omgquote:Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
hahahahaha
[..]
Wat zullen we er van maken?
[..]
hahahaha, er heeft er eentje me door xD
[..]
Nou dat weet je niet zeker ;-)
[..]
schorpioen
[..]
hahahahaha jammer dit.."Aandacht te kort" hahahahaha oke
Wil je dat ik anders even een video maak?
[..]
Vind ik ook jammer, je zou zeggen dat hij gewoon stiekem mee leest, je ziet hem namelijk altijd achter ze laptop tijdens de opnames..
[..]
Hij wil me zwart maken terwel hij weet dat ik het echt ben en als ik hem de kans geef om mij te zien of zo zegt ie weer iets om er onder uit te komen..
Hij heeft in dat filmpje nog steeds dat neurotische, dat schokkerige en iewat verlegenheid. En zijn mompelenquote:
En het terplekke verzinnen van wat hij moet zeggen. Hij had volgens mij echt nog nooit nagedacht over wat hij een vrouw te bieden heeftquote:Op vrijdag 11 april 2014 04:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft in dat filmpje nog steeds dat neurotische, dat schokkerige en iewat verlegenheid. En zijn mompelen
Hij had gewoon heel adrem "mijn maagdelijkheid" moeten antwoordenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
En het terplekke verzinnen van wat hij moet zeggen. Hij had volgens mij echt nog nooit nagedacht over wat hij een vrouw te bieden heeft.
Maar vervolgens wel nog in 300 "reality" programma's mogen opdraven. Kijk maar naar een Britt of Sterretje van Oh Oh Cherso...quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:38 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heerlijk, al die gasten die 10 min op tv zijn geweest zich bekende nederlander noemen
Jij maakt meer kans dan ikquote:
Dan nog steedsquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ligt eraan...misschien laat ze boeren?
Ik denk juist dat ze goed bij elkaar passen. En Marcel lijkt me verder een verstandige kerelt die op dat gebied best een verstandige beslissing kan maken. In ieder geval lijkt de drang bij Marcel naar de ontmaagding minder groot als bij anderen in het programma.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef Fargo het volgende:
Ik kan trouwens altijd wel erg lachen om Alex zijn uitspattingen. Erg leuk om hem te volgen.
Bij Marcel twijfel ik enorm of hij nu echt aan het daten is geslagen met dat dametje met een stem van een bouwvakker omdat hij haar écht leuk vindt of omdat hij denkt, een vrouw is een vrouw, dus ik waag eens een poging. Heel vrouwelijk is het allemaal niet.
Marcel lijkt me zeker een verstandige kerel, maar of ze echt bij elkaar passen? Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:25 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze goed bij elkaar passen. En Marcel lijkt me verder een verstandige kerelt die op dat gebied best een verstandige beslissing kan maken. In ieder geval lijkt de drang bij Marcel naar de ontmaagding minder groot als bij anderen in het programma.
"Lekker dansen, zuipen en neuken."
Ze hebben duidelijk dezelfde interesses en dat ze elkaar leuk vinden dacht ik ook wel te zien tijdens de afleveringen. Het enige wat de boel een beetje awkward maakt zijn de camera's en wellicht de zenuwen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Marcel lijkt me zeker een verstandige kerel, maar of ze echt bij elkaar passen? Hoezo denk je dat?
Is dat zo? Hoe kom je aan die informatie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Is het spaak gelopen met "Plausibel" ? gisteren had ie blinddate met een zeekoe die zelf ook niet echt bijster spraakzaam was.
Oh fuck mijn excusesquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:38 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe kom je aan die informatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |