bepaalde etnische afkomst (ieder zijn voorkeur), dan zit je al op bijna 5 op de 10. Zit wel in de categorie 28-38 te zoeken nl. Kan denk ik best verschillen met 18-25 of zo...quote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef TheMercenary976 het volgende:
[..]
Hoe kritisch ben je geweest? Je moet minstens 7 op de 10 liken schat ik zo wil je iets van matches krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |