Maakt het wel gemakkelijker want mannen kunnen je grapjes over het algemeen beter waarderen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook gewoon bi, ssst xD
Maarre, je ondertitel is "Maagd Alex". Moet dat Maagd inmiddels niet weg?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook gewoon bi, ssst xD
Nah, misschien is ie tijdens de uitzendingen niet ontmaagd, maar maagd is ie echt niet meer.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan vissen wat je wilt maar Alex blijkft in zijn rol. Terecht overigens.
Dat laatste lijkt mij ook onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, misschien is ie tijdens de uitzendingen niet ontmaagd, maar maagd is ie echt niet meer.
misschien is dat wel zn sterrenbeeldquote:Op donderdag 10 april 2014 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Maarre, je ondertitel is "Maagd Alex". Moet dat Maagd inmiddels niet weg?
Je legt het er te dik bovenop. Je ondertitel '' maagd Alex '' gebruiken schreeuwt gewoon om aandacht. Die foto die je gebruikt als usericon ziet er niet heel erg realistisch uit waardoor ook dat weer schreeuwt om aandacht. Daarom geloof ik het allemaal niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:11 schreef WireleZz1337 het volgende:
Voeg me toe op skype, kunnen we ff lachen. Oh wacht dan denk je zeker dat ik een fake webcam heb? -.-hahahahahahaha... anyways, mijn skype account is: WireleZz1337Zie ik je vanavond?
Wat wil je dan? Een dna sample op de deurmat?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:52 schreef JenHermes het volgende:
Je legt het er te dik bovenop. Je ondertitel '' maagd Alex '' gebruiken schreeuwt gewoon om aandacht. Die foto die je gebruikt als usericon ziet er niet heel erg realistisch uit waardoor ook dat weer schreeuwt om aandacht. Daarom geloof ik het allemaal niet.
En nee, ik heb geen Skype en nee je ziet me vanavond niet
Marc zit op bokt.nlquote:
Blijft z'n hele leven een trekpaard.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:17 schreef Szura het volgende:
MarcGod
Die player zien we maandag de dekhengst uithangen!
Wat een verschil..quote:Op donderdag 10 april 2014 18:07 schreef JenHermes het volgende:
Hier doet ie toch redelijk normaal en is hij bijna niet meer terug te herkennen van wat we eerder van hem hebben gezien. Hij kijkt Carlo gewoon aan tijdens het gesprek(dat doet ie in de serie nauwelijks) hij praat rustig, hij komt rustig over(dat doet ie in de serie nauwelijks) en toont geen zenuwtrekjes.
Jammer dat ie het nodig vond om een poncho aan te trekken
hahahahahaquote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maakt het wel gemakkelijker want mannen kunnen je grapjes over het algemeen beter waarderen.
Wat zullen we er van maken?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Maarre, je ondertitel is "Maagd Alex". Moet dat Maagd inmiddels niet weg?
hahahaha, er heeft er eentje me door xDquote:Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan vissen wat je wilt maar Alex blijkft in zijn rol. Terecht overigens.
Nou dat weet je niet zeker ;-)quote:Op donderdag 10 april 2014 16:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, misschien is ie tijdens de uitzendingen niet ontmaagd, maar maagd is ie echt niet meer.
schorpioenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
misschien is dat wel zn sterrenbeeld
hahahahaha jammer dit.."Aandacht te kort" hahahahaha okequote:Op donderdag 10 april 2014 17:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Je legt het er te dik bovenop. Je ondertitel '' maagd Alex '' gebruiken schreeuwt gewoon om aandacht. Die foto die je gebruikt als usericon ziet er niet heel erg realistisch uit waardoor ook dat weer schreeuwt om aandacht. Daarom geloof ik het allemaal niet.
Vind ik ook jammer, je zou zeggen dat hij gewoon stiekem mee leest, je ziet hem namelijk altijd achter ze laptop tijdens de opnames..quote:
Hij wil me zwart maken terwel hij weet dat ik het echt ben en als ik hem de kans geef om mij te zien of zo zegt ie weer iets om er onder uit te komen..quote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een dna sample op de deurmat?
Hij houdt al meerdere malen zelfgeschreven brieven voor de camera... check de op maar.... wat wil je nou
Hallo Jen,quote:Op donderdag 10 april 2014 17:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik dacht ook al waarom zou je Facebook willen of juist iets oppervlakkigs, zeg dan gewoon dat hij naar de hoeren moet gaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Heb je haar nummer? Wat moet je daarmee facebook is veel oppervlakkiger. Waarom gaat ze niet mee nu drinken?
Ja uh ze is toch aan het vakkenvullen.
Ik vind hem eigenlijk precies hetzelfdequote:Op donderdag 10 april 2014 18:07 schreef JenHermes het volgende:
Hier doet ie toch redelijk normaal en is hij bijna niet meer terug te herkennen van wat we eerder van hem hebben gezien. Hij kijkt Carlo gewoon aan tijdens het gesprek(dat doet ie in de serie nauwelijks) hij praat rustig, hij komt rustig over(dat doet ie in de serie nauwelijks) en toont geen zenuwtrekjes.
Jammer dat ie het nodig vond om een poncho aan te trekken
Ik zie ook weinig verschillenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk precies hetzelfde
Ik dacht al dat het aan mij lag.. ik zie ook geen verschil.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk precies hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |