Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
Can't say that.quote:
Ik heb helaas de aflevering niet gezien omdat ik dans les gaf en ik kan de aflevering niet terug zien op rtlxl for some reason -.-quote:
Ik heb op join gedruktquote:Op maandag 7 april 2014 23:27 schreef De-Dwerg het volgende:
oh wouw, ik moet presteren https://www.facebook.com/groups/478812938912465/
Als ik Marc was, zou ik er gewoon voor gaan. Veel beters kan ie toch niet krijgen denk ik?quote:Op maandag 7 april 2014 23:54 schreef luckass het volgende:
De verwijzingen van de voice-over naar de paardenbek van die ene vrouw
Mee eens, eindelijk iemand die wil, haha.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als ik Marc was, zou ik er gewoon voor gaan. Veel beters kan ie toch niet krijgen denk ik?
Je gaat der fb niet vinden, ze heeft die afgeschermt.quote:
Ja dat was zeker een leuke avond, ik heb echt gelachen xDquote:Op dinsdag 8 april 2014 02:59 schreef Bucketlist het volgende:
Marc --> Zelf ziet ie' er niet uit en dan wel veeleisend zijnAl was die vrouw wel erg lomp
Alex --> leuk bij die studentenvereniging. Leuk dat ze je echt probeerde te helpen.
Helaas weer veels teveel in scene gezet.
Als ze niet vindbaar wilt zijn dan moet ze hem beter afschermen Alex. Is gewoon te bekijken namelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 04:24 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Je gaat der fb niet vinden, ze heeft die afgeschermt.
Succes met zoeken ^^
Ook sommige gasten voegen mij toe om haar te kunnen vinden via mijn vrienden, Alleen ik heb het zo ingesteld dat je alleen gemeenschappelijk vrienden kunt zien xD Dus jongens geef het nou maar op.
[..]
Ja dat was zeker een leuke avond, ik heb echt gelachen xD
Edit: ben net klaar met het afkijken van aflv 6, je kunt hem nu vinden op gemist ;-)
quote:
Ja.quote:
ja viel mij ook opquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:46 schreef Szura het volgende:
Wel grappig dat het soepelste gesprek van Marc z'n 'excuuspraatje' was
Wilde net zeggen, heel goed in afschermen is ze dus niet :pquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hier stond de link naar de Facebook van Jalena
Oeps, bericht aangepast.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, heel goed in afschermen is ze dus niet :p
Had haar een week of wat terug al gevonden door simpelweg haar naam in de Facebook zoekbalk te typen. Erg ingewikkeld.
Mag alleen niet he die Facebook linkjes.
Serieus? Ze had al een paar keer aangegeven dat het niets zou worden tussen haar en Alex, alleen Alex ging nog door.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een trut, Jalena... lekker ff tussen neus en lippen door melden dat je sinds s'nachts een nieuwe vriend hebt..
Dus de seks betekende het label 'vriend'?
check pi.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:06 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Serieus? Ze had al een paar keer aangegeven dat het niets zou worden tussen haar en Alex, alleen Alex ging nog door.
En ik blijf er bij Alex, als je ooit een leuke meid wil, doe dan minder wanhopig en hou je muil af en toe eens. Ga niet eindeloos doorhuilen over blowjobs of wat er misschien dan WEL in zit voor je.
Niet meer doen.
Ik vond via haar profiel (die idd verbazingwekkend makkelijk te vinden is), ook per ongeluk het profiel van Wasim (uit S1), volgens mij is hij getrouwd?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, heel goed in afschermen is ze dus niet :p
Had haar een week of wat terug al gevonden door simpelweg haar naam in de Facebook zoekbalk te typen. Erg ingewikkeld.
Mag alleen niet he die Facebook linkjes.
Stel nou dat ik niet weet wat je met pi bedoelt. Wat dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
check pi.
En nogmaals het is tv. Hij zal buiten de uitzending om vast wel minder hopeloos zijn.
toch..? TOCH?
Dat viel mij inderdaad ook op. Een foto met ringen etc. Nu wil dat natuurlijk niet perse zeggen dat het om een huwelijk ging.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:08 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik vond via haar profiel (die idd verbazingwekkend makkelijk te vinden is), ook per ongeluk het profiel van Wasim (uit S1), volgens mij is hij getrouwd?
(als dit al gemeld is: Excuses. Ik kijk hier alleen wanneer ik zin heb en dat is niet dwangmatig vaak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |