abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138843161
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Houdt je daar geen dagtaak aan over dan?
Als ik tegen iedereen zou praten kan ik beter mijn baan opzeggen ja :') maar meestal chat ik in de avond met meerdere tegelijk :)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138844413
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Als ik tegen iedereen zou praten kan ik beter mijn baan opzeggen ja :') maar meestal chat ik in de avond met meerdere tegelijk :)
Dit. Ook de reden waarom ik wel op Tinder wil zitten, maar niet op een reguliere datingsite. Tinder is toch een stuk laagdrempeliger en vrijblijvender dan een datingsite. Op Tinder heb ik met de één een onzinnig gesprek, met de ander een gesprek over gezamenlijke interesses en met weer een ander probeer ik het met ietwat foute complimenten over haar foto's :P

Plus natuurlijk het feit dat je niet eerst van alles over jezelf prijs moet geven op basis waarvan anderen je dus aan kunnen spreken, zoals op een reguliere datingsite. No stress, Tinder on. Wanneer ik nu een blauwtje loop in de kroeg kan me ook aanzienlijk minder boeien dan een pakweg een jaar geleden. Denk toch wel dat Tinder daar een aandeel in heeft.
pi_138846654
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Kijk het een aan en als het zo blijft vraag het haar gewoon :)
Nog even een reactie.

Ik heb het een tijdje rustig aan gedaan wbt berichtjes. En vandaag aangegeven dat ik soms wat te enthousiast kan doen. Vervolgens gaf ze aan dat ze dat ook had en daardoor rustiger aan deed. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Lange benen koud hoofd.
pi_138847112
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:50 schreef Volvoman het volgende:

[..]

Nog even een reactie.

Ik heb het een tijdje rustig aan gedaan wbt berichtjes. En vandaag aangegeven dat ik soms wat te enthousiast kan doen. Vervolgens gaf ze aan dat ze dat ook had en daardoor rustiger aan deed. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Fijn dat je die zelfkennis gewoon hebt, je wilt écht niet zo'n stalker worden :')
Ik app/chat dus meestal in de avond, dan zit ik gewoon lekker op mijn gemak :Y Kan je misschien ook doen, als jullie allebei klaar zijn met werken oid maar je moet doen wat voor jou goed voelt natuurlijk, zijn ook mensen die graag de hele dag appen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door UnicornFarts op 13-04-2014 22:04:42 ]
Wat een sfeerspons.
pi_138848770
Ja, ik weet het. Daar schiet ik niks mee op. Eerst nog maar afwachten of het een beetje goed gaat lopen.
Lange benen koud hoofd.
pi_138850157
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef GoldenHeart het volgende:
Hmm geïnstalleerd maar hij doet het niet, hij blijft hangen op 'personen aan het zoeken bij jou in de buurt'. Iemand dit probleem ook gehad?

Ik kan voor de rest dus niks doen. Heb verwijderd en geinstalleerd en het blijft nog steeds.....

het betreft samsung s3
Ik kan ook niet uitloggen of iets anders. Helemaal niks. Hij blijft op "personen zoeken" met die radar etc..
pi_138850355
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Ik kan ook niet uitloggen of iets anders. Helemaal niks. Hij blijft op "personen zoeken" met die radar etc..
Wat staat er bij je filter bij het aantal KM? wijzig die eens en sluit de app dan geheel af dus niet alleen home toets indrukken maar echt afsluiten, start hem daarna eens op en kijk eens of hij het met je nieuwe filter doet.
Wat een sfeerspons.
pi_138850380
Nou, ik ben aan de Tinder. Na lang proberen heeft hij twee foto's verwijderd en na lang proberen heeft hij nog steeds geen nieuwe toegevoegd. 'Could not add picture, please try again.' Ja tot ik een ons weeg zeker. :') Ik heb nu nog één foto over dus daar doe ik het voorlopig wel mee. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_138850935
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:44 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Wat staat er bij je filter bij het aantal KM? wijzig die eens en sluit de app dan geheel af dus niet alleen home toets indrukken maar echt afsluiten, start hem daarna eens op en kijk eens of hij het met je nieuwe filter doet.
Filter? Ik kan helemaal niks.. ik kan alleen maar kijken ernaar. En op mijn cirkelvormige profielfoto klikken bij de radar met "personen in de buurt zoeken" en dan krijgt mijn cirkelvormige profielfoto een rode rand eromheen.. dus im principe blijft die hangen. Na herinstallatie ook
pi_138851287
Volgende week eerste Tinder date, die tevens m'n eerste echte date is :')
Iemand succesverhalen om me optimistisch te krijgen?
pi_138851355
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 22:53 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Filter? Ik kan helemaal niks.. ik kan alleen maar kijken ernaar. En op mijn cirkelvormige profielfoto klikken bij de radar met "personen in de buurt zoeken" en dan krijgt mijn cirkelvormige profielfoto een rode rand eromheen.. dus im principe blijft die hangen. Na herinstallatie ook
Nu is het me gelukt om ook bij de instellingen etc te komen, maar alles wat ik wijzig of als ik account verwijderen klik, blijft die laden.
pi_138851384
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:59 schreef CasperH01 het volgende:
Wees jezelf...

Wat zeg je tegen je ouders? Gewoon dat het via tinder is of wat..?
pi_138851674
quote:
Deo, smintje en geschoren ballen.
Komt he-le-maal goed, vooral niet te druk maken. ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 23:00 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Nu is het me gelukt om ook bij de instellingen etc te komen, maar alles wat ik wijzig of als ik account verwijderen klik, blijft die laden.
Check je DM. :)
Wat een sfeerspons.
pi_138851681
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 23:01 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Wees jezelf...

Wat zeg je tegen je ouders? Gewoon dat het via tinder is of wat..?
Haha, woon op mezelf dus hoef gelukkig geen verantwoording af te leggen, so we'll cross that awkward bridge when we get there :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2014 23:08:02 ]
pi_138852025
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 23:06 schreef CasperH01 het volgende:

[..]

Haha, woon op mezelf dus hoef gelukkig geen verantwoording af te leggen, so we'll cross that awkward bridge when we get there :7
gelukkig. :D
pi_138852508
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Deo, smintje en geschoren ballen.
Komt he-le-maal goed, vooral niet te druk maken. ^O^

1/3e is al geregeld, jij mag raden welke :*
pi_138853017
Ik heb nu Tinder twee keer geïnstalleerd.

Ik heb allerlei vrouwen "goed" beoordeeld. Iedereen in de omringende 30 km is langsgeweest volgens de app. Maar heb tot nu toe nog nooit een match gehad.

-Nee, ik ben niet perfect, geen god qua uiterlijk, maar ben ook geen quasimodo - gewoon normaal.
-Misschien loopt het wat soepeler als je onder de 25 bent?

Of is Tinder toch een valkuil dat alleen je gegevens van Facebook wil hebben...

Maar weer deïnstalleren dan maar... :{
pi_138853370
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef elkravo het volgende:

Ik heb allerlei vrouwen "goed" beoordeeld. Iedereen in de omringende 30 km is langsgeweest volgens de app. Maar heb tot nu toe nog nooit een match gehad.

-Nee, ik ben niet perfect, geen god qua uiterlijk, maar ben ook geen quasimodo - gewoon normaal.

:')
pi_138856297
quote:
ja ik
pi_138856331
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 02:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

ja ik
Ik weet niet of 2 woorden qualificeert als een verhaal
pi_138856335
Hij vindt bij mij helemaal niemand terwijl ik toch in het centrum van A'dam woon. :?
pi_138856371
Oh cool, ik heb hem geupdate en nu krijg ik wel matches. Had de app al een tijdje op mijn telefoon staan maar hem vandaag pas voor het eerst gebruikt, blijkbaar was de versie verouderd.
pi_138876424
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 02:09 schreef CasperH01 het volgende:

[..]

Ik weet niet of 2 woorden qualificeert als een verhaal
Nee maar ik kan je zeggen dat achter die 2 woorden een heel mooi liefdesverhaal zit / komt
pi_138876959
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef elkravo het volgende:

Hoe kritisch ben je geweest? Je moet minstens 7 op de 10 liken schat ik zo wil je iets van matches krijgen.
pi_138878148
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef TheMercenary976 het volgende:

[..]

Hoe kritisch ben je geweest? Je moet minstens 7 op de 10 liken schat ik zo wil je iets van matches krijgen.
Zijn er meer 3 op de 10 denk ik. Kun je kritisch vinden - maar om nou zomaar van alles los een vast te liken. 2 op de 10 zijn al moeders met kinderen - daar moet je zin in hebben. En of je een heftige uitgaans/bar/duck-face-type zoekt, of iemand van een bepaalde etnische afkomst (ieder zijn voorkeur), dan zit je al op bijna 5 op de 10. Zit wel in de categorie 28-38 te zoeken nl. Kan denk ik best verschillen met 18-25 of zo...

Lijkt me sterk dat matches afhangen van het percentage. Als je toch wel heel veel langs hebt geliked (zeg 200/300), en er is geen eentje die je terug-liket, dan ga ik vraagtekens stellen. Ik verwacht geen horden, maar een enkele zou toch moeten.
Je gaat me niet vertellen ook dat je daadwerkelijk 7 op de 10 echt leuk vind - of je bent niet heel serieus bezig... In de leeftijdgroep waarin ik zoek is niet iedereen mijn type hoor...

Het jammere is dat erg geen enkele statistiek terug is (je foto's zijn x keer elders getoond oid).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')